Fum La Motor
#1
Posted 24 March 2008 - 02:05 PM
De ieri, 23.03.2008,sunt posesorul unui ATV, marca Linhai, 300, worker, 4x4. Am cu el 45 km.
L-am incercat in padure, pe drum forestier si dupa ce am urcat o panta cu 2x4, sus, am oprit si am observat ca de sub sa a iesit fum albicios si mirosea .
parca a cablu ars. Am oprit, l-am lasat 15 min. si pe urma am pornit fara probleme.
Stie cineva ce s-a intamplat ( ATV l-am cumparat nou) ?
Si ar mai fi ceva : am mers cu el pe asfalt, cu 50 km/h, si in momentul in care iau mana de pe acceleratie se aude ca un zdranganit la rotile din fata. Daca accelerez imediat zgomotul dispare. Sa fie de la planetare ?
#2
Posted 24 March 2008 - 02:08 PM
Zdranganitul e interpretabil,poate fi de la cardane,placute etc,trebuie verificat
#3
Posted 24 March 2008 - 02:19 PM
nu mai urca pante abrupte fara 4x4 si forta,fumul provine de la ambreiaj.
Zdranganitul e interpretabil,poate fi de la cardane,placute etc,trebuie verificat
Multumesc pentru rapiditatea raspunsului.
Am citit prin acest forum despre intretinere. Sper ca in momentul in care o sa primesc si cartea tehnica a utilajului o sa aflu mai multe .
Daca mai sunt lucruri de evitat, va rog sa mi le spuneti si mie.
Multumesc
#4
Posted 24 March 2008 - 03:49 PM
#5
Posted 25 March 2008 - 08:30 AM
#6
Posted 25 March 2008 - 10:35 AM
#7
Posted 25 March 2008 - 03:14 PM
Cel mai bine e sa faci cum scrie in manual nu dupa cum spune unu si altu.In manual iti spune sa faci rodajul un anumit numar de ore la anumite regimuri de turatie.Tu in acest interval poti depasi 500 de km.Nu am nimic cu nimeni. Sa nu se inteleaga gresit.Citeste manualul si nu o sa ai de pierdut.
#8
Posted 26 March 2008 - 11:05 AM
#9
Posted 27 March 2008 - 08:22 AM
Edited by Slayer, 27 March 2008 - 08:22 AM.
#10
Posted 02 April 2008 - 08:07 AM
Supersfat, mergi tu 500 km pe asfalt cu Linhai ca nu-ti mai trebuie ATV!
Nu ai nevoie de nici un manual sau instructaj special:
Pe drum drept si fara pante accentuate mergi in 2x4, high gear.
Pe orice drum alunecos sau cu panta oarecare mergi in 4x4, high gear.
Pe orice panta in fata careia simti nevoia sa te opresti inainte sa o urci, cupleaza pentru siguranta 4x4 si pentru cuplu, obligatoriu low gear, CA AI!
Abordeaza pantele abrupte, fie si scurte, cu putin avant, niciodata nu intra in panta direct de pe loc.
Altminteri nu il menaja prea mult, si asa se pare ca nu vom mai putea merge mult timp cu asa ceva prin paduri si coclauri - profita cat inca mai se poate.
#11
Posted 02 April 2008 - 03:41 PM
#12
Posted 20 April 2008 - 11:14 PM
Buna asta .... Sa o crezi tu ca un atv trebuie sa scoata fum si sa miroasa a ars ... eu am 650 km facuti in 1 saptamana jumate si nu a scos fum si a mirosit a incins decat cand am plecat cu frana de mana trasa in rest daca te apuci si il fortezi cu H 2x4 pe o panta abrutpta o sa vezi ambreiaj dupa cateva sute de km .... Cat despre rodaj e bine macar pana la primul schimb de ulei sa nu il fortezi ff tare ( pante abrupte si mers pe 50km/h).
Cum a mai spus cineva este posibil sa mai miroasa cand se dezlipeste folia de aluminiu de sub aparatoarea din dreapta dar tu ai spus ca ai urcat cu el o panta asa ca nu mai face teste dastea cu 2x4 si mai ales cand este in rodaj.
#13
Posted 21 April 2008 - 07:54 PM
#14
Posted 21 April 2008 - 10:52 PM
#15
Posted 22 April 2008 - 08:36 AM