Jump to content



Photo

Consum Exagerat Kq


  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 30 June 2009 - 08:54 AM

Deschid acest topic deoarece, de citeva saptamini, KQ 750 al lui Robi a inceput sa pape benzina la greu. Nu da rateuri si merge bine in rest cu mentiunea ca, uneori, cind vrea sa-l accelereze mai brusc de pe loc motorul se opreste.
Ca si comparatie, pe acelasi traseu pe care il facem impreuna(si eu am un KQ 750), eu consum cam 3 liniute si Robi ramine aproape cu rezervorul gol. Mentionez ca avem amindoi filtre K&N iar eu am Bighoarne pe 26' si Robi pe 25'.
Exista la KQ 750 posibilitatea de a regla amestecul de benzina/aer, sau senzori de amestec care ar putea fi dereglati?
  • 0

#2 cosmin26

cosmin26

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 29 posts
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:NOIKA
  • Marca ATV:LINHAI ANNIVERSAR 4*4
  • Numar ATV:PH-11-DMJ

Posted 30 June 2009 - 10:21 AM

QUOTE (oldshaterland @ Jun 30 2009, 09:54 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Deschid acest topic deoarece, de citeva saptamini, KQ 750 al lui Robi a inceput sa pape benzina la greu. Nu da rateuri si merge bine in rest cu mentiunea ca, uneori, cind vrea sa-l accelereze mai brusc de pe loc motorul se opreste.
Ca si comparatie, pe acelasi traseu pe care il facem impreuna(si eu am un KQ 750), eu consum cam 3 liniute si Robi ramine aproape cu rezervorul gol. Mentionez ca avem amindoi filtre K&N iar eu am Bighoarne pe 26' si Robi pe 25'.
Exista la KQ 750 posibilitatea de a regla amestecul de benzina/aer, sau senzori de amestec care ar putea fi dereglati?


e posibil sa se fi umblat pe la carburator la amestecul de benzina cu aer.probabil a fost umblat la jiglerul de benzina si cand il accelereaza brusc se inneaca pentru ca injecteaza mai multa benzina decat trebuie iar aer are putin si nu se poate face arderea si d'aia moare morotasul.trebuie facuta o inspectie la un service,sa nu umblati la reglajele carburatorului decat daca aveti cunostinte despre asa ceva
  • 0

#3 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 30 June 2009 - 10:39 AM

QUOTE (cosmin26 @ Jun 30 2009, 11:21 AM) <{POST_SNAPBACK}>
e posibil sa se fi umblat pe la carburator la amestecul de benzina cu aer.probabil a fost umblat la jiglerul de benzina si cand il accelereaza brusc se inneaca pentru ca injecteaza mai multa benzina decat trebuie iar aer are putin si nu se poate face arderea si d'aia moare morotasul.trebuie facuta o inspectie la un service,sa nu umblati la reglajele carburatorului decat daca aveti cunostinte despre asa ceva



ATV-UL IL AM DE NOU SI NU A UMBLAT LA EL NIMENI NICIODATA.
  • 0

#4 danielty95

danielty95

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 128 posts
  • Nume real:Daniel
  • Telefon:-
  • Marca ATV:Linhai Muddy 300 4X4
  • Numar ATV:NT-13-TYD

Posted 30 June 2009 - 11:21 AM

Ce treaba are carburatorul cu injectia??? Din cate vad eu aici robi are un kq 750 AXI, ceea ce inseamna ca e motor cu injectie (pt necunoscatori "I"-ul de la AXI inseamna injectie). Deci trebuie sa te duci la un service sa iti regleze computer-ul de la injectie... Nu stiu sigur dar s-ar putea sa ai injectie EFI si s-ar putea sa fie dereglat ceva...
  • 0

#5 Richelieu

Richelieu

    Membru Arfos

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,466 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Mircea Muntean
  • Telefon:724031626
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 700

Posted 30 June 2009 - 02:11 PM

Cu injectie sunt si alea cu AXI..si alea fara AXI...si alea de 750..si alea de 700 mai vechi..toate sunt cu injectie smile.gif.
Daca merge rotund si frumos...probabil e belit ceva la clapeta de aer.
  • 0

#6 crazywolff

crazywolff

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Nume real:silviu
  • Telefon:0768685312
  • Marca ATV:CAN AM MAVERICK 1000 TURBO MAX
  • Numar ATV:galben

Posted 30 June 2009 - 02:56 PM

atv-ul a fost rasturnat vreodata?
  • 0

#7 oldshaterland

oldshaterland

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 377 posts
  • Gender:Male
  • Location:timisoara
  • Nume real:doru
  • Telefon:0722870487
  • Marca ATV:suzuki 750axi

Posted 30 June 2009 - 03:49 PM

QUOTE (crazywolff @ Jun 30 2009, 03:56 PM) <{POST_SNAPBACK}>
atv-ul a fost rasturnat vreodata?

Vreodata? hysterical.gif Pai cum e aia hard fara roll-over thumbup.gif ?
Da, s-a mai si rasturnat dar fara urmari grave. Referitor la chestia de injectie, din cite stiu eu ,750 AXI este o struto-camila cu carburator si injectie monopunct(ca si daciile 1310 cu sistem de injecie Bosch). Poate ma insel...

Edited by oldshaterland, 30 June 2009 - 03:52 PM.

  • 0

#8 otto_csm

otto_csm

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 956 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valenii de Munte(Prahova)...in weekend
  • Interests:Atv - iesc !
  • Nume real:Cosmin Oto
  • Telefon:prietenii il cunosc
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:....TTO

Posted 30 June 2009 - 04:09 PM

Consumul marit, la motoarele pe benzina, nu se datora lipsei aerului din amestec?(sau prea putin aer)

Edited by otto_csm, 30 June 2009 - 04:10 PM.

  • 0

#9 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 30 June 2009 - 04:19 PM

da si tu mai multe date despre atv ...cati km are , daca cumva consuma ulei sau compresia e la pamant . eu inclin sa cred ca sau uzat secmenti a scazut din compresie si de aia consuma mai mult .....asa am patit eu cel putin . baga o sarma in mufa aia de langa calculator si vezi daca iti apare vreo eroare pe bord sa nu ai vreun senzor cu buba.
  • 0

#10 crazywolff

crazywolff

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 44 posts
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare
  • Nume real:silviu
  • Telefon:0768685312
  • Marca ATV:CAN AM MAVERICK 1000 TURBO MAX
  • Numar ATV:galben

Posted 30 June 2009 - 04:34 PM

motorul are un suport ,pe partea cu schimbatorul.e cam deasupra motorului,cred ca pentru atenuarea vibratiilor.daca ala s-a rupt,(e un fel de semicerc cu un ax care intra intr-un tampon de cauciuc),mansonul de cauciuc ce vine intre carburator si filtrul de aer,poate fi crapat si trage aer p-acolo.si intr-adevar la accelerari se mai opreste motorul.asta am patit eu.
  • 0

#11 robi

robi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Greschner Robert
  • Telefon:0766800553
  • Marca ATV:Yamaha grizzli 700
  • Numar ATV:TM-15-FJI

Posted 30 June 2009 - 08:04 PM

QUOTE (undercover @ Jun 30 2009, 05:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
da si tu mai multe date despre atv ...cati km are , daca cumva consuma ulei sau compresia e la pamant . eu inclin sa cred ca sau uzat secmenti a scazut din compresie si de aia consuma mai mult .....asa am patit eu cel putin . baga o sarma in mufa aia de langa calculator si vezi daca iti apare vreo eroare pe bord sa nu ai vreun senzor cu buba.



atv-ul are 3600km si reviziile facute la 350 si 2500 km

ATV-UL A CAZUT DOAR RE O PARTE FARA SA SE RASTOARNE COMPLET NICIODATA.

LA 3000KM AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER CU UNUL K&N. DIN ACEA ZI ATV-UL MEU CONSUMA 10L DE

BENZINA LA 65KM. NU SE SIMTE SA MEARGA MAI INECAT DECIT INAINTE SAU SA SCOATA FUM;

NU DA RATEURI

TOT ATUNCI AM MAI OBSERVAT CEVA CIUDAT. CIND PORNESC DE PE LOC INDIFERENT CA MOTORUL

E CALD SAU RECE SE SIMTE LA PLECARE O SMUCITURA CA SI CUM AR FII INFRINAT SI

APOI PLEACA DEABIA.AM VERIFICAT SI PISTONASELE NU RAMIN BLOCATE[ LA FRINA] help.gif
  • 0

#12 d-rive

d-rive

    deleted

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,064 posts
  • Gender:Male
  • Location:CO
  • Interests:atv&amp;atv
  • Nume real:Suzuki
  • Telefon:0000000000
  • Marca ATV:Suzuki
  • Numar ATV:10

Posted 30 June 2009 - 08:48 PM

Cureaua patineaza? Sau poate greutatile alea nu lucreaza bine la variator.
  • 0

#13 yanq

yanq

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 351 posts
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Nume real:Iancu E.
  • Telefon:0722000000
  • Marca ATV:KingQuad 750AxI
  • Numar ATV:BZ-99-ATV

Posted 30 June 2009 - 08:57 PM

..schimba la loc fltrul de aer cu cel orginal daca zici ca din acea zi consuma mai mult...
  • 0

#14 cosmin26

cosmin26

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 29 posts
  • Nume real:cosmin
  • Telefon:NOIKA
  • Marca ATV:LINHAI ANNIVERSAR 4*4
  • Numar ATV:PH-11-DMJ

Posted 30 June 2009 - 09:04 PM

QUOTE (robi @ Jun 30 2009, 09:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
atv-ul are 3600km si reviziile facute la 350 si 2500 km

ATV-UL A CAZUT DOAR RE O PARTE FARA SA SE RASTOARNE COMPLET NICIODATA.

LA 3000KM AM SCHIMBAT FILTRUL DE AER CU UNUL K&N. DIN ACEA ZI ATV-UL MEU CONSUMA 10L DE

BENZINA LA 65KM. NU SE SIMTE SA MEARGA MAI INECAT DECIT INAINTE SAU SA SCOATA FUM;

NU DA RATEURI

TOT ATUNCI AM MAI OBSERVAT CEVA CIUDAT. CIND PORNESC DE PE LOC INDIFERENT CA MOTORUL

E CALD SAU RECE SE SIMTE LA PLECARE O SMUCITURA CA SI CUM AR FII INFRINAT SI

APOI PLEACA DEABIA.AM VERIFICAT SI PISTONASELE NU RAMIN BLOCATE[ LA FRINA] help.gif


Pai daca tu zici ca de cand ai schimbat filtrul de aer s-a simtit o diferenta in sensul rau al cuvantului,parerea mea ar fi ca sa pui inapoi acel filtru vechi daca-l mai ai si sa vezi cum se comporta cu el.dupa logica mea eu zic ca atvul consuma mai multa benzina daca(in cazul tau) filtrul nu da suficient aer,adica benzina nu arde fara aer cand tu il accelerezi si motorul bineinteles ca se asfisiaza.cand e accelerat,motorul trage mai multa benzina dar trebuie sa traga si mai mult aer in acelasi timp ca sa se poata face arderea.poti face o proba scotandu-i filtrul de aer de tot,sa vezi daca il accelerezi brusc tot asa se intampla?daca nu se intampla tot asa inseamna ca e de la filtru
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto