Jump to content



Photo

Cat Este Durata De Viata A Unui Atv?


  • This topic is locked This topic is locked
32 replies to this topic

#1 Forte

Forte

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,611 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:DMR
  • Telefon:0723/337007
  • Marca ATV:Linhai/Suzuki/Yamaha
  • Numar ATV:CT-xx-FRT

Posted 22 November 2007 - 11:18 AM

In urma unor discutii de pe forum, mi-am pus cateva intrebari existentiale!

Cat traieste un ATV?
Cati kilometrii poti face cu un Linhai fara reparatii la motor?
Dar cu o japoneza?

De pe forum stiu ca sunt Linhai-uri cu 8000km fara reparatii! RAR a venit la Cheia cu o Honda din '96! Si inca mergea!
  • 0

#2 Forte

Forte

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,611 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:DMR
  • Telefon:0723/337007
  • Marca ATV:Linhai/Suzuki/Yamaha
  • Numar ATV:CT-xx-FRT

Posted 23 November 2007 - 11:55 PM

Pentru ca nimeni nu a raspuns ... presupun ca raspunsul este MULT! Se pare ca nimeni de aici nu a terminat un ATV!
  • 0

#3 Sever Oprisan

Sever Oprisan

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 posts
  • Gender:Male
  • Location:Covasna
  • Nume real:Sever Oprisan
  • Telefon:749207700
  • Marca ATV:Suzuki KQ700
  • Numar ATV:neinmatriculabil

Posted 24 November 2007 - 01:41 AM

QUOTE (Forte @ Nov 23 2007, 11:55 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pentru ca nimeni nu a raspuns ... presupun ca raspunsul este MULT! Se pare ca nimeni de aici nu a terminat un ATV!


Eu am avut o motocicleta Babeta care avea 10000 km si vreo 12 ani.
I-am facut reparatii minore, in special ambreiaj. In rest nimic.

Eu cred ca un ATV, cel putin motorul, tine MUUUULT mai mult.
Am citit pe forumurile americane ca au ATV-uri la 6000 mile.
Un amic de-al meu are un YAMAHA Grizzly in 6000 km, fara probleme.

Deci, sper sa tina mult :-)
  • 0

#4 horace

horace

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 98 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Nume real:hhh
  • Telefon:0752242325
  • Marca ATV:TGB Blade 600

Posted 24 November 2007 - 08:14 AM

Eu am in jur de 7.500 km cu un LC6.Motorul merge bine, parerea mea e ca, daca e intretinut, ajung lejer cu el la 20.000 km. thumbsup.gif
  • 0

#5 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:IT &amp; ATVs :)
  • Nume real:N.Vasiliu
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 02 May 2008 - 02:47 PM

Iar eu am vazut un KQ cu 10300km ieri. Mergea de rupea pamantul.
  • 0

#6 capusang

capusang

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • Nume real:capusan gabi
  • Telefon:0729-968328
  • Marca ATV:none
  • Numar ATV:none

Posted 04 May 2008 - 12:17 PM

orice atv tine cat timp vreti voi si cati bani aveti de bagat in el, sau cat de drag va este.

Sigur ca la un moment dat nu mai renteaza reviziile si reparatiile.dar tin.

Orice piese: bucsi, rotule, rulmenti, se schimba. La fel Ambreiaj, cutie, lant sau cadran. si chiar motor.

Problema apare atunci cand alegeti un atv sa stiti care este cel mai fiabil si potrivit nevoilor dvs.

1. Cei care nu stiti si nu doriti sa mesteriti, mergeti pe cele noi cu garantie si la vindeti pe la 3-4 mii de km .
2. Cei care nu aveti probleme in a repara un motor, sigur, mergeti pe second.


Dupa mine, nu se renteaza nici un motor nou, indiferent de tip (auto, moto, atv, cross), toate se fac. Singurele regrete pe care le-am avut au fost cu motoarele noi.

Oricum regula principala, dupa mine: Japonezele isi merita toti banii, restu nu prea. La fel ca la masini cu Germanele.

Eu am ales un model "platforma" pe care practic il faci cum vrei tu functie de nevoi si bani.
Tocmai i-am spart un piston. Am dat comanda, costa 180$ perechea cu tot cu garnituri, rulmenti pe bila, segmenti (KIT). urmeaza o alezare si ii gata. Cu costuri minime.
Anul trecut i-am facut toate buscile, rotulele, rulmentii, vopsire cadru, vopsire carene, gresarea tuturor elementelor cu cca 5 milioane ( self made). Cel mai mult m-a costat sablarea cadrului (500 de mii) si vopsirea lui in camp eletrostatic prin eletroliza (1.5 milioane)
  • 0

#7 rar

rar

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 572 posts
  • Gender:Male
  • Location:predeal
  • Nume real:rares
  • Telefon:0762363885
  • Marca ATV: ATV SERVICE
  • Numar ATV:in zona Predeal

Posted 04 May 2008 - 02:36 PM

ce ziceti de un polaris X-trail din '86 ?biggrin.gif (functional)
  • 0

#8 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 04 May 2008 - 06:47 PM

Un King Quad folosit normal (adica revizii la zi si fara incidente cu fiert motorul in namoale care acopera radiatorul sau chestii similare) cred ca tine 40 000 km. Motorul abia ca se tureaza. Mai cade cate un element de suspensie din cand in cand dar pe deplin explicabil; costurile de reparatie sunt minime: de ex. 2 bielete originale costa 150 RON.

Oamenii se sperie ca scartaie dupa ce le spala cu spuma si atunci le vand (spuma curata vaselinele si apar sunete ciudate mai ales la bucsele de la bara stabilizatoare spate). Cineva de pe highlifters imi spunea despre KQ: e un ATV pentru 20 de ani!

Eu nu am nici o retinere in a ma da cat mai mult oriunde (asfalt sau offroad). Schimb uleiul si filtrul la mai putin de 1000km (numai cu MVX1000 de la Yacco), fac gresajele si reglajele din manualul de service si BUNA ZIUA! Benzina cea mai buna (OMV Carrera 100). Porneste la prima cheie oricand si nu am avut nici cel mai mic semn de uzura.

tank.gif
  • 0

#9 matteo_tgv

matteo_tgv

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 posts
  • Location:Targoviste
  • Interests:Tot ce zboara si tot ce stie off-road (si multe alte, dar care nu au legatura cu acest forum)
  • Nume real:Dan MATEI
  • Telefon:0722 932936
  • Marca ATV:King Quad 700 si Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:DB 11 AXS

Posted 04 May 2008 - 11:23 PM

QUOTE (Ionut Lesovici @ May 4 2008, 07:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
, fac gresajele si reglajele din manualul de service si BUNA ZIUA!

tank.gif


Sal,

o singura intrebare: care sunt puctele de gresaj la KQ? Nu de alta, dar eu nu le stiu si, in plus, unii zic ca nu se greseaza.

Sunt curios.

Bafta,
Matteo
  • 0

#10 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:IT &amp; ATVs :)
  • Nume real:N.Vasiliu
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 06 May 2008 - 01:36 PM

Si eu sunt curios...
  • 0

#11 Ionut Lesovici

Ionut Lesovici

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Offroad in Buzau
  • Nume real:Ionut Lesovici
  • Telefon:0722 555 417
  • Marca ATV:YAMAHA Grizzly
  • Numar ATV:BZ-07-SNH

Posted 06 May 2008 - 05:34 PM

QUOTE (matteo_tgv @ May 5 2008, 12:23 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Sal,

o singura intrebare: care sunt puctele de gresaj la KQ? Nu de alta, dar eu nu le stiu si, in plus, unii zic ca nu se greseaza.

Sunt curios.

Bafta,
Matteo


Capitolul 2 din manualul de service; veti gasi referinte la pagina 2.30, dar nu numai. Are 56 de MB si nu il pot atasa. E luat de pe net, nu mai stiu de unde. Vi-l pot da pe stick / altfel daca ma invatati cum... O sa vedeti ca sunt multe operatiuni care se fac la o revizie; cei din SUA respecta de cele mai multe ori procedura din manualul de service, de asta le si tin masinariile atatia ani si km...

Pe www.nyrocatv.com gasiti informatii tehnice detaliate despre intretinerea / rezolvarea problemelor tehnice / upgrade-uri pentru ATVuri. Structurate pe marci si modele; explicate la sange - timp sa ai sa le citesti si sa le aplici.

Eu cred ca revizile / lubrifierea conteaza foarte mult mai ales la un ATV care trece prin apa (curata vaselina, genereaza rugina), trece prin noroi (in combinatie cu vaselina e ingrozitor de abraziv), e spalat cu spuma la spalatorie (curata vaselina foarte de bine). Un KQ servisat la timp / cu atemtie / cu materiale de calitate tine muuult: nu are ce se strica la el! e facut sa reziste!

Nu vand nimic.
  • 0

#12 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 06 May 2008 - 05:46 PM

QUOTE (Ionut Lesovici @ May 4 2008, 07:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Un King Quad folosit normal (adica revizii la zi si fara incidente cu fiert motorul in namoale care acopera radiatorul sau chestii similare) cred ca tine 40 000 km. Motorul abia ca se tureaza.


Hmm...eu am 2200km in 6 luni...si pe cuvant ca ma simt cu el...ca si cand ar tine minim 20.000. In afara de zgarieturi pe carena si aripi...alte chestii nu are modificate de cand l-am luat...la comportament ma refer. Oricum...nu-l vad picand in 4000 km...
  • 0

#13 matteo_tgv

matteo_tgv

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 posts
  • Location:Targoviste
  • Interests:Tot ce zboara si tot ce stie off-road (si multe alte, dar care nu au legatura cu acest forum)
  • Nume real:Dan MATEI
  • Telefon:0722 932936
  • Marca ATV:King Quad 700 si Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:DB 11 AXS

Posted 07 May 2008 - 09:40 AM

QUOTE (richelieu @ May 6 2008, 06:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hmm...eu am 2200km in 6 luni...si pe cuvant ca ma simt cu el...ca si cand ar tine minim 20.000. In afara de zgarieturi pe carena si aripi...alte chestii nu are modificate de cand l-am luat...la comportament ma refer. Oricum...nu-l vad picand in 4000 km...


Pai da ce? E Linhai? Eu am cu al meu vreo 4300 km de omor grav. ATV-ul merge ca in prima zi.
Nu am avut nici macar una problema cu el. I-am facut reviziile la timp si atata tot. Benzina si cocs, asta-i tot ce-ti cere un KQ.

Bafta,
Matteo
  • 0

#14 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:IT &amp; ATVs :)
  • Nume real:N.Vasiliu
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 07 May 2008 - 09:43 AM

Si un linhai cred ca rezista mai mult de 10.000km daca e ingrijit cum trebuie. Parerea mea.
  • 0

#15 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 07 May 2008 - 11:52 AM

QUOTE (matteo_tgv @ May 7 2008, 08:40 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Pai da ce? E Linhai? Eu am cu al meu vreo 4300 km de omor grav. ATV-ul merge ca in prima zi.
Nu am avut nici macar una problema cu el. I-am facut reviziile la timp si atata tot. Benzina si cocs, asta-i tot ce-ti cere un KQ.

Bafta,
Matteo



Ce ai tu cu Linhai domnu` Matteo ?biggrin.gif
  • 0

#16 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 07 May 2008 - 01:14 PM

Nu stiu ce are cu linhaiurile dar eu am unul de la el tot la 4000 si ceva si merge foarte bine. Stiu un linhai care a cazut la 15000 motorul si un altul care a schimbat ambreiajul pe la 8000 , deci se poate daca ai grija de el!
  • 0

#17 n.vasiliu

n.vasiliu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 721 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:IT &amp; ATVs :)
  • Nume real:N.Vasiliu
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700
  • Numar ATV:de tabla.

Posted 07 May 2008 - 01:17 PM

Si al meu avea 3500km cand l-am daat si era in perfecta stare.
  • 0

#18 matteo_tgv

matteo_tgv

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 posts
  • Location:Targoviste
  • Interests:Tot ce zboara si tot ce stie off-road (si multe alte, dar care nu au legatura cu acest forum)
  • Nume real:Dan MATEI
  • Telefon:0722 932936
  • Marca ATV:King Quad 700 si Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:DB 11 AXS

Posted 07 May 2008 - 09:52 PM

Bre,

calmati-va!

N-am nimic cu Linhaiu'. Daca il ingrijesti cum trebe si nu faci extrem cu el, te tine destul de mult. La fel si CF Moto si Blade-ul.

Dar sa nu visati sa-l comparati cu un Suzuki sau ceva de genul.

Eu am vandut multe Linhai-uri si am vazut multe la Linhai. Am avut si mai am Linhai-uri si acum.
Si, tocmai pt. ca am habar, am curaj sa spun ca e nicaieri langa un ATV adevarat.

Dintre toti clientii mei cu dare de mana, peste 90% si-au cumparat ATV-uri japoneze la cateva luni (intre 2 si 6 luni) dupa ce si-au luat Linhai.

De la Linhai abia incep ATV-urile. La pretul ala e un ATV foarte bun. Nu gasesti ceva mai bun in zona aia de pretz.
Dar, repet, sa nu visati sa comparati vreodata un Linhai cu un japonez pursange.

Unde a ajuns Suzuki, a ajuns si Linhai, zice legenda. In majoritatea cazurilor asta e adevarat. DAR: am avut destule situatii in care legenda nu s-a cofirmat.

Ultima oara, acum vreo 10 zile, eu insumi am prajit ambreiajul unui Linhai 4x4 pe Autostrada Valea Stramta (un pasaj din zona noastra care, pe umezeala, este exclusiv rezervat ATV-urilor cu motoare puternice, cu garda mare la sol si cu diferential blocabil -- nici CF moto n-a trecut pe acolo in ziua aia -- pe uscatura trece si Linhai-ul, dar cu mari dificultati). Si am pretentia ca stiu sa merg cu un ATV, sa nu mai zic ca respectivul Linhai era recent revizionat si avea ambreiaj schimbat de nici 200 km. A fost o zi ploioasa, era fleasca toata autostrada. Suzuki a trecut fara nici un fel de ezitare, Linhai a murit la intrare, CF moto la fel. Am incercat sa-l scot pe Linhai de acolo si l-am prajit. Noroc ca a existat Suzuki sa-l scoata de acolo si sa-l tracteze acasa. Am sa fac si am sa va pun aici cateva poze cu zona aia (poate mai trag o escapada zilele astea). O sa intelegeti mai bine ceea ce vreau sa spun.

Am vazut Linhai cu motorul prajit la 2000 km (unul dintre cele ale mele de la inchirieri -- va dati seama ce indura alea-- macar acum are un motor nou, haz de necaz) si am vazut Linhai care inca merge super la 7000 km (proprietarul e un tip care stie mecanica si care si-l ingrijeste cum trebe si care a inteles ca ala nu-i atv de extrem).

Si, cine nu ma crede, este invitat la o tura pe anumite trasee din zona noastra si va intelege perfect ceea ce spun. O singura rezerva formulez: daca Linhai-ul se prajeste, recuperarea nu o fac eu. Mi-ajunge cat am tras in ziua aia sa-l scot la drum pe ala cu ambreiajul prajit.

In concluzie: Linhai e un ATV bun. Dar el se incadreaza in categoria touring si cam atat. Daca vrei extrem, Suzuki si Yamaha sunt cele mai potrivite. Mai ales ca, la un japonez, poti sa-i dai cat si cum vrei, ca el nu se va strica. La Linhai, orice iesire mai dura in teren atrage dupa sine necesitatea de interventii mai mult sau mai putin complicate.

Un japonez chinuit grav la o serie de iesiri dure nu-ti cere decat sa-l speli bine si, cel mult, sa mai completezi ceva ulei (dar asta foarte rar si foarte putin!). In rest, iti faci reviziile la timp si cam atat.

Fiecare cu parerea lui, asta e a mea. Nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni. Eu am si Linhai si Suzuki, deci cred ca stiu, macar cat de cat, ceea ce spun.

Bafta,
Matteo
  • 0

#19 Mugur

Mugur

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • Gender:Male
  • Location:IF ZURBAUA
  • Nume real:Mugur
  • Telefon:0724227445
  • Marca ATV:Zforce 1000 sport
  • Numar ATV:galben

Posted 07 May 2008 - 10:33 PM

QUOTE (matteo_tgv @ May 7 2008, 10:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Bre,

calmati-va!

N-am nimic cu Linhaiu'. Daca il ingrijesti cum trebe si nu faci extrem cu el, te tine destul de mult. La fel si CF Moto si Blade-ul.

Dar sa nu visati sa-l comparati cu un Suzuki sau ceva de genul.

Eu am vandut multe Linhai-uri si am vazut multe la Linhai. Am avut si mai am Linhai-uri si acum.
Si, tocmai pt. ca am habar, am curaj sa spun ca e nicaieri langa un ATV adevarat.

Dintre toti clientii mei cu dare de mana, peste 90% si-au cumparat ATV-uri japoneze la cateva luni (intre 2 si 6 luni) dupa ce si-au luat Linhai.

De la Linhai abia incep ATV-urile. La pretul ala e un ATV foarte bun. Nu gasesti ceva mai bun in zona aia de pretz.
Dar, repet, sa nu visati sa comparati vreodata un Linhai cu un japonez pursange.

Unde a ajuns Suzuki, a ajuns si Linhai, zice legenda. In majoritatea cazurilor asta e adevarat. DAR: am avut destule situatii in care legenda nu s-a cofirmat.

Ultima oara, acum vreo 10 zile, eu insumi am prajit ambreiajul unui Linhai 4x4 pe Autostrada Valea Stramta (un pasaj din zona noastra care, pe umezeala, este exclusiv rezervat ATV-urilor cu motoare puternice, cu garda mare la sol si cu diferential blocabil -- nici CF moto n-a trecut pe acolo in ziua aia -- pe uscatura trece si Linhai-ul, dar cu mari dificultati). Si am pretentia ca stiu sa merg cu un ATV, sa nu mai zic ca respectivul Linhai era recent revizionat si avea ambreiaj schimbat de nici 200 km. A fost o zi ploioasa, era fleasca toata autostrada. Suzuki a trecut fara nici un fel de ezitare, Linhai a murit la intrare, CF moto la fel. Am incercat sa-l scot pe Linhai de acolo si l-am prajit. Noroc ca a existat Suzuki sa-l scoata de acolo si sa-l tracteze acasa. Am sa fac si am sa va pun aici cateva poze cu zona aia (poate mai trag o escapada zilele astea). O sa intelegeti mai bine ceea ce vreau sa spun.

Am vazut Linhai cu motorul prajit la 2000 km (unul dintre cele ale mele de la inchirieri -- va dati seama ce indura alea-- macar acum are un motor nou, haz de necaz) si am vazut Linhai care inca merge super la 7000 km (proprietarul e un tip care stie mecanica si care si-l ingrijeste cum trebe si care a inteles ca ala nu-i atv de extrem).

Si, cine nu ma crede, este invitat la o tura pe anumite trasee din zona noastra si va intelege perfect ceea ce spun. O singura rezerva formulez: daca Linhai-ul se prajeste, recuperarea nu o fac eu. Mi-ajunge cat am tras in ziua aia sa-l scot la drum pe ala cu ambreiajul prajit.

In concluzie: Linhai e un ATV bun. Dar el se incadreaza in categoria touring si cam atat. Daca vrei extrem, Suzuki si Yamaha sunt cele mai potrivite. Mai ales ca, la un japonez, poti sa-i dai cat si cum vrei, ca el nu se va strica. La Linhai, orice iesire mai dura in teren atrage dupa sine necesitatea de interventii mai mult sau mai putin complicate.

Un japonez chinuit grav la o serie de iesiri dure nu-ti cere decat sa-l speli bine si, cel mult, sa mai completezi ceva ulei (dar asta foarte rar si foarte putin!). In rest, iti faci reviziile la timp si cam atat.

Fiecare cu parerea lui, asta e a mea. Nu vreau sa supar sau sa jignesc pe nimeni. Eu am si Linhai si Suzuki, deci cred ca stiu, macar cat de cat, ceea ce spun.

Bafta,
Matteo


Ma bag in seama si iti multumesc ca imi confirmi ca alegerea facuta(KQ700 nou-nout) este una extraordinara

Cele bune sa se adune!
  • 0

#20 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 07 May 2008 - 11:13 PM

Gata domn` Matteo ma tot ameninti sa ma iei si pe mine pe valea aia, poate faci un efort sa ma anunti cand te mai duci pe acolo... oricum chiar nu inteleg cum s-a prajit ambreiajul .... stiu ca se topeste daca tragi ceva ff greu cu el dar daca il folosesti doar pt greutatea atv`ului nu are trebuii sa se intample asta. Cat despre calitate clar nu se compara cu suzuki sau honda sau altele dar .... merge si el destul de bine. SI cum am mai scris undeva clar minusuri pt Linhai sunt destule ... - Putere motor - Suspensie independenta - Diferential blocabil ... si probabil mai sunt destule.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto