am o problema la kawa brute 750 in sensul ca in ultima perioada imi apare pe bord simbolul " Fl " care inseamna fuel-injection care clipseaza. daca mai merg ceva timp
constant ecesta se stinge ; daca merg in forta urmatorul simbol pe bord imi apare cel de " HIGH TEMP ". Vara de obicei am probleme ca se incalzeste ff repede apa, dar
in ultimul timp mi-a aparut si aceasta cu injectia.
Trebuie sa precizez ca am toba finala rupta la inbinarea cu galeria de evacuare si imi mai da rateuri din cand in cand mai ales cand descelerez.
Cineva mi-a spus ca este posibil ca aceste rateuri sa afecteze motorul... aveti idee daca are dreptate?...
Exista cumva un reglaj al sistemului de injectie ? daca da cum se face ? eventual recomandati un service bun care sa faca rep si la kawa .
Am inteles ca in zona Mures ar exista o comunitate de kawa-sisti, v-as ruga daca puteti sa imi dati un sfat.
Si o ultima problema. Cum sa rezolv problema supraincalzirii motorului ? m-am gandit ca poate daca pun ventilatorul pe contact direct mai ales acum vara si il tin asa, este posibil sa numai incalzeasca asa de repede? am studiat pozitionare lui si sincer radiatorul este destul de mic ptr 2 cil si pozitia lui este f f infata , ventilatorul tragand aer
prin el colecteza toate impuritatiile posibile de prin coclauri si optureaza radiatorul in primul rand in dreptul lui. aveti idee este bine sa pun unul si in fata lui ?
astept cu interes opiniile voastre mai ales din experianta si sugesti.
recunosc mi-a "mancat" zilele dar totus i-mi place ... cu el !
