Linhai M550L Efi - Rosu Din Banat
#101
Posted 06 July 2016 - 09:57 AM
cred ca cel mai corect si practic este sa trecem denumirea comerciala ... Respectiv "Linhai M550L EFI - Rosu". Astfel poate fi gasit usor modelul la o cautare pe google (presupun), sau chiar in sesiunea dedicata Linhaiului oricine poate accesa instant informatiile despre modelul respectiv!
Multumesc pentru sustinere!
#102
Posted 06 July 2016 - 10:45 AM
#103
Posted 06 July 2016 - 11:03 AM
este perfect numele topicului! Multumesc!
Poze, cu siguranta vor urma dupa fiecare plimbare!
Filmulete, mai greu deoarece nu am camera atasata la casca sa surprinda traseul. Doar daca va filma colegul @Geo cand mergem pe undeva impreuna! (Sau vreun pasager ori alt coleg de plimbare)
Trasee, inca nu este cazul, la noi in zona nu este nimic asa spectaculos precum iesirile dlui Pitesti sau altele prezentate pe forum ... plus ca sunt in cautarea unui gps dedicat offroad pentru a nu ramane ratacit pe undeva, nu stau chiar asa bine cu orientarea!
In rest, sa fim sanatosi si sa ne vedem cu bine cand si daca o fi sa fie!
Sa auzim de bine!
Have fun!
#104
Posted 06 July 2016 - 11:14 AM
Nu mi s-a parut o diferenta spectaculoasa, dar nici nu a fost cazul de performante deoarece am iesit doar la plimbare cu fetita pe camp iar pe asfalt am intrat doar pentru a testa vitezometrul!
(Stiu comparatia cu fotbalistul cu crampoane pe asfalt ... Dar am fost curios)
Si acum voi face o rima si va las sa radeti de mine ... Am fost un bou, l-am uitat in low!!!! Am mers cu el vreo 15 km in low pe camp si de asta cu siguranta nu am avut senzatii )) Am observat doar cand m-am intalnit cu @Geo !!!!
(Deci ambreiajul va fi prima interventie probabil ... Exact ca la Aniversary de 300) hahaha
Salutari
#105
Posted 06 July 2016 - 12:06 PM
PS: nu esti singurul care a patit asta )
#106
Posted 06 July 2016 - 12:39 PM
#107
Posted 06 July 2016 - 03:55 PM
Trasee, inca nu este cazul, la noi in zona nu este nimic asa spectaculos precum iesirile dlui Pitesti sau altele prezentate pe forum ...
Traseu poate fi orice drumetie care se intinde pe 30-40 km. Adica sa te duci pe o parte si sa te intorci pe alta. Este foarte frumos sa faci asa ceva si, astfel, devine traseu.
In privinta spectaculosului, el apare in urma traseelor facute. Eu nu am niciun merit ci, doar sunt oarecum avantajat de relieful montan apropiat de Pitesti ceea ce, ne permite sa ajungem si la inaltime, ca sa zic asa. In plus de asta, am avut noroc si de niste colegi foarte buni in echipa (samy, Vlad, Aiurel) si am reusit impreuna sa parcurgem diverse zone.
Sa stii ca spectaculoasa poate sa fie si o simpla iesire la un gratar in inima padurii. Este foarte frumos sa pleci de dimineata pregatit de gratar, sa te opresti pe un rau de care habar nu aveai ca exista, si sa faci un popas. Toate vin cu timpul. Avantajul atv-ului este ca si iarna si vara iti ofera libertate de deplasare.
#108
Posted 06 July 2016 - 04:16 PM
Referitor la culoare, parerile sunt impartite in functie de perceptia fiecaruia ... Mie imi place foarte foarte mult asa combinatia asta de culori ... Unui prieten ii place albul gandind la perioada de iarna prin prisma zapezii ... Dar, da, arata bine!
#109
Posted 06 July 2016 - 04:21 PM
Rezolvat! Sa nu fii zgarcit cu pozele, filmari, pareri, idei sau orice. Sa vedem daca se ridica fiabilitatea la nivelul celui de 300.
Multumesc, stiam eu ca am echipa de nadejde care se implica !
#110
Posted 06 July 2016 - 05:44 PM
#111
Posted 06 July 2016 - 08:35 PM
Marius,
sunt locuri faine si langa noi aici dar inca nu sunt multe ATVuri, doar cu motociclistii am iesit! Se pare ca voi avea o relatie buna cu Geolino )) iar el este "ce trebuie" in ceea ce priveste aventura!
La mine oricum 30-40 km sunt plimbari lejere intre 2-3 sate alaturate! Ultima iesire a fost de vreo 150 km (cu aniversarul) doar campie, padure si putin deal!
Eu stau destul de prost cu orientarea de asta as avea nevoie de un gps ... Nu am probleme la dus, doar la intors!!!! ))) hahaha
Atasat este poza de la iesirea de aici din zona, nu stiu sa trasez traseul pe poza dar va zic:
Giarmata vii (stanga jos pe poza) - Remetea mare - Ianova - Herneacova - Nadas - Buzad (ramas fara scanteie la bujie, consumat bateria, dus din casa in casa sa cautam cheie de bujie intr-un sat uitat de lume) - Bencecu de jos - bencecu de sus - Pischia (ramas fara benzina, primit de la un tractorist) - Giarmata mare (deja noapte, mergeau farurile doar la ATVul meu si la inca un motociclist ... Eu le luminam din spate la motociclisti, ne-am pierdut, un motociclist a picat intr-o mlastina (cel ce avea lumina la far) ... eu am ramas in urma si intamplator l-am gasit pe motociclist care dadea flashuri din sant, l-am tras cu un lant aruncat intamplator in rucsac, doar ca nicicare nu stiam traseul de intoarcere) - Giarmata Vii (acasa)!!!!
Mi-a placut la nebunie si voi repeta traseul cu prima ocazie!!!
Chiar imi pare rau ca nu stiu sa trasez traseul pe harta!!!
IMG_1821.jpg 154.26KB
0 downloads
#112
Posted 06 July 2016 - 08:43 PM
In asentiment cu Chrys, multumesc, stiam eu ca sunt pe un forum de nadejde!
Iti multumesc in numele intregii echipe pentru aprecieri !
#113
Posted 06 July 2016 - 09:22 PM
Cel putin pe Geolino l-am cunoscut prin intermediul forumului plus multe alte chestii specifice ... asa ca, vorba mea este : Traiasca la multi ani!
#114
Posted 06 July 2016 - 09:42 PM
#115
Posted 06 July 2016 - 10:28 PM
Doamne Chrys, eu multumesc! Aventura noastra ATVistica e mult mai interesanta datorita existentei acestui forum!
Cel putin pe Geolino l-am cunoscut prin intermediul forumului plus multe alte chestii specifice ... asa ca, vorba mea este : Traiasca la multi ani!
Parerea mea e ca datorita acestui forum se intapla sa cunosti lume noua care pana acu nu pot spune nimic mai mult ca e de calitate si in plus mai impartasesc si acelasi hobby. Plus ca mai afli, impartasestisi te mai scutesti de anumite cheltuieli rezolvand singur probleme legate de atv.
Ma bucur sa aud asta din partea vostra.
Pentru a putea sa duc acest forum in aceasta directie a trebuit sa "cern" in decursul anilor petrecuti la butoane multi useri . Am preferat sa pastrez doar oameni de calitate pe acest forum ,ceea ce nu intotdeauna mi-a adus cuvinte de lauda din partea celorlalti.
Aceasta am facut-o tocmai pentru a putea mentine forumul la un anumit nivel.
Bafta voua in continuare in lumea ATV-istica.
Scuze de Off Topic.
#116
Posted 06 July 2016 - 11:13 PM
#117
Posted 07 July 2016 - 08:01 AM
a aparut mai sus poza cu iesirea de care vorbeam mai devreme, multumesc Marius!
Cu siguranta nu este usor sa administrezi un forum (ca orice altceva ce trebuie gestionat) ... pentru ca, sa nu uitam, lucul cu oamenii este cel mai greu! Cu siguranta o persoana care se apreciaza pe sine va aprecia si locul in care alege sa fie ... Cei care vor doar sa "strice" isi bat joc de fapt de timpul si persoana lor!
Back to nava rosie, daca rezista la mine ... atunci chiar este fiabila!!!!! )) aseara, dupa un gulas intre prieteni, am rezolvat problema (a se intelege prostia mea) de Low si am fost High (a se intelege treapta de viteza) ceea ce a fost mai bine! Totusi inca mi se parea ca ceva impiedica deplasarea, ca ceva blocheaza ... am ajuns acasa, am parcat ... si nu a mai fost nevoie sa actionez frana de parcare!!! Ramasese actionata ... De data asta doar 1 km!!!
(Evident ca s-a simtit mirosul ... dar eu aveam alti aburi in nas!)
Trebuie sa-mi fac o procedura de rulare )) pana acum am asa:
1. Verifica frana de parcare
2. Verifica treapta de viteza de rulare (ce bine e High!)
3. Verifica combustibilul (aseara am ramas fara, dar fiind in sat mi-a dat o sticla de Borsec de la masina de tuns iarba chiar vecinul de la casa in fata careia m-am oprit)
La uleiuri, presiune roti si alte cele inca nu m-am uitat, am doar 35 km ... Dar sigur voi completa lista!!!
Have fun!
#118
Posted 07 July 2016 - 01:39 PM
Presiunea la roti este indicat sa o ai maxim 0,5 bar. Stiu ca pare putin, dar incearca sa nu o maresti, decat daca mergi pe asfalt cu el.
#119
Posted 07 July 2016 - 03:31 PM
Multumesc
#120
Posted 07 July 2016 - 09:58 PM
mai adaugam 15 km azi, parcursi frumos cu un prieten ce este si el in cautarea unui ATV!
La un moment dat mi s-a oprit motorul in mers, l-am repornit, a fost ok si am plecat mai departe.
Totusi la urmatoarea oprire (programata la destinatia de la dus) ... a murit bateria, ce-i drept ca era consumata de cand l-am luat, am vrut sa o pun pe redresor cand am ajuns acasa, totusi a pornit de fiecare data, asa ca nu am mai incarcat-o! Acum este pe redresor, o las pana maine si vedem ...
S-a rezolvat indicatorul de rezervor gol/plin, arata ok.
La fel si viteza ... In High de data asta, pe camp am ajuns la 80 si parea ca mai duce ... mi-a fost teama sa merg mai sus, dar sunt multumit!
In schimb, un mic discomfort la deschiderea portbagajului spate (atasata poza), este destul de generos dar se deschide greu. Spatiu ingust sib bara de metal.
M-am uitat putin peste el si cred ca va trebui sa izolez multe fire, aproape toata partea electrica este expusa.
Have fun!