Salutare tuturor!
Am un Linhai 300 4x4 care a ajuns acum undeva pe la 1700km. De ceva timp, adica acum 3-400km am constatat ca roata dreapta fata are o uzura sesizabila pe interior. Am intrebat cum se regleaza, dar mi s-a spus ca la partea fata nu se regleaza decat convergenta / divergenta, nu si caderea. Ulterior am dus ATV-ul la service si mi s-a spus ca s-a remediat problema.
De la ultima iesire, am constatat ca problema mea u uzura rotii dreapta fata este ingrijoratoare: partea interioara are o uzura mai mare decat partea interioara a rotii stanga fata cu aprox 0.5 cm. Nu cred ca e problema de convergenta/divergenta roti cu simptoma asta. Si mi se pare ca roata dreapta fata nu sta in pozitia rotii din stanga, ci mai iesita in exterior in partea de jos.
Ma ajuta cineva? Sper ca v-am dat toate datele.
Radu
Reglaj Directie Fata
Started by
raduku
, Feb 24 2008 08:56 PM
5 replies to this topic
#1
Posted 24 February 2008 - 08:56 PM
#2
Posted 04 March 2008 - 11:43 PM
Nimeni nu a avut astfel de probleme?
Radu
Radu
#3
Posted 05 March 2008 - 12:17 AM
teai uitat sa nu ai joc in rulmentii ? daca nui dai da cap inverseaza cauciucu dreapta cu stanga sa se uzeze egal
#4
Posted 05 March 2008 - 10:16 AM
Ai avut lovituri pe partea respectiva?Verifica sa nu fie vreo bascula stramba.
#5
Posted 05 March 2008 - 11:51 AM
Hai ca nu inteleg. Ce vrei tu sa spui este ca rotile din fata sunt "cracanate", in special cea din dreapta? Si din cauza asta se uzeaza pneul mai tare. La Linhai, rotile oricum stau in pozitie "cracanata". Eu le strang cat de des pot (saptamanal) de la piulita de sub capacul de pe roata. Pui cric sub sasiu partea fata, ridici rotile de la pamant. Desfaci capacul de la roata, desfaci siguranta piulitei si desfaci piulita. Scoti saiba, bagi vaselina cat poti, pui la loc saiba si piulita si strangi cat de tare poti. Apoi desfaci piulita 1/8 de tura, cat roata sa se invarta in voie fara sa fie gripata. LA loc capacul si gata. Mai mult nu ai ce face. In afara de schimbatul rulmentilor, dar asta e alta treaba si nu are neaparat legatura cu pozitia rotilor sau tocitul cauciucurilor.
#6
Posted 06 March 2008 - 10:42 PM
QUOTE (fatcat @ Mar 5 2008, 11:51 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Hai ca nu inteleg. Ce vrei tu sa spui este ca rotile din fata sunt "cracanate", in special cea din dreapta? Si din cauza asta se uzeaza pneul mai tare. La Linhai, rotile oricum stau in pozitie "cracanata". Eu le strang cat de des pot (saptamanal) de la piulita de sub capacul de pe roata. Pui cric sub sasiu partea fata, ridici rotile de la pamant. Desfaci capacul de la roata, desfaci siguranta piulitei si desfaci piulita. Scoti saiba, bagi vaselina cat poti, pui la loc saiba si piulita si strangi cat de tare poti. Apoi desfaci piulita 1/8 de tura, cat roata sa se invarta in voie fara sa fie gripata. LA loc capacul si gata. Mai mult nu ai ce face. In afara de schimbatul rulmentilor, dar asta e alta treaba si nu are neaparat legatura cu pozitia rotilor sau tocitul cauciucurilor.
Mersi de sfat. O sa incerc maine.