Dezamagire
#1
Posted 15 June 2008 - 04:39 PM
SIMPTOME: indiferent de natura sarcinii se incinge fff repede motorul, adica indiferent ca sunt in rampa sau in panta sau pur si simplu motorul merge in gol se incinge motorul fff repede, ba mai mult ieri la o iesire scurta si lejera(doar asfalt si putin drum de tara) s-au aprins martorii ce imi indica faptul ca motorul e incins. Martorul de pe display cel aflat in dreapta, deasupra indicatorului ce arata nivelul combustibilului palpaia impreuna cu cel aflat in banda cu martorii de avertizare de deasupra display-ului. Mentionez faptul ca termocupla de racire porneste si functioneaza , cred eu normal. E ceva normal ca la acest model de atv sa se incinga ata de repede motorul si termocupla sa fie mai tot timpul pornita? Am citit in manualul cu instructiunile de utilizare ca acei martori mai avertizeaza si asupra sistemului de injectie. E posibil ca la 1200 de KM sa se defecteze cele 2 sisteme , cel de racire si cel de injectie? atv-ul l-am cumparat nou nout, are 6 luni.
O alta probleme nu mai poreaste sau mai bine zis pornea doar la stanga, adica pornire manuala, de automat am uitata deja. Ce sa fie? bateria? am observat ca e calda , nu ff calda dar la atingere e calda. Nu pot sa cred ca deja incepe sa se strice. Am si un linhai dar in afara de probleme cu pompa de apa nu mi sa intamplat nimic altceva. Porneste si la minus 10 grade ce sa mai vb de incins motorul , nici gand..........sun fffff dezamagit. CE SA FAC?
#2
Posted 15 June 2008 - 06:01 PM
#3
Posted 15 June 2008 - 06:31 PM
#4
Posted 15 June 2008 - 08:22 PM
Si sa postezi ulterior ce avea si ce s-a facut la el. Multumesc in prealabil.
#5
Posted 15 June 2008 - 09:10 PM
Adik dai 10000 pe el si ai probleme ...si ti-e si rusine sa te plangi ..
PS : Mergi la garantie ca la astea nu e de joaca
#6
Posted 16 June 2008 - 08:33 AM
CAUZATA DE INFUNDAREA RADIATORULUI CU SEMINTE DE IARBA. PINA NU AM DAT CARENA FATA JOS SA POT SUFLA CUM TREBUIE RADIATORUL CU AER COMPTIMAT, CELULA CU CELULA, NU S-A REZOLVAT NICIDECUM!
vENTILATORUL MERGEA APROAPE CONTINU !
AM INSTALAT DE ASEMENEA SI UN CAUCIUC DEASUPRA TROLIULUI CA RADIATORUL SA NU MAI TRAGA AER CU SEINTE DE JOS!
#7
Posted 16 June 2008 - 08:36 AM
#8
Posted 16 June 2008 - 08:51 AM
-curatat radiatorul cu jet puternic de apa
-deconectat/conectat acumulatorul pentru cateva minute
-verificat nivel ulei motor si apa in radiator
daca problema persista:service
Edited by revo, 16 June 2008 - 08:53 AM.
#9
Posted 16 June 2008 - 08:52 AM
#10
Posted 16 June 2008 - 09:24 AM
Attached Files
#11
Posted 16 June 2008 - 12:03 PM
#12
Posted 11 July 2008 - 10:23 PM
Przinta=te la service !
#13
Posted 19 July 2008 - 11:10 PM
#14
Posted 20 July 2008 - 01:09 AM
E poveste
#15
Posted 20 July 2008 - 10:23 AM
Sa sti ca nu e "poveste". Exact asa am patit si eu acum o saptamana. Nu mai pornea de la buton. Pornea de la sfoara.
Am masurat bateria, avea 6V. Am pus-o pe redresor, degeaba. Am plecat cu ATV-un intr-o cursa de 140km si
am observat ca daca pornea ventilatorul nici cu sfoara nu mai pornea. Mai pe la urma nici in mers nu se mai aprindea
bordul. Sa sti ca asa e , daca bateria e descarcata tare, poate sa aiba un scurt intr-un element, atunci tot
curentul de la incarcare este furat de baterie si injectia, racirea si alte sisteme nu mai functioneaza, sa nu
mai zic de consumul de benzina care creaste simtitor. Se poate auzi si din rateurile pe care le ai in timpul mersului.
Deci stai linistit, asta era