Consum Exagerat Kq
#1
Posted 30 June 2009 - 08:54 AM
Ca si comparatie, pe acelasi traseu pe care il facem impreuna(si eu am un KQ 750), eu consum cam 3 liniute si Robi ramine aproape cu rezervorul gol. Mentionez ca avem amindoi filtre K&N iar eu am Bighoarne pe 26' si Robi pe 25'.
Exista la KQ 750 posibilitatea de a regla amestecul de benzina/aer, sau senzori de amestec care ar putea fi dereglati?
#2
Posted 30 June 2009 - 10:21 AM
Ca si comparatie, pe acelasi traseu pe care il facem impreuna(si eu am un KQ 750), eu consum cam 3 liniute si Robi ramine aproape cu rezervorul gol. Mentionez ca avem amindoi filtre K&N iar eu am Bighoarne pe 26' si Robi pe 25'.
Exista la KQ 750 posibilitatea de a regla amestecul de benzina/aer, sau senzori de amestec care ar putea fi dereglati?
e posibil sa se fi umblat pe la carburator la amestecul de benzina cu aer.probabil a fost umblat la jiglerul de benzina si cand il accelereaza brusc se inneaca pentru ca injecteaza mai multa benzina decat trebuie iar aer are putin si nu se poate face arderea si d'aia moare morotasul.trebuie facuta o inspectie la un service,sa nu umblati la reglajele carburatorului decat daca aveti cunostinte despre asa ceva
#3
Posted 30 June 2009 - 10:39 AM
ATV-UL IL AM DE NOU SI NU A UMBLAT LA EL NIMENI NICIODATA.
#4
Posted 30 June 2009 - 11:21 AM
#5
Posted 30 June 2009 - 02:11 PM
Daca merge rotund si frumos...probabil e belit ceva la clapeta de aer.
#6
Posted 30 June 2009 - 02:56 PM
#7
Posted 30 June 2009 - 03:49 PM
Vreodata? Pai cum e aia hard fara roll-over ?
Da, s-a mai si rasturnat dar fara urmari grave. Referitor la chestia de injectie, din cite stiu eu ,750 AXI este o struto-camila cu carburator si injectie monopunct(ca si daciile 1310 cu sistem de injecie Bosch). Poate ma insel...
Edited by oldshaterland, 30 June 2009 - 03:52 PM.
#8
Posted 30 June 2009 - 04:09 PM
Edited by otto_csm, 30 June 2009 - 04:10 PM.
#9
Posted 30 June 2009 - 04:19 PM
#10
Posted 30 June 2009 - 04:34 PM
#11
Posted 30 June 2009 - 08:04 PM
atv-ul are 3600km si reviziile facute la 350 si 2500 km
ATV-UL A CAZUT DOAR RE O PARTE FARA SA SE RASTOARNE COMPLET NICIODATA.
LA 3000KM AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER CU UNUL K&N. DIN ACEA ZI ATV-UL MEU CONSUMA 10L DE
BENZINA LA 65KM. NU SE SIMTE SA MEARGA MAI INECAT DECIT INAINTE SAU SA SCOATA FUM;
NU DA RATEURI
TOT ATUNCI AM MAI OBSERVAT CEVA CIUDAT. CIND PORNESC DE PE LOC INDIFERENT CA MOTORUL
E CALD SAU RECE SE SIMTE LA PLECARE O SMUCITURA CA SI CUM AR FII INFRINAT SI
APOI PLEACA DEABIA.AM VERIFICAT SI PISTONASELE NU RAMIN BLOCATE[ LA FRINA]
#12
Posted 30 June 2009 - 08:48 PM
#13
Posted 30 June 2009 - 08:57 PM
#14
Posted 30 June 2009 - 09:04 PM
ATV-UL A CAZUT DOAR RE O PARTE FARA SA SE RASTOARNE COMPLET NICIODATA.
LA 3000KM AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER CU UNUL K&N. DIN ACEA ZI ATV-UL MEU CONSUMA 10L DE
BENZINA LA 65KM. NU SE SIMTE SA MEARGA MAI INECAT DECIT INAINTE SAU SA SCOATA FUM;
NU DA RATEURI
TOT ATUNCI AM MAI OBSERVAT CEVA CIUDAT. CIND PORNESC DE PE LOC INDIFERENT CA MOTORUL
E CALD SAU RECE SE SIMTE LA PLECARE O SMUCITURA CA SI CUM AR FII INFRINAT SI
APOI PLEACA DEABIA.AM VERIFICAT SI PISTONASELE NU RAMIN BLOCATE[ LA FRINA]
Pai daca tu zici ca de cand ai schimbat filtrul de aer s-a simtit o diferenta in sensul rau al cuvantului,parerea mea ar fi ca sa pui inapoi acel filtru vechi daca-l mai ai si sa vezi cum se comporta cu el.dupa logica mea eu zic ca atvul consuma mai multa benzina daca(in cazul tau) filtrul nu da suficient aer,adica benzina nu arde fara aer cand tu il accelerezi si motorul bineinteles ca se asfisiaza.cand e accelerat,motorul trage mai multa benzina dar trebuie sa traga si mai mult aer in acelasi timp ca sa se poata face arderea.poti face o proba scotandu-i filtrul de aer de tot,sa vezi daca il accelerezi brusc tot asa se intampla?daca nu se intampla tot asa inseamna ca e de la filtru