o sa incep sa il desfac,,,ca daia curios de ce vine aer pe furtunu de vacuum in loc sa traga aer .. iti multumesc frumos adi si restu colegilor
Pornire Cf Moto 500
#21
Posted 29 March 2016 - 10:00 PM
#22
Posted 30 March 2016 - 10:37 PM
#23
Posted 30 March 2016 - 11:36 PM
#24
Posted 31 March 2016 - 07:36 AM
#25
Posted 31 March 2016 - 09:42 AM
Cauta jocuri. Invarte de mai multe ori motorul si uitat-te atent la tot ansamblul. Trebuie sa ai rabdare si sa o gandesti logic. Undeva a aparut o problema.
#26
Posted 31 March 2016 - 11:01 AM
Intinzatorul , patinele , lantul de distributie ! Cati km are utilajul ?
Eu recomand lant + intinzator nou !
#27
Posted 31 March 2016 - 12:47 PM
#28
Posted 31 March 2016 - 03:14 PM
#29
Posted 31 March 2016 - 03:47 PM
#30
Posted 31 March 2016 - 04:05 PM
In general, la distributie trebuie sa urmaresti urmatoarele: dintii (sa nu aiba varfurile tocite sau sa fie rupti vreo doi, trei), lantul s-a lungit (il observi daca il tii ca pe un sarpe. Ar trebui sa se curbeze foarte-foarte putin, ca in poza atasata) si uzura intinzatorului (este cel mai greu de observat, daca nu are o patina).
Vezi intai ce curbura are lantul tau.
Attached Files
#31
Posted 31 March 2016 - 04:24 PM
Arunca un ochi si aici:
https://www.youtube....h?v=9MGxnMEziJI
https://www.youtube....h?v=4Kx74KD34UU
#32
Posted 31 March 2016 - 04:42 PM
#33
Posted 31 March 2016 - 05:13 PM
Salut, Nu trebuie sa aiba joc.
#34
Posted 31 March 2016 - 05:15 PM
Din cate stiu nu trebuie sa aibe joc, fa niste poze la patine, la lant si la intinzatorul ala de zici ca e la maxim, din cate imi aduc aminte la un motor de yamaha xt600 nu gaseam de ce sare distributia si pana la urma arculetul intinzatorului a fost de vina, era blocat(Am cerut poze pentru ca nu stiu exact cum vine la tine).
#35
Posted 31 March 2016 - 05:20 PM
Pe pinioane trebuie sa stea ferm. Joc trebuie sa aiba intre cele doua pinioane dar, acesta este anulat chiar de intinzator. Acesta este unul rolurile intinzatorului.
1. tine lantul intins intre pinioane, ca nu cumva sa sara de pe dinti in situatia unei decelerari (frane de motor) puternice;
2. atenueaza zgomotul produs de lant in timpul functionarii motorului (adica nu il lasa sa "falfaie");
3. tine lantul pretensionat, astfel incat pe masura ce se mai uzeaza si se mai intinde, sa nu sara chiar din prima.
#36
Posted 31 March 2016 - 07:05 PM
ai 2 variante , 1 a cedat intinzatorul ( patit de 2 ori la un linhai )
2 sa intins lantul ( confimi cu jocul pe pinionul de la axul cu came ) si intinzatorul nu mai face fata ( are si el o cursa in care isi face treaba )
#37
Posted 31 March 2016 - 07:19 PM
Cred ca ai dreptate cu intinzatorul, acum nu stiu nici cum trebuie el sa lucreze el normal.El e blocat si cate o data isi da si drumu, dar dupa cum vad eu nici arcul nu e bun.Si da lantu cand era pe pinionul cu axa cu came si intinzatorul pus lantul avea joc, si in parti dar si sus-jos, Spuneti-mi va rog lantu de distributie are vreo siguranta sau cum se scoate??? trebuie sa dau jos si variatorul cu tot ce e acolo ca sa il pot scoate?
Ca vreau sa il schimb si pe el daca tot am dat jos totu pana acolo si sa schimb si intinzatoru
Attached Files
Edited by mihai0794, 31 March 2016 - 07:21 PM.
#38
Posted 31 March 2016 - 07:47 PM
Lantul se desface cu presa, si se monteaza tot cu presa prin nituirea uni pin sau comanzi lant inchis daca iti permite modelu de motor sa il montezi gata capsat.
Patinele din poza par bune . Intinzatorul se veirifica scotand surubul din spate ( cel cu arc ) aduni intinzatorul apasand pe siguranta , si sa fi atent cu siguranta lasata jos sa nu sara peste cate un dinte . Dupa ce lai adunat bagi surubul din spate cu arc si vezi daca revine pana la maxim fara sa aghete .
Atasez o poza cu un model de presa de lant.
Surprinzator sa sara de 2 ori distributia fara pagube
Attached Files
#39
Posted 31 March 2016 - 09:46 PM
Trebuie sa dai jos variatorului ,capacul ambreajului ,si ambreajul,care are piuliță cu filet pe stanga .dupa cum arată patina condusă ,pare sa nu fi fost montata corect partea inferioară.In alta ordine de idei uleiul ars de pe intinzator si restul componentelor îmi ridica semne de întrebare mari ...Poti pune o poza cu axa cu came ?verifica daca semnul de pe flywheel corespunde cu punctul mort superior al pistonului
Si dupa urmel de pe piston pare ca supapele de admisie l au lovit ...
#40
Posted 01 April 2016 - 12:00 PM
Eu in locul tau i-as schimba lantul+patinele+intinzatorul, ceva nou pe original dai un ban dar faci treaba... acum verifica sa nu ai joc sau alte probleme la pinioane grava asa nu este problema. Cum ai putut sa desfaci motorul ala cu mizeria aia pe el eu in locul tau prima data il lustruiam si dupa il demontam