Sfaturi Si Indicatii Pt. Un Kq 750
Started by
danielrogo
, Dec 21 2008 04:24 PM
11 replies to this topic
#1
Posted 21 December 2008 - 04:24 PM
ceva sfaturi pt un KQ de 750 in rodaj...?
#2
Posted 21 December 2008 - 06:27 PM
QUOTE (danielrogo @ Dec 21 2008, 04:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ceva sfaturi pt un KQ de 750 in rodaj...?
mai gasesti pe forum astfel de topicuri
ideile de baza ar fi
-la rece nu se tureaza
-nu treci de jumatea cursei de acceleratie primi 300-500km-schim ulei pe la 200-400km(primul)
-SI CA SA O COSMETIZEZI BINE CAUTA CEVA CE S-AR PUTEA NUMI,,GROAPA PORCILOR"
#3
Posted 21 December 2008 - 07:05 PM
QUOTE (danielrogo @ Dec 21 2008, 04:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ceva sfaturi pt un KQ de 750 in rodaj...?
...nu pune frina brusca si mai ales nu forta frina spate, nu cara greutati, nu depasi 70-80/h si nu accelera brusc. In rest, asa cum zice si @robi( ) sa-i schimbi uleiul pe la 200km-asa scrie in cartea tehnica!(si nu la 500 cum iti spune dealerul). Innoroiri fericite!
#4
Posted 23 December 2008 - 03:33 PM
ma eu cand mi-am luat skoda acu 6 ani (noua) auzisem si eu niste chestii de genu , sa nu depasesti 80 in primele 2000km sa nu forjezi nu stiu ce. Insa mecanicii de la skoda mi-au zis ca astea sunt povesti, pt ca motoarele sunt turate in fabrica 10min la maxim cat pot ele pe banda pt a se duce toate asperitatile, pilitura si treburi dastea. Si asa am facut am mers pe autostrada numai cu 200 de cand am luat-o. Acu am 150000 km si nici o problema absolut nimic. cred ca mai depide si de noroc.
#5
Posted 23 December 2008 - 04:33 PM
QUOTE (mardeiasu 1 @ Dec 23 2008, 03:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ma eu cand mi-am luat skoda acu 6 ani (noua) auzisem si eu niste chestii de genu , sa nu depasesti 80 in primele 2000km sa nu forjezi nu stiu ce. Insa mecanicii de la skoda mi-au zis ca astea sunt povesti, pt ca motoarele sunt turate in fabrica 10min la maxim cat pot ele pe banda pt a se duce toate asperitatile, pilitura si treburi dastea. Si asa am facut am mers pe autostrada numai cu 200 de cand am luat-o. Acu am 150000 km si nici o problema absolut nimic. cred ca mai depide si de noroc.
Nu uita ca e vorba de diferenta intre 1 cilindru si 4 cilindri. Iar aia cu 80/h e o prostie(in general se recomanda sa nu depasesti 3000ture, asta insemnind 110-130 in functie de motor). Un cilindru nu e asa echilibrat ca 4 si duce el "toata povara"
#6
Posted 23 December 2008 - 04:50 PM
Rodajul, nu se limiteaza doar la rodajul motorului...ci la intreg ansamblul care constituie vehiculul respectiv. E vorba de frane...suspensii, transmisie....etc etc etc. Astea, trebuie rodate in ansamblu, nu separat. Motorul...o fi el rodat pe banda (si e clar ca e) dar nu e rodat pe transmisia pe care va lucra, pe ambreiajul pe care va lucra....etc. De aceea e recomandat sa se respecte specificatiile producatorului.
#7
Posted 23 December 2008 - 06:44 PM
QUOTE (richelieu @ Dec 23 2008, 04:50 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Rodajul, nu se limiteaza doar la rodajul motorului...ci la intreg ansamblul care constituie vehiculul respectiv. E vorba de frane...suspensii, transmisie....etc etc etc. Astea, trebuie rodate in ansamblu, nu separat. Motorul...o fi el rodat pe banda (si e clar ca e) dar nu e rodat pe transmisia pe care va lucra, pe ambreiajul pe care va lucra....etc. De aceea e recomandat sa se respecte specificatiile producatorului.
Corect. Daca vrei sa te tina cit mai mult utilajul, in ansambulul lui, e bine sa fii atent sa-i faci rodajul cit mai bine.
#8
Posted 23 December 2008 - 10:58 PM
QUOTE (oldshaterland @ Dec 23 2008, 06:44 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Corect. Daca vrei sa te tina cit mai mult utilajul, in ansambulul lui, e bine sa fii atent sa-i faci rodajul cit mai bine.
OK...
#9
Posted 29 December 2008 - 03:23 PM
in concluzie ,da`te cum vrea mujkiu tau
#10
Posted 29 December 2008 - 10:37 PM
sa-ti traiasca noua jucarie si tre sa o uzi ca sa te tina !!! oricum primii 300-5oo km trec repede cu o jucarie noua si apoi ai tot timpul sa vazi ce poate
#11
Posted 30 December 2008 - 05:50 PM
Pune niste poze
#12
Posted 31 December 2008 - 02:02 PM
in curand...