Jump to content



Photo

Probleme Cu Un Tgb


  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1 rathor

rathor

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 14 posts
  • Nume real:Ra
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:TGB Blade 425
  • Numar ATV:1

Posted 22 August 2008 - 10:04 AM

Salutare,

Am si eu o problema care nu stiu daca e grava sau nu. De ceva vreme incoace am probleme cu motorul, imi moare daca stau pe loc dupa ce fac ceva offroad. Pur si simplu ii scade turatia, se aprinde beculetul de la ulei (palpaie cu scaderea de turatie) se chinuie ceva timp si moare (in 70% din cazuri). Am observat ca problema apare dupa un timp de utilizare mai mare de 20 min, probabil cand se incinge motorul sau cand urc pante mai abrupte. Am mai observat si ceva ulei pe filtrul de aer.

Daca aveti solutii va rog sa-mi spuneti.


PS: am curatat carburatorul, am inlocuit filtrul de benzina, dar degeaba...

Edited by rathor, 22 August 2008 - 10:07 AM.

  • 0

#2 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 22 August 2008 - 05:13 PM

Ai verificat ?? : apa in radiator .... daca deschide termocupla ... bujia ... nivelul uleiului in motor ....
  • 0

#3 rathor

rathor

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 14 posts
  • Nume real:Ra
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:TGB Blade 425
  • Numar ATV:1

Posted 25 August 2008 - 08:36 PM

Acum, momentan, nu sunt acasa, dar cand ajung o sa verific si bujia...

PS: uleiul era ok, la fel apa si termocupla...

Edited by rathor, 25 August 2008 - 08:37 PM.

  • 0

#4 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 29 August 2008 - 08:10 PM

Aceasi problema o am si eu. Dupa folosirea intensa a motorului imi moare. De ex urc un deal si cand ajung in invarf si il las in repaus moare. Intre orase merg cu 70-80 si cand ajung la un semafor moare.
ATV ul meu e tot din taiwan, motor de Kymko... tu ai TGV Blade?

Nu stiu de ce... Totul e OK la el. Acuma nu sunt acasa sa experimentez pe el, dar din cate am inteles este vorba de amestecul de benzina. Se ineaca pt ca nu intra destul de mult aer (sau benzina, habar nu am) in amestec. O sa incerc sa ma joc cu carburatorul, dar asta numai in Decembrie. Poate ca pana atunci o sa rezolvi tu problema.

Ulei nou, apa pt racire este. Na.. nu stiu ce sa zic. Sper sa gasim solutia, ca devine enervant.

Dupa ce se opreste, nu face un zgomot mai puternic? Un troncanit sau ceva? Si cand dai sa porneasca, nu prea porneste cu una cu doua, trebe sa apesi pe turatie ca sa sara pana pe la 4000-5000? La mine trebe sa tin apasata turatia, sa o iau din loc, sa o mentin peste 2000, ca daca nu more din nou...

Cam same shit different toilet si la tine???
  • 0

#5 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 30 August 2008 - 12:18 AM

O problema similara am vaz la un CF moto ... pur si simplu nu mai tragea benzina dint`un motiv sau altu ... trebuia a sufle cineva pe gura e la rezervor ... si dupaia mergea fara probleme, filtrul era curat ... nu se vedea nimic .... si facea asta doar dupa ce se incalzea....
  • 0

#6 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 30 August 2008 - 12:34 AM

QUOTE (oakyz @ Aug 29 2008, 11:18 AM) <{POST_SNAPBACK}>
O problema similara am vaz la un CF moto ... pur si simplu nu mai tragea benzina dint`un motiv sau altu ... trebuia a sufle cineva pe gura e la rezervor ... si dupaia mergea fara probleme, filtrul era curat ... nu se vedea nimic .... si facea asta doar dupa ce se incalzea....


Eu de ex nu am furtun sa iasa din rezervor... O sa ma joc cu Carburatorul inseamna. Caci cred ca si suflatul asta are impact tot asupra carburatorului....
  • 0

#7 rathor

rathor

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 14 posts
  • Nume real:Ra
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:TGB Blade 425
  • Numar ATV:1

Posted 01 September 2008 - 07:13 AM

Mi-a mai dat cineva un sfat: sa verific CDI-ul si magnetonul. S-ar putea sa fie crapate (?), mi-a spus un tip care vinde ATV-uri. Sper sa rezolv si eu aceasta problema ca ma dispera rau de tot !

PS: carburatorul era OK, curat ca lacrima cand l-am desfacut plus ca si filtrul de benzina era curat.

PS2: s-ar putea sa fie de vina si computerul.. zic si eu wink.gif
  • 0

#8 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 01 September 2008 - 06:56 PM

QUOTE (rathor @ Aug 31 2008, 07:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mi-a mai dat cineva un sfat: sa verific CDI-ul si magnetonul. S-ar putea sa fie crapate (?), mi-a spus un tip care vinde ATV-uri. Sper sa rezolv si eu aceasta problema ca ma dispera rau de tot !

PS: carburatorul era OK, curat ca lacrima cand l-am desfacut plus ca si filtrul de benzina era curat.

PS2: s-ar putea sa fie de vina si computerul.. zic si eu wink.gif


Sa scrii te rog daca merge sau nu
  • 0

#9 oakyz

oakyz

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 677 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Nume real:Laurentiu
  • Telefon:0
  • Marca ATV:Linhai 4x4 Aniversar
  • Numar ATV:DB-20-AKY

Posted 01 September 2008 - 11:20 PM

lol.gif Ce treaba are ma magnetoul cu opritul .... pe bune astea sunt povesti ... cauta un mecanic adevarat care sa stie la ce sa se uite .....


asa sfaturi dastea pot sa iti dau si eu: daca nu e CDI si magnetoul cauta cutia de viteze , siguranta semnalizare spate, daca nici acolo nu gasesti problema sigur ai pana pe roata fata biggrin.gif


Deci stai linistit cu CDI si magnetou ca nu are nici o treaba.
  • 0

#10 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 27 November 2008 - 08:32 PM

QUOTE (rathor @ Aug 21 2008, 10:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salutare,

Am si eu o problema care nu stiu daca e grava sau nu. De ceva vreme incoace am probleme cu motorul, imi moare daca stau pe loc dupa ce fac ceva offroad. Pur si simplu ii scade turatia, se aprinde beculetul de la ulei (palpaie cu scaderea de turatie) se chinuie ceva timp si moare (in 70% din cazuri). Am observat ca problema apare dupa un timp de utilizare mai mare de 20 min, probabil cand se incinge motorul sau cand urc pante mai abrupte. Am mai observat si ceva ulei pe filtrul de aer.

Daca aveti solutii va rog sa-mi spuneti.


PS: am curatat carburatorul, am inlocuit filtrul de benzina, dar degeaba...



Ai uitat de noi?? Cum ai rezolvat problema? De ce opreste motorul cand e incins??
Filtrul de aer trebuie sa fie imbibat putin in ulei. Si al meu este asa. Sa nu il cureti. Retine mai bine particulele astfel.
  • 0

#11 Norbee

Norbee

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 570 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tg-Mures
  • Nume real:Trandafir Norbert
  • Telefon:742036608
  • Marca ATV:brp 400xt

Posted 28 November 2008 - 10:26 AM

cand se opreste motoru incercati sda desfaceti capacul de la rezervor...daca se desface foarte greu sau chiar deloc,inseamna ca e astupata aerisirea rezervorului,si nu ii mai permite sa intre aer,si asa nici sa iasa benzina.si asta seintampla numa dupa un timp,cand foloseste ceva benzina din rezervor,ramane un vacum.care dupa un timp dispare ,si daca maimergi cu ea apare iarasi...
  • 0

#12 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 28 November 2008 - 11:48 AM

QUOTE (Norbee @ Nov 27 2008, 10:26 PM) <{POST_SNAPBACK}>
cand se opreste motoru incercati sda desfaceti capacul de la rezervor...daca se desface foarte greu sau chiar deloc,inseamna ca e astupata aerisirea rezervorului,si nu ii mai permite sa intre aer,si asa nici sa iasa benzina.si asta seintampla numa dupa un timp,cand foloseste ceva benzina din rezervor,ramane un vacum.care dupa un timp dispare ,si daca maimergi cu ea apare iarasi...


Mersi mult pt raspuns. Mai are cineva asa capac la rezervor? Stiu ca majoritatea ATVurilor din Taiwan detin asa ceva (probabil si TGB si CF Moto). Aceasi problema cu oprirea motorului dupa solicitari indelungate?

Attached Files


  • 0

#13 vladdd

vladdd

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 142 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Nume real:Vlad
  • Telefon:257244560
  • Marca ATV:Adly 280AS
  • Numar ATV:AR-08-XDL

Posted 28 November 2008 - 12:00 PM

Vad ca nu s-a upload-at toata poza... asa ca mai o pun odata

Attached Files


  • 0

#14 rathor

rathor

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 14 posts
  • Nume real:Ra
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:TGB Blade 425
  • Numar ATV:1

Posted 09 December 2008 - 01:26 PM

Nu, n-am uitat de voi dragilor wink.gif Problema era legata de rezervor, da, asa e. Se producea un vacuum dupa un timp de exploatare si nu ajungea destula benzina in motor. Am facut o mica gaura cu un burghiu in capac si acum e totul OK... E o problema (se pare) generala la unele modele de TGB Blade care s-a rezolvat numai acum de curand de producator.

In rest toate bune, numai bani sa ai ca hobby-ul asta cu ATV-uri e tare costisitor si riscant deopotriva.

Salutari!
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto