Jump to content



Photo

Dragonul De Bacău


  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#61 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 24 March 2016 - 06:37 PM

Am cules câteva informații și fac și eu câteva sugestii.

 

Plăcuțele de înmatriculare sunt standardizate în România și au dimensiunile: tip A (520x110), B (340x200) și C (200x130), în conformitate cu SR 13078:1996/A95:2009.

Tot acest în acest standard se specifică alocarea tipului de plăcuță, astfel avem A și B pentru autovehicule, cu precizarea că la acestea, în față se va monta întotdeauna de tip A scris pe un singur rând, iar tipul C se folosește pentru motociclete. Mai departe, standardul nu precizează nimic în cazul cvadriciclurilor, iar în multe dintre birourile de înmatriculări din cadrul prefecturilor există ”un curent” în care se atribuie pentru ATV-uri plăcuțele de tip B.

Chiar și în cazul meu mi s-a atribuit un B, dar la solicitarea imediată, înainte de a fi confecționat, omul de la ghișeu a priceput că este mai bine așa. Alți deținători de ATV-uri din Sibiu n-au avut acest noroc astfel că s-au pricopsit cu acea ușă de garaj lipită pe cur.

 

Pentru a rezolva această situație anormală, există două metode. Prima este de a se formula o solicitare scrisă în sensul ăsta având ca argument forma locului de montaj și a faptului că în conformitate cu Art. 108, litera d), aliniatul 4, din Regulamentul de aplicare a Codului Rutier, citez: se penalizează cu 6 puncte pentru conducerea pe drumurile publice a unui vehicul fara a avea montata una dintre placutele cu numarul de inmatriculare sau de inregistrare ori daca placutele cu numarul de inmatriculare ori de inregistrare nu sunt fixate in locurile special destinate.

 

Păi tocmai asta este, nu putem monta plăcuța la locul ei, iar din această cauză nici iluminarea nu-i în regulă și este și ea penalizată de prevederile de la alt articol.

 

Mai există o cale care are rezolvare directă și imediată, confecționarea plăcuțelor la o firmă specializată. Aici se pot face numere după standard (tip C, 200x130) la care să se utilizeze caracterele, distanțele dintre ele și amplasarea în conformitate cu standardul pe care vi l-am spus, deci legale, sau se pot face tot felul de trăznăi (am văzut și de-astea).

 

Un link spre o firmă care poate să facă plăcuțele este asta http://www.numereper...r/#.VvQAVeJ95hE

 

Despre ceea ce spun cei care locuiesc în lumea normală ...

Am cumpărat câteva mașini și remorci așa că pot comenta că în lumea civilizată se evită pe cât posibil umilirea cetățeanului care vine la primărie, pe când în lumea noastră funcționarea instituțiilor se bazează pe ea. Puține Prefecturi au personal care gândește altfel decât în modul tradițional, în Sibiu au făcut câteva gesturi în acest sens după demilitarizarea acestor servicii, iar în Tg. Mureș aproape că funcționează ca și în lumea normală.

Prin comparație cu ceea ce se petrece totuși acum, în 2001 pentru înmatricularea unei mașini cu numere de vamă, etc. etc. , am pierdut cam 20-25 de minute în Germania, timp în care am și fixat plăcuțele pe mașină, iar în rrrrrrromânica mi-au trebuit 3 săptămâni și 9 drumuri la Sibiu !!!!!!!!!!!!


  • 0

#62 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 24 March 2016 - 07:16 PM

Am cules câteva informații și fac și eu câteva sugestii.
 
Plăcuțele de înmatriculare sunt standardizate în România și au dimensiunile: tip A (520x110), B (340x200) și C (200x130), în conformitate cu SR 13078:1996/A95:2009.
Tot acest în acest standard se specifică alocarea tipului de plăcuță, astfel avem A și B pentru autovehicule, cu precizarea că la acestea, în față se va monta întotdeauna de tip A scris pe un singur rând, iar tipul C se folosește pentru motociclete. Mai departe, standardul nu precizează nimic în cazul cvadriciclurilor, iar în multe dintre birourile de înmatriculări din cadrul prefecturilor există ”un curent” în care se atribuie pentru ATV-uri plăcuțele de tip B.
Chiar și în cazul meu mi s-a atribuit un B, dar la solicitarea imediată, înainte de a fi confecționat, omul de la ghișeu a priceput că este mai bine așa. Alți deținători de ATV-uri din Sibiu n-au avut acest noroc astfel că s-au pricopsit cu acea ușă de garaj lipită pe cur.
 
Pentru a rezolva această situație anormală, există două metode. Prima este de a se formula o solicitare scrisă în sensul ăsta având ca argument forma locului de montaj și a faptului că în conformitate cu Art. 108, litera d), aliniatul 4, din Regulamentul de aplicare a Codului Rutier, citez: se penalizează cu 6 puncte pentru conducerea pe drumurile publice a unui vehicul fara a avea montata una dintre placutele cu numarul de inmatriculare sau de inregistrare ori daca placutele cu numarul de inmatriculare ori de inregistrare nu sunt fixate in locurile special destinate.
 
Păi tocmai asta este, nu putem monta plăcuța la locul ei, iar din această cauză nici iluminarea nu-i în regulă și este și ea penalizată de prevederile de la alt articol.
 
Mai există o cale care are rezolvare directă și imediată, confecționarea plăcuțelor la o firmă specializată. Aici se pot face numere după standard (tip C, 200x130) la care să se utilizeze caracterele, distanțele dintre ele și amplasarea în conformitate cu standardul pe care vi l-am spus, deci legale, sau se pot face tot felul de trăznăi (am văzut și de-astea).
 
Un link spre o firmă care poate să facă plăcuțele este asta http://www.numereper...r/#.VvQAVeJ95hE
 
Despre ceea ce spun cei care locuiesc în lumea normală ...
Am cumpărat câteva mașini și remorci așa că pot comenta că în lumea civilizată se evită pe cât posibil umilirea cetățeanului care vine la primărie, pe când în lumea noastră funcționarea instituțiilor se bazează pe ea. Puține Prefecturi au personal care gândește altfel decât în modul tradițional, în Sibiu au făcut câteva gesturi în acest sens după demilitarizarea acestor servicii, iar în Tg. Mureș aproape că funcționează ca și în lumea normală.
Prin comparație cu ceea ce se petrece totuși acum, în 2001 pentru înmatricularea unei mașini cu numere de vamă, etc. etc. , am pierdut cam 20-25 de minute în Germania, timp în care am și fixat plăcuțele pe mașină, iar în rrrrrrromânica mi-au trebuit 3 săptămâni și 9 drumuri la Sibiu !!!!!!!!!!!!

Mulțumesc pentru răspunsul amplu și documentat! Cred, totuși, că voi rămâne cu aeroplanul, nevrând să intru în nici cea mai mică ilegalitate apelând la servicii oarecum dubioase, după părerea mea...
Ca o paranteză, mai bune dădeau plăcuță tip A!!!
  • 0

#63 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 24 March 2016 - 10:45 PM

Nici una dintre metode nu este dubioasă și nici ilegală.

Prima este cea prin care te adresezi instituției, iar a doua este în perfectă legalitate și deloc dubioasă pentru că firma execută plăcuțe de înmatriculare conform standardelor.

Te întreb ce faci dacă pierzi numărul de înmatriculare ?

Probabil că dai 50 de lei și-ți faci alt număr, nu?


  • 0

#64 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 March 2016 - 11:24 PM

Horia cred ca costa mai mult de 50 ron . Dosar pt eliberarea unui numar nou , taxa pt tabla + timp pierdut pe la ghisee .

 

PS: Eu ma pregatesc pt al 3 lea talon annoyed.gif


  • 0

#65 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 25 March 2016 - 12:07 AM

Nu cred că m-am făcut înțeles.

Pentru prima variantă se face o adresă către serviciului înmatriculări (0 lei), dacă ai ridicat numărul, da trebuie probabil să-l mai plătești odată cu toate că returnezi formatul B și primești un C.

Pentru varianta 2 se plătește firmei care face numere 50 lei și da, este mai mult dacă trebuie să plătești un curier rapid. De aplicat, îl montezi pur și simplu pentru că este legal exact cum este și al meu.


  • 0

#66 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 25 March 2016 - 02:20 AM

Nu vad ce ne-ar opri sa schimbam "usile de garaj" cu placute de tip "C".

Exista undeva mentionat tipul si dimensiunea placutelor care s-au eliberat?

Cred ca nu

Deci in acest caz putem aplica varianta 2 explicate de Horia.

Dar........

Personal nu am sa fac acest lucru, desi lampa de iluminare numar este acoperita, deci ineficienta.

Si de abia astepta sa ma opreasca un gargea sa imi "ceara explicatiuni".

 

O alta varianta ar fi sa ne montam numerele pe spate. Am vazut acest mod cred ca undeva prin Columbia.

Au un fel de vesta reflectorizanta care o poarta motociclistii in care este marcat si numarul de inmatriculare.


Edited by cvalro, 25 March 2016 - 02:20 AM.

  • 0

#67 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 26 March 2016 - 03:36 PM

Montat lămpi cu leduri pe spate. 2*12 LED-uri. Luni vin proiectoarele. Le voi monta când va fi timp. Cu releu neapărat!

Attached Files


  • 0

#68 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 29 March 2016 - 02:28 PM

Pai de asta am si intrebat, ca eu am "amintiri" mai amare in aceasta privinta cu cei mentionati mai sus.

Acum un schimb de ulei nu e stiinta spatiala, dar posibil sa ai neplaceri daca nu stabilesti clar cu dealerul.

Cit despre piese de schimb in perioada de garantie - e bine sa nu ai nevoie de ele.

 

Bafta si sa ne vedem cu bine la o tura in aceasta vara.

Salut

mare dreptate ai avut!!!! Din pacate, a trebuit s-o patesc si eu! Motivul? Un amarat de cauciuc, cel de pe fata. Am vazut eu ca se cam bataia utilajul pe asfalt, asa ca l-am dus la un centru roti (cu care lucrez de 8 ani). Au suspendat ATV-ul si roata din fata dreapta se legana de mama focului, stanga-dreapta. Janta e OK. Am vb cu respectivii, cateva telefoane, cica sa merg sa dea hartie service-ul cum ca e defect de fabricatie, ba ca vor poza sa se vada defectul (!!!), ca trebuie sa urmez nu stiu ce proceduri, ca n-au mai avut cazuri din astea (aici s-ar putea sa-i cred!) si ca, pana la urma, sa le trimit la Bucuresti cauciucul sa se convinga ei ca e...stramb. Asta a pus capac, asa ca i-am multumit frumos, sa zicem!!!!

Ca uitasem, s-au ofuscat rau cand le-am spus ca vreau sa cumpar alt cauciuc, dar din alta parte! Cica pierd garantia! Mai, sa fie!... 

Anvelopa e un SUN-F AT25*8-12, care are preturi diferite la Atvrom si Motoboom, sa zicem, ca doar cu ei am comparat...


  • 0

#69 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 29 March 2016 - 03:52 PM

Pai vezi sa nu se traga de la lampile cu leduri montate pe spate, ca sigur te lingi pe bot de garantie confused1.gif

Tare ma intreb? Cind au sa reuseasca sa treaca prin toate tipurile de defecte ca sa nu mai vina cu argumente.

Probabil niciodata.

Asha ca iti trebuie foarte multa rabdare si diplomatie ca sa iti rezolvi problemele in baza unei garantii.

 

 


  • 0

#70 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 29 March 2016 - 04:01 PM

Las diplomația deoparte! Lămpile nu le-au văzut. Oricum am zis shutdown la garanție! Așa ca, chiar în acest moment, mă apuc de montat proiectoarele și voltmetrul! Voi reveni cu poze mai pe seară...

Edited by seby_dumi, 29 March 2016 - 07:11 PM.

  • 0

#71 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 29 March 2016 - 06:10 PM

Daca nu gresesc si Crinel a avut un cauciuc care avea bataie. Daca intra si el cred ca poate sa confirme.

De la anvelopele Sun-f oricum nu poti sa ai mari asteptari in afara unui aspect ce te duce cu gandul la o marca performanta. (ramai doar cu aspectul si atata tot).

Cu timpul te-ai sfatui sa treci la alta marca mai performanta.


  • 0

#72 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 29 March 2016 - 07:07 PM

Da Cristi, nu pot spune că aș avea mari speranțe, însă la celelalte, din aceeași clasă-Excavator Duro și Kenda- nu sunt astfel de probleme! Deocamdată le las așa.
Cum vă spuneam, am montat voltmetrul și proiectoarele (2*18W) cu releu. Se poate vedea butonul de comandă (e cu bec intern, dar de 220V-ca la întrerupătoarele din perete- nu se aprinde).
Și acum pozele:

Attached Files


  • 0

#73 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 29 March 2016 - 09:07 PM

He hee, aici sunt! Unul batea simtitor pe spate si incepea si celalalt pe spate. Pe langa asta aveam deja un joc usor din bucsile bratelor spate, si un mic defect din fabricatie la carburator. Toate acestea mi-au pus capat si am folosit doar servisarea de 250 km si apoi m-au putut tot suna sa imi propuna metode de rezolvare cand au vazut ca am nevoie de ajutor. Eu le-am refuzat servisarile si am renuntat la asa zisa garantie. Si de atunci imi fac servisarile singur, ca doar nu-s olog sa nu stiu scurge un ulei si sa schimb un filtru.


  • 0

#74 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 04 April 2016 - 06:43 PM

Încet, încet, ne facem cei 250 km inițiali...http://youtu.be/BXGoF0v3gf0
  • 0

#75 andrei-LKY

andrei-LKY

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0765438912
  • Marca ATV:Linhai 500 4x4
  • Numar ATV:DJ

Posted 05 April 2016 - 04:33 PM

Cam mult gaz pentru rodaj ;)


  • 0

#76 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 05 April 2016 - 05:14 PM

Păi erau trei variante: +100 kg cu 30 km/h, 40 kg cu 50 km/h sau în garaj cu accelerația prinsă cu schotch..
  • 0

#77 andrei-LKY

andrei-LKY

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0765438912
  • Marca ATV:Linhai 500 4x4
  • Numar ATV:DJ

Posted 05 April 2016 - 05:31 PM

Degeaba daca pana la 50km/h dai full gaz, ideea e ca turele sa fie cat mai joase pana cilindrul isi face oglinda, daca e de nikasil ala dupa 2-3 ore e ca si rodat dar daca este din fonta necesita niste km buni fara bruscari si ture mari. Eu am patit-o pe pielea mea, rodaj facut 150km si dupa numai forja, la 1500km cilindrul era uzat, puterea motorului scazuse considerabil desi pornea la prima 'cheie'. Treaba cu fuliile este simpla, ca la bicicleta, cand ai deal si viteza mica dai pe usor iar cand incepi sa prinzi viteza dai mai pe greu, astfel cu cat viteza e mai mare fuliile de pe fata se apropie si urca cureaua mai sus iar cele de pe spate se departeaza si coboara cureaua pentru a permite o viteza mai mare, deci daca de la 0-50km/gazul este 3/4 sau 4/4 motorul este solicitat la puterea maxima. Dupa rodaj daca vrei sa ai demaraj mai bun se poate pune arc(ala mare) mai tare la ambreaj si acesta va cupla in ture mai mari(ca si cand ai da demaraj la masina, prima data turezi apoi dai drumu la ambreaj), desigur uzura apare mai repede :D Pana la urma e jucaria ta, cum o tii asa o ai, bafta si multi km cu dracia, abia astept si eu sa imi iau un Linhai de 500, sper ca in iarna sa am toti banutii ;)


  • 0

#78 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 05 April 2016 - 09:11 PM

Degeaba daca pana la 50km/h dai full gaz, ideea e ca turele sa fie cat mai joase pana cilindrul isi face oglinda, daca e de nikasil ala dupa 2-3 ore e ca si rodat dar daca este din fonta necesita niste km buni fara bruscari si ture mari. Eu am patit-o pe pielea mea, rodaj facut 150km si dupa numai forja, la 1500km cilindrul era uzat, puterea motorului scazuse considerabil desi pornea la prima 'cheie'. Treaba cu fuliile este simpla, ca la bicicleta, cand ai deal si viteza mica dai pe usor iar cand incepi sa prinzi viteza dai mai pe greu, astfel cu cat viteza e mai mare fuliile de pe fata se apropie si urca cureaua mai sus iar cele de pe spate se departeaza si coboara cureaua pentru a permite o viteza mai mare, deci daca de la 0-50km/gazul este 3/4 sau 4/4 motorul este solicitat la puterea maxima. Dupa rodaj daca vrei sa ai demaraj mai bun se poate pune arc(ala mare) mai tare la ambreaj si acesta va cupla in ture mai mari(ca si cand ai da demaraj la masina, prima data turezi apoi dai drumu la ambreaj), desigur uzura apare mai repede biggrin.png Pana la urma e jucaria ta, cum o tii asa o ai, bafta si multi km cu dracia, abia astept si eu sa imi iau un Linhai de 500, sper ca in iarna sa am toti banutii wink.png

 

Poate nu sti dar tehnologia a mai evoluat ! Sunt multe chestii in care vechia teorie ( mers incet lasat la relanti ii face mai mult rau decat bine ) . Daca tu ai avut ghinionul sa refaci un motor lucrand curat dar , in momentul in care ai atasat tubulatura de la filtrul de aer ,sa nu le prinzi bine sa nu te astepti sa nu se uzeze motorul . Personal am avut un atv ( linhai ) care a mers cu ceva ulei prin motor cateva luni . Fara sa uzeze doar segmentii ( care oricum s-au uzat din cauza filtrului ) .

 

Nu zic ca nu trebuie facut rodaj la ceva nou dar un 80 % din ce scrie in manualul de utilizare e ca producatorul sa se absoarba de multe greseli de fabricatie/montaj iar dealerul sa ia multi bani pe revizii !  Cine s-a lovit de probleme de garantie ( nu vorbim de cauciucuri a alea tin de cei care le fabrica nu de producatorul unei marci de atv ) imi va da dreptate garantia = Marketing .


  • 0

#79 andrei-LKY

andrei-LKY

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0765438912
  • Marca ATV:Linhai 500 4x4
  • Numar ATV:DJ

Posted 05 April 2016 - 10:56 PM

Eu am zis fara bruscari sau turatii excesive deci ce treaba are ce ai spus tu pe acolo(mers incet, lasat la ralanti) cu ce am spuns eu... nu-mi spune ca la un motor ca nou(pana in 250km) este ok sa ii dai full gaz... Tocmai asta e motivul pentru care doresc achizitionarea unui atv nou...


  • 0

#80 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 29 April 2016 - 06:07 PM

În așteptarea Sfintelor Sărbători de Paște! Am ales metoda păturica, adică eu cu "Albuș" staționare iar Victor cu "Cărbunel" la frecuș pe pantele vălcici-ii...

Attached Files


  • 1




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto