a fost o problema de reglaj (s-a dereglat) clapeta de admisie aer care este actionata de accelerator. nu stiu cum sa intamplat dar norocul
a fost ca in momentul in care am bagat puntea (de sarma) de legatura in mufa ptr citirea codului de erori , am constatat ca la punerea contactului
pe afisaj in locul ceasului apare scris _ COO si normal trebuia sa fie - COO.
am reglat un pic clapeta pana linia de jos sa ridicat la orizontala totul cu motorul oprit (doar contat pus)
acum porneste fara probleme chiar daca nu i-am schimbat bateria ; in schimb i-am pus bujie cu iridium si am constata ca parca are mai multa viata
in demaraj si posibil putere. nu am apucat sa fac un drum mai lung inca.
si inca un lucru care am constatat avand in vedere ca am si un brut force 750 ; bujia de la suzy este identica cu cele de pe kawa numai ca x 2(buc).
am sa pun si pe kawa iridium sa vad cum se comporta.
multumesc lui undercover ptr ajutorul tehnic si fizic acordat si toturor celorlalti care mi-au trimis sfaturi si pareri.

