Bruteforce 650 V-twin
#81
Posted 21 December 2009 - 05:07 PM
A fost o ocazie irefutabila (sic!) cu acest xt25, altfel, ca si performante in troliere, nu cred ca voi avea vreodata nevoie 100% de ce stie sa faca. Nici macar nu merg la concursuri, ca sa zic ca firul sintetic e decisiv pentru mine... Dar e "nice to have".
Ca si putere...depinde de situatie. Asta iarna, fiind ingropat intr-un troian de zapada, cu un chinezesc nu am putut fi scos, era tarat spre mine celalalt atv Tot sufa a fost baza, de altfel voi continua sa car dupa mine sufa elastica, e mult prea versatila ca sa renunt
#82
Posted 21 December 2009 - 05:12 PM
Edited by catalin vintila, 21 December 2009 - 05:13 PM.
#83
Posted 21 December 2009 - 05:26 PM
Si vezi pe viu ce parte din ansamblu va pocni...
#84
Posted 21 December 2009 - 05:28 PM
#85
Posted 21 December 2009 - 06:21 PM
#86
Posted 21 December 2009 - 07:58 PM
Si vezi pe viu ce parte din ansamblu va pocni...
Daca iei in continuare la tine sufa nu mai ai nevoie de troliu spate. Mos Craciun poate sa iti aduca altceva in loc
#87
Posted 21 December 2009 - 09:12 PM
Si vezi pe viu ce parte din ansamblu va pocni...
Pentru spate, e mai bun un Tiger tail
#88
Posted 21 December 2009 - 11:42 PM
da nu trage ca rupa sasiu
#89
Posted 22 December 2009 - 12:02 AM
#90
Posted 22 December 2009 - 07:32 AM
#91
Posted 22 December 2009 - 08:48 AM
#92
Posted 22 December 2009 - 10:36 AM
Sper sa-l montez luni, ca de Revelion il urc in pod
#93
Posted 12 January 2010 - 11:25 AM
Attached Files
#94
Posted 12 January 2010 - 11:54 AM
- Am ajuns la 2,000mile (3,200km) rulaj
- Tocmai am facut revizia la 2,000mile (il servisez la fiecare 1,000mile parcurse).
- Ca si costuri: Revizia a fost 430Ron (230ron piese, 200ron manopera).
Am folosit
- 3L ulei Putoline 10w40 Ester Tech Syntec 4+ (2L motor+1L Dif fata, conform specificatii carte)
http://www.putoline....yntec-4--10w40/
Am ales uleiul asta din doua considerente:
1- si schimbul trecut tot cu Putoline 10w40 am mers si in 1,000Mile nu a consumat un gram si motorul a mers impecabil.Deci, echipa castigatoare nu se schimba !
2- eu am specificatii JASO MA si API SG in carte. Uleiul folosit acum are JASO MA2 si API SL, deci am imbunatatit specificatiile fata de carte. In plus, am vrut sa incerc un ulei cu tehnologie pe baza de esteri, iar fata de Motul 300V (produsul competitor) cei de la service aveau rezerve...
- Filtrul ulei HiFlo
- Ulei dif spate de la Valvoline Dexron VI
In rest s-a spalat + curatat filtrul aer
Verificare completa bucsi, articulatii, sistem franare, sisteme electrice, imbinari, suduri, etc
Gresare in punctele ce necesita acest lucru
Cam asta a fost. Sunt good to go pentru inca 1000Mile....
#95
Posted 12 January 2010 - 03:12 PM
Am doua intrebari pentru tine
1. in grupul spate nu ai bagat ulei hidraulic....am inteles ca hidrulic trebuie...si eu vreau sa ul schimb acuma...vreau sa bag ceva bun....( fac acuma toate schimburile...filtre...uleiuri)
2. unde sunt locurile care trebuie gresate....(toate) sa il si gresez cu ocazia asta......
Mersi mult Norian.
#96
Posted 12 January 2010 - 05:54 PM
1. In grupul spate trebuie ulei hidraulic, pentru ca sunt frane scufundate. Cartea spune "rear final gear case oil - mobil fluid 424, tractor hydraulic fluid, exxon hydraulic 560, capacity 0.9 L"
In Ro nu am gasit niciuna din cele 2, se vand doar la butoaie de 25l si nu aduce nimeni.
Service-ul mi-a garantat ca Valvoline Dexron e ok. Asta e un ulei ATF (transmisii automate) de inalta tehnologie. L-am cautat si eu pe net si inclusiv baietii de pe nyrocatv zic ca e ok. Din asta am folosit si in ultimele 1000mile si a fost absolut ok. E un ulei ciudat, e rosu !!!. Se vinde la bidoane de 1L si e vreo 50ron litrul.
2. Puncte de gresare propriu zise nu are (ma refer la gresoare pe care sa le gresezi cu dekalemitul, o scula speciala). Prin gresare se intelege aplicarea unei vaseline speciale in toate zonele de bucsaraie si articulatii pentru a preveni imbatranirea/craparea garniturilor si a bucselor. Ei foloseau o solutie Wurth Sabesto HHS2000. Eu am folosit una echivalenta Pressol HighVelocity Grease sau ceva de genul asta. Am luat-o din Hornbach, e un tub alb si scrie cu albastru. Ideea e ca odata aplicat, face o pojghita alba pe zona aplicata si rezista la apa si noroi. Adica m-am bagat prin rauri si noroi la greu, am spalat cu wap si era in continuarea vaselina asta alba acolo. Daca dai cu degetul peste ea o simti unsuroasa.
Ca si zone de gresare
1- Bratul oscilant spate - busca aia unde intra amortizorul in bratul de aluminiu, chiar deasupra difului spate.
2- Cablurile de la frana spate, deasupra bratului spate.
3- Contactele de la manetele de frana (sub aparatorile alea cauciucate in care stau)
4- Toate buscile fata. Ai una inferioara bratelor, chiar langa jantele fata, 2 superioare.
5- Buscile de la directie. Coloana de directie are 2 bucsi prin care transmite miscarea catre bieletele de directie.
Cam astea ar fi in mare...
#97
Posted 12 January 2010 - 08:24 PM
Am inteles si faza cu "gresarea"....ma gandeam ca nu are unde sa gresez cu dekalemitu deoarece nu am gasit nicaieri pe la el....
Pe Bombardier stiu ca aveam...si mai stiu ca faceau baietii de la firma la utilaje...gen excavatoare...pierdeau o zi cu grersarea
Deci am sa caut si ulei si vaselina si am sa ma apuc de treaba....
Mersi inca odata
#98
Posted 12 January 2010 - 08:24 PM
1. In grupul spate trebuie ulei hidraulic, pentru ca sunt frane scufundate. Cartea spune "rear final gear case oil - mobil fluid 424, tractor hydraulic fluid, exxon hydraulic 560, capacity 0.9 L"
In Ro nu am gasit niciuna din cele 2, se vand doar la butoaie de 25l si nu aduce nimeni.
Ihi, bravo. Am eu ulei din asta si iti puteam da, la litru. E varianta de la Motul. Eu il am la bidon de 5 litri si i-am dat si lui Robert (fatcat) un litru. Iti aduceam si tie daca ziceai.
Atunci la Sacele am mai adus pentru cineva care-mi ceruse dar nu a mai zis nimic si asta e, nu m-am bagat sa creada omul ca vreau sa fac vreo afacere. L-am dat cu cat l-am luat si am dat pentru ca sunt constient ca 5litri e mult pentru mine.
#99
Posted 13 January 2010 - 11:02 AM
Adu-mi duminica 1L si o sa-l schimb pe asta pe care il am. Gasesti tu un pet curat
#100
Posted 13 January 2010 - 01:24 PM