Salutare tuturor membrilor,
De cateva luni de zile sunt posesorul unui Linhai dragonfly 400 S.In prezent am facut cu el 2150 de km,l-am exploatat si in regim offroad si in plimbari usoare...per total ma declar multumit de el.
Astazi am intampinat prima problema majora:
Am vrut sa fac o plimbare cu el si dupa doar cateva sute de metrii cand am oprit sa schimb viteza(fara alte semne de uzura in prealabil/zgomote nespecifice/semne de ambreiaj care patineaza) a inceput sa caraie in momentul in care impingeam schimbatorul in vreo viteza,asta la cald.La rece intra in viteza,dar dupa ce l-am pornit dadea sa plece de pe loc si tremura foarte tare...drept urmare am facut cale intoarsa catre casa...a fost mai greu cu plecatul de pe loc,dupa ce mi-am luat demarajul parea sa nu mai faca asa tare.
Ajuns acasa am desfacut capacul de la variator(nu am gasit nimic picat/rupt spart acolo) si in momentul in care porneam motorul se antrena si ambreiajul...iar oala era de o culoare albastruie(specifica din cate stiu ambreiajelor ce au patinat foarte tare si des)
incerc mai jos sa pun si poze si video.
Intrebarea mea este daca de la ambreiajul uzat face asa sau mai trebuie schimbat si altceva?(gen fulii,curea,cvt)este normal sa se strice din senin fara sa simt vreo pierdere de putere cand accelerez,ceva trepidatii,zgomote nespecifice cu ceva timp inainte ca el sa se strice efectiv?
P.S.: Am masurat cureaua si are 22-23 de mm ,si este "exfoliata" pe suprafata din exterior.O fi normal sa arate asa?
O zi buna tuturor!multumesc!
Iti multumesc pentru ajutor CHRYS!
Vroiam sa incarc si un video,dar am putut...nu am voie inca sa incarc video sau care e faza?
Weekend placut tuturor!