Jump to content



Photo

Linhai Worker


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 09 November 2015 - 12:15 PM

Buna ziua,

 

Ma numesc Mihai, sunt din Ploiesti iar astazi doresc sa imi prezint noua jucarie, este vorba de un arhicunoscutul Linhai 300 in echiparea Worker 4x4, fabricat in 2009 si achizitionat, acum 2 luni , cu numai 300 km ( pare ciudat acest numar, insa per ansamblu se comporta si arata conform cifrelor afisate in bord ).

 

 

Dupa achizitie jucaria a primit :

- un set nou de roti pe 25" ( anvelopele din spate nu sunt facute clar pentru sosea, in 1500 km s-au uzat considerabil )

- schimb uleiuri ( grupuri , motor ) precum si gresare cruci cardanice

- un set de lumini pozitie pe spate si un proiector led pentru faza lunga pozitionat in fata 

- protectie pentru scarite ( acestea in timp crapa ) 

- evacuare sport cu diametru 35mm ( pe care , sincer, nu o recomand )

- izolare mufe instalatie electrica cu mansoane termocontractibile precum si cu vaselina dielectrica ( a se observa pozele atasate ) 

 

Pe viitor va primi :

- un set anvelope spate Duro model DI2025 ( exact ca cele de pe fata ) 

- montare silencer 

- role variator Dr. Pulley ( aici sunt deschis la sugestii , in caz de le a incercat cineva ) 

 

Cu stima,

Attached Files


Edited by rmihaic, 09 November 2015 - 12:17 PM.

  • 0

#2 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 09 November 2015 - 09:21 PM

Felicitari pentru achizitie, spor la bobinat km fara incidente!

Iar acum cateva sugestii sper ca bine primite :)

- anvelopele originale nu se uzau in 300 km in asa fel incat sa necesite schimbare indiferent pe unde se mergea. Insa atata timp cat functioneaza atv-ul ok, kilometrajul e doar un numar.

- vad ca iti plac acele tuburi termocontractibile, daca tot ai facut atata efort, pune o bucata si de pe blocul motor pana dupa pipa de bujie, asta in cazul in care nu vrei sa investesti intr-o pipa si fisa racing. Asta ca sa nu ajunga apa pe acolo.

- nu stiu pe cat sunt acum anvelopele pe spate insa cu anvelope pe 25 o sa ii fie mai greu sa le miste. Daca tot ai pe 25 noi pe fata ar fi bine sa pui cat mai repede acelasi model si pe spate pentru ca e varianta 4x4.

Cam atat imi vine in minte ;)
  • 0

#3 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 November 2015 - 09:45 PM

Bine ai venit printre noi Mihai !

 

L-ai bagat in ceata pe Crinel cu atv cu doar 300 km si anvelope ce au rulat 1500 km. smile.png


Edited by iusau, 09 November 2015 - 09:47 PM.

  • 0

#4 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 09 November 2015 - 09:56 PM

1 vezi ce gume pui ca omori atv-ul ! in locul tau as merge pe originale sau ceva cat mai usor !

2 ai izolat firele dar din poze parca mai intra apa pe acolo

3 cauta filtru spor de la uni filter e undeva sub 200 ron si te tine o viata ( il poti spala )

4 ce ai facut cu tabla de aluminiu nu protejeasa mult  trebuia facut ceva in partea de jos de unde vin crengile !

5 recomand role de 12 grame si arc galben pe spate + curea noua vei simpti diferenta

6 verifica bujia sa fie caramizie ( atunci ai amestec optim si in consecinta performanta maxima )

7 Toba aceea iti poate aduce pierdere de putere nu putere ( back presure  measing )

8 schimba panoul de sigurante cu sigurante pe fir izolate !

9 greseaza rulmentii si preventiv pune greoare la axul spate

10 cand schimbi placutele de frana cauta ceva de firma ( nu am incercat inca dar sigur inlocuirea celor originale cu ceva de firma ) TRV brembo ,EBC ferodo etc ) va avea un rezultat mult mai bun .

 

Sa il stapanesti sanatos .


  • 0

#5 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 09 November 2015 - 10:43 PM

Seara buna,

- jucaria a venit cu anvelopele originale duro  ( nu aveau nici 5% uzura la 275 km pe ceas), dupa aceea am pus anvelopele din poze si cu ele am rulat ~ 1200 km.  Actualele au dimensiuni identice ( fata - spate de 25" ) si au fost noi in momentul in care le-am pus pe ATV. Am ales 25" pentru ca nu am gasit acest model pe dimensiunea originala.

- in momentul in care am "tras" pozele cu instalatia electrica, eram inca in lucru, in varianta finala am pus vaselina siliconica in ambele capete ale tuburilor 

- @Adi Radu cu finala sport montata si eu am simtit o pierdere de putere. Caut un silencer, daca nu se rezolva problema trec la originala.

- role de 11/12 grame am in vizor, insa mai astept 1000 km ca sa le uzez pe acestea cat despre curea cred ca e cam devreme sa o schimb la 2500 km, mai ales la Linhai unde nu exista atat de multa putere incat sa faca praf cureaua

 

Oricum va multumesc pentru primire.


  • 0

#6 rmihaic

rmihaic

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 114 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Mihai
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:CF 450L

Posted 21 November 2016 - 10:45 AM

Topicul se poate inchide. Atv-ul si-a schimbat proprietarul.

MC


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto