Probleme Aprindere Linhai 300
Started by
vstrom
, Mar 24 2009 04:18 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 24 March 2009 - 04:18 PM
De la un timp au aparut probleme la Linhaiul meu si nu pot sa le dau de cap. In ce consta problema: Porneste fara probleme, tine relantiul bine, dar cand intra in sarcina, intrerupe de nu mai are putere deloc. Am desfacut bujia care era afumata, am schimbat-o dar tot aceasi problema.Cu ocazia asta am observat ca scanteia este firava. Am schimbat fisa de la bujie dar fara nici un rezultat, am masurat si bobina de inductie si este ok. Singurul lucru ce mai trebuie sa verific este aprinderea electronica. Stie cineva unde este? eu banuiesc ca sub aripa stanga fata. Stie cineva un pret la aprindere?
Astept un sfat daca se poate..
#2
Posted 25 March 2009 - 10:33 PM
QUOTE (vstrom @ Mar 24 2009, 04:18 PM) <{POST_SNAPBACK}>
De la un timp au aparut probleme la Linhaiul meu si nu pot sa le dau de cap. In ce consta problema: Porneste fara probleme, tine relantiul bine, dar cand intra in sarcina, intrerupe de nu mai are putere deloc. Am desfacut bujia care era afumata, am schimbat-o dar tot aceasi problema.Cu ocazia asta am observat ca scanteia este firava. Am schimbat fisa de la bujie dar fara nici un rezultat, am masurat si bobina de inductie si este ok. Singurul lucru ce mai trebuie sa verific este aprinderea electronica. Stie cineva unde este? eu banuiesc ca sub aripa stanga fata. Stie cineva un pret la aprindere?
Astept un sfat daca se poate..
acela este releu incarcare
daca te referi la cel cu striati
#3
Posted 25 March 2009 - 10:34 PM
QUOTE (atvrazum @ Mar 25 2009, 10:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
acela este releu incarcare
daca te referi la cel cu striati
daca te referi la cel cu striati
esti din slanic prahova?
#4
Posted 26 March 2009 - 12:00 AM
ce spui tu , este problema de carburatie.. verifuca cotul dintre carburator si motor (in timp se rupe) , verifica filtrul de aer sa nu fie imbasit , in in ultima instanta curata carburatorul si mai ales furtunasul din lateral de vacum(dintre carburator si nicaieri )
#5
Posted 26 March 2009 - 10:12 PM
Am avut si eu problema asta la un alt atv. Era crapata, rupta un pic din cauza uzurii, garnitura dintre motor si carburator. Mergea la relanti perfect dar cum acceleram dadea sa moara si mai dadea cate un rateu.
#6
Posted 28 March 2009 - 10:05 PM
#7
Posted 28 March 2009 - 10:13 PM
QUOTE (rar @ Mar 26 2009, 12:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ce spui tu , este problema de carburatie.. verifuca cotul dintre carburator si motor (in timp se rupe) , verifica filtrul de aer sa nu fie imbasit , in in ultima instanta curata carburatorul si mai ales furtunasul din lateral de vacum(dintre carburator si nicaieri )
Cred ca am gasit defectul;senzorul aprinderii electronice e defect..luni o sa caut un senzor nou..cu toate ca am vazut ca se vinde cu tot cu magnetoul si costa in jur de 175 $
Sper sa nu fie asa!
o zi buna!
#8
Posted 28 March 2009 - 10:17 PM
QUOTE (atvrazum @ Mar 25 2009, 10:33 PM) <{POST_SNAPBACK}>
acela este releu incarcare
daca te referi la cel cu striat
daca te referi la cel cu striat
Asa este, am verificat manualul si am descoperit aprinderea electronica.Cu aceasta ocazie am descoperit si senzorul aprinderii care e defect..
Multumesc oricum..o zi buna!
#9
Posted 28 March 2009 - 10:27 PM
QUOTE (rar @ Mar 26 2009, 12:00 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ce spui tu , este problema de carburatie.. verifuca cotul dintre carburator si motor (in timp se rupe) , verifica filtrul de aer sa nu fie imbasit , in in ultima instanta curata carburatorul si mai ales furtunasul din lateral de vacum(dintre carburator si nicaieri )
Multumesc..dar nu cred ca este problema de carburatie..
am gasit senzorul de la aprindere defect..
O zi buna!