Sunt proaspatul proprietar ai unui Suzuki KingQuad 700, rosu, care are probleme la grupul fata. Am reusit sa fac trecerea de la Linhai la ceva mai bun. Cel care a avut KingQuad-ul inaintea mea, in momentul in care era blocat in noroi, pe 4x4, a blocat diferentialul fata in timp ce rotile de invarteau. A rezultat ruperea unei planetare si probleme la diferentialul fata. Planetara a inlocuit-o cu una noua, grupul insa doar l-a "reparat", insa nu cum trebuie (am inteles ca unul nou costa destul de mult). Credeti ca ar fi vreo posibilitate sa gasesc unul bun de vanzare, la mana a doua, de la un alt KingQuad care se vinde bucate? Sau gasesc eventual piese componente de cumparat, si nu unul intreg?
Si inca ceva: daca suspend fata, in momentul in care invart o roata spre inainte de exemplu, cealalta se invarte in acelasi sesn, si nu in sens contrar, cum stiam eu ca ar trebui. Poate ma lamuriti voi si in privinta asta.
Multumesc mult,
Raduku
Probleme Transmisie Kingquad
Started by
raduku
, Oct 18 2008 03:49 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 18 October 2008 - 03:49 PM
#2
Posted 18 October 2008 - 06:50 PM
Pai pana la urma care e problema ? ... a inlocuit planetara si a facut "reparatia" la grup ... ce nu iti merge ?
E normal .. si la Linhai e la fel ... este alt tip de diferential fata de cel care este pe masini.
QUOTE
Si inca ceva: daca suspend fata, in momentul in care invart o roata spre inainte de exemplu, cealalta se invarte in acelasi sesn, si nu in sens contrar,
E normal .. si la Linhai e la fel ... este alt tip de diferential fata de cel care este pe masini.
#3
Posted 19 October 2008 - 07:52 PM
QUOTE (oakyz @ Oct 18 2008, 07:50 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Pai pana la urma care e problema ? ... a inlocuit planetara si a facut "reparatia" la grup ... ce nu iti merge ?
E normal .. si la Linhai e la fel ... este alt tip de diferential fata de cel care este pe masini.
E normal .. si la Linhai e la fel ... este alt tip de diferential fata de cel care este pe masini.
Problema lui este aceea ca in momentul in care virezi, ghidonul ia brusc viraj maxim in acea parte, oarecum necontrolabil. Te ia prin surprindere si trebuie sa te opui cu o forta destul de mare ca sa controlezi bracarea. De fapt asta este problema.
Si in momentul in care atv-ul sta, de multe ori ghidonul vireaza cu mult mai greu decat de obicei, de parca ar fi blocat cu ceva.
Radu
#4
Posted 19 October 2008 - 11:11 PM
Vezi in primul rand daca sunt aliniate rotile ... poti sa patesti asta daca o roata e dreapta si cealalta deschisa ... daca nu vezi sa nu ingradeasca ceva partea de directie ... capete de bara ... pilulite ne stranse ... oricum nu are treaba cu grupul si sigur se rezola destul de usor .. verifica unghiul.