Vreau sa stiu si eu care e treaba cu zornaitul de pe partea stanga, cand accelerez in gol. Se aude de pe acolo de sub capacul ala mare de plastic negru care acopera cureaua de transmisie. Am intrebat la dealer si a spus ca e normal, si ca sunetul vine de la ambreiaj, asa face el.
Se Aude Un Zornait Cand Accelerez In Gol La Linhai
Started by
Mardeiasu
, Oct 31 2008 04:52 PM
9 replies to this topic
#1
Posted 31 October 2008 - 04:52 PM
#2
Posted 01 November 2008 - 04:12 PM
Da... este perfect normal in capul idiotilor de la service orice problema de genu asta la care nu au raspuns ... cum mi s-a spus ca si capetele de bara e normal sa aiba joc ... ca e normal sa curga ulei pe la grupul fata ... etc.
Zornaitul il rezolvi destul de usor .... desfaci capacul argintiu ... 4 suruburi de 10 ... si inauntru o sa gasesti un fel de rulment ... cu o bucsa si un distantier ... le cureti pe toate ... bagi vaseling in rulmentul de pe capac ... bagi bucsa in capac si pui distantierul pe ax si il motezi la loc.
Zornaitul il rezolvi destul de usor .... desfaci capacul argintiu ... 4 suruburi de 10 ... si inauntru o sa gasesti un fel de rulment ... cu o bucsa si un distantier ... le cureti pe toate ... bagi vaseling in rulmentul de pe capac ... bagi bucsa in capac si pui distantierul pe ax si il motezi la loc.
#3
Posted 01 November 2008 - 05:21 PM
haha ai dreptate. Cred ca daca de duce cineva cu motoru in batista i se spune....e normal. ( Glumeam). Ce am mai remarcat acum este ca mai se prelinge cate o picatura pe la surubul de schimb ulei motor si tot pe acolo niste ulei de la cutie cred. Bine inteles ca e normal ca doar nu e mertan. Am observat ca mai vibreaza si arculetul ala lung de pe furtunul de apa de la radiator.
#4
Posted 01 November 2008 - 09:22 PM
La Linhai e normal sa vibreze o gramada de chestii... Eu nu l-am dus in service never.... il servisez acasa.... la service nu aveau habar ca Linhaiul are si sonda de temperatura pe motor, ha ha ha ha.
Dar nu e normal sa curga... mai ales ulei.
Arcul ala lung care imbraca furtunul e pentru protectie... o sa vezi cand mergi prin lastarisuri si resturi de craci taiate ce bun e...
Dar nu e normal sa curga... mai ales ulei.
Arcul ala lung care imbraca furtunul e pentru protectie... o sa vezi cand mergi prin lastarisuri si resturi de craci taiate ce bun e...
#5
Posted 01 November 2008 - 09:59 PM
QUOTE
Ce am mai remarcat acum este ca mai se prelinge cate o picatura pe la surubul de schimb ulei motor si tot pe acolo niste ulei de la cutie cred.
Te sfatuiesc sa ridici atv-ul si sa verifici exact pe unde curge ... busonul de la uleiul de motor si cel de cutie sunt separate si au niste saibe de aluminiu parca care etaneasa ...
La atv-ul meu lipsea cea de la cutie(din fabrica) si nenea mecanic imi scoate ochii ca am umblat eu moment in care imi venea sa ii crap capul
#6
Posted 03 November 2008 - 10:32 AM
pot sa fie si rolele de la variator daca nu mai au vaselina
#7
Posted 03 November 2008 - 10:41 AM
Linhaiul cand este nou nu are deloc vaselina , o vizita la service pt a baga vaselina ar prelungi viata utilajului garantat .
Multe se strica din cauza asta .
Multe se strica din cauza asta .
#8
Posted 03 November 2008 - 12:24 PM
Rulmentul de la carcasa ambreiajului zic eu ca zornaie.
#9
Posted 03 November 2008 - 05:14 PM
mama mama. Deja am o lista foarte lunga cu ce are de facut mecanicul cand o sa ma duc cu el in service. Ulei prin vreo 3 locuri da, de bagat vasilina pe fata si spate ca am auzit ca scartiie, si restul de revizie ce mai au ei de facut. Si cred ca o sa filmez totul ca sa mai invat si eu ca nu stiu nici cum sa desfac rotile.
#10
Posted 03 November 2008 - 08:05 PM
QUOTE (Armadilo @ Nov 3 2008, 12:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Rulmentul de la carcasa ambreiajului zic eu ca zornaie.
CONFIRM . SI LA MINE FACEA LA FEL.