Tuning Linhai
#21
Posted 17 September 2009 - 09:15 PM
#22
Posted 17 September 2009 - 11:20 PM
CDI-ul de linhai vine limitat de catre fabricant la 7500 de ture.pe unele este scris asta si pe altele nu.
ai nevoie de un cdi nelimitat.
o sa urce in ture cam pana la 11000 de ture.....dar vei termina motorul asa...prima data va plezni bobina (o inlocuiesti)...dupa care puntea redresoare (scoti un fir galben,sunt 3 acolo si va ramana la incarcare pe 14 v)...dupa care....daca ai grija sa nu ti motorul peste 10000 de ture prea mult timp ...poate va rezista.
ordinea este aleatorie,in cazul meu asa a fost.
si acum regret despartirea de chinezu meu.
bafta
#23
Posted 18 September 2009 - 10:16 AM
oricum va multumesc si tie si lui andi pentru sfaturi...mai caut si daca le dau de cap va dau de stire .
#24
Posted 18 September 2009 - 10:33 AM
a incercat cineva sa rescrie CDI-ul de pe linhai? se poate?
#25
Posted 18 September 2009 - 11:03 AM
acele cdi-uri sunt nelimitate sau limitate pe la 11000.depinde de la caz la caz scrie pe ele(in chineza)
sunt modele pe care scrie si in engleza si cifrele sunt europene asa ca intelegi vazand cifrele.
identifici firele de plus, minus,senzorulsi alimentarea la bobina si gata.
problema este ca la cdi nu se respecta codul culorilor si acolo este mai greu sa identifici care cum face joaca.
demontezi cdi-ul(mai complicat ca este turnat cu rasini) si vezi unde merge fiecare fir in interior si ce face (ai nevoie de electronist daca nu te stii).
si mai simplu este sa gasesti in targ un model de chinez cu motor de 110 (sunt cele cu mufa standard) si sa te risti.
adica rogi proprietarul sa te lase sa probezi cdi-ul tau.
daca este mufa identica ai toate sansele sa mearga si atunci notezi fiecare fir de unde vine si unde intra in mufa la cdi-ul tau racing.adica de exemplu de la senzor vine roz,
la masa negru ,plus negru cu rosu etc.
faci conexiunile si gata.
la fel poate fi mufa identica si nu va merge....prajesti cdi-ul tau si alti 50 de lei grei.
eu am prajit doua pana am identificat firele,si difera de la model la model.
oricum pentru 50 lei merita sa risti,un cdi de linhai se vinde pe la sibiu la minim 60 euro.
oricum diferenta este foarte mare merita sa castigi cele 5000 de ture.
bafta.
#26
Posted 20 September 2009 - 10:30 AM
#27
Posted 04 October 2009 - 06:33 PM
Attached Files
#28
Posted 04 October 2009 - 06:58 PM
Daca stiti sa negociati ve-ti scoate preturi sub cele de pe site-ul Malossi. Bafta !
Apropo, setul, axa si variatorul il urca in 30 CP. Axa ofera cuplu....asa ca nu e de neglijat.
Edited by divizia, 04 October 2009 - 07:04 PM.
#29
Posted 04 October 2009 - 08:33 PM
promit ca daca ajung cu el in bucaleDC il pun pe dyno, la mastertuner, (ca nu stiu dyno in cluj, sau pe langa).
#30
Posted 04 October 2009 - 09:40 PM
#31
Posted 05 October 2009 - 01:44 PM
da, dar gandeste-te ca tu de la 125cmc, ai crescut la 210cmc, adica 85cmc, pe cand eu de la 274cmc, am crescut la 290cmc, cam 16cmc, care nu este asa de mare diferenta. m-as bucura sa fi ajuns la 30 de cai, dar ma cam indoiesc. oricum trage mult mai bine. cred ca urmeaza sa schimb cureaua cu una de kevlar, ca am impresia ca patineaza.
ai pus scuterul cumva pe dyno? sau liniute cu scutere de aprox aceiasi caii?
mie cei de la scuter-center nu mi-au raspuns la mail , deci am apelat la cei de la Rycy-Motors, oradea (oricum mai aproape de cluj...)
#32
Posted 05 October 2009 - 06:10 PM
#33
Posted 06 October 2009 - 08:08 AM
#34
Posted 06 October 2009 - 12:38 PM
#35
Posted 13 November 2009 - 06:05 PM
am reusit (a se citi am avut timp) sa imi fac protectii la bratele fata. dar la proiectarea lor, nu m-am gandit ca mai trebuie sa si virez, asa ca dupa ce am facut curat si am strans toate sculele, am vrut sa plec de pe loc, culmea ca ghidonul nu voia sa se miste stanga dreapta. asa ca pun pozele in ordinea construirii scuturilor, a montarii (se vede cat sunt de apropiate de discuri), si a ajustarilor ulterioare(cu rotile virate).
Attached Files
Edited by claudiu_c, 13 November 2009 - 06:06 PM.
#36
Posted 15 November 2009 - 10:01 PM
#37
Posted 04 December 2009 - 11:36 AM
Edited by richelieu, 04 December 2009 - 04:27 PM.
Te rog sa nu mai folosesti limbajul mirc si mai pune si cate o virgula si cate un punct pe ici pe colo. Altfel, luam masuri!
#38
Posted 04 December 2009 - 07:17 PM
iei un carton, o foarfeca, ridici atv-ul pe rotile din spate, si te apuci de lucru manual. pot sa iti dau dimensiunile, dar potrivesc la linhai, si nu la bashan. (va trebui sa le masor, ca nu am nici o dimensiune)
#39
Posted 05 December 2009 - 12:33 AM
#40
Posted 12 December 2009 - 11:42 PM