Can Am Maverick X3 X Ds 2017
#21
Posted 22 May 2018 - 02:49 PM
#22
Posted 22 May 2018 - 03:22 PM
Salut Alexandru,
Susțin părerea lui Sergiu, deci casca OpenFace. Eu o folosesc de multe ori și iarna din aceleași motive, nu aburește așa repede. Pentru temperaturi scăzute există cagule pentru diferite temperaturi.
Casca moto este groaznică la viteze mici pentru că este proiectată se se ventileze la un ritm de mers pe care cu SSv-ul nu-l atingi, rezultatul este: foarte călduroasă vara și aburește puternic sub 12 grade C. Eu nu folosesc așa ceva decât pe motor.
Căștile OpenFace le folosesc pe culori după temperatura de afară, de la argintiu, alb galben sau negru.
Despre căștile potrivite pentru utilizare pe SSV, Sergiu îți poate oferi mai multe sfaturi utile, inclusiv pentru chitul de comunicație integrabil în căști, vezi că nu toate au degajările necesare.
#23
Posted 22 May 2018 - 09:51 PM
Maine merg sa vad cateva casti. Trebuie sa gasesc ceva sa-mi placa.
Astazi am am reusit sa ajung si prin zone in care masina exceleaza.
Pe drumuri de nisip batatorit cu denivelari dar si pe nisip afanat, pe malul marii (plaje fara accesul publicului - in zona de exercitii a unei unitati militare).
Are pedigree de curse mai mult decat trailing.
In prima faza mi-au lipsit oglinzile laterale (obisnuit fiind de le autoturismul de sosea) dar acum mi se pare ok si fara. M-am obisnuit. Oglinda retrovizoare este panoramica si se vede destul de mult si stanga-dreapta in spate.
parti bune:
- Acceleratie dementiala ( inca folosesc cheia cu limitare si modul eco activat, nu am trecut pe performance)
- Puterea livrata instant (eu nu am simtit deloc lag),
- Suspensii incredibile,
- Suspensii incredibile (scris intentionat de 2 ori),
- Directia raspunde foarte bine si e precisa. Nu am simitit nici o clipa ca pierd controlul. Chiar daca cei 150cp imping puternic si uneori fuge de spate directia se mentine fara efort prea mare,
- Scaune foarte confortabile si bine pozitionate. Iti dau o senzatie masina pur sportiva. Sunt acoperite cu un material care nu te lasa sa aluneci deloc si se spala usor cu apa,
- Si 2.10m sa ai ca tot te descurci cu spatiul. eu am 1.80 si tin scaunul pe la jumatatea cursei.Singura din clasa ei care are atat de mult spatiu,
- Iluminare buna (faruri)
- Materiale precum si design exterior si interior de bun gust/calitativ.
- to be continued (cand mai gasesc cate ceva)
- 1.5 ture de volan si ai virat de tot.
Parti nu prea bune:
- Nu se inmatriculeaza,
- Spatiu de bagaje mic,
- Consum mare de combustibil daca conduc sportiv,
- Parca vine prea cheala ca si pachet, mai ales ca nu e echiparea cea mai de jos ( nu troliu, nu bullbar, nu acoperis, nu oglinzi, nu semiparbriz, nu jumatati de usi jos,
- Posibil sa nu exceleze in conditii extreme cand ai nevoie de 4x4 si diferentiale blocabile. Am infundat-o intentionat in nisip afanat si roata care se ingropase se invartea iar cea care nu era infundata in nisip si avea ceva aderenta nu se ostenea prea tare. (mai testez aici)
- to be continued (cand mai gasesc cate ceva)
Pretul este mare dar nu cred ca exista ceva similar care sa ofere aceleasi performante si senzatii. Deci merita.
Edited by all3xx, 22 May 2018 - 09:53 PM.
#24
Posted 23 May 2018 - 02:38 PM
#25
Posted 28 May 2018 - 10:27 AM
Dupa ce am incheiat rodajul am inceput si trasee pe care nu am fost niciodata pana acum, chiar daca sunt aproape de mine.
Am pornit din Corbu, spre Padurea Vadu , prin salbaticie specifica zonelor din delta.
Am inceput gasit o carare veche, necirculata in prezent, plina de vegetatie specifica baltilor (tipirig, stuf , papura). Relaxare totala in zona aceasta. Mirosea a iarba si mirosul specific de balta. Am mers vreo 5 kilometri pe aici dupa care am gasit un drum de nisip care parea ca mai este circulat dar foarte rar. Staga-drapta plin de stuf si tipirig.
Am gasit si cateva oaze cu apa mai mica si namol, am trecut prin ele fara probleme. Pe aici merge bine la o zi dupa o ploaie buna. E distractie maxima si nici nu te scufunzi in namol chiar ca porcul mistret pentru ca namolul are 10-15cm iar sub el este nisip. Nu miroase foarte bine namolul de balta dar nici nu pot spune ca ma deranjeaza.
In continuare am mers pe grindul dintre Lacul Nuntasi si Lacul Sinoe, am iesit pe soseaua care duce la Cetatea Histria (interesant de vizitat pentru cei care nu au mai vazut-o), am traversat soseaua si am intrat din nou pe un drum de nisip pe care am continuat pe malul Lacului Sinoe unde am vazut o multime de pasari specifice zonei (pelicani, lebede, califari, rate, batlani). Am gasit si o zona cu dealuri si movile pline de verdeata. Spre sfarsit am gasit un platou drept cu pamant si nisip umed unde am facut si cateva drifturi.
Am ajuns in Sinoe unde am ramas o noapte iar a doua zi am pornit inapoi prin aceeasi zona dar am urmat carari diferite.
Traseul este unul usor dar foarte frumos. Cu pauze de admirat peisajul traseul se face in aprox 2 ore. La mers continuu in 50 min e gata. Sunt aproximativ 32 km.
Attached Files
Edited by all3xx, 28 May 2018 - 10:32 AM.
#26
Posted 29 May 2018 - 07:38 AM
#27
Posted 26 June 2018 - 06:27 PM
Este un MAX xds Turbo inscris in BG.
A venit pentru montaj kit semnalizare, steguleț iluminat si fine tunning la sistemul audio.
Merita sa pui o intrebare la firmele care se ocupa cu inmatriculari in Bulgaria.
Baftă!
P.S. Sa nu-mi spui ca nu l-ai botezat in apa marii, ca nu cred
Attached Files
#28
Posted 26 June 2018 - 09:10 PM
Foarte frumos facut.
Nu am intrat in apa marii dar am mers pe nisip, pe malul marii destul de mult.
Interesanta treaba cu inmatriculatul in Bulgaria Astia se pare ca nu au reguli.
l-au inmatriculat si fara semnalizari si minim necesar pentru rutier )
#29
Posted 26 June 2018 - 09:57 PM
Tara tuturor posibilitatilor si acolo!
#30
Posted 27 June 2018 - 12:55 PM
Nu am intrat in apa marii dar am mers pe nisip, pe malul marii destul de mult.
.....si bine ai facut, apa marii este sarata si total daunatoare jucariilor noastre.
Am mai discutat si cu alti membrii ai forumului din zona de la tine si imi spuneau ca intra in mare doar undeva la varsarea Dunarii deoarece doar acolo mai este apa dulce.