Jump to content



Photo

Ambreiaj manual vs. ambreiaj centrifugal...


  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1 RALLYMAN

RALLYMAN

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 posts
  • Location:Constanta
  • Nume real:George
  • Telefon:722422705
  • Marca ATV:PEIDU CM200ST-2A
  • Numar ATV:CT 97 NLF

Posted 23 February 2007 - 05:02 PM

Din cate am observat ambreiajul centrifugal de tip "Linhai" are oarece probleme de andurantza ... am vazut recent si la Predeal Linhai-uri cu ambreiajul "cazut" ... cat este evaluat ca andurantza cel centrifugal fatza de cel "manual" care practic are "alunecare" tinzand spre zero ... eu am cu ambreiaj manual si cred ca e mai bun ca celalalt ... oare e adevarat ? Argumentazi raspunsul ...
  • 0

#2 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 23 February 2007 - 06:37 PM

Principalul avantaj al ambreiajului de Linhai din punctul meu de vedere este ca nu trebuie sa schimbi vitezele.
In teren poate fi incomoda o cutie manuala.Daca o sa-mi spui de frana de motor la cutia manuala,la Linhai poti folosi treapta de greu la coborarea unei pante accentuate.
Un alt avantaj este faptul ca in 30 de minute poti inlocui ambreiajul defect cu unul nou.
Al treilea avantaj ar fi costul relativ redus al acestei piese.
  • 0

#3 RALLYMAN

RALLYMAN

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 posts
  • Location:Constanta
  • Nume real:George
  • Telefon:722422705
  • Marca ATV:PEIDU CM200ST-2A
  • Numar ATV:CT 97 NLF

Posted 24 February 2007 - 07:29 PM

Da dar daca tine 1000 km sau mai rau 200 km cum am citit intr-un post al lui pprimaru nu cred ca mai este asa ieftin ... ca pina la urma costa cit unul de autoturism ... si daca te lasa cind ti-e lumea mai draga fara sa dea semne ... ca doar nu il cumperi de la magazinul din colt si il schimbi ... si daca mai pui si uzura curelei de la variator (cutia automata) si fuliile ... e mai ieftin sa mergi cu unul inchiriat nu ?
Nu a incercat nimeni sa refaca ferodoul din zona de frecare a ambreiajului centrifugal ... cum se lipea inainte ferodou la placutele de Dacie cu ciorap fin de dama ? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
  • 0

#4 zixx

zixx

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 381 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 24 February 2007 - 08:55 PM

Ambreiajul da semne inainte sa pice smile.gif Trebuie doar sa stii sa le interpretezi.
Cazul cu ambreiajul picat la putini kilometri se datoreaza probabil exploatarii necorespunzatoare.
Uzura pe fulii si la curea apare mai greu,dupa cateva mii de kilometri,dar tot in conditii de forja maxima.
In rest raman celelalte avantaje.
  • 0

#5 bogdan1323

bogdan1323

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 417 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Nume real:bogdan1323
  • Telefon:724378804
  • Marca ATV:suzuki-kingquad
  • Numar ATV:provizoriu

Posted 11 March 2007 - 10:35 AM

QUOTE (RALLYMAN @ Feb 23 2007, 05:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Din cate am observat ambreiajul centrifugal de tip "Linhai" are oarece probleme de andurantza ... am vazut recent si la Predeal Linhai-uri cu ambreiajul "cazut" ... cat este evaluat ca andurantza cel centrifugal fatza de cel "manual" care practic are "alunecare" tinzand spre zero ... eu am cu ambreiaj manual si cred ca e mai bun ca celalalt ... oare e adevarat ? Argumentazi raspunsul ...


cel manual daca il dai la inchirieri nu se strica doar ambreiajul ci si cv si motorul pt ca poater fi dus in turatii ff mari daca nu corelezi schimbarea vitezelor. eu am 2 atvuri un quad de 200 manual si un linkaaai de300 .nu exista comparatie pt ca sunt doua lucruri diferite . in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi
  • 0

#6 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,479 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 11 March 2007 - 09:56 PM

Cvt urile sunt la moda si o sa raspandeasca din ce in ce mai mult si la masini pentru ca au numai avantaje
  • 0

#7 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 11 March 2007 - 11:59 PM

QUOTE (revo @ Mar 11 2007, 09:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Cvt urile sunt la moda si o sa raspandeasca din ce in ce mai mult si la masini pentru ca au numai avantaje

da asa este
  • 0

#8 Cata Venezia

Cata Venezia

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 600 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0744 111 097
  • Marca ATV:NEW FORCE MOTOR 500L
  • Numar ATV:B-71-WSI

Posted 11 April 2007 - 08:39 PM

QUOTE (RALLYMAN @ Feb 23 2007, 06:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Din cate am observat ambreiajul centrifugal de tip "Linhai" are oarece probleme de andurantza ... am vazut recent si la Predeal Linhai-uri cu ambreiajul "cazut" ... cat este evaluat ca andurantza cel centrifugal fatza de cel "manual" care practic are "alunecare" tinzand spre zero ... eu am cu ambreiaj manual si cred ca e mai bun ca celalalt ... oare e adevarat ? Argumentazi raspunsul ...

CVT-ul este SFANT!Am vazut ca ai ajuns la concluzia asta acum cand ne-am cunoscut la CHEIA.
  • 0

#9 RALLYMAN

RALLYMAN

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 posts
  • Location:Constanta
  • Nume real:George
  • Telefon:722422705
  • Marca ATV:PEIDU CM200ST-2A
  • Numar ATV:CT 97 NLF

Posted 12 April 2007 - 10:38 AM

Asa este ... urmatorul va fi CVT ... sad.gif
  • 0

#10 alex_nicolae

alex_nicolae

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Nume real:alex
  • Telefon:744660200
  • Marca ATV:suzuki ltz400
  • Numar ATV:b-56-zvs

Posted 12 April 2007 - 12:00 PM

prostii!! bleah..

un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..

cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..

adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?

sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur

concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.

parerea mea mad.gif


QUOTE (bogdan1323 @ Mar 11 2007, 11:35 AM) <{POST_SNAPBACK}>
cel manual daca il dai la inchirieri nu se strica doar ambreiajul ci si cv si motorul pt ca poater fi dus in turatii ff mari daca nu corelezi schimbarea vitezelor. eu am 2 atvuri un quad de 200 manual si un linkaaai de300 .nu exista comparatie pt ca sunt doua lucruri diferite . in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi


"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!

cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?

te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"

ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...
  • 0

#11 gaby

gaby

    ATVMAG

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Otopeni
  • Interests:ATV
  • Nume real:Vatafu Gabriel
  • Telefon:0723.632.400
  • Marca ATV:Polaris Scrambler 500HO
  • Numar ATV:B-55-SJA

Posted 12 April 2007 - 01:58 PM

daca vrei putem sa ne strangem sa-ti facem statuie wheelchair.gif
  • 0

#12 alex_nicolae

alex_nicolae

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 18 posts
  • Nume real:alex
  • Telefon:744660200
  • Marca ATV:suzuki ltz400
  • Numar ATV:b-56-zvs

Posted 12 April 2007 - 02:11 PM

nu frate, cred ca ai inteles gresit

eu vream doar sa prezint avantajele (pe care le consider eu) ale unei cutii manuale fata de una CVT... parca asta era topicul, nu?
  • 0

#13 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,479 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 12 April 2007 - 03:40 PM

automatul si quadul de 130 de kg sunt pt copii ,femei si lenesi, iat tractorul adevarat de 300 kg pt barbati adevarati(asta apropos de scutere,greutatea este de scuter hysterical.gif )
  • 0

#14 gaby

gaby

    ATVMAG

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,123 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Otopeni
  • Interests:ATV
  • Nume real:Vatafu Gabriel
  • Telefon:0723.632.400
  • Marca ATV:Polaris Scrambler 500HO
  • Numar ATV:B-55-SJA

Posted 12 April 2007 - 04:22 PM

QUOTE (alex_nicolae @ Apr 12 2007, 01:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
prostii!! bleah..

un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..

cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..

concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.

ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...


nu frate, am inteles ce ai scris ... stiu sa citesc si printre randuri dar mai ales in ele
eu te inteleg ca esti multumit de alegere (si de atv si de manuala) dar daca toti ar face ca tine am avea 500 de oameni aici cu orgasme multiple provocate de masinariile fiecaruia si de ce poate aceasta, nu? smile.gif

pe macadam te cred ca esti tare dar la primul noroi iti spun ca ii pui cruce cum au pus si altii la harghita cand a organizat polaris si au avut inspiratia sa sape o groapa cu excavatoru in nisip si sa puna ceva apa; dupa cateva ture NU A MAI TRECUT PE ACOLO niciun yamaha sau ce mai erau pe acolo pe cand tractorasele si scrambleru meu au trecut doar cu tract spate deci da-mi voie sa nu ma consider batran sau comod ci doar sa cred ca am facut o alegere buna, nimic nu e mai bun decat 4x4 la indemana
si inca ceva... ai cumva omologare 2 locuri sa plimbi gagica sau vreun amic? tongue.gif
  • 0

#15 revo

revo

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,479 posts
  • Gender:Male
  • Location:atv land
  • Interests:motoarele
  • Nume real:atv REVO - lution
  • Telefon:pm
  • Marca ATV:S U Z U K I KQ750 EPS

Posted 12 April 2007 - 05:29 PM

Mai zi GAby ,zi! clap.gif
  • 0

#16 Sever Oprisan

Sever Oprisan

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 posts
  • Gender:Male
  • Location:Covasna
  • Nume real:Sever Oprisan
  • Telefon:749207700
  • Marca ATV:Suzuki KQ700
  • Numar ATV:neinmatriculabil

Posted 12 April 2007 - 07:22 PM

Bine zis Gaby. De obicei cei cu "scule mici si manuale" se
lauda cel mai mult hysterical.gif
  • 0

#17 Cata Venezia

Cata Venezia

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 600 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0744 111 097
  • Marca ATV:NEW FORCE MOTOR 500L
  • Numar ATV:B-71-WSI

Posted 12 April 2007 - 09:09 PM

QUOTE (alex_nicolae @ Apr 12 2007, 01:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
prostii!! bleah..

un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..

cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..

adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?

sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur

concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.

parerea mea mad.gif
"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!

cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?

te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"

ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...

w00t2.gif dwarf.gif Vreau sa te vad si eu prin padure printre copaci cu 40-50 la ora cum schimbi vitezele asa repede,sa franezi extremes sa schimbi iar viteza........, crazy.gif
  • 0

#18 omul

omul

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 399 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valcea (brezoi)
  • Nume real:Florin
  • Telefon:744543875
  • Marca ATV:Bakus 260
  • Numar ATV:VL 78 PIL

Posted 12 April 2007 - 09:11 PM

Tot CVT-ul ramane de baza si fabricile de masini au crescut productia la cutiile automate pentru ca se cauta mai mult masinile cu cutiile automate bike.gif
  • 0

#19 bogdan1323

bogdan1323

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 417 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Nume real:bogdan1323
  • Telefon:724378804
  • Marca ATV:suzuki-kingquad
  • Numar ATV:provizoriu

Posted 12 April 2007 - 09:18 PM

aleeeeeex inseamna ca pt tine off road inseamna un pic de iarba si niste praf nu panta de nu poti sta in picioare printre crengi care te dau jos de pe atv si rugi de trandafir care iti sfarteca costumul si trolii in noroi pana la gatcind nici gand sa mai gasesti schimbatorul asa ca nu te aventura pe teren necunoscut si nu iti lauda jucaria . este parerea ta exprimo simplu fara aciditati sa nu te stropesti
  • 0

#20 Cata Venezia

Cata Venezia

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 600 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Catalin
  • Telefon:0744 111 097
  • Marca ATV:NEW FORCE MOTOR 500L
  • Numar ATV:B-71-WSI

Posted 12 April 2007 - 11:19 PM

QUOTE (alex_nicolae @ Apr 12 2007, 01:00 PM) <{POST_SNAPBACK}>
prostii!! bleah..

un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..

cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..

adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?

sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur

concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.

parerea mea mad.gif
"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!

cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?

te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"

ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...

hysterical.gif Cand esti 2 pe ATV lasi sarcina schimbatului de viteza pasagerului ,ca doar ai loc suficient la podul pedalier,sau fereasca Dumnezeu sa fii pe urcare si sa agati o creanga ca sigur ai sa schimbi viteza sau ATV-ul cu un CVT-eu. tank.gif
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto