Jump to content



Photo

Homemade Atv


  • This topic is locked This topic is locked
60 replies to this topic

#1 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 04 November 2008 - 09:45 PM

IMI DOREAM FOARTE MULT UN ATV DAR NU AVEAM BANI GHEATA SA-MI CUMPAR UNUL,ASA CA M-AM INTREBAT ,CAT DE GREU POATE FI SA FAC UNUL? ASA CA AM INCEPUT SA-MI FAC TOT FELUL DE SCHITE IN CAP SI LA UN MOMENT DAT S-A CALAT MOTORUL LA UN MERCEDESPE CARE IL AVEAM ERA SI VECHI SARACUL,ASA CA M-AM GANDIT SA-L DEZMEMBREZ SI SA INCEP PROIECTUL LA CARE VISAM,AM LUAT CUTIA DE VITEZE DIFERENTIALUL,BORDUL SI ALTE PIESE SI M-AM APUCAT DE TREABA,AM CONSTRUIT CADRUL IN FUNCTIE DE CUTIE SI DIFERENTIAL,AM CUMPARAT UN MOTOR DE 200CMC LONCIN 6,5CP,AM CAUTAT PE LA FIER VECHI NISTE ROTI DE DACIE CU TRAPEZI SI CE MAI TREBUIA,APOI AM FACUT ROST DE NISTE TRAPEZI DE VW CU ROTI SI CU BUTUCI CU TOT PENTRU PARTEA DIN SPATE SI M-AM PUS PE TAIAT CU FLEXUL SI PE SUDAT ,CE A IESIT SE VEDE IN IMAGINI,NU L-AM TERMINAT INCA PT CA TOT TIMPUL AU INTERVENIT MODIFICARI,MOMENTAN NU MAI ARE MOTORUL LONCIN,L-AM SCHIMBAT CU UN SUZUKI DE 125CMC DE 12 CP,ACUM ASTEPT O COMANDA LA UN TRANZISTOR DIN ,CDI, O SA VINA VINERI,DUPA CARE IES IN PROBE,ABIA ASTEPT!!! COPILUL CARE SE VEDE IN POZE E NEPOTELUL MEU,EL IL CONDUCEA IN TIMP CE EU II FACEAM POZE.

Attached Files


Edited by alexxis888, 04 November 2008 - 09:52 PM.

  • 0

#2 Dan.ct

Dan.ct

    Membru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 608 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanța
  • Nume real:Dan
  • Telefon:mobil
  • Marca ATV:Quad 250
  • Numar ATV:galben

Posted 04 November 2008 - 10:16 PM

Salut, felicitari pentru idee, mai ai mult de munca la el..daca reusesti sa-i faci din fibra niste carene pentru el ii schimbi aspectul radical biggrin.gif spor la treaba in continuare, felicitari si pentru efortul si munca depusa la el. thumbup.gif
  • 0

#3 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 04 November 2008 - 10:53 PM

Foarte tare !!!
Dar frane nu ai conceput? ca nu vad discurile ... rolleyes.gif
  • 0

#4 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 04 November 2008 - 10:59 PM

Alex, felicitari pentru idee. Gestul conteaza. Candva aveam in minte un buggy...
  • 0

#5 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 05 November 2008 - 01:09 PM

Merci mult pt felicitarile voastre,intradevar ,de munca mai este mult mai am de facut carenele in fata,daca cumva nu o sa le fac pe toate din fibra dupa cum spunea dan,vad eu,mai am schimbatorul de viteze la cutia de viteze suzuki,acuma am schimbator de viteze doar la cutia de viteze mercedes,dupa ce il fac si pe asta o sa am 20 de trepte in fata si 5 in marsalier jump.gif ,cat despre frane am preluat pompa de frana de la mercedes si am montat-o pe atv si am mers cu o conducta pana la puntea spate unde am pus un "teu"si apoi doua furtune pan' la etrierele de vw unde am discuri palacute si tot ce mai era nevoie,e o frana de invidiat acuma urmeaza si frana pe fata cu etriere si restul de dacie,aici am un semn de intrebare:oare sa fac frana fata la maneta,separat ,pe ghidon,sau sa o fac impreuna cu cea din spate sa prinda toate rotile deodata,astept niste sfaturi opinii din partea voastra,cu argumente ,bineinteles! Merci inca odata pt felicitari si astept parerile voastre.
  • 0

#6 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 05 November 2008 - 01:20 PM

Felicitari pentru perseverenta, dar o sa ai mai mult un atv de vitrina decat unul functional, o sa fie in stare de functionare cu pretul multor ore de reparatii intre doua iesiri.Daca socotesti palmaresul si multumirea lucrului facut de tine e ok.
Sper sa nu te superi, asta e parerea mea
  • 0

#7 morache

morache

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 39 posts
  • Nume real:Moraru Razvan
  • Telefon:0745634436
  • Marca ATV:Suzuki - Eiger
  • Numar ATV:-

Posted 05 November 2008 - 02:38 PM

Respect. Cred cu tarie ca asa s-au inventat si jucariile noastre de acum...
  • 0

#8 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 05 November 2008 - 11:59 PM

Cam asa ceva, Honda a pornit toata treaba cu trike-urile, celebrele ATC, dupa care au studiat mai bine treaba, au vazut ca cu 3 roti iti rupi mai usor gatul, si au ajuns sa aiba 4 roti.

Oricum misto jucaria, pe mine ma bate gandul la un buggy cu motor de R1, diff cu reverse, etc, dar nu imi vine sa ma apuc odata de treaba smile.gif . E mult de munca, mult timp pierdut si muuuulti bani sad.gif .
  • 0

#9 ERY

ERY

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:ERY
  • Telefon:detin
  • Marca ATV:ex: DINLI 901 ex: buggy new: ?
  • Numar ATV: CT 90 ERY

Posted 06 November 2008 - 01:57 PM

QUOTE (Armadilo @ Nov 5 2008, 11:59 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Oricum misto jucaria, pe mine ma bate gandul la un buggy cu motor de R1, diff cu reverse, etc, dar nu imi vine sa ma apuc odata de treaba smile.gif . E mult de munca, mult timp pierdut si muuuulti bani sad.gif .



Asta sper sa realizez eu pana in primavara....primul pas l-am facut...wink.gif
  • 0

#10 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 06 November 2008 - 05:55 PM

QUOTE (revo @ Nov 5 2008, 01:20 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Felicitari pentru perseverenta, dar o sa ai mai mult un atv de vitrina decat unul functional, o sa fie in stare de functionare cu pretul multor ore de reparatii intre doua iesiri.Daca socotesti palmaresul si multumirea lucrului facut de tine e ok.
Sper sa nu te superi, asta e parerea mea


e parerea ta si o respect,nu am motive de suparare,doar ca nu sunt de aceeasi parere cu tine,si iata de ce: am facut multe iesiri cu vechiul motor loncin,am facut tot felul de teste si incercari ,am mers si o juma' de zi flux continuu cu el pe toate vaile si dealurile din inprejurimi si inafara de problemele cauzate de reductorul pe care l-am confectionat personal (adica cu ajutorul unui strungar),deci...era cam subred,nu prea am avut probleme,chiar am ramas surprins,ma asteptam sa cedeze din clipa in clipa cate ceva,targeam pe saracul motoras de se incingea ca naiba,dar de fiecare data m-am intors pe rotile lui acasa,adevarat uneori cu improvizatii sau prins in pioneze,oricum,sunt in perioada de teste si am o scuza buna,cand o sa fie gata ,vopsit ,aranjat,atunci o sa vad cu adevarat cat de fiabil este in sensul ca o sa definitivez sudurile o sa pun senzori de temperatura si presiune de ulei pe motor si multe alte chestii,si cum am renuntat la reductorul respectiv,am mari sperante pe viitor,maine ii montez CDI-ul si bobina de inductie si il iau la ture,abia astept sa vad diferenta dintre motoare,salutare si sa auzim de bine!
  • 0

#11 owe

owe

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,043 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Interests:atv,sports,music
  • Nume real:varga ovidiu
  • Telefon:0728290323
  • Marca ATV:can am

Posted 07 November 2008 - 10:39 PM

salut
in primul rand felicitari pt perseverenta si nu in ultimul rand pt reusita
eu insa ma intreb..............daca tu donai fiara aia veche de masina la un dezmembrari sau chiar vechi+
tinmpul care l-ai petrecut muncind la el il foloseai facand altceva(din care sa faci niste banuti)=cu faptul ca ajungeai sa
iti iei un linhai second,mai mult de cat acceptabil
te intreb,nu era mai bine daca aveai unu deja si iti foloseai energia la ingrijirea respectiviul atv,gandeste-te ce iesea atunci?
mie unu mi se pare o pierdere de timp sincer si nu are rost sa ma iei cu faze de genu "merge brici" sau e "super",e o improvizatie si asa va ramane mereu
imi cer scuze daca sunt dur,insa cred ca masinaria asta nu e deloc sigura si te sfatuiesc sa ai grija
pana una alta,din nou,sincere FELICITARI pt reusita ingineresca,chiar daca,parerea mea,ramane o improvizatie
BAFTA
hi.gif
  • 0

#12 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 08 November 2008 - 10:29 AM

buna!
oricum masina aia a ajuns la fier vechi dar cati bani am luat pe ea nu imi ajungeau nici pt rotile linhaiului ,in schimb, satisfactia pe care o am stiind ca eu l-am facut cu mana mea e mult mai mare,si apropo de siguranta nu imi fac griji de loc,pentru ca majoritatea pieselor provin de la autoturisme,iar imbinarile dintre ele le-am facut eu,nu din tabla profilata sau cine stie ce,ci din platbanda de 5x50mm,sudata corespunzator de cadru,iar cadrul e facut din teava de 50mm+teva de 22mm,directia la fel,capete de bara de vw ,axul ghidonului pe rulmenti etc,deci totul e supradimensionat,e cu adevarat o improvizatie,dar parerea mea e ca e mult mai sigur decat un linhai,ieri am facut prima iesire cu noul motor si am mers cu el cu 60km/ora pe drum forestier,fara nici o frica,n-a crapat nimic,desigur asta e doar inceputul,dar cum spuneam,am mari sperante pt viitor thumbsup.gif
numai bine si doamne ajuta!
  • 0

#13 owe

owe

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,043 posts
  • Gender:Male
  • Location:mures
  • Interests:atv,sports,music
  • Nume real:varga ovidiu
  • Telefon:0728290323
  • Marca ATV:can am

Posted 09 November 2008 - 10:22 PM

QUOTE (alexxis888 @ Nov 8 2008, 11:29 AM) <{POST_SNAPBACK}>
buna!
oricum masina aia a ajuns la fier vechi dar cati bani am luat pe ea nu imi ajungeau nici pt rotile linhaiului ,in schimb, satisfactia pe care o am stiind ca eu l-am facut cu mana mea e mult mai mare,si apropo de siguranta nu imi fac griji de loc,pentru ca majoritatea pieselor provin de la autoturisme,iar imbinarile dintre ele le-am facut eu,nu din tabla profilata sau cine stie ce,ci din platbanda de 5x50mm,sudata corespunzator de cadru,iar cadrul e facut din teava de 50mm+teva de 22mm,directia la fel,capete de bara de vw ,axul ghidonului pe rulmenti etc,deci totul e supradimensionat,e cu adevarat o improvizatie,dar parerea mea e ca e mult mai sigur decat un linhai,ieri am facut prima iesire cu noul motor si am mers cu el cu 60km/ora pe drum forestier,fara nici o frica,n-a crapat nimic,desigur asta e doar inceputul,dar cum spuneam,am mari sperante pt viitor thumbsup.gif
numai bine si doamne ajuta!

tank.gif
bafta si AI DE GRIJA
  • 0

#14 Omu cu BOMBARDIER

Omu cu BOMBARDIER

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 358 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:Bogdan Mihai
  • Telefon:iPhone
  • Marca ATV:Kawasaki Prairie 650
  • Numar ATV:fara...

Posted 10 November 2008 - 12:45 AM

tare idee si practica thumbup.gif bravo man...chiar imi place ca ai avut curaj sa te apuci si iata ca ai reusit thumbup.gif
succes in continuare
  • 0

#15 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 16 January 2009 - 04:45 PM

de aprox 2 saptamani am pus la punct motorul de suzuki,e o diferenta de la cer la pamant intre cele doua motoare,acuma cum am timp ,cum sunt calare pe el si il iau la ture,functioneaza excelent si fuge cu 60-70 km/h,sunt foarte foarte multumit de ce am realizat.daca stiti pe cineva care ar vinde o sea si un rezervor de ceva motocicleta enduro,cross etc,va rog sa-mi dati de veste! vreau sa le schimb pe astea de mobra.
va salut ,si numai bine!!
  • 0

#16 saisnoua

saisnoua

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 posts
  • Gender:Male
  • Location:fagaras
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:0751288081
  • Marca ATV:renegade 1000 xxc

Posted 16 January 2009 - 09:07 PM

Salutare
Un mencanic de prin zona unde locuiesc imi spuunea ca vrea sa faca asa ceva dintr-o dacie. Practic, in loc de cei 4 cilindrii, sa foloseasca numai 2. Asta inseamna oare ca cei 48 de caluti ai daciei, sau cati o fi avand, se reduce pueterea la jumate???? Ca atunci un motor de 24 de cai e totusi ceva. Nu am inteles eu prea bine unde inghesuie si motorul si transmisia si sasiul in dimensiunile unui atv insa ii doresc succes. Chiar daca e sau nu e fiabil cred ca este mai mult un hobby chestia asta in sine. Asa ca nu reprezinta deloc timp sau bani pierduti. Abia astept sa vad capodoperele astea vopsite frumos, aranjate etc. Bafta
  • 0

#17 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 17 January 2009 - 10:29 AM

noroc alex si felicitari.eu cred ca la tine asta e defapt un hobby nu neaparat ca ai fi tu disperat dupa offroad dar nu ai avut bani de un atv ca la cat ai bagat aci cred ca ai depasit un linhai.cineva a zis ca timp pierdut , bani bagati si alte alea, dar daca ar fi asa nici pescaru nu s`ar mai duce la peste cu scule de 1000 de euro , nici vanatoru nu ar mai vana cu arme de 2000 de euro plus taxe si alte alea, si toti doar am face bani.
eu te felicit si distractie placuta la mejterit.
  • 0

#18 Keoru

Keoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 317 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin
  • Nume real:qazwsx
  • Telefon:0746000111
  • Marca ATV:Butzuki KQ 750 AXI
  • Numar ATV:de caruta

Posted 17 January 2009 - 10:33 AM

uitasem , faza cu 20 de viteze inainte si 5 inapoi e cea mai tare hysterical.gif , faci o mamaliga tare cat mesteci in cutia aia. partytime.gif
  • 0

#19 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 17 January 2009 - 05:52 PM

QUOTE (Keoru @ Jan 17 2009, 10:33 AM) <{POST_SNAPBACK}>
uitasem , faza cu 20 de viteze inainte si 5 inapoi e cea mai tare hysterical.gif , faci o mamaliga tare cat mesteci in cutia aia. partytime.gif


apropo de mamaliga din cutia de viteze,sa stii ca e o chestie chiar misto,pentru ca imi selectez treapta dorita din a doua cutie si apoi schimb vitezele din cutia de motocicleta,e chiar foarte practic,mai ales ca de obicei folosesc doar treptele 2 si 3 + marsalierul celei de-a doua cutii,e un fel de reductor,cat despre pasiunea pt off-road,ce pot sa spun...imi place ,dar cu asta nu pot eu sa ma aventurez nush' pe unde,cauciucuri fara creste , garda la sol cam mica,tractiune numai spate,oricum pentru un amator e suficient,multumesc pt incurajari,critici si toate cele,o sa mai pun niste poze in curand,va salut si numai bine!!
  • 0

#20 alexxis888

alexxis888

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 27 posts
  • Nume real:liviu santa
  • Telefon:0766299308
  • Marca ATV:artizanal

Posted 17 January 2009 - 06:02 PM

QUOTE (saisnoua @ Jan 16 2009, 09:07 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salutare
Un mencanic de prin zona unde locuiesc imi spuunea ca vrea sa faca asa ceva dintr-o dacie. Practic, in loc de cei 4 cilindrii, sa foloseasca numai 2. Asta inseamna oare ca cei 48 de caluti ai daciei, sau cati o fi avand, se reduce pueterea la jumate???? Ca atunci un motor de 24 de cai e totusi ceva. Nu am inteles eu prea bine unde inghesuie si motorul si transmisia si sasiul in dimensiunile unui atv insa ii doresc succes. Chiar daca e sau nu e fiabil cred ca este mai mult un hobby chestia asta in sine. Asa ca nu reprezinta deloc timp sau bani pierduti. Abia astept sa vad capodoperele astea vopsite frumos, aranjate etc. Bafta


am un prieten care a facut din doua dacii un "atv" ,a taiat partile din fata,uneia ia pastrat motorul cutia si ce mai trebuia si le-a sudat una de cealalta ,ce ia iesit... un monstru,el sta cu fundul pe motor ,cu picioarele la nivelul fundului,e o grozavie,o sa fac rost de niste poze si sa va arat,o sa fie interesant!...
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto