Outlander Max 570 Dps
#21
Posted 22 February 2018 - 07:30 AM
Ai facut o alegere inteleapta, sa il stapanesti sanatos si fara incidente!!
#22
Posted 22 February 2018 - 05:18 PM
Multumesc baieti!
#23
Posted 22 February 2018 - 05:22 PM
lasa lasa, la proxima, asteptam masa si dansul dupa atatea felicitari
#24
Posted 23 February 2018 - 12:13 AM
Felicitari pentru achizitie,sa il stapanesti sanatos!Parca a fost intentionat cumparat Cf-ul cu defect de fabricatie,cred ca esti mai fericit cu Can Am-ul,nu? Eu chiar daca detin Cf Moto sunt fan Can Am si ma bucur pentru tine,pentru schimbarea facuta.Spor la ars gazul si facut km.
#25
Posted 23 February 2018 - 12:48 AM
Nu asa a fost calculat dar s-a terminat foarte bine.
Da Lorant, cu proxima il udam sa fie cu noroc.
#26
Posted 25 February 2018 - 07:41 PM
Au fost 2 zile foarte frumoase in care am parcurs aproximativ 160 km.
Atv-ul s-a comportat exemplar, este peste asteptari din toate punctele de vedere.
Chiar daca l-am menajat si nu am depasit 40 km/ si 5000 rpm, puterea motorului mi-a dat curajul sa incerc trasee pe care nu credeam sa am curajul sa le parcug.
Azi am facut rodajul atv-ului si mi-am depasit toate limitele.
#27
Posted 25 February 2018 - 08:33 PM
Atasez si cateva poze:
Attached Files
#28
Posted 26 February 2018 - 08:19 AM
frumos!
#29
Posted 26 February 2018 - 02:04 PM
Ai un atv foarte capabil care cere sa fie folosit asa cum au/a avut in minte cei/cel care l-au/l-a proiectat, prin urmare...dai sa sune si nu-l mai trata ca pe un bibelou
#30
Posted 26 February 2018 - 02:36 PM
Pacat ca nu poti sa-ti dai seama din poze de gradul de inclinare a urcarilor si coborarilor.
Cred ca de data aceasta am facut rodajul ca la carte.
#31
Posted 26 February 2018 - 02:39 PM
atunci e bine!
...numa' sa ai grija si la mentenanta....
#32
Posted 26 February 2018 - 03:26 PM
Am grija, uneori chiar exagerata
Saptama asta sper sa ajung pentru prima revizie, are 10 ore dar inca nu sunt hotarat ce uleuiri sa folosesc.
Cred ca o sa merg pe originale.
#33
Posted 06 March 2018 - 09:31 PM
In padure la Bencec? )
Toata zona aia este faina, iti recomand un traseu care sa includa drumul de Buzad padurile spre Stanciova ... si o bine meritata bere la crucea de la Herneacova!
Cu prima ocazie vin si eu cu voi!!!
PS. Abia acum am vazut deschis topicul tau cu Can Am .. stiam ca ai CF si am ramas uimit sa vad pozele pe fb cu Outlanderul!
#34
Posted 06 March 2018 - 11:49 PM
Am ajuns pana la Buzad si ne-am intors pe la Remetea mica. Asta a fost sambata, duminica am fost la Herneacova la cruce iar de acolo am intrat in padure si am cutreierat cateva ore.
Din pacate pe Alin nu cred sa-l mai pacalesc prea curand sa mai vina in zona, are zone mult mai frumoase la Cluj.
Pana la urma tot ne intersectam noi cumva.
#35
Posted 07 March 2018 - 12:13 AM
Cu siguranta ne corelam la o iesire, abia astept!
#36
Posted 07 March 2018 - 07:57 PM
Am rezolvat cu inmatricularea, o sa primeasca numere negre. )
I-am facut prima revizie unde am schimbat toate uleiurile, grupuri fata/spate, cutie si motor.
In motor am pus BRP, iar in cutie si grupuri Motul, filtru ulei oem. Sper ca am ales bine.
Am incercat sa vad daca se potriveste cutia dar din pacate nu am cum sa o prind.
Sunt curios daca cutia originala este mai lata, vreau sa folosesc sistemul dedicat de prindere.
Odata cutia montata nu mai ai acces la spatiul de depozitre din spate.
Attached Files
#37
Posted 09 March 2018 - 11:03 PM
Consider foarte utile protectiile de radiator, este mai putin expus la noroi si eventualele lovituri de la pietre si crengi.
Adaptoarele pentru sitemul de prindere linq le-am cumparat deoarece in viitor o sa vreau sa cumpar si o cutie spate cu acest sistem de prindere rapid.
Atasez si cateva poze:
Attached Files
#38
Posted 09 March 2018 - 11:36 PM
Multumesc Raoul.
#39
Posted 10 March 2018 - 01:41 AM
Salut ! Ma uitam la postarile de aici, si am vazut ca ai ales sa pui diverse accesorii pe el, si as face o paranteza, de ce nu ai ales modelul PRO T3? E un pic mai bine dotat decta cel T3 standard ! (ma gandesc ca banii care ii vei da pe accesorii ii dadeai pe un PRO (plus ca la pro ai toate "gurile" de aer relocate sus plus chestii pe care nu prea le gasesti ca accesorii cum ar fi cardan mai gros pe față, spre deosebire de cel standard. In rest aveai garda la sol marită, aparatori de noroi troliu , șa ranforsata, scuturi extra, etc... Nu condamn alegerea, considera doar o intrebare banala fara ofense
#40
Posted 10 March 2018 - 08:46 AM
As fi ales varianta XT, nu stiu sa fie PRO la max dar era cu 1600 euro mai mult iar o parte din accesoriile pe care le-am pus si le voi pune tot trebuiau adaugate.