Dupa probleme majore avute cu atv-ul meu(SUZUKI KING)si dupa aprox 3 luni de stat cu el pe bara,dupa o caruta de nervi consumati aiurea si dupa vreo 1000roni fututzi in van,mecanicul lui peste prajit de la cluj de fapt nu mia reparat nimic!!!
Imi pare rau ca ora este f inaintata,dar cu prima ocazie(probabil maine dupa amiaza)cand voi fi in forma si voi avea timp sa va detaliez toata povestea as fi bucuros sa va aduc la cunostintza toata povestea!!!asta daca nu va voi plictisi!!!
Sevice Authentic_spirit Cluj,dezamagire Totala!!!
Started by
mike1323
, Dec 09 2007 10:08 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 09 December 2007 - 10:08 PM
#2
Posted 09 December 2007 - 11:02 PM
Asteptam amanunte
#3
Posted 10 December 2007 - 09:08 PM
Ce? Unde? Cum?
Este primul KingQuad de care aud ca are probleme!
Este primul KingQuad de care aud ca are probleme!
#4
Posted 11 December 2007 - 01:45 AM
Te rugam detali
Edited by budy, 11 December 2007 - 01:45 AM.
#5
Posted 26 December 2007 - 03:46 PM
Prin Cluj cam asa sta treaba cu service-urile de atv.Eu am fost la ei cu Linhaiul,cu o problema la radiatoare.Mi-au spus ca e o problema serioasa,daca se baga, trebuie sa demonteze sistemul electric si la ei ma costa citeva sute de euro. Cu mine au fost finuti , m-au trimis la Merch Auto.Era dus senzorul de pe motor(50 ron).
Iar cu Merch Auto( reprezentanta Honda), a fost ok la inceput, pina saptamina trecuta: m-am dus la ei cu o problema la bratul drept.O reparatie de 6-800 ron, s-a transformat in una de 1800 ron ,au schimbat tot ce se putea schimba, fara sa dea un telefon.Bineinteles ca ei nu erau de vina : mecanicul a inteles gresit, la birouri toata lumea se facea ca ploua, seful de service isi cerea scuze ca mi-a pierdut numarul, pe care l-a gasit cind a trebuit sa-mi comunice devizul. Service profesionist si Merch, aveti mare grija sa nu patiti ca mine.Cereti sa se faca constatarea in prezenta voastra, nu acceptati alte balarii.
Iar cu Merch Auto( reprezentanta Honda), a fost ok la inceput, pina saptamina trecuta: m-am dus la ei cu o problema la bratul drept.O reparatie de 6-800 ron, s-a transformat in una de 1800 ron ,au schimbat tot ce se putea schimba, fara sa dea un telefon.Bineinteles ca ei nu erau de vina : mecanicul a inteles gresit, la birouri toata lumea se facea ca ploua, seful de service isi cerea scuze ca mi-a pierdut numarul, pe care l-a gasit cind a trebuit sa-mi comunice devizul. Service profesionist si Merch, aveti mare grija sa nu patiti ca mine.Cereti sa se faca constatarea in prezenta voastra, nu acceptati alte balarii.