Atv-isti Cu....samurai
#21
Posted 21 March 2010 - 04:55 PM
si revo al tau are si distantiere deoarece parca este mai lat ???
#22
Posted 02 April 2010 - 07:06 PM
multumesc anticipat!
#23
Posted 05 April 2010 - 05:17 PM
Edited by West, 05 April 2010 - 05:19 PM.
#24
Posted 05 April 2010 - 08:03 PM
#25
Posted 05 April 2010 - 09:37 PM
#26
Posted 05 April 2010 - 09:47 PM
#27
Posted 05 April 2010 - 09:50 PM
si revo al tau are si distantiere deoarece parca este mai lat ???
http://www.club4x4.r...ead.php?t=51315 uitete aici o sa te lamuresti...puteai da si u un "sarci"pe googo..... sper ca esti multumit
Edited by mark, 05 April 2010 - 09:52 PM.
#28
Posted 06 April 2010 - 09:20 AM
#29
Posted 22 November 2010 - 09:24 PM
L-am inaltat cu 4 cm si latit cu 8
Urmeaza troliu si blocant spate
Attached Files
#30
Posted 22 November 2010 - 09:54 PM
Attached Files
#31
Posted 23 November 2010 - 09:39 PM
este a unui "aproape fost" atv-ist care s-a reprofilat.....a fost foarte frumos dar nu are nici o legatura cu atv-ul
ca sa va transformati samurai-ul asa trebuie bagati aproape 10.000 euro doar in upgrade-uri si inca nu are tot cei trebuie (dif.blocabile,rollcage,etc)
distractia este destul de scumpa si in comparatie cu atv-ul esti mult mai limitat cand alegi traseul.....nu m-a impresionat in cea ce poti face cu el dar imi place cum arata
Attached Files
#32
Posted 23 November 2010 - 09:45 PM
#33 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 23 November 2010 - 09:52 PM
trec odata sa va cunosc....
#34
Posted 24 November 2010 - 01:12 PM
Eu am un Suzuki Jimny, a.f. 2004, pret achizitie 6600 euro, pret investitii facute pana in prezent 2000 euro (kit suspensie +50 mm si anvelope). Urmatoarea investitie o sa fie de 1500 euro + - ceva, blocant spate ARB si mai incolo multe altele. Deci 8600 pana in prezent investiti. Am ales varianta aceasta de off road-er ptr un plus de confort pe sosea.
Am fost cu masinuta asta (pana acum) peste tot pe unde au ajuns si atv-urile lui Sorinok(Linhai) si a lui Vasi(Artic Cat) Vf. Cindrel, Vf. Sureanu, etc.
La bani mai putini si confort mai putin ar fi Samurai-ul, care la un pret achizitie incepand de la 2500 (inmatriculat RO) il poti duce ca si nivel de echipare mai sus decat am eu pe Jimny, la 5000 de euro investiti.
Referitor la consum si greutatea masinii(Samurai, Vitara, Jimny) Toate se incadreaza cam la acelasi consum si greutate, respectiv 10 L/100 urban, 7 L/100 extraurban, 15 L/100 combinat cu off road. Masa proprie 1080 kg (+ - de la una la alta, in functie de echiparea masinii-bara cu suport troliu, troliu, cauciucurile, etc.
P.S.- Imi cer scz ca m-am "intins" cu discutia.
O zi buna tuturor.
#35
Posted 24 November 2010 - 01:14 PM
Multumesc ptr apreciere man!
#36
Posted 25 November 2010 - 12:31 AM
Am fost cu masinuta asta (pana acum) peste tot pe unde au ajuns si atv-urile lui Sorinok(Linhai) si a lui Vasi(Artic Cat) Vf. Cindrel, Vf. Sureanu, etc.
comparatia mea vroia doar sa sublinieze faptul ca exista o mare diferenta intre cele 2 clase de offroad (nu ca una este mai buna decat cealalta) si ma refeream doar la cum iti alegi traseul
in acest domeniu pretul reflecta cea ce iti doresti sa faci cu respectiva jucarie deci nici nu se pune in discutie sa fie gratis
faptul ca tu ai ajuns acolo unde a ajuns un linhai denota doar faptul ca momentan te limitezi la trasee usoare cu grad redus de dificultate (se vede si la masina ta)....eu cand spun offroad ma refer la asa ceva deoarece plimbarile peisagistice nu ma satisfac
Attached Files
Edited by Smeagol, 25 November 2010 - 12:32 AM.
#37
Posted 25 November 2010 - 09:40 AM
in acest domeniu pretul reflecta cea ce iti doresti sa faci cu respectiva jucarie deci nici nu se pune in discutie sa fie gratis
faptul ca tu ai ajuns acolo unde a ajuns un linhai denota doar faptul ca momentan te limitezi la trasee usoare cu grad redus de dificultate (se vede si la masina ta)....eu cand spun offroad ma refer la asa ceva deoarece plimbarile peisagistice nu ma satisfac
Intradevar aici este vb de off road extrem. Jimny al meu nu are puterea, echiparea necesara ptr asa ceva. Si exact la asta ma refeream si eu, ca nu are rost sa faci COMPARATIE. Ceea ce imi arati u aici este, un Jeep Wrangler echipat competitie, Defender inamolit, etc.Curiozitate... Care dintre aceste masini iti apartin?!!
Nu mai cita inutil postul anterior. Foloseste FASTREPLY sau ADDREPLY.
Edited by d-rive, 25 November 2010 - 09:41 AM.
#38
Posted 25 November 2010 - 09:53 AM
Cunoscatorii stiu asta...In rest,masina e mai lenta si mai pretentioasa in off
#39
Posted 25 November 2010 - 10:09 AM
Oooo ba nu, din cotra. Comparatia nu e un blestem, e o binecuvantare. In baza ei se intampla toate si fara comparatie, am ajunge rapid la plafonare. Tot timpul te COMPARI cu cel de langa tine si vrei sa fii MAI BUN sau MAI RAU decat el, MAI BOGAT sau MAI IUBIT...., adica o gramada de lucruri din astea care incep cu "MAI".
Deci comparatia este mama si tata evolutiei, fara ea am fi ramas pitecantropi.
In "versusul" de fata, (pe care va rog sa nu-l aprofundati prea mult, sau daca aveti de gand s-o faceti sa-mi spuneti sa mut posturile in topicul deschis special pentru asceste comparatii), Mihnea a vrut din cate imi dau seama si dupa cum il cunosc, doar sa ofere informatii despre ambele genuri de offroad, nicidecum de a denigra vreunul din ele.
Fiecare are avantajele si dezavantajele lui (personal, consider ca dupa ce-ai "activat" pe ATV sau moto, trecerea la auto ar fi aproape imposibila fara investitii financiare foarte mari), libertatea in alegerea traseelor fiind intr-adevar unul din avantajele ATV-ului.
#40
Posted 25 November 2010 - 01:42 PM
Si ca tot vine vorba de 4x4 ce ziceti de tancul acesta :