Probleme Pornire Kq 700
#21
Posted 22 November 2008 - 12:58 PM
a fost o problema de reglaj (s-a dereglat) clapeta de admisie aer care este actionata de accelerator. nu stiu cum sa intamplat dar norocul
a fost ca in momentul in care am bagat puntea (de sarma) de legatura in mufa ptr citirea codului de erori , am constatat ca la punerea contactului
pe afisaj in locul ceasului apare scris _ COO si normal trebuia sa fie - COO.
am reglat un pic clapeta pana linia de jos sa ridicat la orizontala totul cu motorul oprit (doar contat pus)
acum porneste fara probleme chiar daca nu i-am schimbat bateria ; in schimb i-am pus bujie cu iridium si am constata ca parca are mai multa viata
in demaraj si posibil putere. nu am apucat sa fac un drum mai lung inca.
si inca un lucru care am constatat avand in vedere ca am si un brut force 750 ; bujia de la suzy este identica cu cele de pe kawa numai ca x 2(buc).
am sa pun si pe kawa iridium sa vad cum se comporta.
multumesc lui undercover ptr ajutorul tehnic si fizic acordat si toturor celorlalti care mi-au trimis sfaturi si pareri.
#22
Posted 22 November 2008 - 08:57 PM
iti datorez niste scuze, aveai dreptate,
am omorat si eu bateria de tot cu manerele incalzite uitate o saptamana aprinse
si ... bineinteles ca nu a pornit nici la mana
mai mult decat atat, bateria a mers direct la gunoi
#23
Posted 22 November 2008 - 09:06 PM
am omorat si eu bateria de tot cu manerele incalzite uitate o saptamana aprinse
si ... bineinteles ca nu a pornit nici la mana
mai mult decat atat, bateria a mers direct la gunoi
ca sa porneasca la mana trebuie sa aiba curent sa aprinda bordu si sa se auda cum merge pompa de benzina.
#24
Posted 23 November 2008 - 04:13 AM
Eu am incercat sa pornesc la mina fara a avea probleme cu bateria. Am zis sa vad cum porneste daca s-ar intimpla sa ramin pe undeva fara curent. M-am uitat si in cartea tehnica ca sa fac totul corect dar nu am reusit. Am tras de cablul ala de m-a durut mina dar nimic.
Edited by oldshaterland, 23 November 2008 - 04:14 AM.
#25
Posted 23 November 2008 - 11:46 AM
#26
Posted 23 November 2008 - 02:25 PM
de pornit porneste , dar trebuie sa tragi foarte tare si foarte repede ... si cand tragi sa tragi toata cursa funiei pana sus , eu unu il pornesc dupa 3-5 incercari
#27
Posted 23 November 2008 - 11:11 PM
am omorat si eu bateria de tot cu manerele incalzite uitate o saptamana aprinse
si ... bineinteles ca nu a pornit nici la mana
mai mult decat atat, bateria a mers direct la gunoi
Pune-ti manerele pe contact si atunci nu o sa mearga decat cand ai contactul pus
#28
Posted 24 November 2008 - 09:26 AM
#29
Posted 24 November 2008 - 09:39 AM
imi spui tu cum cum sa fac asta?
#30
Posted 24 November 2008 - 09:40 AM
sigur nu merge fara baterie pt. care nevoie de un minim de curent pentru a antrena pompa de benzina
#31
Posted 24 November 2008 - 10:16 AM
#32
Posted 24 November 2008 - 12:14 PM
pare logic ce zici dar nu am avut curaj sa leg 40W in plus la inst. existenta,
are cineva facuta legatura in felul asta? si cum functioneaza?
eu ma gandeam sa-i pun un LED mai puternic ca martor
#33
Posted 24 November 2008 - 12:41 PM
#34
Posted 24 November 2008 - 01:04 PM
are cineva facuta legatura in felul asta? si cum functioneaza?
eu ma gandeam sa-i pun un LED mai puternic ca martor
Eu asa le am legate, fara releu si n-am avut nici o problema. 40W nu-s asa multi.....Acu sincer, nu ti-as putea spune in ce punct sunt legate, pentru ca nu le-am instalat eu. Dar o sa incerc sa urmaresc traseul...si iti spun.
#35
Posted 24 November 2008 - 01:22 PM
nici eu nu le am cu releu, dar daca mi-ai putea spune unde sunt legate ar fi super
merci
#36
Posted 24 November 2008 - 02:04 PM
#37
Posted 24 November 2008 - 02:07 PM
#38
Posted 24 November 2008 - 02:53 PM
e perfect. merci mult
am sa fac aceasta modificare ca sa nu mai fiu nevoit sa cumpar a 3-a baterie
#39
Posted 02 June 2009 - 10:02 PM