Jump to content



Photo

Mi-am Facut Damblaua, Asta A Fost King Quad Acu Vreo 8 Luni


  • This topic is locked This topic is locked
66 replies to this topic

#41 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 11 January 2008 - 07:53 AM

pai simplu...ce vezi in poza aia...in primu rind is chestii de plastic si jenti magneziu (care-s mai grele ca alea de tabla de KQ si se si crapa si costa aiurea de mult la un ATV care nu-i BMW de mers la teatru) si alte accesorii cumparate care se pun repede si dau bine la axpect colorat, iar eu mi-am facut doar ce mi-a trebuit ca alfel vezibine ca am bani sa cumbar ce nu pot sa fabric (nu dau doi bani pe axpect) Toate accesoriile pe care ti le vand altii facute de serie nu-s facute cum trebe asa ca pentru sufletu tau. nici macar nu-s facute decent unele. Sunt putine care- trebe sa le iei ca n-ai incotro si sunt facute decent. Troliul warn de exemplu sau mattracksurile M3UR. In schimb prinderea pe shasiu a troliului warn pe care o dau ei sau altii la troliu sau accesoriile de montaj ale mattracksurilor....sunt toate o gluma. La ptinderea troliului io am folosit doua tevi rectangulare 80x80mm cu 5 in carne din duraluminiu inalt aliat sudate intre ele cu argon si prinse de shasiu in 8 puncte din care 4 cu suruburi de 10 deja existente jos acolo (prin forma mestesugita a suportului). Suportu asta pe langa faptul ca nu se deformeaza nici macar putin putin foloseste si la faptul ca poti cala ATV-ul exact ca pe Demag sau Coles cu un suport cu doua talpi pe fata bagat in tevile rectangulare cu pricina sub troliu si poti ridica greutati mari pe buza unei prapastii sau gropi sau cladiri fara sa ai treaba cu suspensiile pe fata sau ingeneral cu calea de rularea atvului sau il poti scoate din orice sant cu o ranga lunga de 2 metri sau cu un par introdus intr-una dintre tevi, Este practic un punct rigid (adica mai multe puncte pe lungimea tevilor) de unde poti sa apuci sau poti sa apesi pe un ATV pentru a transfera in mod corect solicitari in sasiu fara sa-l deformezi si fara sa te atingi de alte componente functionale.Asta a fost un exemplu. Ala din poza,,,are or doar pentru aspect ori ca e un flets care agatsa fumei cu atevelu are pe porbagaju din spate o batarai statia de 27.No comment, Poate ii trebuie la ceva. Io am o portabila motorola VHF care o "tiu" la brau. iar daca te uiti cu atentie tipul are pe porbagajul din fata batarai balotu de porbagaj moale care nu numa ca obtureaza singuru far care teajuta in padure (ala de pe ghidon) dar care se si taseaza si sparge orice tii inauntru (io am spart un aparat foto PentaxK10D intr-un porbagaj dela de fash de tip chiftea pus pe porbagaju din spate). Si apropo de proiectoare, dupa ce ca trebe sa fie musai pe ghidon daca mergi prin padure (te mai gandesti tu de ce si cum e cu curbele "in scurt" prin padure si cu mersu la vanatoare eventual), daca se lasa CEATA )si se cam lasa) in padure mai vezi o p... la juma de metru distanta in padure noaptea daca nu ai proiectoare COLORATE de ceata. Nu mai vezi pe unde sa te intorci acasa... deloc... finca nusevede nimic. Multa sanatate...de toate felurile.

P.S. pentru mebezu nevertebrat

Beeei daca iti iei KQ si nu-mi zici ejt un paraplegic putzopalmist. Tresapun io limba pe iel sa-ti zic daca ie copt si SDS-ul sa vedem parametri initiali pi la motor si alte alea. (SDS-ul e o cutiutza de seriala si o softeala de service care vede pe icran la PC ce-i in burta la KQ ca la orice masina cand bagi ii mufa in service) ... ai tzeles bei palmipedule!? smile.gif

(scuzatz de intimitati afishate pe forum dar...ne stim mai intim de cat am fi vrut... cu siguranta si n-am putut sa ne abtinem)
  • 0

#42 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 11 January 2008 - 08:15 AM

si sa nu uit... si nu chiar ca fapt divers. Mattracksurile M3UR se omporta cam ca alea din filmuletzu depe youtube sau mai bine un pic, adica mai repejor cam de doua ori si fara rotatii in gol DELOC a benzii shemilei cum se vede in filmulets ca "mai scapa" si cu si fara busteni agatzati (io am tras prin zapada cam cu frica ce-i drept un mercedes ML ca pe pian mergand io cu spatele si nimeni la volanul ML-ului...vreo 50 dem l-am tras, deci n-a fost "din greseala" cred) chiar daca alea din filmulets (tatoo adica pe care e stiu) au lungimea mai mare pe spate. mattracksurile sunt foarte late (mai late ca alea), au galetii mai inalti (adica striatiile de pe salteaua de cauciuc) si sunt si mestesugit de grele (cca70Kg per buc) adica viteza maxima pe zapada peste 1,5m cam 50 Km/ora... si mie mi-a fost frica sa nu-mi iau teapa...d-aia am si dat cat am dat. Mi-a venit inima la loc in muntii harghitei. Pacat ca am facut doar poze. Inainte sa dau banutzu, m-am uitat cine le cumpara in mod regulat sau/si in loturi mari "on regular basses". US Army. Am vorbit pe forumuri si live cu ceva descreierati de prin lume mai ales din canada US si danemarca. Si KQ-uri cumpara US Army de a iesit scandal ca nu cumpara produse autohtone americane sau canadiene ci japoneze . Adica n-au luat in ultimii 3 ani nici un artic cat, polaris sau canam bombardier. Suzuki KQ au luat si shenile mattracks. KQ-ul daca nu costa mult nu inseamna ca e si prost. Inseamna ca se vand extrem de multe si ca pot sa le vanda cu adaos mic si dever mare. E clar afacere cu shpaga la licitatie la US Army nu?! smile.gif

Edited by combiny, 11 January 2008 - 08:19 AM.

  • 0

#43 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 11 January 2008 - 02:10 PM

QUOTE (renate @ Jan 11 2008, 01:11 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mai flacaneata,chiar nu termini odata de laudat benzile alea transportoare ?chiar crezi ca noi suntem o adunatura de fani ai tai si admiram kitck-ul ala de atv facut cu ciocanul pentru fotografii de margine de Buzuresti?Basca acum si US Army are de-astea cum ai tu ,inclusiv presedintel Bush vreo 2 de rezerva !!!hai ca nu suntem idioti si scuteste-ne de eculubratiile frustante ale noptilor nedormite si nu-ti mai bate joc de noi si de saracul atv, care si asa cu greu iti suporta mitocaniile!


Ok pisoi, nu te mai necaji dragule ca nu-i cazu'... acu fugi la joaca (sa nu papi multa inghetata ca racesti ingat) hysterical.gif

Edited by combiny, 11 January 2008 - 02:11 PM.

  • 0

#44 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 12 January 2008 - 11:35 AM

QUOTE (renate @ Jan 11 2008, 01:11 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mai flacaneata,chiar nu termini odata de laudat benzile alea transportoare ?chiar crezi ca noi suntem o adunatura de fani ai tai si admiram kitck-ul ala de atv facut cu ciocanul pentru fotografii de margine de Buzuresti?Basca acum si US Army are de-astea cum ai tu ,inclusiv presedintel Bush vreo 2 de rezerva !!!hai ca nu suntem idioti si scuteste-ne de eculubratiile frustante ale noptilor nedormite si nu-ti mai bate joc de noi si de saracul atv, care si asa cu greu iti suporta mitocaniile!


Oricum daca prin absurd ai avea de-a face cu mine live in orice conditii ai regreta din proprie initiativa cu mare surprindere ce-i drept (cu toate ca nu ar fi necesar sau oportun sa regreti) atitudinea frivola pe care o ai aici cu mult "curaj" pe ecran doar in scris, fara a putea adauga "in real life" nici un cuvintel nou la acel presupus momentul dat. Oricum, pentru momentele in care iti va parea rau vreodata, iti spun ca doar ma amuzi deci sa stai linistita si sa nu iti para rau ca nu-i cazul. smile.gif
  • 0

#45 RKN

RKN

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:0755740677
  • Marca ATV:Linhai 4x4

Posted 12 January 2008 - 01:23 PM

vizionati asta si porma mai comentati........http://www.youtube.com/watch?v=0ExBgdaTTDU&feature=related
  • 0

#46 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 12 January 2008 - 02:33 PM

QUOTE (RKN @ Jan 12 2008, 01:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
vizionati asta si porma mai comentati........http://www.youtube.com/watch?v=0ExBgdaTTDU&feature=related



Pai asta spuneam si eu. Alea de pe H1 sunt mattracksurile. Despre asta vorbeam.
  • 0

#47 Shopro

Shopro

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:728ten3360
  • Marca ATV:Nu inca

Posted 12 January 2008 - 02:55 PM

Mie asta mi se pare cu adevarat relevant, in contextul malitiozitatii gratuite a lui renate legata de faptul ca are si armata USA "mitocanii" d-astea.
Ete ca are, si inca de acum 10 ani :-ss
  • 0

#48 RKN

RKN

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Nume real:Viorel
  • Telefon:0755740677
  • Marca ATV:Linhai 4x4

Posted 12 January 2008 - 04:12 PM

QUOTE (combiny @ Jan 12 2008, 02:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pai asta spuneam si eu. Alea de pe H1 sunt mattracksurile. Despre asta vorbeam.

pei...cam asta am vrut sa arat....smile.gif
  • 0

#49 budy

budy

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:SINAIA SI BUCURESTI
  • Nume real: LUCIAN
  • Telefon:0723359171
  • Marca ATV:nu mai am momentan
  • Numar ATV:fara

Posted 12 January 2008 - 06:02 PM

de prin martie la garaj cu ele
  • 0

#50 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 12 January 2008 - 08:36 PM

QUOTE (budy @ Jan 12 2008, 06:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
de prin martie la garaj cu ele



normal, chiar mai devreme poate
  • 0

#51 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 14 January 2008 - 07:39 AM

Cam asta face un KQ daca are senile si nu vezi pe unde mergi, in fine daca era vara probabil ca saream groapa cu pricina (sau nu) ca avea in damb mare si parsiv in fata si n-am vazut-o O groapa perfect rotunda (cilindrica practic), cu adancimea de vreo doi metri si diametru cam doi jumate. banuiesc ca au scos vreun copac mai maricel sau au sapat vreun camin de gaze ca prea era geometrica groapa si stinghera in padure smile.gif

Deci s-a indoit bieleta fata dreapta (la compresie) din cauza senilei de pe dreapta, ateveul fiind bracat in bot maxim dreapta pentru ca am picat si nu am putut sa tin ghidonul drept cand a izbit cu botul de fundu gropii si a atins intai cu senilele care ies mult in fata, logic. N-ai cum sa tii 750 si ceva de kile cu ghidonul , eram doi pe ATV si al doilea sa dus in cap in fundu gropii pe deasupra mea. Logic.


L-am scos din groapa cu baietii si am indreptat bieleta si am montat-o la loc in padure dupa care am tractat pe unu permanent toata ziulica adica nu ne-am stricat ziua cu tractoare sau macarale ca era si duminica si iesise si soarele un pic pe la pranz.

Attached Files


  • 0

#52 Shopro

Shopro

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Nume real:Bogdan
  • Telefon:728ten3360
  • Marca ATV:Nu inca

Posted 14 January 2008 - 10:12 AM

Bine ca nu am reusit sa ajung, ca probabil ala din spatele tau care isi facea coloana de 30 cm la triplu echer in fundul gropii eram eu...
Zilele astea ma duc sa pun carligul la sopron sa te pot cara cand mai ai aventuri d-astea de saltimbanc.
Oricum nu te mai faci bine, dar sunt curios ce era in mintea ta cand stateai asa ca la ginecoloc cu curu in sus, strangand de ghidon si cu o splendida imagine de fund de groapa in fata ochilor...
Probabil ca " nadguabe aci froiam steaduc luatar dracii " biggrin.gif
  • 0

#53 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 14 January 2008 - 10:46 AM

nadgoabe... nu stii cei frumos tata, trece viatsa pelanga tine hysterical.gif
  • 0

#54 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 14 January 2008 - 10:48 AM

osami iau si io shopron calumea lavara ...ori Unimog ori H1 sa-l "shenilez" ca m-am cam saturat de gropi in care incap. Serios vorbesc. de fapt tiam mai zis ca-mi iau numa ca tresa iau si litera C la permis adica tresami fac timp musai pentru asta si porma...o sa fac tot ceam facut si pana acum dar cu atevelu si cu crossu in bena smile.gif

Attached Files


Edited by combiny, 14 January 2008 - 10:52 AM.

  • 0

#55 Darius

Darius

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • Nume real:S.D
  • Telefon:72
  • Marca ATV:Nici eu nu mai stiu ce o sa imi iau... tare greu e cand ai de unde alege...

Posted 16 January 2008 - 11:48 AM

Eu zic ca un moderator sa ii dea BAN lui Renate, si sa nu se mai poata intra de pe IP-ul acela. Din cate interventii a avut, toate au fost malitioase.
In loc sa aprecieze un om care are o mare pasiune, si in care investeste enorm, ea se pune la facut misto... excelent.
Combiny, tin sa te felicit, tot ce ai facut se vede ca e facut de cineva care are idee ce se intampla din punct de vedere fizic.
Si se vede experienta pe care o ai, in fiecare modificare facuta. Ai facut un adevarat ALL TERRAIN VEHICLE
Felicitari inca o data!
  • 0

#56 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 17 January 2008 - 01:58 AM

Respectele mele Darius. E ok, nu ma deranjaza pustoaica, ma intriga un pic faptul ca tineretul (in speta renate) nu isi poate ajunge din urma conditia biologica din punct de vedere intelectial, adica au varsta de 19-20 de ani si se alinta ca la 9-10 chiar si dupa un raspuns sau doua din partea mea ce ar fi trebuit sa-i releve faptul ca primele "interpelari" au fost practic o confuzie si ca restul "demersurilor" ei in aceeasi directie au fost practic neavenite smile.gif
  • 0

#57 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 27 January 2008 - 08:15 AM

Am aflat in iarna asta cum e treaba cu senilele (si nu orice senile) si am tras urmatoarele concluzii (pe pielea mea):

1. Senilele trebuie controlate mult mai atent decat restul atevelului intre doua ture pentru ca partile lor mecanice sunt in contact direct cu solul (nu prin pneu cu aer) si preiau vibratii marunte si permanente (ca de bormasina cu percutie) adica acele vibratii ce pot desuruba suruburi stranse bine cu saibe grover si loctite si slabite fiind acestea se secera (asta am patit la a treia tura fara sa controlez suruburile care erau TOATE deja slabite, doua suruburi de 8 la senila dreapta fata s-au secerat)

2. Benzile de senila nu se tocesc chiar asa usor dar este recomandat daca se merge fara zapada sau mocirla sa fie cel putin umed pe jos pe oriunde s-ar merge altfe... se tocesc mai repede (cam ca la niste roti roti dezumflate, adica "fenomenul" este mai accentuat la scara, raportat la la suprafata aderenta in contact cu solul).

3. Senilele de pe fata... jale, adica nu poti coti DELOC la viteza mica mica daca nu e gheatza sau zapada batatorita bine pe jos (adica de mers prin padure pantre pomi ...mai mult peste pomi.

4. Senilele de pe fata sunt cele care (logic) iau contact cel mai brutal cu toate obstacolele si uzeaza accentuat subansamblele de directie respectiv capetele de bara (si cele catre axa ghidonului) si indoaie bieletele la cazaturi ce sustin greutatea atevelului in botul senilelor de fata.

5. Greutatea + profilul galetilor (cat mai mare) ale senilei conteaza dramatic avand in vedere ca suprafata mare nu este deajuns pentru a avea tractiune pe zapada sau mlastina ca ciulamaua, iar daca ai striatii adanci tot degeaba daca nu ai presiune (greutate pe senile) pentru a "musca" din materialul moale pe care ruleaza. Deci greutatea considerabil marita a fiecarei senile in parte (nu a intregului vehicol) ajuta teribil in combinatie cu profilul foarte reliefat senilele functionand practic independent (ca si rotile) si crescand astfel aderenta (70 Kg/ bucata cu profilul striatiilor de cca 45 mm).

Attached Files


Edited by combiny, 27 January 2008 - 08:19 AM.

  • 0

#58 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 27 January 2008 - 08:52 AM

Ma gandesc sa iau un diferential de fata de KQ si sa il modific de asa maniera incat sa pot sa pun pe fata pneuri Blackhorn de spate si pe spate senile Matracks M3UR. Pentru asta ar trebui ca raportul de transmisie sa fie considerabil scazut catre diferentialul fata asa incat viteza senilelor pe spate (adica viteza unghiulara a rotii centrale motrice a senilei) sa fie egala cu viteza unghiulara a rotilor de pe fata. Nu stiu cum o sa se ingroape fata in zapada si ce directie o sa aibe cu Blackhorn de spate puse pe fata. Prin namoale si la deal accentuat e clar bine bine. In schimb prin zapada de la 50 cm pana la 1,5 -2 m se poate merge in mod surprinzator cu viteze foarte mari pentru zapada mare (pana la 80 Km/ora) si solicitarile la tractiune si in special directie, respectiv problemele care apar sunt... "pe incercatelea" Merita senzatia pe zapada mare cu viteze comparabile cu cele de "uscat" E DEMENTIAL mai ales daca ai tractiune mare si tragi mai multi schiori sau sanii simultan dupa tine pe zapada nenceputa pe unde nu ar fi putut ajunge alfel sub nici o forma (nici pe jos)! Ne-am distrat in muntii Harghitei (dar cu doi insi pe atevel pentru cresterea aderentei si a directiei prin adaugarea greutatii un pic mai spre spate de puntea spate pentru ca acolo am eu scaunul din spate) atarnand tot felul de doritori cu schiuri si sanii (mai multi odata) luati de pe partie si i-am dus prin padure fara drum sau urme pana pe varfurile muntilor si indarat repede repede. Distractie pe cinste cu chiote si zapada intre dinti si in ochi. Totusi daca reusesc treaba cu roti pe fata si senile pe spate , chiar daca scade tractiunea si nu mai tractez pe nimeni o sa am DIRECTIE si la viteza mica fara sa mai indoi bieletele si sa fac praf directia la orice rasturnare. Pe scurt, "wish me luck!" hysterical.gif

Attached Files


  • 0

#59 is2iuli

is2iuli

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Nume real:iulian
  • Telefon:745976554
  • Marca ATV:linhai
  • Numar ATV:is21uli

Posted 27 January 2008 - 08:13 PM

Sincere felicitari!
Din cate se vede stii ce vrei si te dai tare! Poate avem ocazia sa ne vedem prin vara!
In alta ordine de idei, daca ma poti ajuta si pe mine cu un bullbar fata( contracost bineinteles)!
Pana atunci..... gaz max!
  • 0

#60 combiny

combiny

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Mecanica - cinematica/ansamble cai de rulare material rulant usor
  • Nume real:Florin Barbutz
  • Telefon:0742225905
  • Marca ATV:KQ complet tunat si ... cu ceva senile Mattracks M3UR :)
  • Numar ATV:B73MUH

Posted 30 January 2008 - 09:02 AM

Depinde cevrei sa faci cu bulbarul. Vrei sa-l pui pe linhai?
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto