Jump to content



Photo

Can Am 650 Max


  • This topic is locked This topic is locked
119 replies to this topic

#81 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 20 December 2017 - 07:29 PM

PS: eu imi ancorez atelajele cu cate 4 chingi de 500kg, si e OK, am parcurs asa mii si mii de km pe tot fel de drumuri...

 

Dar parca tu nu ai remorca din cate stiu , tu nu folosesti duba la transport?...... unde riscul sa plece marfa este mai mic....bineinteles daca usa este bine inchisa snitch.gif


  • 0

#82 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 20 December 2017 - 07:53 PM

Dar parca tu nu ai remorca din cate stiu , tu nu folosesti duba la transport?...... unde riscul sa plece marfa este mai mic....bineinteles daca usa este bine inchisa snitch.gif

Pai nu te-ai prins...el ancoreaza usa de la duba, nu are de unde agata atv-ul din cauza tobei (face galagie daca o stringe prea tare de git) photo.gif


  • 0

#83 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 20 December 2017 - 07:55 PM

Pai nu te-ai prins...el ancoreaza usa de la duba, nu are de unde agata atv-ul din cauza tobei (face galagie daca o stringe prea tare de git) photo.gif

 hysterical.gif hysterical.gif hysterical.gif


  • 0

#84 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 20 December 2017 - 11:47 PM

http://www.tekarom.c...4-metri-7750493
Pret 28,56 lei/buc. Mi s-a parut un pret foarte bun pt calitatea si siguranta oferita. Am legat atv-ul pe remorca si dupa o zi, nu s-au slabit deloc. O sa vad dupa primul drum ce si cum...
Chrys, te rog sa stergi linkul daca nu am voie sa-l pun pe forum.
  • 0

#85 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 21 December 2017 - 08:41 AM

Nu este nici o problema, putem posta link-uri si orice informatie care ne poate fi necesara noua tuturor membrilor de pe acest forum.


  • 0

#86 cleoclod

cleoclod

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 410 posts
  • Gender:Male
  • Location:BACAU
  • Interests:Sanatate,nutritie si sport
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:0761137712
  • Marca ATV:BOMBARDIER OUTLANDER 810 R ESP ,2010 CAN-AM OUTLANDER 800 R XT MAX 2009 CF MOTO 520 L EPS

Posted 22 December 2017 - 11:35 AM

http://www.tekarom.c...4-metri-7750493
Pret 28,56 lei/buc. Mi s-a parut un pret foarte bun .............

Multumesc de link  Alin , am comandat si eu astazi ......


Edited by CHRYS, 22 December 2017 - 01:00 PM.

  • 0

#87 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 24 December 2017 - 01:35 AM

Dar parca tu nu ai remorca din cate stiu , tu nu folosesti duba la transport?...... unde riscul sa plece marfa este mai mic....bineinteles daca usa este bine inchisa snitch.gif

Da da , duba

In duba ancorez atat motocicletele cat si ATVul, cu chingile alea

Si hal'Domnului, totul a fost OK pe parcursul tuturor expeditiilor :)


...... nu are de unde agata atv-ul din cauza tobei......

Buna asta! thumbsup.gif thumbsup.gif


  • 0

#88 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 28 December 2017 - 11:16 PM

3 zile de distractie, relaxare,...

Attached Files


  • 2

#89 alxcristea

alxcristea

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 479 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Nume real:Alex
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Can-Am 850 Max XTP 2017
  • Numar ATV:TM-26-KAI

Posted 28 December 2017 - 11:25 PM

Frumos, si de data asta fara noroi. 👍
  • 0

#90 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 29 December 2017 - 08:05 PM

Am si eu o intrebare?

Voi chiar plecati fara nimic pe voi?

Nu vad bagaje, si la unul din atv-uri vad o saltea spuma pe rackul spate ????????

Macar avea ceva in geanta pe rackul fata, banuiesc macar ceva de crapelnita.


  • 0

#91 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 30 December 2017 - 10:16 PM

O curea de rezerva, ceva scule necesare pt interventii mici, o chinga de remorcare, d’ale gurii si apa
  • 0

#92 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 03 January 2018 - 10:12 PM

Am si eu o intrebare?

Voi chiar plecati fara nimic pe voi?

Nu vad bagaje, si la unul din atv-uri vad o saltea spuma pe rackul spate ????????

Macar avea ceva in geanta pe rackul fata, banuiesc macar ceva de crapelnita.

 

Da da, atevism nudism. :)

Cele pentru crapelnita erau la caldura in cutia din spate.


  • 0

#93 dbdd

dbdd

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:Alin Oros
  • Telefon:0736xxxxxx
  • Marca ATV:Can Am Outlander 1000R Max Xtp 2019

Posted 31 January 2018 - 10:17 AM

Revin cu doua upgrade-uri:
-Troliu Warn Pro Vantage 3000lbs
-Proiectoare SHARK LED Single Side Shooter,CREE LED
In ce priveste partea de lumini, oscilam intre o bara de leduri si aceste proiectoare duale dar m-a ajutat Sergiu in luarea deciziei, prin feedback-ul postat pe topicul lui. Multumesc Sergiu!
Am avut ocazia sa le folosesc ambele iar impresiile sunt:
-neavand experienta cu alt troliu, nu am termene de comparatie, astfel ca isi indeplineste menirea si atat
-fiecare proiector este format din 6 leduri spot care ofera o lumina concentrata spre inainte cam la lungimea fazei lungi a atv-ului si 3 leduri flood cu unghi de 120 grade, foarte eficiente. Sunt mult peste luminile standard al atv-ului, totul la un consum de doar 90w si ~5,5A
In ce priveste montajul, troiul a fost montat la service-ul vanzatorului iar proiectoarele le-a montat Iuliu. Multumesc Iuliu!
...si poza

Attached Files


  • 0

#94 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 31 January 2018 - 07:45 PM

Ma bucur sa aud ca ti-a fost de folos feedback-ul meu cu privire la proiectoare. 


  • 0

#95 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 01 February 2018 - 10:33 PM

Cu placere Alin si cu ocazia asta am mai invatat si eu ceva pe partea de electrica.

Ai un atv foarte capabil si pe care te poti baza.

Pe langa asta, de fiecare daca cand m-am urcat pe el m-a impresionat stabilitatea si confortul. 

 

Ledurile sunt fix ce trebuie. Tin minte ca am masurat consumul si pe linia de semnal si pe cea de putere, desi ma asteptam la ~ 7 A, e doar de 5.5, iar pe semnal e subunitar.

Eu le-as prinde direct pe bara cum ti-am zis, doua gauri de 6 in bullbar nu-s un capat de lume iar fixarea va fi mult mai stabila.

Dar cel mai important ar fi sa ne facem timp sa ne uitam la contactul ala cum e blocat de nu te lasa sa il treci in pozitia "pornit fara faruri".

Ar fi o smecherie daca l-am pacali si nu ar mai merge faza scurta non-stop cu motorul pornit.


Edited by iusau, 01 February 2018 - 10:33 PM.

  • 0

#96 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 02 February 2018 - 08:07 AM

Eu nu as da gauri in bara. Le-as lasa asa. Cel putin pe ale mele asa le am. Avantajul este ca atunci cand trec prin crengi, flexibilitatea le permite sa se dea putin pe spate, fara sa opuna rezistenta si sa prea ele tot efortul. Apoi pur si simplu le dau inapoi si gata.
Eu le-am prins cu suporti din aceeia de teava de gase. Au si garnituri de cauciuc pe ei si preiau mult din vibratii si nici nu se rotesc aiurea, ci stau exact asa cum ii pun.
Poate ar fi util sa pui doar cauciucul acela pe clemele existente si o sa vezi ca rezolvi problema cu fixatul.
  • 0

#97 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 02 February 2018 - 11:03 AM

Salut,

 

Despre proiectoare, amplasare, modul de prindere, comandă și securitate/siguranță pentru modele G2, am povestit destul de mult cu Sergiu, el vă poate oferi și ceva scheme de alimentare trimise în acea perioadă.

-          amplasare: există multe moduri de-a o face, imaginația se pare că n-are limite aici, dar eu nu recomand nici transformarea ATV-ului într-un pom de Crăciun și nici locurile expuse lovirii când mergi prin pădure;

-          prinderea trebuie să fie fermă, dar suficient de deformabilă pentru a putea compensa prin deplasări/rotiri ale lămpii fără a o distruge în momentul în care lovești ceva;

-          modul de comandă și alimentare recomandat este cel pe circuit dedicat/separat, cu siguranță dimensionată la curentul de pe acest circuit suplimentar, releu comandat prin buton specific ce va avea semnalizare internă de stare (led colorat incorporat);

Trebuie avut în vedere că după intrarea în vigoare a reglementării europene privind obligativitatea echipării din uzină a acestor jucării cu lămpile pentru mersul de drum permanent alimentate, schema electrică și contactul cu cheie s-au schimbat.

În contextul ăsta, dacă nu dorim să avem permanent aprinse aceste faruri ar fi necesară o mică modificare în schema electrică nativă a ATV-ului, lucru care intră în contradicție cu prevederile garanției, dar care eu spun că se poate face fără prea mari probleme lucrând curat și corect dpdv electric.

Ca și funcționalitate mai trebuie să avem în vedere ca faza scurtă să poată fi activată atunci când suntem pe drumurile publice fără a folosi proiectoarelle care din cauza gradului de strălucire foarte mare, deranjează pe cei care vin din sens opus.

Cum realizăm acest lucru ?

Pe circuitul de comandă al releului nativ pentru faza scurtă se montează un întrerupător care va întrerupe la dorință tensiunea de comandă (+).

Se montează un circuit dedicat luminilor suplimentare pornind direct de pe borna plus a bateriei cu o siguranță distinctă, un releu specific pentru iluminat cu comandă (+) de pe circuitul de lumini (același ca și pentru poziție/aceasta arde permanent când contactul este ON). Recomand ca cele două întreruptoare să fie amplasate pe ghidon lângă comutatorul nativ pentru comanda fază lungă/fază scurtă.

 

Cam astea sunt comentariile mele pentru montarea proiectoarelor.

Anul trecut, cam prin perioada asta am pus un filmuleț în care arătam ce înseamnă proiectoarele în condițiile în care am folosit două piese de mică dimensiune gabaritică și electrică (2x18W), considerând rezultatul bun în condițiile în care doar cu proiectoarele obțin o iluminare egală cu faza lungă nativă la un consum de 6 ori !!! mai mic.

Ca și comentariu la o întrebare citită pe aici: n-am observat ca poziția de montaj a proiectoarelor să influențeze răcirea radiatorului.

 


  • 0

#98 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 02 February 2018 - 06:33 PM

Amplasarea nu e expusa loviturilor ca bulbar-ul e mai in fata. Nu zic ca e imposibil, doar ca nu mi se pare a fi expusă.

Prinderea e cu coliere de fixare pentru țevi. E buna dar eu as merge pe gaura și șurub. În caz de lovitura, reglajul proiecorului va ceda.

Circuitul e dedicat de la baterie, inclusiv masa, pe 2.5 cu siguranță pe fir de 10 ca mai mica nu am găsit atunci. Ar merge un 7.5.
Semnalul pentru releu e luat de pe o mufa nefolosita care e pe contact.

Deoarece a fost prima data când am facut tipul ăsta de legătură și alimentare am și măsurat la final consumul și pe semnal e subunitar, parcă 0.3, iar pe alimentarea de putere 5.5.
Fiind pe contact, nu le poate uita pornite.

Înțeleg cum s-ar putea reface circuitul pentru faza scurta dar cred în continuare ca modelele omologate pentru Europa după 2016 - de când merg farurile non stop- nu sunt așa diferite de cele originale. Astfel cred ca doar contactul e cel blocat sa functioneze doar pe primele doua poziții - oprit și pornit cu faruri.
De altfel a treia poziție e prezentata pe carena doar ca nu poți pune cheia pe ea.
Mare mi-ar fi surprinderea ca contactul sa fie unul cu doar doua poziții și sa fi foloșit modelul de carena ce se punea pe atv urile ce nu aveau limitarea ăsta.

Observația ca proiectoarele ar putea obstrucționa fluxul de aer către radiator a plecat de la mine.
Este doar o observatie cum ca voi doi aveti proiectoarele montate acolo și ați avut problema cu faptul ca ventilatorul era nevoit sa meargă pentru a asigura un flux de aer suficient.
Zona din fata este singura zona prin care intra aer la radiator, iar ăstora de 1000 le este la limita oricum. Dacă acolo ai doua proiectoare ce ocupa cam 50% din deschidere ... ma gândesc ca ventilatorul trebuie sa suplimenteze.
E doar părerea mea.

Edited by iusau, 02 February 2018 - 06:37 PM.

  • 0

#99 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 06 February 2018 - 02:22 PM

La indemnul de mai sus a lui Horia am pus pe topicul meu schema de legare recomandata pentru montajul corect dpvd electric al proiectoarelor : 

Link direct: http://atvforum.ro/i...sorii/?p=140334


Edited by Sergiu, 06 February 2018 - 02:23 PM.

  • 0

#100 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 06 February 2018 - 03:10 PM

Sergiu, bine ca ai postat aceasta schema simpla si clara de instalatie.

Poate fi utila oricui si pe orice tip/marca de ATV. thumbsup.gif


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto