Protectie Motor ?
#1
Posted 04 November 2008 - 07:55 PM
#2
Posted 04 November 2008 - 10:10 PM
#3
Posted 04 November 2008 - 10:37 PM
#4
Posted 05 November 2008 - 02:09 PM
dura lube ul este facut sa previna uzura. si metabond ul.intretine, nu repara. cu cat adaugi mai repede cu atat mai bine. la un motor de golf de 1,9 a scazut consumul, suna mai bine si merge mai rotund.experienta personala. ma intreb totusi daca nu influenteaza ambreiajul..
#5
Posted 05 November 2008 - 02:15 PM
#6
Posted 05 November 2008 - 02:49 PM
dura lube ul nu are treaba cu uleiul. trateaza metalul. contine teflon si nu mai stiu ce chestie care se depune in neregularitatile cilindrului si pe orice piesa in miscare. il poti folosi cu ce ulei vrei,tot ajuta.
#7
Posted 05 November 2008 - 02:51 PM
#8
Posted 05 November 2008 - 03:11 PM
exista smenuit si original. depinde ce ai luat.oricum..nu avea cum sa iti topeasca segmentii
#9
Posted 05 November 2008 - 04:35 PM
#10
Posted 05 November 2008 - 04:40 PM
Sint de acord. Dar poti pune si niste Dura mai ales ca nu e foarte scump acum.
#11
Posted 05 November 2008 - 05:57 PM
Ba daaaa poate...si inca cum . Ideea cu aditivii astia e ca nu-ti prea fac rau in timpul folosirii. Dar daca faci imprudenta sa testezi de genul : bagi o data, constati ca rezultatele sunt sub asteptarile tale, si in consecinta nu mai bagi, iti pui motorul in cap repede de tot. Partea proasta cu aditivii, respectiv tratamentele de motor, este ca, odata folositi, trebuie folositi forever. In momentul in care ai renuntat, nu dureaza mult si ai terminat motorul.
#12
Posted 05 November 2008 - 06:46 PM
#13
Posted 05 November 2008 - 06:53 PM
#14
Posted 05 November 2008 - 07:22 PM
nu. se va comporta ca atunci cand nu i ai fi pus nimic. se pune o data la doua schimburi . nu ste aditiv de ala care trateaza uleiul... trateaza metalul.
#15
Posted 05 November 2008 - 07:32 PM
Un tratament din asta, pe langa multe avantaje, are si dezavantaje, ca orice lucru de altfel (nu cred ca imi poate arata cineva un lucru, care sa aiba numai avantaje). Dezavantajul "major" al acestui tratament, este ca, daca l-ai folosit o data, trebuie sa-l folosesti in permanenta. Adica, la fiecare schimb de ulei, trebuie sa-l refaci. Tratamentul respectiv, consta intr-o substanta, care va depune o pelicula ceramica, sau cu teflon, care are ca rol micsorarea frecarilor intre componentele motorului....si chiar face asta cu succes. Dar,in timp, stratul respectiv se va eroda, ca orice alt material. Problema este ca, atunci cand stratul respectiv s-a creat pe componentele motorului, el s-a depus in asa fel, incat a aderat la nivel molecular cu componentele motorului. Deci, cand din acest strat se "rup bucati" aceste bucati, vor contine si bucati din componentele de baza ale motorului, ceea ce va duce la distrugerea mult mai rapida a lui. De aceea, trebuie sa refaci stratul la fiecare schimb de ulei, sau, probabil la maxim doua schimburi in cazul unora dintre tratamente.
#16
Posted 05 November 2008 - 09:34 PM
#17
Posted 05 November 2008 - 10:34 PM