Ambreiaj manual vs. ambreiaj centrifugal...
#1
Posted 23 February 2007 - 05:02 PM
#2
Posted 23 February 2007 - 06:37 PM
In teren poate fi incomoda o cutie manuala.Daca o sa-mi spui de frana de motor la cutia manuala,la Linhai poti folosi treapta de greu la coborarea unei pante accentuate.
Un alt avantaj este faptul ca in 30 de minute poti inlocui ambreiajul defect cu unul nou.
Al treilea avantaj ar fi costul relativ redus al acestei piese.
#3
Posted 24 February 2007 - 07:29 PM
Nu a incercat nimeni sa refaca ferodoul din zona de frecare a ambreiajului centrifugal ... cum se lipea inainte ferodou la placutele de Dacie cu ciorap fin de dama ?
#4
Posted 24 February 2007 - 08:55 PM
Cazul cu ambreiajul picat la putini kilometri se datoreaza probabil exploatarii necorespunzatoare.
Uzura pe fulii si la curea apare mai greu,dupa cateva mii de kilometri,dar tot in conditii de forja maxima.
In rest raman celelalte avantaje.
#5
Posted 11 March 2007 - 10:35 AM
cel manual daca il dai la inchirieri nu se strica doar ambreiajul ci si cv si motorul pt ca poater fi dus in turatii ff mari daca nu corelezi schimbarea vitezelor. eu am 2 atvuri un quad de 200 manual si un linkaaai de300 .nu exista comparatie pt ca sunt doua lucruri diferite . in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi
#6
Posted 11 March 2007 - 09:56 PM
#7
Posted 11 March 2007 - 11:59 PM
da asa este
#8
Posted 11 April 2007 - 08:39 PM
CVT-ul este SFANT!Am vazut ca ai ajuns la concluzia asta acum cand ne-am cunoscut la CHEIA.
#9
Posted 12 April 2007 - 10:38 AM
#10
Posted 12 April 2007 - 12:00 PM
un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..
cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..
adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?
sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur
concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.
parerea mea
"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!
cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?
te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"
ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...
#11
Posted 12 April 2007 - 01:58 PM
#12
Posted 12 April 2007 - 02:11 PM
eu vream doar sa prezint avantajele (pe care le consider eu) ale unei cutii manuale fata de una CVT... parca asta era topicul, nu?
#13
Posted 12 April 2007 - 03:40 PM
#14
Posted 12 April 2007 - 04:22 PM
un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..
cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..
concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.
ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...
nu frate, am inteles ce ai scris ... stiu sa citesc si printre randuri dar mai ales in ele
eu te inteleg ca esti multumit de alegere (si de atv si de manuala) dar daca toti ar face ca tine am avea 500 de oameni aici cu orgasme multiple provocate de masinariile fiecaruia si de ce poate aceasta, nu?
pe macadam te cred ca esti tare dar la primul noroi iti spun ca ii pui cruce cum au pus si altii la harghita cand a organizat polaris si au avut inspiratia sa sape o groapa cu excavatoru in nisip si sa puna ceva apa; dupa cateva ture NU A MAI TRECUT PE ACOLO niciun yamaha sau ce mai erau pe acolo pe cand tractorasele si scrambleru meu au trecut doar cu tract spate deci da-mi voie sa nu ma consider batran sau comod ci doar sa cred ca am facut o alegere buna, nimic nu e mai bun decat 4x4 la indemana
si inca ceva... ai cumva omologare 2 locuri sa plimbi gagica sau vreun amic?
#15
Posted 12 April 2007 - 05:29 PM
#16
Posted 12 April 2007 - 07:22 PM
lauda cel mai mult
#17
Posted 12 April 2007 - 09:09 PM
un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..
cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..
adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?
sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur
concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.
parerea mea
"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!
cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?
te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"
ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...
Vreau sa te vad si eu prin padure printre copaci cu 40-50 la ora cum schimbi vitezele asa repede,sa franezi extremes sa schimbi iar viteza........,
#18
Posted 12 April 2007 - 09:11 PM
#19
Posted 12 April 2007 - 09:18 PM
#20
Posted 12 April 2007 - 11:19 PM
un atv cu cutie automata conduce oricine... era la o iesire un pusti de 11 ani pe un tractoras d-asta automat..
cred ca bunica ar putea sa dea niste ture in forja cu un automat d-asta fara probleme..
adevarata placere e sa schimbi fratilor, sa ii dai frana de motor, sa te ridici pe 2 roti.. sa sari... si in urcare te ajuta... intr-adevvar, e putin mai dificil sa schimbi cand stai in picioare si ai cizme de enduro si nu prea iti intra sub schimbator,... dar asta e frumusetea, nu?
sa vezi cum e sa ii dai cox si sa te iei cu motocicletele pe strada... si dup-aia sa intri in teren si sa retrogradezi imediat inainte de curba ca apoi sa accelerezi la maxim sa se duca frumos spatele in derapaj.. asta e frumusetea... nu ca pe scuter.. dai de o manetuta si merge inainte singur
concluzie: automat este pentru copii, femei si lenesi.
parerea mea
"in teren hard si in conditii dificile e mai bun automatic pt ca ai o mana libera si poti sa te tii sau sa te echilibrezi"
aloo!
cum adica ai o mana libera? cum adica poti sa te tii sau sa te echilibrezi?? pai ce faci frate, balet pe sarma?
te tii zdravan de ghidon cu ambele maini.. si la automat SI LA MANUAL!!! pai ce, la manual schimbi cu mana?!?!?!?!
in plus, daca stii, la manual poti schimba si fara ambreaj, in cazul in care ti se pare prea greu sa actionezi ambreajul cu doua degete in urmare pentru ca te "dezechilibreaza"
ce mai, manual este pentru sport si adrenalina, automat e pentru "comfort". dar daca cineva cauta conform, ce cauta pe un atv in padure, teren hard sau namol? ca nu inteleg...
Cand esti 2 pe ATV lasi sarcina schimbatului de viteza pasagerului ,ca doar ai loc suficient la podul pedalier,sau fereasca Dumnezeu sa fii pe urcare si sa agati o creanga ca sigur ai sa schimbi viteza sau ATV-ul cu un CVT-eu.