Jump to content



Photo

Tuning Linhai


  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#21 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 17 September 2009 - 09:15 PM

Rezistenta teoretic de 55W dar nu mai stiu cati ohmi. Google it, eu am incercat dar sincer nu am avut rabdare sa caut. tongue.gif
  • 0

#22 ovico

ovico

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 463 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Ovidiu
  • Telefon:0747 75 70 29
  • Marca ATV:Grizzly
  • Numar ATV:de sibiu

Posted 17 September 2009 - 11:20 PM

[ce mi-ar mai placea, ar fi sa pot creste turatia mai mult, ca acuma duce motorul. merge in 7800 ture lejer, si pare ca ar mai trage, dar taie aprinderea din elan]

CDI-ul de linhai vine limitat de catre fabricant la 7500 de ture.pe unele este scris asta si pe altele nu.
ai nevoie de un cdi nelimitat.
o sa urce in ture cam pana la 11000 de ture.....dar vei termina motorul asa...prima data va plezni bobina (o inlocuiesti)...dupa care puntea redresoare (scoti un fir galben,sunt 3 acolo si va ramana la incarcare pe 14 v)...dupa care....daca ai grija sa nu ti motorul peste 10000 de ture prea mult timp ...poate va rezista.
ordinea este aleatorie,in cazul meu asa a fost.
si acum regret despartirea de chinezu meu.
bafta
  • 0

#23 fanu_lu_doctoru

fanu_lu_doctoru

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 310 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:NOKIA E 50 CLASIC
  • Marca ATV:LINHAI 300 4x4 aniversar da' vreau un KQ700
  • Numar ATV:Be87En2vBe

Posted 18 September 2009 - 10:16 AM

claudiu_c ...stai sa-ti explic ,becurile( xenon) functioneaza perfect schimba faza numai ca la prima schimbare pe faza lunga nu-mi apare pe bord faza lunga , schimb pe scurta din nou si...pe bord apare lunga in realitate el fiind pe scurta, daca scot releul din locasul becului ramas liber liber cand aprind luminile se aprind pe lunga indiferent de pozitia butonului de comanda de pe ghidon...cred ca pana la urma problema e la xenoane ( sunt no name)....
oricum va multumesc si tie si lui andi pentru sfaturi...mai caut si daca le dau de cap va dau de stire .
  • 0

#24 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 18 September 2009 - 10:33 AM

@ovidiu. si de unde fac rost de un cdi nelimitat? sau macar limitat la 9-10000... sincer de obicei pe sosea, cand ne mai intoarcem noaptea de pe coclauri, ii dam ceva mai tare, asta din cauza ca transmisia nu duce mai mult de 70km/h, merg in ture mari, in rest in padure 5-6000.

a incercat cineva sa rescrie CDI-ul de pe linhai? se poate?
  • 0

#25 ovico

ovico

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 463 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Nume real:Ovidiu
  • Telefon:0747 75 70 29
  • Marca ATV:Grizzly
  • Numar ATV:de sibiu

Posted 18 September 2009 - 11:03 AM

pe la cei care vand piese de chinezi,gasesti cdi-uri asa zise de competie (sunt cu radiator de aluminiu si un led verde).
acele cdi-uri sunt nelimitate sau limitate pe la 11000.depinde de la caz la caz scrie pe ele(in chineza) hysterical.gif
sunt modele pe care scrie si in engleza si cifrele sunt europene asa ca intelegi vazand cifrele.
identifici firele de plus, minus,senzorulsi alimentarea la bobina si gata.
problema este ca la cdi nu se respecta codul culorilor si acolo este mai greu sa identifici care cum face joaca.
demontezi cdi-ul(mai complicat ca este turnat cu rasini) si vezi unde merge fiecare fir in interior si ce face (ai nevoie de electronist daca nu te stii).
si mai simplu este sa gasesti in targ un model de chinez cu motor de 110 (sunt cele cu mufa standard) si sa te risti.
adica rogi proprietarul sa te lase sa probezi cdi-ul tau.
daca este mufa identica ai toate sansele sa mearga si atunci notezi fiecare fir de unde vine si unde intra in mufa la cdi-ul tau racing.adica de exemplu de la senzor vine roz,
la masa negru ,plus negru cu rosu etc.
faci conexiunile si gata.
la fel poate fi mufa identica si nu va merge....prajesti cdi-ul tau si alti 50 de lei grei.
eu am prajit doua pana am identificat firele,si difera de la model la model.
oricum pentru 50 lei merita sa risti,un cdi de linhai se vinde pe la sibiu la minim 60 euro.
oricum diferenta este foarte mare merita sa castigi cele 5000 de ture.
bafta.
  • 0

#26 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 20 September 2009 - 10:30 AM

deci, rolele care trebuie schimbate in variator au dimensiunea de 20x12mm, 11g. pot fi orice role care respecta dimensiunea aceasta (ale mele nu sunt malossi, de acolo si pretul mai mic pe role si arc). se pot monta role si mai usoare, se poate merge pana la 8g, dar nu este recomandat pt folosirea in teren, datorita faptului ca se pierde cuplu mult. se folosesc in special la scutere. nu vorbesc din experienta proprie, ci din ce am citit pe alte forumuri, si toti recomanda role de 11g. am citit si despre linhaiuri 2x4 cu gume de strada, variator schimbat, role de 8,5grame, viteza max de 90km/h masurata cu vitezometru de bicicleta.
  • 0

#27 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 04 October 2009 - 06:33 PM

scut de aluminiu, cel de plastic l-am spart asta iarna.

Attached Files


  • 0

#28 divizia

divizia

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:bobi
  • Telefon:0731.453.812
  • Marca ATV:Linhai 300 4x4
  • Numar ATV:B-66-WFE

Posted 04 October 2009 - 06:58 PM

Reprezentant Malossi in Romania http://www.scuter-centre.ro/
Daca stiti sa negociati ve-ti scoate preturi sub cele de pe site-ul Malossi. Bafta !

Apropo, setul, axa si variatorul il urca in 30 CP. Axa ofera cuplu....asa ca nu e de neglijat.

Edited by divizia, 04 October 2009 - 07:04 PM.

  • 0

#29 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 04 October 2009 - 08:33 PM

de unde stii, l-ai pus pe dyno?
promit ca daca ajung cu el in bucaleDC il pun pe dyno, la mastertuner, (ca nu stiu dyno in cluj, sau pe langa).
  • 0

#30 divizia

divizia

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:bobi
  • Telefon:0731.453.812
  • Marca ATV:Linhai 300 4x4
  • Numar ATV:B-66-WFE

Posted 04 October 2009 - 09:40 PM

Modificarile astea nu le-am facut la atv....le-am facut la un scuter de 125 (15 CP). Dupa schimbare set....210cc a ajuns la 25 CP, iar axa si toba i-au mai dat 5 cp. In total de la 15 CP a ajuns la 30 CP la roata. Din ce zice Malossi daca schimbi set, axa si variator ajungi la acea putere si un cuplu de invidiat pentru un Linhai. Pentru mai multe detalii poti sa iei legatura cu Ciprian de la Scuter-Centre in str. Spineni nr8 sau cu Dragos pe sos. Berceni nr 8 (langa benzinaria OMV). La preturile afisate pe site-ul Malossi puteti beneficia si de discount (eu am avut 10-15% in functie de piese si comanda). Ideea e ca in curand o sa-mi iau un worker cazut (daca gasesc la bani putini) si o sa-l trensform intr-un Linhai mai vioi....
  • 0

#31 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 05 October 2009 - 01:44 PM

bobi, asta era si ideea, sa faci un linhai ceva mai vioi.

da, dar gandeste-te ca tu de la 125cmc, ai crescut la 210cmc, adica 85cmc, pe cand eu de la 274cmc, am crescut la 290cmc, cam 16cmc, care nu este asa de mare diferenta. m-as bucura sa fi ajuns la 30 de cai, dar ma cam indoiesc. oricum trage mult mai bine. cred ca urmeaza sa schimb cureaua cu una de kevlar, ca am impresia ca patineaza.

ai pus scuterul cumva pe dyno? sau liniute cu scutere de aprox aceiasi caii?

mie cei de la scuter-center nu mi-au raspuns la mail nono.gif , deci am apelat la cei de la Rycy-Motors, oradea (oricum mai aproape de cluj...)
  • 0

#32 divizia

divizia

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:bobi
  • Telefon:0731.453.812
  • Marca ATV:Linhai 300 4x4
  • Numar ATV:B-66-WFE

Posted 05 October 2009 - 06:10 PM

Nu prea au timp de mail-uri....pt tine si toti ceilalti, tel. reprezentant Malossi 0724.561.013 (Ciprian) sau 0724.813.894 (Dragos). Preturi mai mici decat la ei nu ai cum sa gasesti in alta parte. Cat despre dyno.....da, l-am pus pe Dyno....am vrut sa vad daca ceea ce mi-au zis ei inainte de a comanda piesele coresunde cu realitatea de dupa montare. Nu vrei sa stii ca abia il mai tineam pe doua roti....saltul era imens. Iar despre cilindree.....nu uita ca Malossi are un set din AL, ceea ce face ca pistonul sa fie mult mai usor, iar frecarile la interior mult reduse datorita tratamentului de pe cilindru. Axa cu came face si ea minuni....ofera cuplu, ceea ce pentru un atv gen Linhai ......e mai mult decat necesar. Una peste alta in conditiile in care te-a lasat motorul eu zic ca e super ok sa faci aceste transformari....
  • 0

#33 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 06 October 2009 - 08:08 AM

la scuter ai schimbat cumva si CDI-ul? pana in ce turatie mergea?
  • 0

#34 divizia

divizia

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Nume real:bobi
  • Telefon:0731.453.812
  • Marca ATV:Linhai 300 4x4
  • Numar ATV:B-66-WFE

Posted 06 October 2009 - 12:38 PM

Am schimbat si CDI-ul, dar n-am sesizat vreo diferenta. Cu cel stock merge pana la 11.000 ture, iar cu Malossi la 11500. Ideea e ca diferenta de putere data de celelalte piese facea CDI-ul sa fie.....un moft? Nu cred ca e bine sa schimbi CDI-ul.....foreaza motorul inutil in cazul scuterului, iar la atv nu pot sa-mi dau seama cat ajuta.
  • 0

#35 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 13 November 2009 - 06:05 PM

salutare.
am reusit (a se citi am avut timp) sa imi fac protectii la bratele fata. dar la proiectarea lor, nu m-am gandit ca mai trebuie sa si virez, asa ca dupa ce am facut curat si am strans toate sculele, am vrut sa plec de pe loc, culmea ca ghidonul nu voia sa se miste stanga dreapta. asa ca pun pozele in ordinea construirii scuturilor, a montarii (se vede cat sunt de apropiate de discuri), si a ajustarilor ulterioare(cu rotile virate).

Attached Files


Edited by claudiu_c, 13 November 2009 - 06:06 PM.

  • 0

#36 depedentul

depedentul

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 45 posts
  • Nume real:SANDU COSTICA
  • Telefon:0721210007
  • Marca ATV:kawasaki

Posted 15 November 2009 - 10:01 PM

vorba noastra a romanilor:alai lucru bun care e facut de 2ori!!!! showoff.gif
  • 0

#37 dany2666

dany2666

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 131 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti/buzau
  • Nume real:mihai daniel
  • Telefon:722266945
  • Marca ATV:bashan 200s-7/ bakus/Yamaha Grizzly 700FI SE

Posted 04 December 2009 - 11:36 AM

super dar o mica rugaminte nu poti da si tu dimensiunile la protectii mersi mult

Edited by richelieu, 04 December 2009 - 04:27 PM.
Te rog sa nu mai folosesti limbajul mirc si mai pune si cate o virgula si cate un punct pe ici pe colo. Altfel, luam masuri!

  • 0

#38 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 04 December 2009 - 07:17 PM

simplu.
iei un carton, o foarfeca, ridici atv-ul pe rotile din spate, si te apuci de lucru manual. pot sa iti dau dimensiunile, dar potrivesc la linhai, si nu la bashan. (va trebui sa le masor, ca nu am nici o dimensiune)
  • 0

#39 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 05 December 2009 - 12:33 AM

Bravo Clau, a iesit bine pina la urma si buna si tabla. am pus si eu ochii pe o foaie smile.gif).
  • 0

#40 claudiu_c

claudiu_c

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj
  • Nume real:claudiu
  • Telefon:n-am
  • Marca ATV: momentan fara

Posted 12 December 2009 - 11:42 PM

noua evacuare cu teava de 38, flexibil, ca trebuie neaparat, si o toba de CF (mersi lui liviu pt toba). am facut-o initial fara flexibil si s-a rupt teava in 10 km. trage parca ceva mai bine, dar nici nu suna sa sperie lumea. mai am optiunea sa dau jos mufflerul de pe capatul tobei, sa vad cum suna si trage atunci. urmatorul pas este sa cumpar alte jigloare, dar mai trebuie un pic de documentatie.

Attached Files


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto