Da Un Pic De Ulei Pe A Un Senzor La Linhai
Started by
Mardeiasu
, Nov 02 2008 07:43 PM
10 replies to this topic
#1
Posted 02 November 2008 - 07:43 PM
am 220km parcursi si am vazut c da niste ulei pe la un senzor in patea dreapta a motorului sus unde intra 2 fire in motor, mai sus un pic de locul unde scrie 1200cmc. Ce o mai fi si asta? Am vazut ca firele alea care ies de acolo sunt date cu un fel de poxipol pe langa ele ca sa fie etans. Dar am vazut ca da niste ulei pe acolo. Si la voi e la fel?
#2
Posted 03 November 2008 - 12:21 PM
Alea sunt firele de la magnetou, nu e ok daca curge ulei pe acolo. Curata cu un spray de indepartat uleiul - de exemplu spray de curatat discurile de frana - si da cu niste silicon negru, gasesti ambele la orice magazin de piese auto.
#3
Posted 03 November 2008 - 05:05 PM
da am inteles. Peste 30 km tr sa fac revizia si o sa le arat acolo la service. Dar tine siliconu? Sau mai bine nist poxipol?
#4
Posted 05 November 2008 - 02:59 PM
am rezolvat ierderea cu un pic de superglue pe marginea garniturii. Daca mai da cumva il inec in superglu
#5
Posted 05 November 2008 - 11:40 PM
Bravos!
#6
Posted 08 November 2008 - 08:07 PM
Una la mana este ca imi da cam o lingurita de ulei pe la firele de la magnetou care ies din motor. Cum sa remediez? Am pus plastic din acela care se topeste cu pistolul, dar s-a topit si odata cu incingerea motorului. Poxipolul o fi mai bun?
A doua problema e ca mi-au schimbat uleiul la service si cred ca au pus dublu in motor pt ca am venit cu atv ul din oras si am vrut sa verific uleiu dupa ce am oprit motorul si a sarit uleiul ca sampania. Am desfacut dupa 30 minute si am verificat joja. Uitati-va si voi pana unde era ulei in poza, pana acolounde este picatura care sta sa curga. Pana acolo s-a udat joja dupa ce am sters-o cu o carpa si am bagat-o sa verific nivelu. Asa trebuie sa fie?
A doua problema e ca mi-au schimbat uleiul la service si cred ca au pus dublu in motor pt ca am venit cu atv ul din oras si am vrut sa verific uleiu dupa ce am oprit motorul si a sarit uleiul ca sampania. Am desfacut dupa 30 minute si am verificat joja. Uitati-va si voi pana unde era ulei in poza, pana acolounde este picatura care sta sa curga. Pana acolo s-a udat joja dupa ce am sters-o cu o carpa si am bagat-o sa verific nivelu. Asa trebuie sa fie?
Attached Files
#7
Posted 08 November 2008 - 09:17 PM
De ce trebuie sa deschizi o mie de topicuri pentru aceeasi problema? Ti-am mai spus o data ce trebuie sa faci cu firele de la magnetou, dar vad ca am vorbit degeaba... Uleiul cum l-ai masurat? Cu joja infiletata?
#8
Posted 08 November 2008 - 09:27 PM
Scuze dar m-au enervat asa chestiile astea si nu am mai stat sa caut. Da cu joja infiletata e tot. Si ai vazut pana unde era nivelu. La naiba mai avea un pic si era ochi. Or fi uitat sa scoata vechiul ulei si au pus peste el?
#9
Posted 08 November 2008 - 09:33 PM
Daca aveai bunavointa sa citesti manualul, sau sa dai un search pe forum, vedeai ca se masoara CU JOJA DESFILETATA, deci topicul nou nu-si avea rostul... Sa uite sa scoata uleiul vechi - iti dai seama singur ca nu au uitat, daca te uiti la cat de curat e uleiul nou...
#10
Posted 08 November 2008 - 09:41 PM
nu sti cum e romanul? cand isi cumpara un lucru, intai il butoneaza si il perpeleste pe toate partile iar mai apoi citeste instructiunile. Da oricum raman nervos ca da ulei pe la senzor, mai ales ca acu plec in Grecia si nu pot rezolva nimic cu el pana marti.
orice scurgere se rezolva cu pasta rosie de garnituri de la 2 plus 2. Se gaseste la piese auto in hipermarket. E rezistenta la ulei, apa, temperatura 343 grade. Super buna.
orice scurgere se rezolva cu pasta rosie de garnituri de la 2 plus 2. Se gaseste la piese auto in hipermarket. E rezistenta la ulei, apa, temperatura 343 grade. Super buna.
Edited by Armadilo, 15 November 2008 - 01:34 AM.
#11
Posted 15 November 2008 - 01:36 AM
Exact ce incercam si eu sa iti spun, dar... ma rog... Si apropo, exista si silicon negru, ala rosu se vede urat acolo.