Neavand scula speciala recomandata in manualul de service am reusit sa desfac surubul facand o improvizatie ( o surubelnita si o prelungire de surubelnita ). Norocul meu ca au tinut gaurile unde am bagat improvizatia. Nu la fel de norocos am fost cand am vrut sa montez inapoi cureaua si nu reuseam si m-am gandit sa desfac si partea din spate. Cand am tras, s-a rupt partea marcata cu rosu in poza. Am abandonat manevra si am reusit sa bag in alt mod cureaua.
Intrebarea e : o sa am probleme din cauza la bucatica aia rupta ? Materialul e foarte usor, sub 1 gram partea care s-a rupt. Practic numai buza s-a ciobit, iar gaurile alea sunt doar pentru desfacere, banuiesc . Nu am mai facut poze din pacate la partea rupta.
Pana acum am montat urmatoarele :
- Filtru aer K&N
- Toba HMF Performance
- Optimizer HMF
- Saiba 1.5 mm
Atv-ul si-a schimbat total comportamentul dupa toate componentele montate. E mai nervos, e mai dinamic, suna altfel, fuge curul intr-o veselie. Pana acum nu-mi fugea. La urmatoarea iesire cu baietii o sa il compar cu unu de 700 sa vad daca ma tin de el. Inainte de modificari ramaneam aproximativ 10 metri in la demaraj de pe loc.
Attached Files
Edited by Zoot, 03 June 2010 - 09:35 PM.