salut,
cand am pornit atv-ul, am constatat ca senzorul de temperatura a ramas aprins. dupa vreo 10 min de mers s-a stins. mentionez ca inainte sa se intample am intrat intr-un mocirla cu el. de la ce poate sa fie? am 4600 km cu el si nu s-a mai aprins niciodata pana acum. oricum dupa ce s-a stins cred ca am mai mers 1 ora forja maxima si nu s-a aprins nimic.
multumesc anticipat
Probleme La Kq; Senzor Temperatura
Started by
kqaje
, Jun 14 2009 07:53 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 14 June 2009 - 07:53 PM
#2
Posted 14 June 2009 - 09:43 PM
De obiecei problema asta (din ce am citit tot aici pe forum) este din cauza ca intra mizerie pe la radiator...seminte de plante...noroi,etc .
Baga jetu pe radiator sa iasa mizeria si vezi apoi...daca nu service.
Uite aici topicul pe care s-a discutat :
http://atvforum.ro/D...gire-t2597.html
Baga jetu pe radiator sa iasa mizeria si vezi apoi...daca nu service.
Uite aici topicul pe care s-a discutat :
http://atvforum.ro/D...gire-t2597.html
Edited by otto_csm, 14 June 2009 - 09:47 PM.
#3
Posted 14 June 2009 - 09:47 PM
QUOTE (kqaje @ Jun 14 2009, 08:53 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salut,
cand am pornit atv-ul, am constatat ca senzorul de temperatura a ramas aprins. dupa vreo 10 min de mers s-a stins. mentionez ca inainte sa se intample am intrat intr-un mocirla cu el. de la ce poate sa fie? am 4600 km cu el si nu s-a mai aprins niciodata pana acum. oricum dupa ce s-a stins cred ca am mai mers 1 ora forja maxima si nu s-a aprins nimic.
multumesc anticipat
cand am pornit atv-ul, am constatat ca senzorul de temperatura a ramas aprins. dupa vreo 10 min de mers s-a stins. mentionez ca inainte sa se intample am intrat intr-un mocirla cu el. de la ce poate sa fie? am 4600 km cu el si nu s-a mai aprins niciodata pana acum. oricum dupa ce s-a stins cred ca am mai mers 1 ora forja maxima si nu s-a aprins nimic.
multumesc anticipat
cand ai pornit ateveul motoru era rece sau cald ? daca era cald si tocmai ce intrasei in mocirla , banuiesc ca sau umplut faguri de la radiator cu noroi si nu mai putea sa raceasca bine . daca motoru era rece si sa aprins indicatoru atunci era un contact imperfect .
#4
Posted 16 June 2009 - 08:19 PM
QUOTE (undercover @ Jun 14 2009, 10:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
cand ai pornit ateveul motoru era rece sau cald ? daca era cald si tocmai ce intrasei in mocirla , banuiesc ca sau umplut faguri de la radiator cu noroi si nu mai putea sa raceasca bine . daca motoru era rece si sa aprins indicatoru atunci era un contact imperfect .
motorul era cald, cred ca ai dreptate in ce zici, multumesc