Mi-am Facut Damblaua, Asta A Fost King Quad Acu Vreo 8 Luni
#41
Posted 11 January 2008 - 07:53 AM
P.S. pentru mebezu nevertebrat
Beeei daca iti iei KQ si nu-mi zici ejt un paraplegic putzopalmist. Tresapun io limba pe iel sa-ti zic daca ie copt si SDS-ul sa vedem parametri initiali pi la motor si alte alea. (SDS-ul e o cutiutza de seriala si o softeala de service care vede pe icran la PC ce-i in burta la KQ ca la orice masina cand bagi ii mufa in service) ... ai tzeles bei palmipedule!?
(scuzatz de intimitati afishate pe forum dar...ne stim mai intim de cat am fi vrut... cu siguranta si n-am putut sa ne abtinem)
#42
Posted 11 January 2008 - 08:15 AM
Edited by combiny, 11 January 2008 - 08:19 AM.
#43
Posted 11 January 2008 - 02:10 PM
Ok pisoi, nu te mai necaji dragule ca nu-i cazu'... acu fugi la joaca (sa nu papi multa inghetata ca racesti ingat)
Edited by combiny, 11 January 2008 - 02:11 PM.
#44
Posted 12 January 2008 - 11:35 AM
Oricum daca prin absurd ai avea de-a face cu mine live in orice conditii ai regreta din proprie initiativa cu mare surprindere ce-i drept (cu toate ca nu ar fi necesar sau oportun sa regreti) atitudinea frivola pe care o ai aici cu mult "curaj" pe ecran doar in scris, fara a putea adauga "in real life" nici un cuvintel nou la acel presupus momentul dat. Oricum, pentru momentele in care iti va parea rau vreodata, iti spun ca doar ma amuzi deci sa stai linistita si sa nu iti para rau ca nu-i cazul.
#45
Posted 12 January 2008 - 01:23 PM
#46
Posted 12 January 2008 - 02:33 PM
Pai asta spuneam si eu. Alea de pe H1 sunt mattracksurile. Despre asta vorbeam.
#48
Posted 12 January 2008 - 04:12 PM
pei...cam asta am vrut sa arat....
#49
Posted 12 January 2008 - 06:02 PM
#50
Posted 12 January 2008 - 08:36 PM
normal, chiar mai devreme poate
#51
Posted 14 January 2008 - 07:39 AM
Deci s-a indoit bieleta fata dreapta (la compresie) din cauza senilei de pe dreapta, ateveul fiind bracat in bot maxim dreapta pentru ca am picat si nu am putut sa tin ghidonul drept cand a izbit cu botul de fundu gropii si a atins intai cu senilele care ies mult in fata, logic. N-ai cum sa tii 750 si ceva de kile cu ghidonul , eram doi pe ATV si al doilea sa dus in cap in fundu gropii pe deasupra mea. Logic.
L-am scos din groapa cu baietii si am indreptat bieleta si am montat-o la loc in padure dupa care am tractat pe unu permanent toata ziulica adica nu ne-am stricat ziua cu tractoare sau macarale ca era si duminica si iesise si soarele un pic pe la pranz.
Attached Files
#52
Posted 14 January 2008 - 10:12 AM
Zilele astea ma duc sa pun carligul la sopron sa te pot cara cand mai ai aventuri d-astea de saltimbanc.
Oricum nu te mai faci bine, dar sunt curios ce era in mintea ta cand stateai asa ca la ginecoloc cu curu in sus, strangand de ghidon si cu o splendida imagine de fund de groapa in fata ochilor...
Probabil ca " nadguabe aci froiam steaduc luatar dracii "
#53
Posted 14 January 2008 - 10:46 AM
#54
Posted 14 January 2008 - 10:48 AM
Attached Files
Edited by combiny, 14 January 2008 - 10:52 AM.
#55
Posted 16 January 2008 - 11:48 AM
In loc sa aprecieze un om care are o mare pasiune, si in care investeste enorm, ea se pune la facut misto... excelent.
Combiny, tin sa te felicit, tot ce ai facut se vede ca e facut de cineva care are idee ce se intampla din punct de vedere fizic.
Si se vede experienta pe care o ai, in fiecare modificare facuta. Ai facut un adevarat ALL TERRAIN VEHICLE
Felicitari inca o data!
#56
Posted 17 January 2008 - 01:58 AM
#57
Posted 27 January 2008 - 08:15 AM
1. Senilele trebuie controlate mult mai atent decat restul atevelului intre doua ture pentru ca partile lor mecanice sunt in contact direct cu solul (nu prin pneu cu aer) si preiau vibratii marunte si permanente (ca de bormasina cu percutie) adica acele vibratii ce pot desuruba suruburi stranse bine cu saibe grover si loctite si slabite fiind acestea se secera (asta am patit la a treia tura fara sa controlez suruburile care erau TOATE deja slabite, doua suruburi de 8 la senila dreapta fata s-au secerat)
2. Benzile de senila nu se tocesc chiar asa usor dar este recomandat daca se merge fara zapada sau mocirla sa fie cel putin umed pe jos pe oriunde s-ar merge altfe... se tocesc mai repede (cam ca la niste roti roti dezumflate, adica "fenomenul" este mai accentuat la scara, raportat la la suprafata aderenta in contact cu solul).
3. Senilele de pe fata... jale, adica nu poti coti DELOC la viteza mica mica daca nu e gheatza sau zapada batatorita bine pe jos (adica de mers prin padure pantre pomi ...mai mult peste pomi.
4. Senilele de pe fata sunt cele care (logic) iau contact cel mai brutal cu toate obstacolele si uzeaza accentuat subansamblele de directie respectiv capetele de bara (si cele catre axa ghidonului) si indoaie bieletele la cazaturi ce sustin greutatea atevelului in botul senilelor de fata.
5. Greutatea + profilul galetilor (cat mai mare) ale senilei conteaza dramatic avand in vedere ca suprafata mare nu este deajuns pentru a avea tractiune pe zapada sau mlastina ca ciulamaua, iar daca ai striatii adanci tot degeaba daca nu ai presiune (greutate pe senile) pentru a "musca" din materialul moale pe care ruleaza. Deci greutatea considerabil marita a fiecarei senile in parte (nu a intregului vehicol) ajuta teribil in combinatie cu profilul foarte reliefat senilele functionand practic independent (ca si rotile) si crescand astfel aderenta (70 Kg/ bucata cu profilul striatiilor de cca 45 mm).
Attached Files
Edited by combiny, 27 January 2008 - 08:19 AM.
#58
Posted 27 January 2008 - 08:52 AM
Attached Files
#59
Posted 27 January 2008 - 08:13 PM
Din cate se vede stii ce vrei si te dai tare! Poate avem ocazia sa ne vedem prin vara!
In alta ordine de idei, daca ma poti ajuta si pe mine cu un bullbar fata( contracost bineinteles)!
Pana atunci..... gaz max!
#60
Posted 30 January 2008 - 09:02 AM