Am un bec pe bord cu un semn de paleta de ventilator (randu de jos in stanga)
Am cautat in manual si e notat cu nr.5 in desenu cu plansa de bord (citez din minte, ca nu a cartea in fata, dar nu cred ca gresesc)
dar nu scrie o iota despre becul asta in manual.
L-am avut aprins in week-end de cateva ori ... din cate mi-am dat seama cand am tras mai mult de motor ... la urcari ...
atat in treapta H cat si in treapta L.
Dupa o pauza ... sau un parcurs mai lent se stingea. Si iara se aprindea, etc.
Care e semnificatia lui? dar cauza aprinderii, ce semnalizeaza?
In general se aprinde cand urcam, cand stateam in picioare: poate sa aiba legatura ca obturam gurile de aerisire laterale?
Becu Nr. 5 La Linhai Worker 2x4 - Ventilatie?
Started by
fbatran
, Jun 09 2008 03:42 PM
7 replies to this topic
#1
Posted 09 June 2008 - 03:42 PM
#2
Posted 09 June 2008 - 07:10 PM
QUOTE (fbatran @ Jun 9 2008, 04:42 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am un bec pe bord cu un semn de paleta de ventilator (randu de jos in stanga)
Am cautat in manual si e notat cu nr.5 in desenu cu plansa de bord (citez din minte, ca nu a cartea in fata, dar nu cred ca gresesc)
dar nu scrie o iota despre becul asta in manual.
L-am avut aprins in week-end de cateva ori ... din cate mi-am dat seama cand am tras mai mult de motor ... la urcari ...
atat in treapta H cat si in treapta L.
Dupa o pauza ... sau un parcurs mai lent se stingea. Si iara se aprindea, etc.
Care e semnificatia lui? dar cauza aprinderii, ce semnalizeaza?
In general se aprinde cand urcam, cand stateam in picioare: poate sa aiba legatura ca obturam gurile de aerisire laterale?
Am cautat in manual si e notat cu nr.5 in desenu cu plansa de bord (citez din minte, ca nu a cartea in fata, dar nu cred ca gresesc)
dar nu scrie o iota despre becul asta in manual.
L-am avut aprins in week-end de cateva ori ... din cate mi-am dat seama cand am tras mai mult de motor ... la urcari ...
atat in treapta H cat si in treapta L.
Dupa o pauza ... sau un parcurs mai lent se stingea. Si iara se aprindea, etc.
Care e semnificatia lui? dar cauza aprinderii, ce semnalizeaza?
In general se aprinde cand urcam, cand stateam in picioare: poate sa aiba legatura ca obturam gurile de aerisire laterale?
Se aprinde cind se cupleaza ventilatoarele de pe radiator!
#3
Posted 10 June 2008 - 01:10 PM
aha ... deci pot merge linistit cu el aprins
pana nu se aprinde apa ... nu e nimic anormal ... corect ?
ei ... ca veni vorba de apa ... nu stiu cat de potrivit e locu da nu mai fac alt topic pt atat:
e normal sa pierd continutul din vasul cu lichid de racire (ii pot zice apa, ca deja de 2 ori am bagat numai apa)
prima data cand m-am dat cu masinuta am pus apa (nu aveam antigel), aproape pana sus .... am mai lasat loc sa creasca daca "fierbe"
dupa 2 saptamani ... surpriza: rezervorul gol ... si iara am pus apa inainte de plimbare
dupa plimbare, am verificat nivelul ...si mai era apa ... nu era gol de tot
se pierde apa in timp ce sta? (2 saptamani)
pana nu se aprinde apa ... nu e nimic anormal ... corect ?
ei ... ca veni vorba de apa ... nu stiu cat de potrivit e locu da nu mai fac alt topic pt atat:
e normal sa pierd continutul din vasul cu lichid de racire (ii pot zice apa, ca deja de 2 ori am bagat numai apa)
prima data cand m-am dat cu masinuta am pus apa (nu aveam antigel), aproape pana sus .... am mai lasat loc sa creasca daca "fierbe"
dupa 2 saptamani ... surpriza: rezervorul gol ... si iara am pus apa inainte de plimbare
dupa plimbare, am verificat nivelul ...si mai era apa ... nu era gol de tot
se pierde apa in timp ce sta? (2 saptamani)
#4
Posted 10 June 2008 - 01:51 PM
NU ARE VOIE SA PIARDA "APA"... SI IN AL DOILEA RAND NU MAI PUNE APA. PUNE MACAR APA DISTILATA DACA NU AI ANTIGEL. E VALABIL SI LA ATV SI LA MASINA....
#5
Posted 10 June 2008 - 02:37 PM
data viitoare ma duc eu pregatit ... da in "varf de munte" nu bas am gasit apa distilata ...da i-am dat apa limpede, de izvor ... fara clor )
o sa belesc bine ochii sa vad pe unde e umed ... treaba e ca in 2 sapt. curge toata si se si usuca
o sa belesc bine ochii sa vad pe unde e umed ... treaba e ca in 2 sapt. curge toata si se si usuca
#6
Posted 10 June 2008 - 04:11 PM
QUOTE (fbatran @ Jun 10 2008, 03:37 PM) <{POST_SNAPBACK}>
data viitoare ma duc eu pregatit ... da in "varf de munte" nu bas am gasit apa distilata ...da i-am dat apa limpede, de izvor ... fara clor )
o sa belesc bine ochii sa vad pe unde e umed ... treaba e ca in 2 sapt. curge toata si se si usuca
o sa belesc bine ochii sa vad pe unde e umed ... treaba e ca in 2 sapt. curge toata si se si usuca
bine...daca ramai undeva aiurea normal ca merge si apa chioara....decat deloc... dar trebuie sa vezi pe unde curge, ca nu e normal sa pierzi apa.
#7
Posted 11 June 2008 - 12:41 PM
"varf de munte" e si Valiugul ... ca nici benzinarie nu are ... chiar daca e la poalele muntelui
am intrebat fostu proprietar si nu stie sa piarda apa, el mai completa din cand in cand, a zis ca aprox 500 ml la 6 luni, mai ales vara
deci, e clar, pe undeva pierd apa. o sa casc bine ochii sa vad unde
am intrebat fostu proprietar si nu stie sa piarda apa, el mai completa din cand in cand, a zis ca aprox 500 ml la 6 luni, mai ales vara
deci, e clar, pe undeva pierd apa. o sa casc bine ochii sa vad unde
#8
Posted 11 June 2008 - 01:14 PM
Verifica in stanga la pompa de apa sau daca ai ghinion sa nu ai vre`o gaura in radiator. sau ... furtunul care iese din vasul de sub sa ... mie a inceput sa imi curga si pe acolo dupa ce am luat o craca prin spate si l-a smuls a trebuit sa ii pun alt colier pt ca ala din fabrica nu strangea cat trebuie.