Probleme Roata Linhai Muddy
#1
Posted 21 July 2008 - 11:58 AM
va rog sa ma ajutati intro problema:am un Linhai muddy 4X4 si roata din dreapta fata partea de jos este iesita spre exterior si ca atare toceste cauciucul pe partea interioara.
ma poate ajuta cineva?
multumesc
#2
Posted 21 July 2008 - 12:04 PM
#3
Posted 21 July 2008 - 12:12 PM
Attached Files
#4
Posted 21 July 2008 - 12:26 PM
#5
Posted 21 July 2008 - 06:24 PM
#6
Posted 21 July 2008 - 06:27 PM
#7
Posted 21 July 2008 - 06:33 PM
#8
Posted 21 July 2008 - 08:15 PM
Nu stiu cu ai determinat lungimea si latimea(e patrulater?)....dar asta e alta poveste.Inainte de a regla bieletele ar trebui sa stabilesti cu cit este deviata roate respectiva.In cartea tehnica la Linhai gasesti o schema dupa care poti sa verifici geometria rotilor(aliniamentul)Uzura se datoreaza unghiului prost de fuga al rotilor si poate fi cauzat de uzura unei bucsi a bratului inferior..de exemplu
#9
Posted 21 July 2008 - 08:31 PM
Nu stiu cu ai determinat lungimea si latimea(e patrulater?)....dar asta e alta poveste.Inainte de a regla bieletele ar trebui sa stabilesti cu cit este deviata roate respectiva.In cartea tehnica la Linhai gasesti o schema dupa care poti sa verifici geometria rotilor(aliniamentul)Uzura se datoreaza unghiului prost de fuga al rotilor si poate fi cauzat de uzura unei bucsi a bratului inferior..de exemplu
Uite si schema:
#10
Posted 21 July 2008 - 08:39 PM
Attached Files
#11
Posted 21 July 2008 - 08:50 PM
de unde se regleaza unghiul de cadere ?
#12
Posted 21 July 2008 - 10:41 PM
#13
Posted 22 July 2008 - 01:58 AM
#14
Posted 22 July 2008 - 07:31 AM
#15
Posted 22 July 2008 - 10:03 AM
#16
Posted 22 July 2008 - 12:35 PM
1.Unghi de convergenta
Unghiul ascutit dintre planul median al rotii si axa longitudinala a vehiculului. Acesta este considerat pozitiv atunci cand rotile aceleiasi punti sunt directionate spre interior, in raport cu mersul inainte al vehiculului, si negativ, cand rotile sunt directionate spre exterior. Unghiul de convergenta pozitiv se mai numeste, simplu, si convergenta, iar unghiul de convergenta negativ se ma numeste si divergenta.
2.Unghi de fuga
Unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului. Axa pivotului este o linie imaginara care trece prin centrul rotulei superioare si cel al rotulei inferioare a rotii directoare aferente. Unghiul de fuga este considerat pozitiv atunci cand axa pivotului este inclinata spre spate (centrul rotulei superioare este decalat spre spate fata de centrul rotulei inferioare) si negativ, cand inclinarea acesteia este spre fata.
3.Unghi de deriva a pneului
"Unghiul dintre planul median al unei roti directoare supuse la efort transversal (cazul intrarii in viraj sau al rafalelor de vant lateral) si directia reala de deplasare a vehiculului; termen consacrat de ISO, sinonim cu termenul SAE unghi de alunecare a pneului.
Unghiul de fuga este unghiul de inclinare al pivotului pe verticala. Ca sa nu umplu forumul cu desene, imagineaza-ti ca atunci cind tragi de volan roata pivoteaza stinga sau dreapta (in jurul pivotului ). Acea axa este putin inclinata, de obicei spre spate. Singurul rol al unghiului de fuga este sa genereze (in miscare) forta care iti aduce volanul in pozitie neutra
Unghiul de cadere(deriva) se refera tot la inclinarea pivotului, dar in plan transversal. Se vede cind ridici masina pe cric si roata se inclina cu baza spre interior.
Eu cred ca problema lui Danielkam este de convergenta insa trebuie stabilita cauza;lovituri puternice in roata respectiva.piese defecte,etc si dupa aceea refacuta convergenta
#17
Posted 22 July 2008 - 12:41 PM
#18
Posted 22 July 2008 - 02:06 PM
multumesc mult mentru ajutor dar o sa-l duc la Cornu la service si oricum dau o lada cu bere,apropo nu veniti prin zona Rasnov,Bran la o tura?