Suzuki King Quad 700 4x4 Cu Preluare Leasing
#1
Posted 13 December 2007 - 06:58 PM
KQ rosu, are vreo 3 luni si 3000 km la bord, stare super, echipat cu anvelope adevarate (Duro Bufalo), bull-bar fatza Kimpex, troliu Warn RT25, janta textila bagaje, filtru sport Twin Air, carlig remorcaj adevarat, bujie iridium, suport de drujba, aparatori de maini Kolpin cu oglinda incorporata, urmatoarea revizie full gratis, garantie 2 ani fara 3 luni, fara limita de km, cu preluare leasing --- la mine 2500 Euro banii jos (fac si factura, no problem) si mai sunt de dat inca 2 ani si 9 luni cate aprox. 260 Euro/luna cu rata reziduala zero. Cand te saturi de el, poti face aceeasi treaba, cu predare de leasing. Il dau penca vreau sa-mi iau unul negru ca m-am plictisit de rosu (de fapt eu initial am vrut negru, dar nu aveau decat rosu pe stoc in momentul ala). In versiunea asta de echipare el costa 11000 Euro. Practic, il iei in leasing, platesti tot atat, numai ca in rate. Dobanda si toate celelalte nu le mai platesti. Pretul nu este negociabil. In leasing la unul cu zero km ai fi platit mai mult cu 3000 Euro per total. Cred ca este mult sa pierd, sa zicem, 1 Euro/km, dar tocmai asta ar trebui sa-l faca interesant pt. cumparator. Daca era un Linhai, il dadeam moca in conditiile astea. Eu zic ca se foarte merita, mai ales ca asigur garantie si service la el si urmatoarea revizie completa gratis, si care nu se reflecta in calculul acela. Am facut aceasta descriere, tocmai ca sa nu fiu frecat cu propuneri de negociere a pretului. Avantajul clientului este deja foarte mare, asa ca ...
Este scula de reprezentantza si demo, pt. test-drive, intretinut ca atare. Uleiurile toate si filtrul la el s-au schimbat din 1000 in 1000 de km, nu la 2000 cum cerea cartea tehnica. Revizii facute: la 200 km, 1000 km, 2000 km, se face sapt. viitoare la 3000 km si urmatoarea gratis pt. client la 4000 sau 5000 km, dupa cum doreste. Filtrul de aer a fost scos, spalat si reimpregnat la fiecare 200 km. In diferentialul spate s-a pus de fiecare data Mobilfluid 424, asa cum cere cartea, si nu ulei obisnuit de transmisie, asa cum am vazut eu prin unele locuri (va dati seama ca nu-mi permit sa spun in care).
ATV-ul poate vi vazut si probat la Targoviste.
Cam asa stau lucrurile.
Bafta,
Matteo
Tel. 0722932936
#2
Posted 13 December 2007 - 07:13 PM
#3
Posted 13 December 2007 - 07:45 PM
#4
Posted 13 December 2007 - 08:26 PM
#5
Posted 05 January 2008 - 04:37 PM
Costa maxim 4 mil. la un service auto cu cuptor profesional. Daca erai din Iasi te ajutam cu cea mai mare problema
#6
Posted 06 January 2008 - 11:54 PM
Costa maxim 4 mil. la un service auto cu cuptor profesional. Daca erai din Iasi te ajutam cu cea mai mare problema
Omule, daca era din tabla, nu era nici o problema. Dar carenele sunt din plastic. E o intreaga aventura, nu ma bag la asa ceva. Un schimb de carene costa enorm. Nici asta nu s-ar merita.
By the way, intre timp m-as duce spre un Grizzly ... sa-l incerc si pe asta. Why not?
Bafta,
Matteo
#7
Posted 17 January 2008 - 10:13 AM
Bafta,
Matteo
#8
Posted 17 January 2008 - 12:14 PM
By the way, intre timp m-as duce spre un Grizzly ... sa-l incerc si pe asta. Why not?
Bafta,
Matteo
Nu vreau sa spun ca al meu e cel mai tare din parcare dar am culcat un Grizzly pe o parte la niste drifturi foarte usoare si ma cam speriat instabilitatea lui, in rest super senzatie si cu el. Drifturile au fost facute pe zapada batatorita cu cauciucurile davara in conditiile in care kq a facut drifturile cu Big horn fara sa se incline vreu pic
.
Edited by bogdan1323, 17 January 2008 - 12:18 PM.
#9
Posted 17 January 2008 - 11:33 PM
.
Sal,
KQ este un ATV mai stabil decat Grizzly. In primul rand are suspensia mai rigida si garda mai joasa cu 5 cm.
KQ este pretabil la Rally Raid (Suzuki il categoriseste sport-utility), pe cand Grizzly este un utilitar pursange (Yamaha il incadreaza direct la utility). Eu zic ca ele se afla in categorii oarecum diferite, asa ca poate e normal ce ti s-a intamplat
Pe de alta parte, in noroaiele cele mai adanci si cu greutatile cele mai mari agatzate de tine, iti vei dori un Grizzly.
In mod normal, parerea mea e net in favoarea lui KQ (un ATV cu adevarat multirol) dar, devreme ce eu oricum schimb ateveurile la fiecare 3-4-5 luni, nu strica sa le mai si variez. Experientza astfel castigata se va dovedi, poate, folositoare. Dupa Grizzly o sa-mi iau, poate, un BF sau un AC sau ma intorc la KQ, cine stie... Sau un Linhai??? (jokeing. sper sa nu fiu nevoit sa ma intorc acolo...)
Bafta,
Matteo
#10
Posted 18 January 2008 - 02:18 PM
Ce se poate intampla cu ATVul cand il pui pe o parte?
Ma gandesc la lipsa de ungere datorata inclinarii - sorbul pompei de ulei nu cred ca mai e in ulei... Stiu ca multe sunt protejate - se opreste motorul.
Se scurg alte lichide din el - ma gandesc, in principal, la lichidul de racire?
E necesar sa verifici ceva la ATV dupa ce il culci pe o parte?, sau te verifici pe tine, pasagerul, il dai pe roti si iti vezi linistit de drum?
#11
Posted 18 January 2008 - 07:40 PM
#12
Posted 18 January 2008 - 07:50 PM
Sal,
la KQ, daca il culci la 90 grade sau peste, automat se opreste motorul, datorita releului cu mercur, care pt.asta e facut. Uneori se intampla sa ramana blocat releul cu mercur si sa nu-ti mai porneasca odata revenit sub cele 90 grade. In cazul asta tre sa stii unde e releul si sa-i dai un bobarnac si va porni, no problem. Eu nu stiu unde e releul asta, doar mi s-a spus. In fine, daca vreodata imi va ramane blocat, am pe cine suna sa ma invetze unde sa-l caut
In rest, stiu ca, la rasturnari, poate sa manace ceva ulei (nu il scuipa, asa cum se intampla la Linhai, ci pur si simplu il haleste). La fel se intampla si la mersul ridicat de bot, pe rotile din spate (wheelie). Daca va stiti ca sunteti din aia care va bagati la creatie in mod curent, e bine sa verificati nivelul de ulei dupa fiecare iesire.
In rest, nu tre sa verifici nimic anume. Tre doar sa ai grija sa nu te prinda sub el ca e vai ...
Bafta,
Matteo
#13
Posted 18 January 2008 - 08:29 PM
#14
Posted 31 January 2008 - 01:38 PM
#15
Posted 31 January 2008 - 02:01 PM
Pai - nu ca ma bag... dar e forumu plin de poze!
#16
Posted 12 February 2008 - 09:53 AM