La inceput, rog pe cei pentru care aceasta problema este floare la ureche, sa se abtina din zambetul pe care il are un cunoscator cand asculta un novice. Multumesc!
In mod normal ,la pornirea la rece , cred ca un soc automat ar trebui sa creasca turatia motorului, pana cand acesta se incalzeste.
Ieri si alaltaieri a fost putin mai rece( 9-10 grade) si la pornire( desi aceasta s-a facut usor) turatia de relanti era aceiasi ca la motorul cald,iar in momentul cand am vrut sa accelerez motorul a murit.
Este normal?
Exista vreo procedura speciala la pornirea la rece?
La iarna oare cum va fi?
Astept...dadaceli in acest sens.
Pornirea la rece
Started by
hhhhh
, Sep 01 2006 06:20 AM
4 replies to this topic
#1
Posted 01 September 2006 - 06:20 AM
#2
Posted 01 September 2006 - 12:35 PM
In privinta linhaiului: 1.Ii faci cateva pedale (dai de pargia de acceleratie de 3-5 ori).2.Cand apesi butonul Start sa fii cu acceleratia deschisa la jumatate.3.Dupa ce porneste il lasi sa mearga la relanti,FARA sa-l accelerezi vreo 5 minute,dupa care pleci dar mergi mai usor in primii km.Bafta!
#3
Posted 01 September 2006 - 12:53 PM
Sefu, inca odata sarutmana!
Creste stocul tau de bere la mine!!
Creste stocul tau de bere la mine!!
#4
Posted 01 September 2006 - 08:07 PM
#5
Posted 06 September 2006 - 05:31 PM
QUOTE (revo @ Sep 1 2006, 01:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
In privinta linhaiului: 1.Ii faci cateva pedale (dai de pargia de acceleratie de 3-5 ori).2.Cand apesi butonul Start sa fii cu acceleratia deschisa la jumatate.3.Dupa ce porneste il lasi sa mearga la relanti,FARA sa-l accelerezi vreo 5 minute,dupa care pleci dar mergi mai usor in primii km.Bafta!
Confirm procedura de pornire cu sprit-uri
E bine sa ai si o bujie de schimb la tine,in caz ca il ineci !