Nu asta mă interesa, reproducerea îndemnului lor de-a merge la o vulcanizare, ci comportarea roții la care spui că există ”un joc”.
Poți totuși să detaliezi ?
Dacă este vorba despre o dezechilibrare așa cum îmi închipui, ea nu cred că poate fi invocată pe garanție indiferent cât de scumpă a fost achiziția decât în cazul în care demonstrezi un viciu ascuns.
Este vorba de o miscare pe orizontala a rotii. In prima faza dupa prima suta de km mi-a spus un coleg care rula in spatele meu ca se vede cum " bate " roata rau stanga dreapta. Atunci nu a fost atat de sesizabila, insa dupa alte 200 de km intre 40 si 60 Km/h se simtea destul de tare jocul/ bataia in sa. Am fost la o vulcanizare unde am constatat ca anvelopa nu era centrata perfect sub inelul de la bead-lock. Am centrat anvelopa din nou sub inel, am verificat roata cu tot cu anvelopa daca este echilibrata si totul parea ok.Dupa aproximativ 40 km a revenit jocul/ bataia. Din punctul meu de vedere 2 lucruri ar putea cauza aceasta situatie:
1- Anvelopa nu este echilibrata sau are defect de fabricatie;
2- Inelul de la Bead lock nu tine suficient de bine anvelopa in pozitia centrata.
Din aceasta cauza fac referire la garantie.