Jump to content



Photo

Tuning Linhai


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 19 July 2009 - 11:21 PM

salut.
in urma citirii mai multor topicuri, am dat peste http://www.kini-tec.de/ , unde am gasit kitul de marire a cilindreiei la linhai, de asemenea si o axa cu came sport. le-am comandat si primit, iar in acest weekend, le-am si montat pe atv. piesele sunt fabricate de malossi in italia.

un pic de tzeapa, pt ca pe net scrie ca este de 300cm3, iar in instructiuniile de folosire a kitului scrie ca este de 290cm3 (daca stiam nu il mai cumparam), iar axa cu came nu avea boltul de fixare a rotii dintate...

pretul a fost cel de pe net, si nu altul, cu toate ca daca te loghezi cu userul personal, nu iti mai calculeaza TVA-ul, si pare mai ieftin (exista un topic unde cineva se plangea de acest lucru, si de aceea le-am trimis poze la cei de la kinitec cu acest lucru, si am primit si o explicatie, cum ca nu mi-am trecut cota de tva), dar la final de tot, apare pretul fina cu tot cu TVAl.

pistoanele par identice, doar cilindrul este din aluminiu(fata de cel din original din otel), si cam cu 1mm mai mare pe diametru (vezi in poza cu garnitura de chiuloasa, se vede una mai intunecata dedesubt, fiind cea originala)
axa cu came este mai rotunda decat cea orignala.
nu am apucat sa ma dau cu el pt ca demontarea si montarea a durat tot weekendul, plus berile de rigoare, asa ca nu va pot spune cum merge. de pornit a pornit la cheie (spre surprinderea mea). cel mai mult m-am chinuit cu reglarea distributiei (a trebuit sa desfac chiuloasa ca sa vad unde este PMS-ul, adica punctul mort superior, ca nu este insemnat nicunde... cu toate ca in manual scrie ca ar fi...)
ulei full sintetic 10W-40 castrol racing.
lichid de racire roz, ca cel ieftin mi-a terminat pompa de apa. (pompa de apa reparata, tnx andi pt piese)
din garnitura de chiuloasa, am scos o placuta (erau 3), deci teoretic am marit un pic compresia. va trebui masurata, sa vad ce valori da. (poate mai scot una, numai sa nu dea una din supape in piston...).

oricum va urma si o evacuare mai rapida, saptamana viitoare, sau aialalta, si sigur va trebui reglat carburatorul dupa aceea.

urmstorul pas, sunt cauciucurile pe 25, dar mai la toamna, cu alt buget.

asa, si cateva poze:

Attached Files


  • 0

#2 undercover

undercover

    pasionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,053 posts
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:atv-4x4
  • Nume real:IOAN.M
  • Telefon:0766469431
  • Marca ATV:linhai 4x4 , kingquad 750
  • Numar ATV:atv

Posted 20 July 2009 - 09:34 AM

cat a costat cilindru ,piston, secmenti ,garnituri si axa cu came? .....dar nu era mai usor de lucrat daca dadeai afara motoru cu totu?

Edited by undercover, 20 July 2009 - 09:38 AM.

  • 0

#3 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 20 July 2009 - 09:58 PM

550 euroi,
si sigur daca dadeam motorul jos lucram mult mai usor, dar eh, astea se invata in timp. surubul de sustinere de sus era blocat, asa ca nu am mai incercat sa dau jos motorul, oricum loc de lucrat era destul, ma simteam ca in bancul ala cu ginecologul care a montat motorul pe teava de esapament.
  • 0

#4 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 06 September 2009 - 10:33 PM

continuarea
avand in vedere ca motorul trage, nu mai facea fata transmisia, asa ca dupa cateva cautari pe diferite forumuri, am ajuns la urmatoarele piese, pe care le-am comandat din romania, de lareprezentanta malossi, iar joi si vineri le-am montat pe atv(sambata urma sa plec in tura cu 2 kinguri si un cf). pret cele doua produse 140lei cu tot cu curier.
Role de 11g :
http://www.wms-onlin...roducts_id/5429
arc ambreiaj galben:
http://www.wms-onlin...roducts_id/5421
tin sa va zic ca din cauza rolelor motorul prima data se tureaza si apoi creste viteza, iar la deal trage ca turbat. nu mai este linhaiu care nu tragea la deal.

Attached Files


Edited by claudiu_c, 06 September 2009 - 10:33 PM.

  • 0

#5 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 06 September 2009 - 10:35 PM

si daca nu ai scule improvizezi

Attached Files


  • 0

#6 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 06 September 2009 - 11:17 PM

Tare improvizatia! Dar functioneaza tongue.gif
  • 0

#7 Mardeiasu

Mardeiasu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:am evoluat
  • Nume real:mazilu petrut
  • Telefon:0766732945
  • Marca ATV:SUZUKI KINGQUAD 700
  • Numar ATV:AG ..........

Posted 08 September 2009 - 11:03 PM

la mine la linhai s-a dus fulia de la ambreiaj. S-a spart in doua. total reparatie vreo 1200 ron cu ambreiaj nou complet.

Edited by mardeiasu 1, 08 September 2009 - 11:04 PM.

  • 0

#8 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 09 September 2009 - 11:24 AM

filtru aer sport a ajuns ieri in atv, trebuia. model din acela din targ, ieftin fata de k&n. atv-ul functioneaza acuma cam in felul urmator: ca un elastic pe care il intinzi si apoi ii dai drumul, adica se tureaza pana in 4500-5000 si apoi incepe se traga si sa creasca viteza. acuma daca ar fi dupa mine, si sa mai investesc inca o data banii in atv, as face miscarea cu rolele si cu arcul din prima, apoi eventual axa cu came.

@mardeiasu. la fulie te referi la oala, sau la fulia pe care se plimba cureaua? la pretul asta cred ca iti puteai lua toate piesele de la malossi (sau macar o parte), piese de tuning, care cred ca sunt mult mai bine facute decat ce avem acuma in atv-uri... le gasesti pe mai multe saituri nemtesti, italiene...trebuie doar sa cauti dupa piese de scuter de la YAMAHA MAJESTY de 250cmc. tot motorul si transmisia sunt preluate 1:1 de la acest scuter. deaia ambreiajul si oala de la ambreiaj sunt in spate pe cutie, si nu in fata pe motor cum sunt la alte atv-uri.

sper sa imi primesc si cauciucurile pe 25 luna aceasta.

Attached Files


Edited by claudiu_c, 09 September 2009 - 11:24 AM.

  • 0

#9 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 14 September 2009 - 08:59 PM

bixenon 6000k

Attached Files


Edited by claudiu_c, 14 September 2009 - 08:59 PM.

  • 0

#10 fanu_lu_doctoru

fanu_lu_doctoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 310 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:NOKIA E 50 CLASIC
  • Marca ATV:LINHAI 300 4x4 aniversar da' vreau un KQ700
  • Numar ATV:Be87En2vBe

Posted 15 September 2009 - 08:07 AM

SALUT...AM MONTAT SI EU BIXENOANE SI ...VROIAM SA TE INTREB DACA SI TIE ATI DA EROARE IN BORD LA PRIMA SCHIMBARE DE FAZA ADICA ARATA IN BORD FAZA LUNGA SI IN REALITATE ESTI PE SCURTA ..MERCI DE RASPUNS
  • 0

#11 petre

petre

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 404 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:Petre
  • Telefon:745145416
  • Marca ATV:New Force 500

Posted 15 September 2009 - 11:03 PM

QUOTE (claudiu_c @ Sep 6 2009, 11:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
si daca nu ai scule improvizezi

Eu unul nu mai am curaj sa desfac variatorul fara pistol cu aer comprimat , am spart o fulie si am 300 si ceva de ron pe ea . Una peste alta zici ca merita numai axa cu came ? Eu zic ca cilindrul e piesa daca e din aluminiu , are racirea muuult mai buna. Anul trecut nu a reusit nimeni sa cumpere de la ei , nu acceptau plati din Romania .Pana la urma spune-ne si noua , se simte diferenta mare ? Si nie mi s-a parut cea mai buna combinatie cea de la kinitec >
  • 0

#12 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 16 September 2009 - 04:50 PM

am vorbit ieri cu un nene care facea pe vremuri reglaje de carburatoare la masini, fost mecanic de curse, si i-am povesti tot ce am montat pe atv. mi-a spus ca pana acuma am facut cam 75% din tuning, mai trebuind sa schimb si jigloarele din carburator, si sa il mai si reglez bine. evident va creste si consumul. dar a spus ca daca sunt multumit cu el asa cum merge, pot sa il las si cu carburatorul reglat cum este, ca va merge fara cea mai mica problema. oricum parerea mea este ca consuma un pic cam mult pt un motor asa de mic, deci era supraalimentat. nu stiu cine ar putea face un regalj de carburator, cum l-au facut cei din fabrica. poate nenea asta, dar nu mai regleaza carburatoare de vreo 5 ani, ca nu s e mai merita, si toata lumea are injectie.
de asemena mi-a mai spus ca doar axa cu came nu crede ca ar face fata, fara sa fi schimbat si cilindreea, adica as fi pierdut din cuplu la turatii mici, dar nici nu as fi castigat mai multa putere la turatii mari. mi-a mai spus ca daca s-ar putea regla si aprinderea, si de acolo se mai pot scoate cai. dar la noi nu se poate, sau nu am gasit inca pe net ce si cum.
ce mi-ar mai placea, ar fi sa pot creste turatia mai mult, ca acuma duce motorul. merge in 7800 ture lejer, si pare ca ar mai trage, dar taie aprinderea din elan.

am fost saptamana trecuta cu 2 kinguri si un cf intr-o excursie scurta de 250km, si la alimentarea intermediara am bagat toti aceiasi cantitate de combustibil, adica 14litri. doar intr-un king a intrat 14,5 litri, dar este modelul de 750.

mie imi place foarte mult cum merge, cu modificarile actuale, si da se simte o diferenta destul de mare. am mai observat, ca cu doua persoane pe el, chiar daca mergi mai incet, turatia se plimba pe la 5-6000 ture, dar este din transmisia modificata. daca il calci pe coada, fuge bine si cu doua persoane. chiar a reusit prietena mea la ghidon, cu mine in spate, sa se intoarca 180 intr-o curba (drift), nefiind obisnuita cu puterea mai mare. la deal se tureaza si tot trage, nu ca pe vremuri, cand scadea viteza, scadea si turatia si puterea. acuma poate.

cei de la kinitec mi-au spus clar, ca doar dupa ce le ajung banii in cont (cam in 5-7zile) imi trimit piesa. am facut o smecherie, si mi-am trimis-o in austria la un prieten, shipingul fiind de doar 11 euro. pt RO este undeva la de 35 euro. cam scump. cauta pe net reprezentante malossi romania (am gasit una in oradea si una in bucuresti), ca poate iti fac ei un pret bun, la care sa nu mai platesti decat taxele de curier intern, adica mult mai putin. daca vrei, iti trimit PM nr de tel de unde mi-am luat eu rolele si arcul, asta ca sa nu facem reclama aici pe forum.
cod kit cilindru MAL319578
vezi
http://www.wms-onlin...roducts_id/1495 si/sau
http://www.kini-tec.de/ (Startseite » Katalog » Zubehör/Tuning » Zubehör Quad/ATV » NACH FAHRZEUGMODELL » ... für Linhai / Hytrack » ATV 260 4x2 Sport/Utility » Tuning-Zylinder-Kit 300ccm (Linhai 260/300))
  • 0

#13 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 16 September 2009 - 08:23 PM

Carburatorul se poate regla, chiar mai bine decat din fabrica, dar nu se face "dupa ureche". Daca vrei te pot ajuta cu reglajele.
  • 0

#14 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 16 September 2009 - 08:38 PM

@fanu lu doctoru. am verificat acuma, si xenoanele nu au nici o eroare.

@armadilo, o mica problema, ne despart vreo 450km...
  • 0

#15 fanu_lu_doctoru

fanu_lu_doctoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 310 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:NOKIA E 50 CLASIC
  • Marca ATV:LINHAI 300 4x4 aniversar da' vreau un KQ700
  • Numar ATV:Be87En2vBe

Posted 17 September 2009 - 08:54 AM

[quote name='claudiu_c' date='Sep 16 2009, 09:38 PM' post='49340']
@fanu lu doctoru. am verificat acuma, si xenoanele nu au nici o eroare.

inseamna ca ...problema e la mine blue_bandana.gif
  • 0

#16 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 17 September 2009 - 10:11 AM

Din cate im aduc aminte se pune o rezistenta (sau un condensator) daca apare eroarea de faza lunga. O sa ma interesez si iti dau mai multe detalii.
  • 0

#17 fanu_lu_doctoru

fanu_lu_doctoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 310 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:NOKIA E 50 CLASIC
  • Marca ATV:LINHAI 300 4x4 aniversar da' vreau un KQ700
  • Numar ATV:Be87En2vBe

Posted 17 September 2009 - 11:41 AM

QUOTE (Armadilo @ Sep 17 2009, 11:11 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Din cate im aduc aminte se pune o rezistenta (sau un condensator) daca apare eroarea de faza lunga. O sa ma interesez si iti dau mai multe detalii.



CINE MONTEAZA MI-A SPUS SA PUN UN RELEU PE SOCLUL RAMAS LIBER SI AM PUS .............DAR......
  • 0

#18 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 17 September 2009 - 12:57 PM

modelul meu este unul care se leaga direct la baterie, si pe una din mufele de la faruri. cealalta mufa de la far, care nu am folosit-o am legat-o cu banda izolatoare, ca poate imi va trebui vreodata din nou. initial am vrut s-o tai. nu am pus nici un releu.doar plus, minus si mufa de pe un far. atata.( la masina am xenoane siemens, care isi trag curent de pe instalatie, fiecare far fiind independent, si nici nu a trebuit sa trag, sau sa leg fire in plus in afara de cele deja existente in far.)
da jos releul si vezi ce se intampla. hai ca trebuie sa functioneze cumva.
  • 0

#19 fanu_lu_doctoru

fanu_lu_doctoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 310 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:NOKIA E 50 CLASIC
  • Marca ATV:LINHAI 300 4x4 aniversar da' vreau un KQ700
  • Numar ATV:Be87En2vBe

Posted 17 September 2009 - 02:15 PM

QUOTE (claudiu_c @ Sep 17 2009, 01:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
modelul meu este unul care se leaga direct la baterie, si pe una din mufele de la faruri. cealalta mufa de la far, care nu am folosit-o am legat-o cu banda izolatoare, ca poate imi va trebui vreodata din nou. initial am vrut s-o tai. nu am pus nici un releu.doar plus, minus si mufa de pe un far. atata.( la masina am xenoane siemens, care isi trag curent de pe instalatie, fiecare far fiind independent, si nici nu a trebuit sa trag, sau sa leg fire in plus in afara de cele deja existente in far.)
da jos releul si vezi ce se intampla. hai ca trebuie sa functioneze cumva.


exact asa se leaga si ale mele xenoane..daca dau releul jos..cand aprind pleaca direct pe lunga indiferent pe ce pozitie e butonul de faruri...si tua ai tot h4 moving cele cu electro magnet?
  • 0

#20 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 17 September 2009 - 03:57 PM

bixenon h4, se misca becul, la schimbarea fazei (nu stiu cum, nici nu ma intereseaza atata timp cat functioneaza). dar daca shimbi faza, nu reactioneaza nicicum? poate este ceva problema la partea ta electrica. inainte iti mergeau bine farurile? pune de proba pe mufa ramasa libera un bec bormal, vezi cum functioneaza. clicaie releul din drossere la schimbarea de faza? si acolo mai este un releu.
daca nu, du-te la cei care ti-le-au vandut, si intreaba-i ce-i de facut.

@andi, daca stii tu ce ii cu rezistenta, da-i un sfat. stiu ca se puneau rezistente pe becurile de 100W la masina, sau pe xenoanele care dadeau eroare de bec ars, la masinile mai noi (xenon mai vechi).

Edited by claudiu_c, 17 September 2009 - 03:59 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto