Jump to content



Photo

Mi-am Facut Damblaua, Asta A Fost King Quad Acu Vreo 8 Luni


  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#1 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 18 December 2007 - 08:16 AM

Kinquadul meu , azi, multa sudura cu argon la "duraluri" si la "inoxuri" si alte "accesorii" manufacturate, NU CUMPARATE de la "accesorii de ATV"!

Attached Files


Edited by combiny, 18 December 2007 - 08:18 AM.

  • 0

#2 Sever Oprisan

Sever Oprisan

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 posts
  • Gender:Male
  • Location:Covasna
  • Nume real:Sever Oprisan
  • Telefon:749207700
  • Marca ATV:Suzuki KQ700
  • Numar ATV:neinmatriculabil

Posted 18 December 2007 - 08:44 AM

QUOTE (combiny @ Dec 18 2007, 08:16 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Kinquadul meu , azi, multa sudura cu argon la "duraluri" si la "inoxuri" si alte "accesorii" manufacturate, NU CUMPARATE de la "accesorii de ATV"!



Oau ! Zici ca ai venit din Afghanistan cu el :-)))))))))))))))
Oricum arata "RAU", in sensul bun al cuvantului.
  • 0

#3 ktm

ktm

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 19 posts
  • Marca ATV:king quad

Posted 18 December 2007 - 11:29 AM

mai poate sa plece de pe loc?ca l-ai facut sorcova!
  • 0

#4 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 18 December 2007 - 11:35 AM

nu , nu mai merge, il folosesc doar la poze tongue.gif ... am avut noroc ca dupa ce am terminat de pus senilele era un fel de mocirla pe strada ca a fulguit. Deci sunt mattracksuri si aia nu-s chiar prosti. Am prins 80 (140 pe kilometraj) si n-am mai accelerat ca n-am mai avut senile si mi-a fost frica sa nu lovesc vreo masina parcata, si era si noapte. Nu-s rele M3-urile de la mattracs dar au o singura mare hiba. Pretul. Au cca 70kg fiecare senila dar se bazeaza pe principii oarecum diferite de cele aplicate la alte senile. costa totusi 7200 de euro M3-urile UR

Attached Files


Edited by combiny, 18 December 2007 - 11:37 AM.

  • 0

#5 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 18 December 2007 - 11:46 AM

... plus ca "sorcova" se mai refera probabil si la niste bare din teava de inox cu carnea subtire sudate perpendicular intre sasiu si bulbar sau suportii de canistre de pe spate pe principiu unor piramide triunghiulare impotriva deformarii carenelor pana la ruperea suportilor de la faruri sau de pe spate la toba turtirea portbagajului spate. Toate componentele adaugate fara exceptie sunt concepute indelung pentru a putea fi demontate usor eventual in conditii de camp. Mam saturat sa lipesc la suporti de faruri pe carena dupa ce ma dau dadura de cateva ori , iar pedalele de BMX sunt pentru cel care ocazional sta pe scaunul din spate si nu vreau sa imi vina in ceafa la frane sau la alte manevre. Sunt legate pe deasupra rezervorului prin sudura in continuare cu o platbanda de 6 cu 50 din otel si izolata la frecari de rezervor cu izopren de 10 putin indesat, si alte ..."imbunatateli" dupa gust. Parbrizu e doar pentru drum intins si se scoate in 20 de secunde si se prinde in spate pe lopata sau se arunca in masina, iar ;opata e un Fiscars care chiar sa potrivit si are un lacat sa stea bine acolo (am avut nevoie de multe ori de o sapa , lopata, ranga obiect greu lung si tare si n-am avut folosind diferite craci din pomi. Ideea generala e ca nu il tin de frumusete ci...din contra.Care ma mai stie ma stiu ca ma dau... tare. Imi pare rau ca suna a lauda dar ideea era doar ca "sorcoveala" cu pricina justifica necesitatile unuia care se da tare pe bune. Adica la "tare" alea trebe.

Edited by combiny, 18 December 2007 - 11:50 AM.

  • 0

#6 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 18 December 2007 - 02:55 PM

Asa, in poze arata ca o sorcova, dar in realitate arata super bine. L-am vazut vinerea trecuta in curte la BEX (ba chiar omul mi-a aratat ca, daca las platforma cu rampele puse se poate urca oricine pe ea cu atv-ul laugh.gif. E adevarat, nu era cu mattracks-urile pe el, era cu rotile, dar oricum, arata bine. Si trainic. Intr-adevar, anumite modificari aparent aiurea, sunt foarte utile pentru cineva care se "da tare". Structura facuta de combiny a devenit un fel de "cage" care protejeaza tot corpul atv-ului.
  • 0

#7 gaby

gaby

    ATVMAG

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Otopeni
  • Interests:ATV
  • Nume real:Vatafu Gabriel
  • Telefon:0723.632.400
  • Marca ATV:Polaris Scrambler 500HO
  • Numar ATV:B-55-SJA

Posted 18 December 2007 - 06:44 PM

foarte misto "jucaria", se vede o iarna plina de sorcoveli aplicate de tine altora smile.gif
  • 0

#8 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 18 December 2007 - 07:58 PM

richelieu, pai poate ne inviti la o tura pe zapada man ca pana acum pe zapada nu prea m-am dat asa ca nu am inca "tare" wink.gif
  • 0

#9 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 18 December 2007 - 11:28 PM

adica vrei sa zici ca senilele alea au costa 7200 de euro?? surprise.gif ...sau am inteles io ceva gresit? Si daca chiar atata au costat ce au atat de special incat costa atata???
  • 0

#10 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 19 December 2007 - 08:19 AM

pai sunt 7000$ si ceva la poarta fabricii Mattracks (Karlsdat Cleveland Ohio) plus 1600$ transportul airborne (are 300Kg paletul) + 3% vama persoana fizica sau 4,7% vama persoana juridica + TVA platit in vama la toate astea adunate, si merita toti banii astia pentru ca sunt proiectate de o institutie de invatamant superior din SUA si au ca efect faptul ca viteza superioara si consumul (randamentul vehicolului de fapt initial cu roti) se modifica neglijabil cand folosesti senilele astea.

Adica, ateveurile folosind convertor de cuplu in locul cutiei de viteze de la alte vehicole, acesta fiind un dispozitiv controlat de o sarcina la un moment dat, cu aceste senile, "simte" la o alta turatie (o turatie mai mare a motorului ca la roti cu pneuri pentru ca diametrul rotii motrice a senilei este mai mic decat al rotii cu pneu cu o treime de lungime de cerc) o sarcina neglijabil diferita de cea pe care o "simte" cu roti.

Astfel, cu toate ca senilele au cca 70 Kg bucata, din cauza constructiei lor, viteza maxima a vehicolului ramane aproape aceeasi facand doar sa difere turatia maxima a motorului data prin raport de sarcina de catre convertorul de cuplu.

Motorul de la Kingquad dupa cum se stie merge si la turatii mult mai mari (faceti proba pe loc in pozitia "N") fiind limitat doar de sarcina cand se afla in mers la urcari sau la rulaj cu viteza maxima si pe deasupra s-ar "invarti" si mai repede motorul daca nu ar avea si o limitare de siguranta la nivel de aprindere electronica/calculator stabilita la o marje de siguranta destul de mult sub turatia la care ti se topeste ceva prin motor (asa se procedeaza la propulsoarele de curse cu cilindru si iston 'big bore" si camera de ardere cu sectiune sub forma patrata din cauza reprizei controlate in sarcina cu convertor de cuplu nu cu cutie de viteze).

Cu alte cuvinte, prostiile astea de la mattracks, merg mult mai usor pe oriunde fata de ce fac chinezii si se vand pe la noi cu 2500Euro tot setul cu profitul vanzatorului cu tot.

Cele de pe la noi nu au dimensiunile acestea (sunt cam cu 35% mai mici pe toate directiile), au un sfert din greutatea asta fiecare si nu au galeti sau au dar de dimensiuni neglijabile (astea au galeti cam de 70mm ceea ce confera tractiune fatastica pe unitate de suprafata de contact) iar forma generala care este cea mai importanta, este de poligon neregulat (cu 5 laturi) ce ruleaza de fapt doar pe o latura mica de jos aflata in contact permanent cu solul, nu triunghi ca la cele chinezesti, si isi schimba forma datorita suspensiilor interne ale senilei (independente catre fata si spatele fiecarei senile in parte) schimbandu-si astfel forma din poligon neregulat cu 5 laturi in triunghi aplatizandu-se sau char trecand cu latura de jos peste unghiuri de 180 de grade adica urmarind forma obstacolelor si devenind latura concava latura cea lunga de jos, pastrand astfel contactul si deci tractiunea (aderenta) constanta la orice viteza si din cauza greutatii proprii a fiecarei senile si din cauza sistemelor de "antirotatie" a fiecarei senile fata de vehicol "antirotatie" ce este controlata cu un ansamblu bucsi de torsiune imense ce fac legatura intre senile si sasiu pe spate si intre senile si capetele de bara impreuna cu surubul pivotilor superiori pe fata, si proiectate raportat la restul parametrilor senilei de asa maniera incat sa se pastreze si intre senile (pentru vehicol in ansamblu) efectul obtinut in cadrul mecanismului interior al fiecarei senile in parte, vehicolul functionand practic ca o singura senila uriasa ce se "muleaza" dupa suprafete fara eforturi suplimentare din partea propulsorului sau a subansamblelor caii de rulare.

Cred ca se duc totusi mai repede capetele de bara din cauza manevrelor pe loc sau la viteze mici pe suprafete aderente, asfalt, pamant uscat (dar nu bag mana in foc) pentru ca daca scazi greutatea rotilor si o adaugi pe cea a senilelor ai practic cca 120Kg in plus pe fata si le cam "sucesti" fortat la curbe pe loc chiar daca senilele nu ating jos cu toata suprafata ci doar pe "varfuri".

Traim, vedem. Abea le-am pus. Daca pare cumva ca le laud... ei bine... pana la proba contrarie... DA! ...Le laud! ...ca tare mai sunt bucuros smile.gif

In poza io-s ala cu mai mult gri suit mai mai sus (spre Sfinx) si o sa fac aceleasi poze dar in pesaj hibernal (adica pe pietrele inghetzate si cu zapada pe ele) smile.gif

Attached Files


Edited by combiny, 19 December 2007 - 08:22 AM.

  • 0

#11 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 19 December 2007 - 03:26 PM

surprise.gif dar totusi pentru banii aia dc nu tiai luat inca un atv??sau dc nu ai luat un atv mai tare ca si kq si senile mai slabe?de ex brp de 800 si apache tracku ...sau polaris de 800 si ce stiu eu ce senile?sau un atv mai tare si senilele astea???poate cam aiurit dar tot nu inteleg:P poate imi explici si mie:D
  • 0

#12 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 19 December 2007 - 05:36 PM

pai diferente ar fii...de ex ala e mult mai masiv...dar oricum 7000de euroi crazy.gif indiferent ma lamuresti si pe mine te rog ca chiar ma intereseaza ca de ce ai ales asa??Si renate...nu te supara dar omu a aratat ce are si ce a facut.nu cred ca arata doar sa se dea mare...si poate sia dat seama ca e mai bine sa inmatrivculeze ...pt asta nu trebe sa ne scoate ochii;) parerea mea...
  • 0

#13 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 20 December 2007 - 08:22 AM

"Iarta-ma daca sunt cam tepoasa dar vezi tu...nu prea e bine sa fi sigur pe tine niciodata!"

Iarta-ma daca sunt cam sigur pe mine dar vezi tu...nu prea e bine sa fi tepoasa niciodata! smile.gif

Stii... e o mare diferenta intre a scrie si a nu scrie pe forum. Eu cred ca am facut aceasta diferenta impartasind unora cu pasiuni comune una alta din ceea ce cred sau stiu. Vezi bine ca scriu mult si detaliat. Cel mai simplu este intradevar sa n-o mai fac. Probabil ca te-au iritat sumele epatate. Pe mine ma deranjeaza de-a dreptul pentru ca io-s aka care le plateste si de care zic toti ca-s sarit de pe fix sau snob sau inconstient. Am dat si pe un aparat foto cat pe o masina buna/ Pasiunile cer sacrificii.Nu sunt snob. Ma bucur de ce am achizitionat si imi inchipui in prostia mea ca se bucura si ceilalti. asta-i tot. Probabil ca... ma insel. Cat despre treaba cu numarul.... undeva tot pe forum am scris ca am priceput ce se poate intampla daca pocnesti pe careva pe un drum forestier care e legal tot drum public si ca mi l-am inmatriculat si eu din aceleasi considerente. Iar acum mi-am cumparat (tot cu sacrificii) si un rand de jenti cu slickuri si am ajuns sa umblu cu el si pe strada un pic din pura necesitate. Daca aveai ochi pentru fineturi te prindeai ca ATV-ul nu are decat jenti de tabla, nu are suporturi pentru arma puse de kiki, are grosul accesorii bricolate, deci fara prea multe parale aruncate pe aspect sau fite. Cabestane nu fabric a trebuit sa cumpar Warn-uri.

Pe scurt generalizezi prea larg, adica esti literalmente ... rea Renate.
  • 0

#14 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 20 December 2007 - 09:40 AM

... iar senilele pe care ni le arati in imagine nu contin DELOC elemente constructive de suspensie in interior. Sunt senile (dupa cum vezi)...(sau nu) cu geometrie fixa, adica jucarii usoare dintr-o cu totul alta categorie de care e plin bulevardul prahovei. Este adevarat ca senilele seamana intre ele dar sunt muuulte diferente pe principiul "nu tot ce sboara se si mananca" Am scris mai multe si despre ATV, motor , convertor de cuplu prin prisma unor senile cu geometrie variabila, suspensii si masa mare intr-o replica mai de sus dar probabil ca e "in chineza". Diferentele de masa, de geometrie, de anduranta, de tractiune de DIMENSIUNI, etc. Uite de exemplu putini constientizeaza faptul ca greutatea unei senile nu incurca atat de mult cat ajuta de fapt.

Concluzia draga renate ar fi ca si autoturismele de pe strada seamana binisor unele cu altele, toate au 4 roti si volan dar uneori difera fundamental unele de altele wink.gif
  • 0

#15 Slayer

Slayer

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:Horia
  • Telefon:0749-329095
  • Marca ATV:Polaris RZR 800 Dragon Fire
  • Numar ATV:1

Posted 20 December 2007 - 09:50 AM

Eh sa ma scuzati ca intervin in acesta "amicala" discutie... dar nu pot decat sa observ ceva... smile.gif
Intre cele 2 tipuri de senile exista o diferenta de la cer la pamant ca si mod constructiv, si ca mod de functionare. Daca cineva se uita atent la 2 puncte de diferenta nici nu merita comparate.... modul de intindere si calea de rulare..... si modul de atac al solului. De departe toate sunt in favoarea mattracks , mai putin ... pretul... smile.gif dar sincer si eu as alege oricand mattracks, dar nu merg pe orice chinezarie.... smile.gif Si pe faza cu inmatriculatul sunt impotriva inmatricularii ATV-urilor, dar no ce sa facem, ne conformam... mai traversam si drumuri publice.

Edited by Slayer, 20 December 2007 - 09:51 AM.

  • 0

#16 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 20 December 2007 - 07:55 PM

foarte dragut, dar parca n-as pune senile, la cata zapada e pe-aici ,raman la stadiul de revista :chiar daca e ceva nemaivazut pana acum...
  • 0

#17 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 21 December 2007 - 09:16 AM

mda,... renate (whoever that might be) "se tine dupa mine", dupa care "da si fuge". Momentan e doar...amuzant. smile.gif
  • 0

#18 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 21 December 2007 - 11:05 AM

QUOTE (combiny @ Dec 21 2007, 09:16 AM) <{POST_SNAPBACK}>
mda,... renate (whoever that might be) "se tine dupa mine", dupa care "da si fuge". Momentan e doar...amuzant. smile.gif


Vazand posturi aruncate prin diverse topicuri, eu m-as risca sa zic ca...."amuzant" este o caracterizare extrem de politicaly correct smile.gif. Eu as zice ca-i penibil, dar, nu zic...nu vreau sa generez discutii laugh.gif
  • 0

#19 SPV13R

SPV13R

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,537 posts
  • Location:Bucuresti - Brasov
  • Nume real:stanescu petru
  • Telefon:745383430
  • Marca ATV:SUZUKI/YAMAHA/CFMOTO
  • Numar ATV:B-XX-XEB

Posted 22 December 2007 - 09:23 PM

In poza io-s ala cu mai mult gri suit mai mai sus (spre Sfinx) si o sa fac aceleasi poze dar in pesaj hibernal (adica pe pietrele inghetzate si cu zapada pe ele) smile.gif
[/quote]

E hai sa fii tu mereu deasupra, mie imi place dedesupt. hysterical.gif
Referitor la alegere, eu pariez pe king in fata oricarui alt atv, polaris sau altceva si omu a luat cele mai bune senile ca e nebun si ca vrea ceva deosebit, as face aceeasi alegere daca nu ar fi problema banilor..

In plus a modificat atv ca sa se potriveasca nevoilor lui, a muncit o gramada si a gandit si mai mult si ar trebui apreciata munca sau nebunia lui
Oricum il mai astept pe la o iesire.

PS daca vreti sa inmatriculati atv anuntati ma, dar nu mai dau termene. gathering.gif
  • 0

#20 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 23 December 2007 - 11:53 AM

Petre,... aceste cuvinte ne duare hysterical.gif
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto