Toba Esapament Incandescenta Goes 625 Imax
#1
Posted 11 April 2020 - 12:43 PM
#2
Posted 11 April 2020 - 05:10 PM
NU stiu sa se fi gasit nici o solutie la modelele CF privind topirea carenelor.
Ma refer la modelele 500 carburatie pina la 600 pe injectie.
Cel mai probabil a fost un design nereusit privind traseul evacuarii prea aproape de carene sau neventilarea suficienta.
In functionare toba este suficient de fierbinte dar nu incandescenta asha cum ai mentionat tu.
Daca se ajunge la aceasta situatie cel mai probabil exista o neregula in arderea combustibilului, insemnind ca o parte din ardere se continua in evacuare.
Solutia cea mai des folosita era placarea acelei protectii metalice cu un material rezistent la temperatura.
Personal am folosit un material ce seamana cu rigipsul folosit la placarea semineelor (niciodata nu am reusit sa ii aflu denumirea).
L-am folosit si CF 500 si la X8 cu rezultate satisfacatoare.
Nu ash recomanda izolarea completa a evacuarii cu materiale gen vata bazaltica sau snur de azbest.
#3
Posted 11 April 2020 - 05:27 PM
#4
Posted 13 April 2020 - 11:21 AM
Nu este o supraincalzire, ci o scapare a gazelor arse la imbinarea dintre galeria de evacuare si teava de esapament. Din punctul meu de vedere, este o soutie foarte proasta acea imbinare, ce se realizeaza pe un fel de bucsa de grafit (sau ce naiba o fi). Bucsa aia se macina de la frecarea tevilor si scapa gazele in exterior, ducandu-se direct in zona cu pricina.
Asa cum a spus si colegul @cvalro, nici eu nu recomand acoperirea, cu scop de izolare, a tevii de esapament. Gazele arse raman prea incinse si motorul nu mai functioneaza cum trebuie.
#5
Posted 13 April 2020 - 11:35 AM