Am avut si eu o buba cu tractorasul in weekend. Am facut o plimbare de vreo 50 km si la un moment dat am trecut pintr-o apa care ajungea pana la scarite. Am ramas acolo fiindca derapa, am cuplat 4x4, a mers ok, a iesit din apa si la 30m dupa asta a scartait ingrozitor cureaua si s-a oprit motorul.
De atunci a aparut si problema care se manifesta astfel: porneste in N ok, daca incerc sa-l bag in H sau R caraie si nu intra; daca-l bag in H sau R cu motorul oprit intra ok, dar rotile sunt blocate (spatele), adica cutia este cuplata de motor si bineinteles daca incerc sa-l pornest merge mai greu dar porneste pana la urma.
Practic fenomenul e ca nu mai decupleaza cutia de motor la relanti.
Acum am 2 intrebari:
1. E ambreiajul, nu?
2. De ce s-a stricat, am gresit eu cu ceva, am fortat-o in vreun fel, sau pur si simplu a crapat?
Probleme Abreiaj (cred?!)
Started by
six
, May 03 2009 10:43 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 03 May 2009 - 10:43 PM
#2
Posted 04 May 2009 - 08:46 AM
QUOTE (six @ May 3 2009, 11:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Am avut si eu o buba cu tractorasul in weekend. Am facut o plimbare de vreo 50 km si la un moment dat am trecut pintr-o apa care ajungea pana la scarite. Am ramas acolo fiindca derapa, am cuplat 4x4, a mers ok, a iesit din apa si la 30m dupa asta a scartait ingrozitor cureaua si s-a oprit motorul.
De atunci a aparut si problema care se manifesta astfel: porneste in N ok, daca incerc sa-l bag in H sau R caraie si nu intra; daca-l bag in H sau R cu motorul oprit intra ok, dar rotile sunt blocate (spatele), adica cutia este cuplata de motor si bineinteles daca incerc sa-l pornest merge mai greu dar porneste pana la urma.
Practic fenomenul e ca nu mai decupleaza cutia de motor la relanti.
Acum am 2 intrebari:
1. E ambreiajul, nu?
2. De ce s-a stricat, am gresit eu cu ceva, am fortat-o in vreun fel, sau pur si simplu a crapat?
De atunci a aparut si problema care se manifesta astfel: porneste in N ok, daca incerc sa-l bag in H sau R caraie si nu intra; daca-l bag in H sau R cu motorul oprit intra ok, dar rotile sunt blocate (spatele), adica cutia este cuplata de motor si bineinteles daca incerc sa-l pornest merge mai greu dar porneste pana la urma.
Practic fenomenul e ca nu mai decupleaza cutia de motor la relanti.
Acum am 2 intrebari:
1. E ambreiajul, nu?
2. De ce s-a stricat, am gresit eu cu ceva, am fortat-o in vreun fel, sau pur si simplu a crapat?
sa lipit ferodou de oala , poate ai multi km si sa dus el de batran.
#3
Posted 04 May 2009 - 10:12 AM
am uitat sa precizez, atv-ul are 2000 km.
trebuie sa schimb deci si ambreiajul si oala? niste ambreiaje mai bune nu se gasesc decat chinezariile aste care tin cateva mii de km?
trebuie sa schimb deci si ambreiajul si oala? niste ambreiaje mai bune nu se gasesc decat chinezariile aste care tin cateva mii de km?
#4
Posted 06 May 2009 - 09:34 PM
ori ambreiaju ori prin cutie s-a dus naiba ceva. Eu am vazut unul care nu mai intra in viteza. Adica baga de la schimbator in viteza dar nu se misca nici in fata nici in spate. el meu are 3000km dar am si eu alte probleme
#5
Posted 07 May 2009 - 12:23 PM
l-am demontat, cum foarte bine a spus undercover s-au lipit ferodourile alea 3 (defapt doar 2 erau lipite, al 3-lea era doar tocit) de oala. o sa pun si poze cu starea lui, mai tarziu eventual.
mai am o intrebare, se pot schimba ferodourile alea separat, se gasesc?
mai sunt alte operatii de mentenanta de facut daca tot am desfacut astea? a trebuit sa demontez si fulia de la motor ca nu iesea oala.
vad ca mai sunt niste bucsi, un rulment,, etc..
mai am o intrebare, se pot schimba ferodourile alea separat, se gasesc?
mai sunt alte operatii de mentenanta de facut daca tot am desfacut astea? a trebuit sa demontez si fulia de la motor ca nu iesea oala.
vad ca mai sunt niste bucsi, un rulment,, etc..
#6
Posted 20 May 2009 - 03:35 PM
atv-ul meu are 7200km si inca nu a patit nimic la ambreiaj.. ce ziceti sa ii schimb eu la 7500km ambreiajul?
#7
Posted 20 May 2009 - 04:10 PM
n-am mai apucat sa-i fac poze si deja l-am aruncat. inca nu l-am schimbat, deci nu stiu cat de groase sunt ferodourile de pe unul noul, dar la mine ajunsese la fier si d-asta s-a si lipit de oala.
cel mai bine e sa-i desfaci capacul de plastic si sa incerci sa pipai (nu cred ca se vede decat daca dai si oala jos), sa verifici grosimea lor.
cel mai bine e sa-i desfaci capacul de plastic si sa incerci sa pipai (nu cred ca se vede decat daca dai si oala jos), sa verifici grosimea lor.
#8
Posted 20 May 2009 - 04:31 PM
QUOTE (six @ May 20 2009, 05:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
n-am mai apucat sa-i fac poze si deja l-am aruncat. inca nu l-am schimbat, deci nu stiu cat de groase sunt ferodourile de pe unul noul, dar la mine ajunsese la fier si d-asta s-a si lipit de oala.
cel mai bine e sa-i desfaci capacul de plastic si sa incerci sa pipai (nu cred ca se vede decat daca dai si oala jos), sa verifici grosimea lor.
cel mai bine e sa-i desfaci capacul de plastic si sa incerci sa pipai (nu cred ca se vede decat daca dai si oala jos), sa verifici grosimea lor.
E materialul prost. Dar e bine sa-l pastrezi pe cel vechi daca nu e lipit de oala, nu toate placutele se tocesc la fel si unele din ele mai pot fi folosite. Si arculetzele acelea se mai pot folosi.
#9
Posted 22 May 2009 - 10:19 AM
la mine nu mai exista ferodou deloc, ajunsese fier pe fier, ma rog, aluminiu sau ce-i ala.
placutele de pe el se pot demonta? oricum am impresia ca intotdeauna va ceda ferodul si nu arculetele.. ele aratau ca noi, defapt tot ambreiajul arata ca nou in afara de ferodouri..
placutele de pe el se pot demonta? oricum am impresia ca intotdeauna va ceda ferodul si nu arculetele.. ele aratau ca noi, defapt tot ambreiajul arata ca nou in afara de ferodouri..