La Cfmoto-vreau Sa Vad Daca Stie Careva
#1
Posted 24 January 2009 - 03:51 PM
Dupa ce o sa va dati cu parerea o sa spun totul aici...ce mi s-a intamplat, si cine a platit.
Astept cu nerabdare parerea voastra.
#2
Posted 24 January 2009 - 04:15 PM
Hai baga povestioara
#3
Posted 24 January 2009 - 06:33 PM
#4
Posted 24 January 2009 - 07:24 PM
#5
Posted 25 January 2009 - 01:10 PM
#6
Posted 26 January 2009 - 09:30 AM
#7
Posted 26 January 2009 - 08:15 PM
#8
Posted 26 January 2009 - 11:16 PM
Dupa o luna de zile de nefolosinta...zic...hai domne sa vad daca porneste atv-ul....culmea...a pornit la prima cheie...zic..wow..ce atv bun..baterie ok, bun. ..Totodata m am gandit sa i fac revizia mai devreme avand in vedere ca a venit iarna...bla bla...conditii de mai dure de urilizare...ma duc la service (tin sa precizez ca sunt prieten cu cei de la service) si i-am rugat sa-mi faca revizia si sa mai imi rezolve si alte mici probleme. bun....ii face tot ce i-am rugat,plus imi completeaza ca de fiecare data si cu acid la baterie ca sa nu am probleme,in fine iau atv-ul....il duc acasa....a 2 a zi trebuia sa plec undeva...dau sa pornesc...ghici ce...porneste foarte foarte greu...aproape ca ziceai ca nu mai are baterie.
Le dau la service tel si imi zic sa merg putin cu el ca sa se incarce bateria... in fine eu plec cu el la munte si a 2 a zi..cand sa pornesc nu mai porneste. Noroc ca am cabluri de luat curent, ma ajuta unu cu dacia il pornesc si-l duc iar in service....le-am zis problema... si ma cheama dupa cateva zile... mi-au zis ca am avut electromotorul intepenit..si mai functiona doar un magnet din electromotor si mi-au si pus la incarcat bateria...si ca merge perfect acum . bun.... ma duc afara...dua sa pornesc atv ul....cucu...facea ca atunci cand l-am dus..(tin sa precizez ca am incredere in serviceul acesta si chiar ii cred ca au facut ce mi-au zis) .Mi s-a zis ca daca merg un pic cu el o sa se incarce bateria si o sa mearga perfect.Bun...ma duc cu el acasa, chiar mai ma plimb un pic cu el...si vine a 2 a zi ..dau sa pornesc....cucu nu mergea.
Sun la service...si imi imi zice sa iau alta baterie...(atv-ul avea 7-8 luni ceva de genu)...eu ma mir ca s-a futut asa de repede bateria...si chiar m-au sfatuit sa ma duc la varta..si sa iau baterie de acolo ca e ieftina 1.5 mil . Zis si facut ...nu e mare scofala 1.5 mil...
Ma duc la varta...cu bateria demontata dupa atv....le-o arat....o doamna de acolo se uita la ea si incepe sa caute....imi vine cu o baterie varta de 4.5 mil lei...o intreb..: nu va suparati de ce este asa de scumpa fata de ce aveti in raft (mai erau si alte baterii acolo asemanatoare ca a mea la 2.4 mil) ... si imi zice ca bateria mea e pe gel ca atunci cand atv -ul se rastoarna sa nu imi curga acid si mi-a aratat ca bateria adusa de ea la 4.5 mil avea acelasi cod ca bateria veche a mea si era perfect identica la marimi.. Totodata ii zic ca bateria pe care o am a fost de curand completata cu acid si apoi nu mai da randament...si imi zice ca bateriile pe gen sunt FARA MENTENANTA . Adica nu ai voie sa umbli la ele si daca le completezi se duc f repede. Pe aceasta vanzatoare a sustinuto si ceilalti angajati de acolo de la magazinu varta.
Bun...ma scuz un pic sa dau un telefon, ies afara si sun pe mecanic...ii zic...si el imi neaga aceasta varianta si imi zice ca e pe acid si daca cei de la varta nu stiu despre baterii sa mearga la el sa i-a lectii despre baterii pe bani. Totodata il intreb ce sa fac si imi zice sa iau baterie de dimensiunile pe care le are a mea pe acid....bun...ma duc inauntru in magazin si o rog pe doamna respectiva sa-mi dea o baterie pe acid ca a mea...Femeia ...cauta si imi aduce o baterie un pic mai mare cu 1 cm max decat a mea, si imi zice ca e putin mai slaba decat cea pe care o am eu din dotare.
L-am sunat din nou pe mecanic sa il intreb daca sa iau bateria aia un pic mai slaba si imi zice ca tre sa iau la aceeasi putere la cat am avut cealata baterie...si ca a sunat si la AUTENTIC SPIRIT (importator cf moto) si la MERCH AUTO si cei de acolo au zis ca cf urile vin numai pe baterie cu acid, si ca e posibiil ca eticheta de pe bateria mea sa fie pusa gresit.....
In fine ma enervez si cumpar bateria pe gel la 4.5 mil, cei de acolo imi zic ca-mi dau garantie daca ma duc a 2 a zi la service la ei sa imi faca gratuit o inspectie la atv si sa imi monteze ei bateria..ok.. sunt de acord.Cand am cumparat bateria mi-au formatat bateria =adica mi-au umpluto cu ce trebuia.
Dupa ce am plecat de la varta cu noua baterie si cu bateria veche ma duc la service la atv si le arat cele 2 baterii cu coduri identice de baterie : YTX20L-BS .... Mecanicu imi zice...Cezar atv urile cand vin de noi vin demontate si cu bateriile neformatate si neumplute cu nimic.Noi la umplem cu reverva care lli se livreaza.Atunci imi arata si o rezerva pe care scria Acid si mai multe treburi...
Dupa ce imi zice asta chiar il cred , plus ca mi-a aratat si cu ce le umple cand vin bateriile.
In fine , ma duc a 2 zi la service la varta si imi schimba bateria... si era chiar sefu de service pe acolo si ii zic despre ce scria pe bateria mea veche (codul acela) si cu ce rezerva vine(pe care scrie acid) Domnul respectiv zambeste si imi zice ca respectivul recipient era bun pt bateria veche a mea.. pt ca gelul de care se vorbeste e tot un acid cand il toarna cu propietati mai bune si ca se gelifiaza in baterie la 2 ore dupa ce este turnat.
La faza asta raman cu gura deschisa ca in final mi-a elucidat cineva misterul.Totodata imi spune ca daca se completeaza cu ceva,bateria pe gel , pierde din proprietati si in decurs de 6-12 luni inceteaza sa mai fie functionala. OH cam atat am de zis.
In concluzie cand eram la service m-am uitat la celelalte atv uri cf moto si toate aveau baterie ca a mea.O sa pun si cateva poze cu cea noua si cu cea veche . codul lor este YTX20L-BS .Daca dati un serch pe google cu codul respectiv o sa va apara instant ca e pe gel.
Ce sa mai zic...v-am povestit tot acest episod ca sa nu isi mai distruga nimeni bateriile. In concluzie cele pe gel sunt fara intretinere , nu se deschid. Poate in acest fel AUTENTIC SPIRIT (importator cf moto) si MERCH AUTO vor invata mai multe despre produsele pe care le comercializeaza.
Se poate observa ca si pe bateria veche scrie :maintenance-free.....mda
Attached Files
Edited by Cezar33, 26 January 2009 - 11:24 PM.
#9
Posted 26 January 2009 - 11:27 PM
#10
Posted 26 January 2009 - 11:32 PM
#11
Posted 27 January 2009 - 12:26 AM
#12
Posted 27 January 2009 - 11:02 PM
schimba mecanicul,
Bateria mea de la cf-u este cu acid, maine ridic saua si ii fac o poza si o postez aici. Din anumite motive eu am formatat-o cand l-am luat. Este la fel ca cele cu care imi vin motocicletele pe care le vand eu(importator). Dar daca mecanicul tau a reusit sa traga afara dopurile de la o baterie fara intretinere si sa toarne acolo ceva este foarte hotarat. Eu m-am chinuit mult sa trag astfel de dopuri afara sa-i arat unui prost de mecanic al meu(am si atelier auto pe langa cel de reprezentanta moto) ce este intr-o baterie fara intretinere. Dar de curiozitate, da-mi in PM la ce service ai facut revizie la cf-u?
Numai bine si imi pare rau ca ai patit asa ceva. Si inca ceva, cand a turnat omul in baterie, ce a turnat? Apa distilata sau acid pentru baterie 1,28%? Poti sa il intrebi si sa ne spui ca sa radem de el pana la capat.
Plimbari placute cu cf-ul, eu sunt foarte multumit de el pana acum.
De revelion la - 15 grade nu a mai pornit (lipsa curent). Am crezut initial ca ingheta-se si mama-sa dar dupa o mica verificare am gasit o masa slaba(de la vibratii), am strans si totul a revenit la normal.
Edited by berzelius, 27 January 2009 - 11:03 PM.
#13
Posted 29 January 2009 - 07:51 PM
Oricum fa si mie o poza la bateria ta ...sunt curios cum arata.
#14
Posted 29 January 2009 - 11:04 PM
schimba mecanicul,
Bateria mea de la cf-u este cu acid, maine ridic saua si ii fac o poza si o postez aici. Din anumite motive eu am formatat-o cand l-am luat. Este la fel ca cele cu care imi vin motocicletele pe care le vand eu(importator). Dar daca mecanicul tau a reusit sa traga afara dopurile de la o baterie fara intretinere si sa toarne acolo ceva este foarte hotarat. Eu m-am chinuit mult sa trag astfel de dopuri afara sa-i arat unui prost de mecanic al meu(am si atelier auto pe langa cel de reprezentanta moto) ce este intr-o baterie fara intretinere. Dar de curiozitate, da-mi in PM la ce service ai facut revizie la cf-u?
Numai bine si imi pare rau ca ai patit asa ceva. Si inca ceva, cand a turnat omul in baterie, ce a turnat? Apa distilata sau acid pentru baterie 1,28%? Poti sa il intrebi si sa ne spui ca sa radem de el pana la capat.
Plimbari placute cu cf-ul, eu sunt foarte multumit de el pana acum.
De revelion la - 15 grade nu a mai pornit (lipsa curent). Am crezut initial ca ingheta-se si mama-sa dar dupa o mica verificare am gasit o masa slaba(de la vibratii), am strans si totul a revenit la normal.
sa zicem ca avem o baterie fara intretinere si ne pica releu (regulator) fara sa ne dam seama ce se intampla cu bateria daca sti atat de multe despre ele si ce facem im cazum asta (ce se intampla cu bateria) si ce sintome iti da atv-ul
#15
Posted 30 January 2009 - 12:08 AM
Cezar ... tu ai gresit aici ... avand in vedere ca era in garantie trebuia mecanicul ratat care nu stie sa citeasca ca aceasta baterie este maintenance-free si scrie si mai jos ca este interzisa umplerea bateriei cu electrolit ...
Am un prieten care a facut aceeasi prostie punand apa distilata in baterie ... dupa care a vazut si el ca nu se completeaza.
#16
Posted 30 January 2009 - 01:52 AM
#17
Posted 30 January 2009 - 03:48 PM
Salut
In cazul ca pica reguladorul ,generatorul de curent te da curent mai mare 18-19 volti si iti incalzeste bateria pina la fierbere si acidul iasa ,distruge bateria.ATV -ul merge asa ,doar ca incepe sa iti arda becurile unu dupa altu.
#18
Posted 30 January 2009 - 04:21 PM
In cazul ca pica reguladorul ,generatorul de curent te da curent mai mare 18-19 volti si iti incalzeste bateria pina la fierbere si acidul iasa ,distruge bateria.ATV -ul merge asa ,doar ca incepe sa iti arda becurile unu dupa altu.
deci pierzi acidul si ca sa nu pierzi bateria de tot nu o formatezi din nou cu electrolid
#19
Posted 31 January 2009 - 02:59 PM
Daca iti pica regulatorul NU o sa iti incarce bateria ... ATAT. nu iti baga nimeni 18-19 volti ... (pentru cultura generala un magnetu poate sa scoata orice tensiune ... de ex 200V ).
Daca se arde si mergi pana consumi bateria ... pui alt regulator ... si bateria se incarca singura, NU pateste nimic.
#20
Posted 31 January 2009 - 10:38 PM
berzelius poti sa cauti cat vrei ... toate sunt cu gel ...
poate ca da, mie nu imi place sa ma contrazic.
sa fim sanatosi si fericiti, da le-ncolo de baterii se mai strica si ele cand si cand.
sa avem drumuri bune si sa ne disram!