King Quad 450
#1
Posted 13 December 2008 - 03:06 PM
Arealul explorat pana in prezent il constituie imprejurimile Sanpetrului (n.a. suburbie a Brasovului), cu accent deosebit pe padurile de foioase si pin, povarnisurile si alte cele ale dealurilor Lempes... Cand nu jucam pe cont propriu, ne insotim cu un prieten bun si al sau Brute Force 650 v-twin, el ocupandu-se cu depasirea limitelor confortabile (un fel de a spune) iar eu jucand rolul unitatii mobile de interventie aka pace car sau dedicandu-ma mixului de activitati preferat: trailing & photo shooting.
Pun punct si virgula si revin cu niscaiva fotografii.
#2
Posted 15 December 2008 - 03:14 PM
Attached Files
#3
Posted 15 December 2008 - 03:21 PM
Attached Files
#4
Posted 15 December 2008 - 04:29 PM
#5
Posted 15 December 2008 - 05:39 PM
De altfel, se vad in poza partenerii de joaca
Vedeti si voi asistenta tehnica, cu o dotare de exceptie: bata de baseball pe rack-ul fata.
Cu asa asistenta, Bruta mea nu mai are nevoie de nimic: tot ce-i trebuie e loocalizat (si scuturat bine) in cutia spate
#6
Posted 15 December 2008 - 09:20 PM
#7
Posted 15 December 2008 - 10:24 PM
Attached Files
#8
Posted 15 December 2008 - 11:13 PM
Arealul explorat pana in prezent il constituie imprejurimile Sanpetrului (n.a. suburbie a Brasovului), cu accent deosebit pe padurile de foioase si pin, povarnisurile si alte cele ale dealurilor Lempes... Cand nu jucam pe cont propriu, ne insotim cu un prieten bun si al sau Brute Force 650 v-twin, el ocupandu-se cu depasirea limitelor confortabile (un fel de a spune) iar eu jucand rolul unitatii mobile de interventie aka pace car sau dedicandu-ma mixului de activitati preferat: trailing & photo shooting.
Pun punct si virgula si revin cu niscaiva fotografii.
sa l stapanesti sanatos, cat ai dat pe el?
#9
Posted 16 December 2008 - 11:00 AM
#10
Posted 16 December 2008 - 11:50 AM
#11
Posted 16 December 2008 - 11:56 AM
#12
Posted 19 December 2008 - 03:10 PM
#13
Posted 22 February 2009 - 08:18 AM
Pretul a fost unul corect iar negustorul, de nota 10 - btw, ii multumesc aici si acum lui Adrian de la rotiatv.ro pentru amabilitate si disponibilitate! Impacul vizual al noilor gume este formidabil si in special pe spate unde anvelopele de 11' denota o masivitate ravasitoare. Cat despre comportamentul in traseu... simplu si la obiect: demential. Prin comparatie, amintirea gumelor Maxxis OEM tine mai degraba de un vis urat.
Asadar, Carlisle lives here!
... si un concis photo update... zapada si ochiuri de apa in zona Dealul Ciocas - Dealul Vitelului (intre Olt si Muntii Bodoc Baraolt).
Attached Files
#14
Posted 22 February 2009 - 12:01 PM
#15
Posted 22 February 2009 - 12:09 PM
Pretul a fost unul corect iar negustorul, de nota 10 - btw, ii multumesc aici si acum lui Adrian de la rotiatv.ro pentru amabilitate si disponibilitate! Impacul vizual al noilor gume este formidabil si in special pe spate unde anvelopele de 11' denota o masivitate ravasitoare. Cat despre comportamentul in traseu... simplu si la obiect: demential. Prin comparatie, amintirea gumelor Maxxis OEM tine mai degraba de un vis urat.
Asadar, Carlisle lives here!
... si un concis photo update... zapada si ochiuri de apa in zona Dealul Ciocas - Dealul Vitelului (intre Olt si Muntii Bodoc Baraolt).
Super ultimele 2 poze!
Sa-l stapanesti sanatos sa ai grija de EI (si de uriasul cu mainile in sus si de cel cu cauciucurile in astfalt!
Imi permit un sfat, sper sa-l primesti din partea unuia patit:
NICIODATA nu te da singur, si fara protectii full : casca+vesta protectie coate/clavicula,coloana,coaste/brau+genunchere+cizme cross
(Eu o singura adata nu am puratat vesta si am luat o minicazatura in care mi-am rupt cotul si stau pe bara de 4 luni si mai am vreo 2-3 de recuperare)
#16
Posted 22 February 2009 - 03:00 PM
Nu mai primi sfaturi de la fraieri. Poti sa mergi oricat cu Suzy pe 4x4, probabil "aia multii" au altfel de atv. Eu personal folosesc 4x4 minimal deoarece e mult mai fun cu 2x4 si cu cauciucurile mele nici prea am nevoie de 4x4. Dar au fost ture unde am mers 40km numai cu 4x4, ca altfel nu se putea.
#17
Posted 23 February 2009 - 06:06 AM
Spun si eu precum fatcat, nu mai fi intr-atat de receptiv la ce vorbesc unii si altii, vrute si nevrute. Uite, nenea acela barbos de la atvtv.com se bate cu pumnii in piept ca modul lui preferat de plimbat cu ATV-ul este 4x4. Si o spune cu atata dezinvoltura incat te pune pe ganduri, este evident ca un ATV al zilelor noastre trebuie sa presteze un 4x4 la fel de bine precum 2x4, fara ezitari sau menajamente. Si nu uita ca exista ATV-uri cu 4x4 permanent...
Acuma, sa mergi pe asfalt sau la viteze mari in 4x4 , nu cred ca este o idee prea buna, cu atat mai mult cu cat 4x4 in atare conditii este absolut degeaba...
#18
Posted 23 February 2009 - 06:24 AM
Sa-l stapanesti sanatos sa ai grija de EI (si de uriasul cu mainile in sus si de cel cu cauciucurile in astfalt!
Imi permit un sfat, sper sa-l primesti din partea unuia patit:
NICIODATA nu te da singur, si fara protectii full : casca+vesta protectie coate/clavicula,coloana,coaste/brau+genunchere+cizme cross
(Eu o singura adata nu am puratat vesta si am luat o minicazatura in care mi-am rupt cotul si stau pe bara de 4 luni si mai am vreo 2-3 de recuperare)
@Mugur: Multumesc frumos pentru urari si gandul bun! Sunt de acord cu tine, echipamentul de protectie face diferenta. Din acest punct de vedere, sunt undeva la jumatatea drumului... am casca, manusi si o pereche de bocanci mai inalti, cat se poate de solizi. Inca de echipat, protectiile de mana, picior si trup. Singur umblu foarte rar iar cand se intampla, intotdeauna pe langa casa si cu ochii holbati a atentie la neatentie. In plus, obisnuiesc ca la fiecare cateva saptamani sa imi 'aplic' un curs de defensive driving, citind rubrica de accidente si trecand in revista crash-urile de pe youtube. Toate acestea, cu rolul de a ma linisti si de a pune raul inainte atunci cand am impresia ca tocmai ce am devenit tata lor si ca nimic rau nu mi se poate intampla. Recomand exercitiul, la mine functioneaza...
#19
Posted 23 February 2009 - 08:29 PM
Numai bine.
#20
Posted 25 February 2009 - 08:19 AM