Jump to content



Photo

Probleme Linhai


  • This topic is locked This topic is locked
20 replies to this topic

#1 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 28 June 2008 - 07:12 PM

Vroiam sa spun cam ce probleme am avut pana acum cu Linhai`ul meu (1500 km , 2 Luni)


1. Cuplarea 4x4 electrica cu probleme de la a 2 iesire (in principiu remediat cu niste silicon si izolat toate mufele)
2. Joc rulmenti fata ( Nici acum nu am rezolvat pt ca cel mai probabil calitate de KAKAT si la fiecare iesire se tocesc sau slabesc)
3. La 1000 Km TOATE placutele PRAF = 200 Ron ( dupa 500 km am vaz ca sunt aproape tocite deci calitate de KAKAT si cel mai trist ca nu am loc sa pun alte placute de dacie de ex si polizate la forma cu flex)
4. Senzor de viteza picat la 1400 Km ( imi indica viteza cu vre-o 10 Km mai putin, ramane de vazut daca o sa faca ceva pe garantie)
5. Pivotii sau capetel de bara de directie si pe stanga si pe dreapta au joc.
6. Ulei in cutia de la filtru aer de vre-o 5 ori pana acum ( schimbat filtru de hartie cu filtru sport , macar asa poti sa il cureti fara sa dai 90 ron la fiecare scurgere)
7. Termocupla facea figuri ( Izolat cupla sau se mai poate scoate cupla si legate firele direct pe termocupla fara mufa si silicon peste pentru siguranta)
8. Senzorul UP sau DOWN face figuri pt ca am trezesc cand sunt pe H cu R si N aprinse biggrin.gif ( isi revine daca schimb vitezele de cateva ori)

Sunt curios ce alte probleme mai apar asa ca daca a mai avut cineva altele si rezolvari puteti sa scrieti aici.


Alte modificari :

Montat proiector pe carcasa de la Kilometraj (55 W care ma ajuta destul de mult pt ca nu trebuie sa iau viraj sa pot sa vad ce se intampla in laterale)
Scos Beeeepaitoare de marsarier si legat proiector de 55 W sub stop (Cu ocazia asta vad si eu ceva noapte cand vreau sa dau cu spatele)
Schimbat Filtru Aer
Pus atv pe lateral si dat cu antifon pe toata "burta" si zonele unde sar pietre si unde il mai lovesc
  • 0

#2 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 28 June 2008 - 09:50 PM

QUOTE (oakyz @ Jun 28 2008, 08:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vroiam sa spun cam ce probleme am avut pana acum cu Linhai`ul meu (1500 km , 2 Luni)


1. Cuplarea 4x4 electrica cu probleme de la a 2 iesire (in principiu remediat cu niste silicon si izolat toate mufele)
2. Joc rulmenti fata ( Nici acum nu am rezolvat pt ca cel mai probabil calitate de KAKAT si la fiecare iesire se tocesc sau slabesc)
3. La 1000 Km TOATE placutele PRAF = 200 Ron ( dupa 500 km am vaz ca sunt aproape tocite deci calitate de KAKAT si cel mai trist ca nu am loc sa pun alte placute de dacie de ex si polizate la forma cu flex)
4. Senzor de viteza picat la 1400 Km ( imi indica viteza cu vre-o 10 Km mai putin, ramane de vazut daca o sa faca ceva pe garantie)
5. Pivotii sau capetel de bara de directie si pe stanga si pe dreapta au joc.
6. Ulei in cutia de la filtru aer de vre-o 5 ori pana acum ( schimbat filtru de hartie cu filtru sport , macar asa poti sa il cureti fara sa dai 90 ron la fiecare scurgere)
7. Termocupla facea figuri ( Izolat cupla sau se mai poate scoate cupla si legate firele direct pe termocupla fara mufa si silicon peste pentru siguranta)
8. Senzorul UP sau DOWN face figuri pt ca am trezesc cand sunt pe H cu R si N aprinse biggrin.gif ( isi revine daca schimb vitezele de cateva ori)

Sunt curios ce alte probleme mai apar asa ca daca a mai avut cineva altele si rezolvari puteti sa scrieti aici.


Alte modificari :

Montat proiector pe carcasa de la Kilometraj (55 W care ma ajuta destul de mult pt ca nu trebuie sa iau viraj sa pot sa vad ce se intampla in laterale)
Scos Beeeepaitoare de marsarier si legat proiector de 55 W sub stop (Cu ocazia asta vad si eu ceva noapte cand vreau sa dau cu spatele)
Schimbat Filtru Aer
Pus atv pe lateral si dat cu antifon pe toata "burta" si zonele unde sar pietre si unde il mai lovesc



2.Jocul nu e problema ...cand o sa plezneasca atunci e buba ,daca ai joc mai strange piulita dar nu prea tare .
3.Placutele sunt consumabile (atentie daca iti trece prin cap sa ferodezi cu poxipol...neaparat sa pui si nituri, e usor ....ca poxipolul nu rezista la apa si alte chestii eu am testat si daca nu aveam nituri draku' ma lua)
5.capetele nu merita sa le schimbi merge bine asa .
6.Ulei in camera filtrului apare din cauza k il forjezi si ca poate ai pus prea mult ulei ,...scoate dopul sa curga uleiul

posibile probleme ce vor urma :(iti doresc sa nu le ai )d-astea costisitoare
ambreiaj , piesa intermediara dintre grup spate si cardan ,rulmentii fata plesnesc daca nu au vaseina ca intra mizerie ..trebuie sa desfaci sa ii cureti in motorina si sa bagi vaselina ,
semeringu poate sa ti-l dea afara probabil de la forja ....
in rest nu stiu ce ar mai fi ...sa mai zica altii daca au patit altceva
  • 0

#3 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 28 June 2008 - 10:39 PM

Am strans piulita de 10 ori pana acum dar nu cred ca o mai duce mult asa.
Placutele sunt consumabile dar da`le dracu la 500 km ? Si nu e vb ca nu stiu sa merg, pur si simplu materialul e de kk. Am pus pe spate 2 placute din disc de ambreiaj cu NITURI biggrin.gif, nu m`am riscat fara.
Capetele de bara ... nu stiu cat de bine ii merge cu joc, dar in fine o sa incerc sa vad daca gasesc de la altceva poate se potriveste biggrin.gif

Uleiul .... hmm ... stiu ca ajunge in filtru dar :

1. tampitu de proiectant nu a pus un furtun si filtru care sa bage inapoi uleiul in baie cum am vazut la un honda.
2. aceelai tampit putea sa puna furtunul capatul celalat al filtrului si cu ocazia asta daca tot da ulei sa nu il arunce direct pe filtrul de hartie.
3. chiar daca il forjezi (nu ma refer la viteza) nu e normal sa iti arunce atat ulei. *nu am mai vaz alt atv cu problema asta*
4. daca nu schimbam filtru cu unul sport sa pot sa il spal pana acum dadeam 300 ron pe filtre.
5. nu e vb ca am pus vreodata mai mult ulei decat trebuia dar s-a intamplat odata sa il rastorn si sa imi ajunga ulei acolo , odata am mers cu 75 (viteza max) si m`am trezit cu ulei si ultima data am patit la o iesire cand am avut mai mult de urcat si fortat.
6. IN ORICE caz nu e normal sa faca asta.

A, da , si am uitat sa zic ca nu cred ca e vreun semering care sa nu se umezeasca de ulei biggrin.gif
  • 0

#4 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 30 June 2008 - 08:07 AM

In afara de ulei in filtru la mine celelalte probleme au aparut pe la 4000 ! Cred ca pur si simplu ai avut ghinion!
  • 0

#5 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 30 June 2008 - 08:39 AM

Am si eu o intrebare ...rulmenti pe spate se pot strica ? si daca da de la ce ? ca am inteles ca sunt mai protejati ...decat cei din fata ....
Intreb pt ca mi se parea ca mai aud din cand in cand cate un trosnit prin spate pe la roata superstition.gif


Sper sa nu ma lase !
  • 0

#6 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 30 June 2008 - 09:52 AM

Mda ... Petre uite aici o dif :

QUOTE
Marca ATV: Linhai Muddy Racing Orange
Numar ATV: B.74.UUJ


smile.gif)
  • 0

#7 danielty95

danielty95

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 128 posts
  • Nume real:Daniel
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Linhai Muddy 300 4X4
  • Numar ATV:NT-13-TYD

Posted 30 June 2008 - 10:00 AM

Am si eu o intrebare... Cat costa un disc de ambreiaj?
  • 0

#8 danielty95

danielty95

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 128 posts
  • Nume real:Daniel
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Linhai Muddy 300 4X4
  • Numar ATV:NT-13-TYD

Posted 30 June 2008 - 10:02 AM

Si inca ceva cum pot umbla la rulmentii de pe fata unde is si ce trebuie sa le fac?
  • 0

#9 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 30 June 2008 - 08:25 PM

1. La ambreiaj nu e disc e oala sau sabotii care s-au tocit si parca era in jur de 400 ron cu tot
2. Rulmentii fata sunt in fata smile.gif .... daca nu ai cat de cat cunostinte de mecanica mai bine lasi pe cineva cu experienta (service de ex)
  • 0

#10 Maxim

Maxim

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 29 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cristian Maxim
  • Telefon:0743317219
  • Marca ATV:Lindhai
  • Numar ATV:GL-37-MAX

Posted 01 July 2008 - 09:29 AM

eu am 4000 km facuti cu linhai classic si sincer ... chiar nu mi-a cazut nimik pana akum .. am fost sa schimb si eu placutele .. si mi-a spus ala de la motobom ca inka mai merg ..sa nu dau banii degeaba . Consumabile .. pai becuri si sigurante am schimbat .. Filtru? nu l-am schimbat niciodata .. l-am scos .. l-am curatat si atat . Uleiul ce am schimbat .. odata la prima revizie si a doua oara la o saptamana dupa (am cazut 40 m intr-o prapastie cu el si la rostogoliri a ramas pe spate.. mi-a curs aproape tot uleiul, in rest doar ..barele fatza spate au fost indoite si oglinzile rupte)Parte mecanica nu am schimbat nimik .. nu ambreiaj nu rulmenti nu nimik .. Am un prieten foarte bun mecanic .. care se mai uita din cand in cand la Atv , mai strange piulitzele alea fatza .. mai pune silicon pe undeva , vaselina pe unde trebuie etc etc .
  • 0

#11 Victor

Victor

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 75 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Schwab Victor
  • Telefon:722755806
  • Marca ATV:Linhai ATN 300 4X4
  • Numar ATV:B-83-SWB

Posted 01 July 2008 - 12:19 PM

QUOTE (oakyz @ Jun 28 2008, 08:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Vroiam sa spun cam ce probleme am avut pana acum cu Linhai`ul meu (1500 km , 2 Luni)


1. Cuplarea 4x4 electrica cu probleme de la a 2 iesire (in principiu remediat cu niste silicon si izolat toate mufele)
2. Joc rulmenti fata ( Nici acum nu am rezolvat pt ca cel mai probabil calitate de KAKAT si la fiecare iesire se tocesc sau slabesc)
3. La 1000 Km TOATE placutele PRAF = 200 Ron ( dupa 500 km am vaz ca sunt aproape tocite deci calitate de KAKAT si cel mai trist ca nu am loc sa pun alte placute de dacie de ex si polizate la forma cu flex)
4. Senzor de viteza picat la 1400 Km ( imi indica viteza cu vre-o 10 Km mai putin, ramane de vazut daca o sa faca ceva pe garantie)
5. Pivotii sau capetel de bara de directie si pe stanga si pe dreapta au joc.
6. Ulei in cutia de la filtru aer de vre-o 5 ori pana acum ( schimbat filtru de hartie cu filtru sport , macar asa poti sa il cureti fara sa dai 90 ron la fiecare scurgere)
7. Termocupla facea figuri ( Izolat cupla sau se mai poate scoate cupla si legate firele direct pe termocupla fara mufa si silicon peste pentru siguranta)
8. Senzorul UP sau DOWN face figuri pt ca am trezesc cand sunt pe H cu R si N aprinse biggrin.gif ( isi revine daca schimb vitezele de cateva ori)

Sunt curios ce alte probleme mai apar asa ca daca a mai avut cineva altele si rezolvari puteti sa scrieti aici.


Alte modificari :

Montat proiector pe carcasa de la Kilometraj (55 W care ma ajuta destul de mult pt ca nu trebuie sa iau viraj sa pot sa vad ce se intampla in laterale)
Scos Beeeepaitoare de marsarier si legat proiector de 55 W sub stop (Cu ocazia asta vad si eu ceva noapte cand vreau sa dau cu spatele)
Schimbat Filtru Aer
Pus atv pe lateral si dat cu antifon pe toata "burta" si zonele unde sar pietre si unde il mai lovesc


Ce pot sa iti spun?
Probleme cu placutele am avut si eu la 1000 de km.S-au tocit pana la fier.Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa le schimb cu unele Ferodo pe care le-am luat de la un baiat de pe net (id de mess: justrma).Pot sa iti spun ca atv-ul meu are acuma 12000 de km (am Linhai) si placutele arata super.
Pentru senzorul de viteza singura solutie am gasit-o la www.louis.de produsul nr:10034613 care costa 80 de euro (este un display mult superior celui de pe Linhai si contine si senzor de viteza care se monteaza pe roata)
Filtrul de aer il iau din targ de la vitan si e 40 ron.Il schimb cam la 2000 de km.
Acum am o singura problema cu el.Cand am schimbat ultima oara uleiul nu am strans cum trebuie busonul si l-am pierdut in timp.Am mers fara ulei un timp si acum bat tachetii.Trebuie sa-i reglez.
  • 0

#12 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 02 July 2008 - 10:55 PM

QUOTE (otto_csm @ Jun 30 2008, 09:39 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Am si eu o intrebare ...rulmenti pe spate se pot strica ? si daca da de la ce ? ca am inteles ca sunt mai protejati ...decat cei din fata ....
Intreb pt ca mi se parea ca mai aud din cand in cand cate un trosnit prin spate pe la roata superstition.gif


Sper sa nu ma lase !


Eu tocmai sunt la aceasta operatie la 4x2-ul care il mai am in "batatura" ! Asa a inceput si la mine si acum am scos rulmentii in batista. Am desfacut intai partea stanga unde am gasit 2 rulmenti 6206 dupa codul URB o siguranta si un semering . Semeringul era de cea mai joasa speta , adica nici macar nu era prevazut cu arc. Nu stiu cum am sa desfac siguranta caci e bagata in interior rau si nu ajung la ea cu clestele de sigurante care il am.La modelul 4x2 traductorul de la kilometraj este pe axa spate in partea stanga si eu banui ca pe langa el s-a infiltrat apa caci l-am gasit fara teflon sau altceva pe filetul de montaj in axa.Chiar daca nu a intrat pe acolo semeringul este cel mai ieftin cu putinta ( dupa o pasla) si nici acela nu cred ca tinea cine stie ce.Daca se merge cu joc in acei rulmenti se pot duce rulmentii de la grupul spate si .....devine prea scump sa mai repari atv-ul! Cand mai desfaceti rotile spate controlati si jocul la rulmentii spate si daca aveti, schimbatii caci nu costa nici 150 lei cu tot cu vasilina.Partea dreapta o sa o fac dupa ce termin stanga caci altfel tre sa dau grupul jos ca nu se mai tine in nimic daca demontez ambele tevi. La aniversar traductorul de kilometraj e la iesirea din cutie inspre cardan si de aceea cred ca la acesta nu a prins joc pana acum.
  • 0

#13 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 02 July 2008 - 11:06 PM

QUOTE (oakyz @ Jun 30 2008, 10:52 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Mda ... Petre uite aici o dif :



smile.gif)


Singura diferenta intre tractorasele noastre este de culoare , numar de inmatriculare si kitul de putere . Cu fuliile am inteles ca nu ai probleme. De altfel eu mai am si un worker 4x2 in curte ! Inca odata , cred ca ai avut ghinion sad.gif pentru ca vad ca de ocupat de el te ocupi mai mult decat altii!
  • 0

#14 omega

omega

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Nume real:herea gabriel
  • Telefon:0722505253
  • Marca ATV:LINHAI cam rar 800
  • Numar ATV:b 69 fpp

Posted 12 July 2008 - 09:32 PM

rulmenti SKS nu vei mai avea probleme nici cu directia, jocul pe care-l simti in ghidon este de la rulmentii rotilor nu de la pivotii directiei. sper.
exagerezi cu atatea halogene s0ar putea sa apara alte bube...
In sfarsit am auzit ca exista un linhai cu 12.000 km !
Da-ne si nou detalii ..ce si cum ai ajuns acolo? Eu am 5000 cu el si imi este teama ca se duce de rapa....daca asa stau lucrurile este super.
Sunt curios daca un suzi 700 a ajuns la 12.000 km si cu ce probleme.

Bafta cred ca ai avut putin ghinion ...eu am schimbat placutele si ambreiajul la 3200 km

Okazi ai ramas dator cu un traseu in targoviste...cand organizati si voi ceva ,,o iesire mai serioasa de-o zi asa ...?
  • 0

#15 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 12 July 2008 - 11:40 PM

omega se scrie OAKYZ !!!!

Jocul pe fata clar este si din capetele de bara pt ca am verificat. Rulmentii ... nu o sa dau 150 ron pe un rulment nici daca ii fac praf pe astia (nu dau atat la masina si dau la atv ???).

Despre proiectoare ... nu e nici o problema ... dar o sa il schimb pe spate cu ceva mai mic ca nu am nevoie de atat lumina.

Placutele de frana am vb sa iau Ferodo dar si astea ma costa 90 ron pe roata = 360 ron ( ATAT DAU LA MASINA ) .... dar na distractia se plateste. Am mai auzit de linhai la 7000 km care a schimbat o singura data placutele... sincer , nu inteleg cum pentru ca la 1600 km arata de parca au trecut razboiul, deci 500km si placute noi ??!?!!

Cu ambriajul ... nici o problema pana acum ... si am tras din noroi .... CFmoto , linhai , honda biggrin.gif deci a tras ceva dar sunt de parere ca daca stii sa il menajezi la urcari si sa ii dau L cand trebuie nu se distruge.


Omega , cu iesirea sa vedem saptamana viitoare in weekend ce facem pt ca am fost ff ocupat zilele astea.
  • 0

#16 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 23 January 2009 - 07:31 PM

salut.
am patit urmatoarea chestie acuma iarna: lasat in marsalier peste saptamana, pe frig, cand il pornesc nu se mai decupleaza becul de marsalier. cand ii dau in H sau L, nu se stinge becul, si motorul decupleaza la o anumita turatie, exact ca si cand mergi cu spatele. stie cineva cum pot scapa de acel buton, adica cum sa il decuplez de tot? cand dau in spate nu vreau sa imi opreasca motorul.
asta pe langa placute terminate la 1400km, senzor viteza care nu mai merge de o saptamana, joc in rulmentii fata.
  • 0

#17 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 26 January 2009 - 09:44 AM

Vreau sa stiu si eu cam cat ulei va mananca voua linhaiul. Eu am completat la al meu 1litru in 750km. In cutia de filtru a aruncat maxim 100grame pe total. Fum nu am vazut sa scoata, dar merg cu el cu viteza.
  • 0

#18 BIG.OLO.1

BIG.OLO.1

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 12 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:OLO1R
  • Telefon:07xxxxxxx
  • Marca ATV:Honda Foreman 450 S
  • Numar ATV:Numarless

Posted 27 January 2009 - 11:23 AM

QUOTE (claudiu_c @ Jan 23 2009, 07:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salut.
am patit urmatoarea chestie acuma iarna: lasat in marsalier peste saptamana, pe frig, cand il pornesc nu se mai decupleaza becul de marsalier. cand ii dau in H sau L, nu se stinge becul, si motorul decupleaza la o anumita turatie, exact ca si cand mergi cu spatele. stie cineva cum pot scapa de acel buton, adica cum sa il decuplez de tot? cand dau in spate nu vreau sa imi opreasca motorul.
asta pe langa placute terminate la 1400km, senzor viteza care nu mai merge de o saptamana, joc in rulmentii fata.



Si eu am avut aceasi problema cand il porneam s aprindeau beculetele tot aiurea, am desfacut bordu si am gasit firele roase (banda rupta si firele prinse in asa incat de la vibrati drum s'au ros) le'am dat cu un pic de spray bandajat frumos fiecare in parte si acum numai am probleme.

Dar acum cine imi poate explica si mie cum sami fac vitezometru ca nu imi mai merge de cateva saptamani si nu'i dau de cap.
  • 0

#19 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 27 January 2009 - 10:50 PM

pan la urma tot ii dam de cap la vitezometru...
  • 0

#20 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 30 January 2009 - 12:26 AM

Claudiu ...

1. biggrin.gif
2. Rulmentii ... cumpara SKF ... altfel o sa ai vesnic aceeasi problema
3. Kilometrajul ... e varza mie imi indica cu 5km mai putin ... tu poate ai noroc si este problema doar din cupla care vin in cutie.
4. Limitarea de marsarier este sub butonul de claxon ... ori il blochezi cu ceva ori il scoti de tot si legi firele pe direct.
5. Pentru becul de marsarier verifica intai cuplele din dreapta atv-uli .. ai una pentru HL NR sau ceva de genul asta scoate-le si curata-le.


mardeiasu 1

Ulei nu mananca ... in schimb se varsa in cutia filtrului de aer ... sigur acolo il gasesti pe tot.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto