Jump to content



Photo

Kq 750 Axi


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#21 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 21 May 2009 - 12:15 PM

QUOTE (yanq @ May 21 2009, 12:59 PM) <{POST_SNAPBACK}>
..pana la galerie...cum se desfac clipsurile alea de la caroserie? smile.gif


cu surubelnita , scoti mijlocul clipsului afara si iese. e simpla toata treaba sunt doar 5 suruburi , 2 in chiuloasa ,2 la tota si un colier tot la toba.
  • 0

#22 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 21 May 2009 - 06:17 PM

@undercover
la mine teava care intra in toba pare a fi sudata de toba..si in plus are si doua aripioare(de o parte si de alta) sudate...aici ai gasit tu sita?...tot sudat aveai?


..si nu inteleg rolul acsetui colier?..acolo se imbina tevile sau doar sustine tabla de protectie din jurul tevii?


  • 0

#23 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 22 May 2009 - 12:43 PM

asa e la toate ...dar nu de acolo se desface toba . este un colier mult mai la dreapta , toba iese cu o bucata de teava. se vede mai greu colieru ala e chiar sub plasticu de la aripa spate. de obicei acolo se afla si bucata de sita care este prinsa in 4 puncte mici de sudura.

colieru ala de care zici (de fapt mai e inca unu) doar tine protectia de alumiu .

Edited by undercover, 22 May 2009 - 12:50 PM.

  • 0

#24 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 22 May 2009 - 07:51 PM

..multumesc...am identificat colierul "buclucas"..e chiar sub partea de aripa nedetasabila si de asta nu-l vazusem...cel tarziu duminica il rezolv...

..PS..daca desfac colierul si suruburile de la toba finala...aceasta se trage in spate ?...sau e nevoie sa desfac cu tot cu cele 2 suruburi de la motor?

Edited by yanq, 22 May 2009 - 07:55 PM.

  • 0

#25 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 23 May 2009 - 08:27 PM

..azi am desfacut toata evacuarea..se pare ca nu am niciun obturator pe ea..





  • 0

#26 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 23 May 2009 - 09:59 PM

Eu puteam sa pun pariu ca nu ai obturator pe ea smile.gif
  • 0

#27 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 24 May 2009 - 08:59 AM

QUOTE (d-rive @ May 23 2009, 10:59 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Eu puteam sa pun pariu ca nu ai obturator pe ea smile.gif


..daca stiai de ce m-ai mai lasat sa-l desfac...smile.gif


cablul de acceleratie duce la aceasta cutie neagra....unde trebuie sa caut bucata de aluminiu?..in acea cutie?


  • 0

#28 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 24 May 2009 - 06:45 PM

exact in cutia neagra, se desface usor are 2 sau 3 prinderi de plastic . apesi acceleratia cu motoru oprit si vezi daca ceva impiedica sa se duca cursa la maxim.
  • 0

#29 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 24 May 2009 - 07:04 PM

QUOTE (yanq @ May 24 2009, 09:59 AM) <{POST_SNAPBACK}>
..daca stiai de ce m-ai mai lasat sa-l desfac... smile.gif

Nu eram chiar 100% biggrin.gif

Daca te uiti atent, dupa ce scoti surubul de la parghia de acceleratie de sus de la ghidon, chiar si asa, acceleratia nu face cursa completa. Deci e blocata in alta parte. Cu siguranta e acolo unde ai gasit tu cutiuta aia si cum zice colegul @undercover.

BTW, tot se vorbeste de bujie cu iridium. La 750AXi ce cod are? Cumva DPRE6EIX? Asta fiind bujia "calda". Am intetels ca exista si DRPE7EIX si ca asta ar fi mai rece. Stie cineva mai multe sa ne detalieze si noua?

Edited by d-rive, 24 May 2009 - 07:08 PM.

  • 0

#30 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 25 May 2009 - 05:31 PM

..am gasit...(adica n-am gasit nimic smile.gif )...singura limitare era de la surubul de pe ghidon...era infiletat mai mult de jumatate...acceleratia facea doar jumatate de cursa...(i-am mai lasat o rezerva..nu l-am desfacut la maxim)....


..in poze..inainte si dupa "delimitare" cu accelaratia apasata la maxim....




Edited by yanq, 25 May 2009 - 05:32 PM.

  • 0

#31 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 25 May 2009 - 08:15 PM

Trebuie sa il lasi sa faca cursa completa daca vrei maxim de la motorul ala. Practic tu il gatuiesti astfel.
Deci lasa-i cursa libera pana nu mai ramane deloc spatiul care l-ai aratat in cele doua reprezentari.


Hai, zi careva ce bujie cu iridium merge pe 750AXi.
  • 0

#32 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 25 May 2009 - 08:37 PM

QUOTE (d-rive @ May 25 2009, 09:15 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hai, zi careva ce bujie cu iridium merge pe 750AXi.

Hai ca-mi raspund singur.
E asta:CR6EIA-9?
  • 0

#33 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 25 May 2009 - 10:41 PM

http://www.youtube.c...feature=related


P.S. imi pare rau pentru posturile consecutive dar nu am mai putut edita.
  • 0

#34 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 26 May 2009 - 08:03 AM

..cu rotile suspendate si Octavia mea prinde 250 km/h....smile.gif
  • 0

#35 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 06 November 2009 - 11:13 PM

Apropos de ultima remarca. Am atins fix 130km/h, nu cu rotile suspendate(maxxis bh2) ci cu atv-ul pe sosea. E drept, era in usoara coborare. De cand l-am "gresat" nu am avut ocazia sa prind un drum drept si liber sa-i dau sa vad cat se duce pana ii intra limitarea in turatie.

On-topic. Se vorbeste despre acea intrerupere la cca 38km/h mers constant. In primul rand sunt oarecum dezamagit sunt multi printre noi care chiar se pricep dar totusi nimeni nu i-a dat de cap. Nu ca un repros personal asupra cuiva spun asta ci asa, in sinea mea.

Eu ca si simptomatica am simtit ca efectiv TPS-ul nu se hotaraste ce sa faca, nu citeste exact pozitia sau o chestie in genul asta. Se pare ca sunt colegi de pasiune din SUA care au schimbat TPS-ul cu unul de 2009 si acea ezitare, balbaire a disparut in totalitate.
Vin cu rugamintea daca e vreunul dintre voi, la dealeri ma refer care aveti 750AXi si are intreruperea si aveti posibilitatea sa probati si cu un TPS de 2009 sa vedem daca se confirma. Nu de alta dar m-am saturat sa merg cu viteza constanta pe drumuri de munte si sa ma tina intr-o balbaiala continua biggrin.gif
  • 0

#36 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 07 November 2009 - 08:23 AM

Bujia recomandata cu iridiu este CR7EIX.
La mine intreruperea a disparut odata cu montarea consecutiva a bujiei cu iridiu si a filtrului TwinAir
  • 0

#37 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 07 November 2009 - 08:59 AM

Am pus revo si astea si tot la fel face sad.gif Datorita filtrului de aer mai permisiv si evacuarii mai lejere se aude chiar mai tare intreruperea, uneori da rateuri in admisie. Supapele sunt ok, motorul asemenea, jar mananca. NU zic in sensul ca-mi bat joc de el dar daca am nevoie nu ezita. Deci atv-ul meu merge cel mai bine cu acceleratia la maxim biggrin.gif
  • 0

#38 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,484 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 07 November 2009 - 09:17 AM

Primul Kq(700) n-a avut deloc intrerupere
Al 2lea(750) avea la 45 km/h si n-am putut s-o scot nici cu bujie nici cu filtru
Asta(750eps)avea la 40km/h f putin si a disparut odata cu bujie si filtru

Tind sa cred ca e chestie de reglaje din fabrica si pan" la urma de obisnuinta
  • 0

#39 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 07 November 2009 - 01:22 PM

Eu m-am obisnuit cu intreruperea ,....care nu este mereu. Face de obiecei imediat dupa ce ii fac plinul ..dar nu inteleg de ce.

Edited by otto_csm, 07 November 2009 - 01:23 PM.

  • 0

#40 forumast

forumast

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 102 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Gigi
  • Telefon:ask
  • Marca ATV:KQ 750 PS

Posted 07 November 2009 - 08:42 PM

Subiectul topicului "!!! Probleme King Quad 750, HELP" la care se face referire mai sus - http://atvforum.ro/P...d-75-t3587.html - este al doilea KQ al meu iar mita, cel care a deschis topicul, a facut-o pentru a ma ajuta pe mine in gasirea unei solutii.

Va voi prezenta mai jos cele constatate de mine pe aceasta tema - poate va fi de ajutor cuiva.

Incep prin a va spune ca problema nu s-a rezolvat, dupa 3 luni de incercari, iar KQul a ajuns inapoi la vanzator.

Este vorba de un KQ750 K7 (model 2007) cumparat in octombrie 2008, model neomologat, deci fara vreo limitare. Pentru cine nu stie, cifra care da anul modelului este a 10-cea cifra din seria sasiu pe care o gasiti stantata pe un element tubulat de sasiu, sub carena stanga fata. Era al doilea KQ, inainte avusesem un KQ700, care merge si astazi fara nici cea mai mica problema.

De la bun inceput am sesizat si eu o intrerupere la mers constant, in jurul vitezei de 35km/h, atat in H cat si in L. Aveti o mostra aici - explic mai tarziu de ce in film face la 65 km/h:

Am inceput prin a demonta de pe alt KQ750 care nu face si a pune pe al meu diferite componente - bujie, bobina, ECU, aprindere, injectie, o bucata de motor smile.gif etc.
Am luat manualul de service si am masurat o droaie de puncte si componente electrice si valorile erau conform celor din manual, deci nici o problema.
Fara nici un rezultat pozitiv.
Am descoperit ca in N nu facea. Dupa aceea am scos firele din mufa unde ajung semnalele electrice care dau pozitia cutiei - treapta de viteza in care e - si am inversat N cu H, adica electronica ATVului stia ca e in N dar el era de fapt in H si suspendat pe cric, rotile se invarteau iar pe bord era aprins becul de N. Rezultatul a fost ca nu au mai aparut intreruperile.
Concluzia: intreruperile apar doar atunci cand ATV-ul crede ca este in H si L, iar cand stie ca e in N nu da rateuri, chiar daca de fapt este in H sau L si rotile se invart.
Am mai constatat ca daca modifici reglajul TPSului - senzorul care da pozitia clapetei de admisie aer - poti sa modifici viteza la care apar intreruperile, pe o plaja de la 15 km/h la 70 km/h. In filmul meu apar intreruperile la 65 km/h pentru ca era modificata pozitia TPSului. Cu acest reglaj, nu mai sunt observabile asa tare rateurile, pentru ca e o viteza destul de mare si apare inertia. Singurul dezavantaj e ca, fiind "dereglata" admisia de aer, in unele situatii apar detonatii mari de tot in zona motorului, iar alte dati, cand ai nevoie brusc de putere si accelerezi maxim, te pune in nas in primul moment, ezita sa plece, dupa care te da pe spate cand pleaca de sub tine - era sa cad de pe el pe spate o data intr-o intersectie cand am accelerat.

Pana la urma ATVul a ajuns si in tara de unde era importat iar serviceul de acolo nu a gasit o solutie.
Ultimul "reglaj" a insemnat returnarea ATVului la 700 de km, din care vreo 400 i-a facut pe cric. O experienta urata, de care sa va feriti. Primul lucru pe care il voi face cand imi iau alt ATV este sa verific daca prezinta aceste simptome, sa nu ajung dinnou sa imi iau o jucarie care sa imi aduca placere si relaxare si sa sfarsesc prin serviceuri timp de 3 luni si cu multi bani pierduti.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto