Jump to content



Photo

Diferenta 1 Piston-2 Pistoane (avantaje Si Dezavantaje)


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 MATEI RASTURNACHE

MATEI RASTURNACHE

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Matei
  • Telefon:0721335584
  • Marca ATV:CF-HUNTER 520 SILVER

Posted 27 March 2008 - 12:48 PM

Salut baieti!
Am deschis acest topic cu intentia de a afla diferentele intre modelele cu 1 piston si cele cu 2 pistoane.Inclusiv avantaje/dezavantaje!
Poate cineva de specialitate sa ne explice?
Va multumesc
  • 0

#2 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 27 March 2008 - 02:02 PM

Nu sunt de specialitate, dar din cate am vazut/simtit/auzit, principalele diferente ar fi:

1. La 2 cilindrii, motoarele pot suporta o turatie mai mare, implicit se poate obtine o putere mai mare la aceeasi cilindree.
2. La 1 cilindru, cuplul maxim se obtine de la turatii mai joase si puterea maxima e la turatii mai joase, deci este mai comod in utilizare. Ca idee, gandindu-ne la masini, motorul intr-un cilindru poate fi comparat cu un diesel, iar cel in 2 cilindri poate fi comparat cu un benzinar. Gandeste-te ce-ar insemna un motor pe benzina in offroad biggrin.gif.
3. Tinand cont de cele de mai sus, un motor in 2 cilindri este zdravan mai gurmand decat unul intr-un singur cilindru. Turatiile mari presupun si un consum mai mare.
4. Nu bag mana in foc, dar e posibil ca si intretinerea sa fie mai ieftina la 1 cilindru....

Cam astea le stiu eu.
  • 0

#3 MATEI RASTURNACHE

MATEI RASTURNACHE

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Matei
  • Telefon:0721335584
  • Marca ATV:CF-HUNTER 520 SILVER

Posted 27 March 2008 - 02:21 PM

Multumesc mult pentru informatii!
Asteptam in continuare opinii!
  • 0

#4 mike1323

mike1323

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:VIATA E PREA SCURTA CA SA TE PRIVEZI DE PLACERI !!!HAVE FUN!!!
  • Nume real:munteanu mihail
  • Telefon:722239258
  • Marca ATV:KING QUAD
  • Numar ATV:B 29 SFE

Posted 27 March 2008 - 03:31 PM

2 pistoane,un demaraj mai turbat!!!pistoanele fiind 2,sunt mai mici iar automat e si inertia mai mica!!!deci ating turatii mari mai repede!!!cat despre diferenta de consum cred ca este irelevanta!!!
  • 0

#5 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 27 March 2008 - 03:54 PM

Chestia cu consumul, o stiu din auzite...dar userii de grizzly de exemplu se cam plang de consumuri foarte mari. Acu...e adevarat ca nici KQ nu e etalon de economie biggrin.gif
  • 0

#6 MATEI RASTURNACHE

MATEI RASTURNACHE

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Matei
  • Telefon:0721335584
  • Marca ATV:CF-HUNTER 520 SILVER

Posted 27 March 2008 - 04:15 PM

QUOTE (richelieu @ Mar 27 2008, 03:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Chestia cu consumul, o stiu din auzite...dar userii de grizzly de exemplu se cam plang de consumuri foarte mari. Acu...e adevarat ca nici KQ nu e etalon de economie biggrin.gif



stii,am mers cu un bombardier de 400......am ramas pe traseul 3 brazi-poiana , de 3 ori fara benzina!!!!!Noroc cu niste baieti care erau cu noi ca aveau rezervoare suplimentare de benzina!!!
Si eram mai multi :cf;grizzly,Kq,bombardier 800

Consuma ca dracii ala de 400!!!
m-am mai si rasturnat cu el in prapastie!!!! smile.gif
  • 0

#7 bursuc

bursuc

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 120 posts
  • Gender:Male
  • Location:ahs
  • Nume real:----
  • Telefon:46
  • Marca ATV:----

Posted 27 March 2008 - 05:03 PM

Felicitari !!!! a fost o rostogolire reusita
  • 0

#8 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 28 March 2008 - 06:07 AM

Avantaje motoare 1 piston comparativ cu 2:

-consum redus
-intretinere mai simpla
-cuplu mare la turatii joase
-fiabilitate marita

Avantaje motoare 2 pistoane comparativ cu 1:

-putere mare
-demaraj mai puternic

Edited by revo, 28 March 2008 - 06:09 AM.

  • 0

#9 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 28 March 2008 - 10:26 AM

in legatura cu bombardierul acela de 400...eu fac cam 180 de km cu un rezervor in off road...si cam trag de ea...deci ala ori era deja supraforjat...ori avea ceva dereglat;) si in legatura cu motoru cu 2 cilindrii...bombardierul de 800 consuma cu foarte putin mai mult ca si cel de 400...pt ca este pe injectie
  • 0

#10 MATEI RASTURNACHE

MATEI RASTURNACHE

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 56 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Matei
  • Telefon:0721335584
  • Marca ATV:CF-HUNTER 520 SILVER

Posted 28 March 2008 - 10:44 AM

QUOTE (Norbee @ Mar 28 2008, 10:26 AM) <{POST_SNAPBACK}>
in legatura cu bombardierul acela de 400...eu fac cam 180 de km cu un rezervor in off road...si cam trag de ea...deci ala ori era deja supraforjat...ori avea ceva dereglat;) si in legatura cu motoru cu 2 cilindrii...bombardierul de 800 consuma cu foarte putin mai mult ca si cel de 400...pt ca este pe injectie



oricum ala de 800 nu are nici o legatura cu ala de 400.
Nu e fortat motorul asa rau.
Adevarat,eu eram cu prietena.....dar Bursuc era si el cu un prieten.....si nu a consumat atat...ma rog ,KQ are 700cm.Dar la ala de 400 ma asteptam la mai mult
  • 0

#11 aliman

aliman

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 79 posts
  • Nume real:Ardelean Adrian
  • Telefon:0723 013 013
  • Marca ATV:Yamaha Grizzly 700

Posted 25 September 2008 - 11:09 PM

QUOTE (richelieu @ Mar 27 2008, 04:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Chestia cu consumul, o stiu din auzite...dar userii de grizzly de exemplu se cam plang de consumuri foarte mari. Acu...e adevarat ca nici KQ nu e etalon de economie biggrin.gif




chiar e adevarata chesti cu consumul exagerat la grizzly
  • 0

#12 Forte

Forte

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,611 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Nume real:DMR
  • Telefon:0723/337007
  • Marca ATV:Linhai/Suzuki/Yamaha
  • Numar ATV:CT-xx-FRT

Posted 26 September 2008 - 07:45 AM

QUOTE (aliman @ Sep 26 2008, 12:09 AM) <{POST_SNAPBACK}>
chiar e adevarata chesti cu consumul exagerat la grizzly


La Grizzly, cu un plin, off-road de Dobrogea(noroi, ape, canale, urcari, coborari, mers cu maxim 80kmh, demarari bruste) ... 150km, din peco in peco, am facut full la pompa si au intrat 17-18l!
La Suzuki 700 au intrat 14-15l!
La Suzuki 750 au intrat 15-16l!
La Linhai au intrat 14l!
La Kawa au intrat 15l pompa + canistra de 5l!

Concluzia: Linhai + 2L Suzuki + 2L Yamaha + 2L Kawa!

Suzuki 700 si Yamaha 700 sunt la fel la top speed (108), putin avantaj la Yamaha la demarare!
Dintre toate cel mai bine pleaca Kawa, dar Suzuki 750 il ia la top speed (116)! Yamaha castiga teren la curbe, este mult mai stabila! Yamaha, Suzuki 750 si Kawa fac wheelie involuntar la plecari bruste!
Bomba de 800 rupe tot, din toate punctele de vedere!
  • 0

#13 gaby72ro

gaby72ro

    Super ATV-ist

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,522 posts
  • Gender:Male
  • Location:CONSTANTA
  • Nume real:Constantin Gabriel
  • Telefon:0744518543
  • Marca ATV:ex KINGQUAD 700
  • Numar ATV:s-a dat...

Posted 26 September 2008 - 08:01 AM

bomba rupe tot.....adica si la demaraj, si la consum, si la intretinere...... hysterical.gif
  • 0

#14 D@NN

D@NN

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dan Negulescu
  • Telefon:0723
  • Marca ATV:CAN-AM RENEGADE 800 X

Posted 26 September 2008 - 06:45 PM

Eu am un Outlander de 400 si un Renegade X de 800.
Diferenta de consum in acelasi regim de exploatare este de 4l la 100 de km.
Diferenta de andrenalina este de la cer la pamint.

Referitor la ce a spus colegul de mai sus: intretinerea la Bombardier este intradevar extrem de scumpa, si intervalele de revizie nejustificat de apropiate, dar ne-am obisnuit cu hotia pe fata din aceasta tara minunata, nu ???

Edited by D@NN, 26 September 2008 - 06:48 PM.

  • 0

#15 engime007

engime007

    Welcome to my world, the World of What the Fuck is Going On

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Suzuki
  • Nume real:cosmin nicolae
  • Telefon:0733 700 890
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 AXI
  • Numar ATV:B 444 RXS

Posted 14 December 2009 - 06:13 PM

QUOTE (richelieu @ Mar 27 2008, 03:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Chestia cu consumul, o stiu din auzite...dar userii de grizzly de exemplu se cam plang de consumuri foarte mari. Acu...e adevarat ca nici KQ nu e etalon de economie biggrin.gif



Eu zic ca userii de Brute Force se plang cel mai mult smile.gif))))
  • 0

#16 elian

elian

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • Nume real:Eli
  • Telefon:VDF
  • Marca ATV:retired
  • Numar ATV:n/a

Posted 17 December 2009 - 08:23 AM

Alte cateva avantaje ale V-twin-ului in fata monocilindricelor:

+ sound-ul (o fi doar impresie artistica da' te unge la suflet) wub.gif
+ foarte buna echilibrare a motorului / lipsa vibratiilor
  • 0

#17 Bibi

Bibi

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Nume real:Bibi
  • Telefon:07224x4fun
  • Marca ATV:Suzuki kingquad 750
  • Numar ATV:bib

Posted 17 December 2009 - 05:20 PM

chestia cu sunetu o reglezi din toba, monocilindru meu cu two brothers e nebunie, nu zic ca bomba de 800 a lu' relu nu se aude belea bineinteles cu alta toba nu mai stiu exact firma dar are un sunet mai "rotund" si gros
iar de consumat depinde cum ii "rupi gura" intr-o ora la concurs am reusit sa golesc juma' de rezervor
  • 0

#18 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 18 December 2009 - 02:27 AM

Juma de rezervor ? te`ai uitat in spate sa vezi daca nu aveai gaura in el ? smile.gif) cum sa consumi atat ??????
  • 0

#19 dan2dan23atv

dan2dan23atv

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Nume real:dan2dan23atv
  • Telefon:0762897720
  • Marca ATV:can am

Posted 30 January 2010 - 12:14 PM

QUOTE (oakyz @ Dec 18 2009, 02:27 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Juma de rezervor ? te`ai uitat in spate sa vezi daca nu aveai gaura in el ? smile.gif) cum sa consumi atat ??????

am avut urmatoarele;yaki moto 250 , yamaha grizzly 350 apoi 450 kq 700,can am renegade 500, can am renegade 800,acum can am outlander 800
ca si consum cam toate consumau la fel cu 1,2 litri diferenta dar sincer nu am stata sa ma uit exact cat consuma de obicei plecam dimineata si ajungeam noaptea in regim off road si se ducea un rezervor cam la toate yaki moto chinezesc o zi ma caram 2 reparam . thumbdown.gif .yamaha ma impresionat ca si fiabilitate kq dezamagire totala din cand in cand pica cate ceva pe el nu vreau sa supar pe nimeni dar mai am 2 prieteni si au numai probleme atv sant cumparate de noi : can am pt mine sant cele mai ok viteza senzatie adrenalina dar au cadru foarte slab am cam indoit cadru la toate 3 ,oricum e cel mai bun pt mine bate tot senzatii majore .
  • 0

#20 gospodarul

gospodarul

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 551 posts
  • Gender:Male
  • Location:TG. NEAMT
  • Nume real:precupeanu constantin
  • Telefon:0744/289664
  • Marca ATV:suzuki kingquad
  • Numar ATV:B 57 XCE

Posted 30 January 2010 - 01:33 PM

Treaba e f. simpla.
La motorul in doi cilindri forta e mai bruta si transmisa mai rapid (v2, motor mai echilibrat), cu cuplu la turatii mai mari, in timp ce monocilindrul iti da cuplu la turatii mai mici, e drept, vibratiile sunt mai mari. Ambele au avantaje si dezavantaje. thumbsup.gif





RIDE FAST, BUT RIDE SAFE !!

Edited by gospodarul, 30 January 2010 - 01:35 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto