
Cuplare Trepte Cutie Cf Moto
#1
Posted 20 July 2009 - 08:40 AM
Ca incepator , va lansez o intrebare .Nu am gasit referitor la schimbarea treptelor la cutia de cf moto nici un topic.
Stiti cumva de ce la un cf moto cu 400 de km la bord se cupleaza greu treptele de viteza , cu toate ca apas frana spate de picior asa cum cere manualul.
Sau asta e o chestie specifica? Cateodata tre sa trag de maneta aproape ca sa o rup.Eu zic ca e ceva in neregula.
Stie vreun specialist ce-i de facut?
Multumesc.
#2
Posted 20 July 2009 - 09:56 AM
Avand frana pe spate actionata tot de maneta de viteze, dupa ce ai reglat tija in functie de cutia de viteze, reglezi si cursa cablului de la frana de parcare/spate.
Daca ai cunostinte minime de mecanica si ceva indemanare e imposibil sa nu o rezolvi.
Eu reglasem la mine de intra ca la Suzuki, adica cu varful degetului.
#3
Posted 20 July 2009 - 10:05 PM
Avand frana pe spate actionata tot de maneta de viteze, dupa ce ai reglat tija in functie de cutia de viteze, reglezi si cursa cablului de la frana de parcare/spate.
Daca ai cunostinte minime de mecanica si ceva indemanare e imposibil sa nu o rezolvi.
Eu reglasem la mine de intra ca la Suzuki, adica cu varful degetului.
sal sau in partea dreapta la frana de picior sunt niste arculete posibil sa fi sarit si deacea merge greu
#4
Posted 22 July 2009 - 11:08 PM
de fapt suportul manetei de schimbat viteze este prevazut cu un pin care blocheaza schimbatorul daca nu apesi frana.
de la pedala de frana porneste un arc care este legat la un cablu care trage acel pin, problema este ca acel arc este prea moale sau a sarit de la locul lui.
Sunt 3 solutii
1. inlocuiesti arcul cu unul mai tare
2. dublezi arcul in pozitia normala cu lita mai groasa, in asa fel incat cand apesi pedala parghia arcului sa fie inlocuita de sarma ca sa nu se mai intinda si sa traga pinul afara
3. demontezi suportul manetei si scoti toata instalatia de blocare, adica pinul, cablul si arcul, doar ca va trebui sa fii atent sa nu schimbi in mers,
Oricare din aceste solutii te va duce la o actionare ff usoara a cutiei.
Daca mai ai nevoie de sfaturi sau servisare, ai nr meu in avatar.
Bafta.
#5
Posted 23 July 2009 - 07:51 AM
Eu la mine nu scosesem pinul de blocare... tocmai ca sa nu dau de vreun ''prieten'' care sa vrea sa schimbe vitezele din mers

#6
Posted 23 July 2009 - 10:03 AM
#7
Posted 23 July 2009 - 05:11 PM
Despre ce marca de atv era vorba?
si cum e cu garantia cand spargi ceva, lucrul asta cu schimbatul vitezelor lasa urme clare iar garantia va fi poveste, nu ai cum sa pacalesti ca nu e proasta intrebuintare.
Daca era vorba de cf vorbeau de pin, pa garantie si sunt idioti.
#8
Posted 23 July 2009 - 09:31 PM
La ce avem noi... c'est fini la comedie daca schimbi din mers. Diferenta dintre rapoarte la cutia automata (e fortata exprimarea dar asta e

Edited by d-rive, 23 July 2009 - 09:31 PM.
#9
Posted 24 July 2009 - 06:55 AM
La ce avem noi... c'est fini la comedie daca schimbi din mers. Diferenta dintre rapoarte la cutia automata (e fortata exprimarea dar asta e

eu am problema la un cf moto nou cu 400 de km parcursi.
#10
Posted 24 July 2009 - 07:43 AM
#11
Posted 24 July 2009 - 07:49 AM

#12
Posted 24 July 2009 - 07:53 AM
Eu am fost nevoit de mai multe ori sa merg cu masina fara ambreiaj din cauze tehnice si asa am deprins stilul "camion", aia nu au sincroane.
#13
Posted 24 July 2009 - 01:23 PM
..pai si...era nevoie sa opreasca atunci cand schimba din treapata a3a in a4a la o cutie manuala..?


#14
Posted 21 May 2010 - 10:34 PM
salut
am avut si eu problema cu schimbatorul
nu e mare relantina ? fiindca la mine a fost mare si de acea nu am putut sa schimb.
am reglat relantina inapoi si acuma merge usor
Success!
