ATV-urile Dinli
#21
Posted 28 January 2007 - 05:27 PM
Din cate am auzit eu, o firma de inchirieri din Cta, foarte apropiata de importatorul Dinli s-a asociat cu cei de la Fulg de Nea. Cei din Cta au venit cu 10 Dinli si cei din Predeal si-au cumparat 6! Totul a fost foarte bine 3 zile, in care s-au facut bani frumosi, apoi cei din Cta au fost urcati in TIR si trimisi pachet acasa!
De pierdut au pierdut cei din Cta, dar probabil din acest motiv importatorul din Cta nu are piesele ptr Predeal! Este o simpla presupunere!
foarte interesant! Asta explica multe.
#22
Posted 28 January 2007 - 07:56 PM
#23
Posted 28 January 2007 - 09:22 PM
Stiu ca tu te ocupi de partea de service pentru multe atv-uri din Predeal. Care sunt problemele mai frecvente pentru atv-urile de la inchiriat? Ai avut pe mana doar Linhai sau si Dinli? Alte marci?
#24
Posted 29 January 2007 - 09:52 AM
Faptul ca am ramas prieteni cu cei din Constanta care au DINLI la inchiriat .. este clar ca au fost multumiti ... au si devenit dealeri .. plus de asta .. daca ei s-ar certa sa zic cu "XULESCU" ... pe noi nu ne intereseaza .. nu de alta .. dar suntem impartiali .. cu atat mai mult .. nu mi s-ar parea normal sa ni se ceara piese si noi sa nu vindem ... e aiurea .. in fine ..
Cardanul .. intretinere in service ... pret SCUMP la schimbare... pierdere mare de putere la acest mod de transmisie finala
Lantul ... intretinere de orice novice ... pret IEFTIN la schimbare .. pierdere mica de putere la acest mod de transmisie finala
CEL MAI IMPORTANT : FACETI UN DRIVE TEST cu DINLI si cu LINHAI si trageti concluziile singuri .. e cel mai corect .. NU ?
#25
Posted 29 January 2007 - 11:58 AM
am uitat sa intreb cat costa un lant pt dinli (am si eu o curiozitate;) )
#26
Posted 29 January 2007 - 02:52 PM
Hai ca am zapacit omul de tot. Am deviat de la subiect.
Eu nu mai am de spus decat ca va astept pe oricare dintre voi la un test drive pe ce teren vreti voi oricand. Doar dati un telefon in prealabil sa aranjam lucurile. Sau poate in weekendul urmator la urmatoarea intalnire, o sa vin cu un 901 si un 802. Langa Ploiesti sunt destule zone in care se poate face un testdrive cu sau fara asfalt.
#27
Posted 29 January 2007 - 05:57 PM
#28
Posted 29 January 2007 - 09:37 PM
#29
Posted 30 January 2007 - 12:55 AM
#30
Posted 30 January 2007 - 10:05 AM
Ne dai si noua mai multe detalii?
Trebuie sa recunosc ca este rentabil in loc sa scoti 1000Euro pe zi, sa scoti 100Euro la cateva luni din piese!
am uitat sa intreb cat costa un lant pt dinli (am si eu o curiozitate;) )
Exista un model 802, mai ATV, mai plin de aparatori si care te protejeaza de noroi!
Intrebare ptr Motozone : Cat costa un lant ptr Dinli?
Pret bun poti avea si la Dinli, oricum sub Linhai! Iar lantul de la Dinli este doar unul, la Linhai ai si grup fata si cardan spate! Linhai-ul este 4x4 si la un 4x4 sunt mai multe piese in miscare si creste riscul sa cada ceva!
#31
Posted 30 January 2007 - 11:37 AM
Baieti lantul costa 520 RON inclusiv TVA, dar ideea este ca este un 530, pentru cei care cunosc este vorba de cel mai rezistent lant de tractiune care exista. 520 si 530 le regasiti pe Yamaha R1, sau ZX12. Lantul se uzeaza cam in 2 ani, deci nu e ca la bicicleta, nu este un consumabil.
#32
Posted 30 January 2007 - 12:04 PM
PS: Pretul ... FORTE pentru centrul de inchirieri zic eu ca am obtinut un pret mai mult decat de bun simt .. stie el
#33
Posted 18 February 2007 - 05:06 PM
#34
Posted 21 February 2007 - 08:09 PM
daca vreti ceva care sa arate ca un Dinli (care arata ok) dar sa se comporte ca un Bombardier (adica exceptional din punct de vedere tehnic) cumpara-ti un DS 250 de pa can-am
E 5200 Euro DDP
Attached Files
#35
Posted 21 February 2007 - 09:31 PM
#36
Posted 21 February 2007 - 09:58 PM
#37
Posted 22 February 2007 - 08:56 AM
#38
Posted 22 February 2007 - 03:45 PM
Sunt the same trust me
Capacitate: 250 cc
Model motor: Rotax 4 timpi / 1 cilindru / 4 valve
Cuplu: 20 Nm @ 5.000 rpm
Racire: Lichid
Transmisie: CVT, F/N/R
Lungime 1,83 m
Latime 1,03 m
Inaltime 1,105 m
Greutate 197 kg
Capacitate combustibil 12,5 litri
Fata: 2 discuri hidraulice
Spate: 1 disc hidraulic
Inmatriculabil: DA
Culori disponibile:galben
#39
Posted 23 February 2007 - 07:47 PM
...de fapt faza cu dealer-ii e prezenta mai in toate fabricile chinezesti...haos total!
#40
Posted 26 February 2007 - 02:19 PM
FOARTE TARE .. as vrea sa ne cunoastem