Edited by robert96cfmoto500, 06 March 2025 - 08:36 AM.

Cf Moto 500 2A Robert
Started by
robert96cfmoto500
, Mar 06 2025 08:32 AM
7 replies to this topic
#1
Posted 06 March 2025 - 08:32 AM
Salutari la toată lumea ,am achiziționat un tractoraș cf moto 500 2a , din 2015. Vreau sa îl folosesc pentru plimbare și relaxare în principiu , o sa atașez poze cu el. Am dus atv ul la o revizie unde a schimbat uleiurile și filtrele de benzina și ulei, cel de aer încă nu , probabil trebuie doar curatat buretele și folosit Spray pentru filtru de aer. Cureaua de la variatoare a fost înlocuită avea 31mm, s-au gresat bucsile spate si curcea cardan. Și un simering grup spate a fost inlocuit. 1.M-ar interesa dacă se poate, sa știu care sunt limitările lui de fabrica. O sa desfac șurubul de la accelerație de pe maneta , o sa retez din carburator acel opritor , dar mai sunt și altele în toba sau undeva ? 2.Posibil sa trebuiască reglat jocul la supape ,ca are un țăcănit metalic fin la rece și cald, dacă cunoaște cineva procedura și ma poate ajuta sa o fac as fi recunoscător. Am mai sesizat joc la capetele de bara dinspre roata, le-am comandat toate patru dar as vrea sa schimb doar doua, cele dinspre roata e ok asa? Va mulțumesc anticipat !
#2
Posted 06 March 2025 - 08:47 AM
Scuze pentru pozele răsturnate😅
Attached Files
Edited by robert96cfmoto500, 06 March 2025 - 08:50 AM.
#3
Posted 06 March 2025 - 11:38 AM
sa ai noroc de tractoras!
Scuze pentru pozele răsturnate
de data asta te iert
#4
Posted 21 March 2025 - 08:29 AM
Țăcănitul metalic era de fapt ax came uzat. Inlocuit axul și culbutor , problema rezolvata .
Attached Files
#5
Posted 21 March 2025 - 08:32 AM
da, uzat rau de tot!
#6
Posted 17 April 2025 - 01:25 PM
Salut Robert, frumoasa jucăria, sa te bucuri de ea!
#7
Posted 17 April 2025 - 04:23 PM
Mulțumesc frumos pentru urări , atașez câteva imagini de la o ieșire prin județul Hunedoara alături de colegul Alex_15.
Atv-ul se comportă bine în teren , nu am întimpinat dificultăți majore , singurul minus este sistemul de frânare , care după multă răbdare și aerisire tot nu îmi pare ca lucrează suficient de bine . Pe viitor o sa încerc o aerisire cu etrierele demontate și ridicate peste nivelul distribuitorului principal , cu ajutorul unui pistol de aerisire cu vacum. Și o sa schimb plăcuțele între ele deoarece am observat ca nu le uzează uniform , pe viitor încerc sa pun placute cu sinter, poate asa frana o sa fie mai fermă.Am schimbat și furtunul de cauciuc ce duce de la vasul de lichid al frânei de picior în pompa de frana, deoarece era vechi și lichidul de frana efectiv ieșea din jur în prejurul furtunului , am considerat ca este vechi și prin porii furtunului pierd lichid , am înlocuit furtunul cu unul rezistent la benzina , am schimbat tot lichidul de frana DOT 4, am pus colire noi și peste 1 săptămâna la fel aceeași problema . Furtunul ,,transpira,, lichid de frana , care sa fie cauza se poate remedia cu un alt furtun de calitate , știe cineva?
20250329_152543.jpg 280.82KB
0 downloads
20250329_155443.jpg 221.67KB
0 downloads
20250329_155424.jpg 244.29KB
0 downloads
20250329_165743.jpg 160.94KB
0 downloads
Atv-ul se comportă bine în teren , nu am întimpinat dificultăți majore , singurul minus este sistemul de frânare , care după multă răbdare și aerisire tot nu îmi pare ca lucrează suficient de bine . Pe viitor o sa încerc o aerisire cu etrierele demontate și ridicate peste nivelul distribuitorului principal , cu ajutorul unui pistol de aerisire cu vacum. Și o sa schimb plăcuțele între ele deoarece am observat ca nu le uzează uniform , pe viitor încerc sa pun placute cu sinter, poate asa frana o sa fie mai fermă.Am schimbat și furtunul de cauciuc ce duce de la vasul de lichid al frânei de picior în pompa de frana, deoarece era vechi și lichidul de frana efectiv ieșea din jur în prejurul furtunului , am considerat ca este vechi și prin porii furtunului pierd lichid , am înlocuit furtunul cu unul rezistent la benzina , am schimbat tot lichidul de frana DOT 4, am pus colire noi și peste 1 săptămâna la fel aceeași problema . Furtunul ,,transpira,, lichid de frana , care sa fie cauza se poate remedia cu un alt furtun de calitate , știe cineva?




#8
Posted 26 April 2025 - 05:45 PM
Salutari , din păcate după schimbul culbutorilor și axului cu came, am ieșit 200 km in regim normal fără sa forțez atv ul , a apărut iar bătaia și acum la fel este uzat axul și culbutorii foarte rău. Mecanicul a verificat ulei în rampa ajunge foarte bine cu presiune, nu pot sa îmi dau seama care este cauza de ce îl uzează asa repede. Uleiul este la nivel , am făcut schimbul cu un ulei de calitate ca și pana acum . Aștept sa ies iar cu el sa vad ce o sa se întâmple, sper de data asta sa nu pățesc la fel, aștept eventuale pareri și sfaturi ce sa fac dacă o sa îl uzeze și de data asta. Va mulțumesc anticipat !
Attached Files
Edited by robert96cfmoto500, 26 April 2025 - 05:48 PM.