Dupa ce am reusit cu motorul a mai aparut o problema: cand strang frana de la mana, nu are deloc presiune si scoate lichid de frana pe la vasul de sub sa.
Daca apas frana de picior tot nu are presiune dar nu pierde lichid.
Daca le apas pe amandoua am si presiune si nici nu pierd lichid.
Mentionez ca am aerisit franele in prealabil.
Eu cred ca fie unul din cele 3 repartitoare are o supapa de sens care nu mai functioneaza, fie cilindrul de frana de la picior s-a stricat, ceea ce e un lucru rau pentru ca e 3-4 milioane unu.
Are cineva idee care este problema, si daca este cilindrul a schimbat cineva doar garniturile de la piston? Iar daca repartitoarele au supapa cum aflu care este ce defect?
Alta Problema
Started by
gabi ZSK
, Mar 01 2009 08:36 AM
5 replies to this topic
#1
Posted 01 March 2009 - 08:36 AM
#2
Posted 01 March 2009 - 04:14 PM
problema ta e localizata in unul dintre cele 3? etriere cu dublu circuit una din garniturile din interior lasa sa treaca presiunea dintr-un circuit in celalalt...
#3
Posted 01 March 2009 - 07:07 PM
QUOTE (rar @ Mar 1 2009, 04:14 PM) <{POST_SNAPBACK}>
problema ta e localizata in unul dintre cele 3? etriere cu dublu circuit una din garniturile din interior lasa sa treaca presiunea dintr-un circuit in celalalt...
dar etriere cu circuit dublu nu sunt doar pe rotile din fata? tu ai spus 3 etriere
multumesc de raspuns!
#4
Posted 01 March 2009 - 08:34 PM
Toata discutia asta este in ideea ca nu a umblat nimeni la furtune si nu au fost inversate furtunele la unul dintre etriere ????
#5
Posted 01 March 2009 - 10:03 PM
de obicei la linhai sunt 3 etriere dublu circuit (doua pe fata si unul pe spate) ,mai sunt insa si modelele cu 4 etriere unde din cat imi amintesc numai cele de pe fata sunt dublu circuit ... numeri cate conducte de frana are etrierul, ca sa-ti dai seama daca e cu dublu circuit (=2 conducte)....
#6
Posted 02 March 2009 - 03:27 PM
QUOTE (rar @ Mar 1 2009, 10:03 PM) <{POST_SNAPBACK}>
de obicei la linhai sunt 3 etriere dublu circuit (doua pe fata si unul pe spate) ,mai sunt insa si modelele cu 4 etriere unde din cat imi amintesc numai cele de pe fata sunt dublu circuit ... numeri cate conducte de frana are etrierul, ca sa-ti dai seama daca e cu dublu circuit (=2 conducte)....
sunt putin derutat pentru ca sunt 100% sigur ca doar pe fata intra cate 2 conducte in etrier, pe spate doar cate una, iar nu s-a umblat la conducte de ceva timp iar problema a aparut acum dintr-odata