Problema Injectie Brute 750
Started by
discovery2007
, Aug 05 2009 06:21 PM
12 replies to this topic
#1
Posted 05 August 2009 - 06:21 PM
salutare fratilor,
am o problema la kawa brute 750 in sensul ca in ultima perioada imi apare pe bord simbolul " Fl " care inseamna fuel-injection care clipseaza. daca mai merg ceva timp
constant ecesta se stinge ; daca merg in forta urmatorul simbol pe bord imi apare cel de " HIGH TEMP ". Vara de obicei am probleme ca se incalzeste ff repede apa, dar
in ultimul timp mi-a aparut si aceasta cu injectia.
Trebuie sa precizez ca am toba finala rupta la inbinarea cu galeria de evacuare si imi mai da rateuri din cand in cand mai ales cand descelerez.
Cineva mi-a spus ca este posibil ca aceste rateuri sa afecteze motorul... aveti idee daca are dreptate?...
Exista cumva un reglaj al sistemului de injectie ? daca da cum se face ? eventual recomandati un service bun care sa faca rep si la kawa .
Am inteles ca in zona Mures ar exista o comunitate de kawa-sisti, v-as ruga daca puteti sa imi dati un sfat.
Si o ultima problema. Cum sa rezolv problema supraincalzirii motorului ? m-am gandit ca poate daca pun ventilatorul pe contact direct mai ales acum vara si il tin asa, este posibil sa numai incalzeasca asa de repede? am studiat pozitionare lui si sincer radiatorul este destul de mic ptr 2 cil si pozitia lui este f f infata , ventilatorul tragand aer
prin el colecteza toate impuritatiile posibile de prin coclauri si optureaza radiatorul in primul rand in dreptul lui. aveti idee este bine sa pun unul si in fata lui ?
astept cu interes opiniile voastre mai ales din experianta si sugesti.
recunosc mi-a "mancat" zilele dar totus i-mi place ... cu el !
am o problema la kawa brute 750 in sensul ca in ultima perioada imi apare pe bord simbolul " Fl " care inseamna fuel-injection care clipseaza. daca mai merg ceva timp
constant ecesta se stinge ; daca merg in forta urmatorul simbol pe bord imi apare cel de " HIGH TEMP ". Vara de obicei am probleme ca se incalzeste ff repede apa, dar
in ultimul timp mi-a aparut si aceasta cu injectia.
Trebuie sa precizez ca am toba finala rupta la inbinarea cu galeria de evacuare si imi mai da rateuri din cand in cand mai ales cand descelerez.
Cineva mi-a spus ca este posibil ca aceste rateuri sa afecteze motorul... aveti idee daca are dreptate?...
Exista cumva un reglaj al sistemului de injectie ? daca da cum se face ? eventual recomandati un service bun care sa faca rep si la kawa .
Am inteles ca in zona Mures ar exista o comunitate de kawa-sisti, v-as ruga daca puteti sa imi dati un sfat.
Si o ultima problema. Cum sa rezolv problema supraincalzirii motorului ? m-am gandit ca poate daca pun ventilatorul pe contact direct mai ales acum vara si il tin asa, este posibil sa numai incalzeasca asa de repede? am studiat pozitionare lui si sincer radiatorul este destul de mic ptr 2 cil si pozitia lui este f f infata , ventilatorul tragand aer
prin el colecteza toate impuritatiile posibile de prin coclauri si optureaza radiatorul in primul rand in dreptul lui. aveti idee este bine sa pun unul si in fata lui ?
astept cu interes opiniile voastre mai ales din experianta si sugesti.
recunosc mi-a "mancat" zilele dar totus i-mi place ... cu el !
#2
Posted 05 August 2009 - 06:31 PM
Ziceai de injectie. Parca ai carburatie pe el... sau ma insel eu. Oricum, daca ai carburatoare, doar un meserias talentat ti le poate sincroniza perfect.
Apoi, cu racirea. Curata bine instalatia de racire cu solutie speciala pentru asa ceva. Schimba lichidul de racire cu unul performant si apoi adauga 5% solutie de MoCool de la Motul. Zic ei ca ar scadea temperatura lichidului de racire cu pana la 15 grade Celsius.
Eu unul nu iti recomand sa pui electroventilatorul pe direct. Deasemenea, curata radiatorul inclusiv pe exterior. Atentie daca folosesti pompa cu jet sub presiune de peste 100bari ca poti indoi elementele de disipare a caldurii de la radiator.
Aia cu rateurile. In principiu nu prea are cum sa strice motorul chiar daca da pe invers ca sa spun asa. Totusi, pe circuitul de evacuare se formeaza un fenomen de pompaj in directia evacuarii aerului. Fenomenul, in anumite situatii cum e cea cu esapamentul tau neetans se poate manifesta si spre motor. Sa stii insa ca orice motor da rateuri pe decelerare, e normal lucrul asta... nu e cazul sa zicem acum si de ce
Apoi, cu racirea. Curata bine instalatia de racire cu solutie speciala pentru asa ceva. Schimba lichidul de racire cu unul performant si apoi adauga 5% solutie de MoCool de la Motul. Zic ei ca ar scadea temperatura lichidului de racire cu pana la 15 grade Celsius.
Eu unul nu iti recomand sa pui electroventilatorul pe direct. Deasemenea, curata radiatorul inclusiv pe exterior. Atentie daca folosesti pompa cu jet sub presiune de peste 100bari ca poti indoi elementele de disipare a caldurii de la radiator.
Aia cu rateurile. In principiu nu prea are cum sa strice motorul chiar daca da pe invers ca sa spun asa. Totusi, pe circuitul de evacuare se formeaza un fenomen de pompaj in directia evacuarii aerului. Fenomenul, in anumite situatii cum e cea cu esapamentul tau neetans se poate manifesta si spre motor. Sa stii insa ca orice motor da rateuri pe decelerare, e normal lucrul asta... nu e cazul sa zicem acum si de ce
#3 Guest_POLARIS.TAM_*
Posted 05 August 2009 - 06:57 PM
pai exista si injectie! eu unul cel putin la kawa al meu (quad) e cam aceeasi injectie si racire lichid , dar nici o problema, decat fiinca e sport ma cam arde galeria in pantaloni scurti
Vorbeste cu cineva de la united motors sau kawamotors, daca nu pune intrebare la Primul-atv-magazin, si te uiti in numarul urmator si vei afla
Sunt putini kawa-sisti dupa cum zici si tu, e baiatul cu 650u camuflaj, sunt cei de la mures, inca un baiat cu un 750 la fel ca al tau si eu si altii cu quaduri.. dar putini in comparatie cu marca suzuki, linhai, yamaha..
Bafta in rezolvarea problemei!
Vorbeste cu cineva de la united motors sau kawamotors, daca nu pune intrebare la Primul-atv-magazin, si te uiti in numarul urmator si vei afla
Sunt putini kawa-sisti dupa cum zici si tu, e baiatul cu 650u camuflaj, sunt cei de la mures, inca un baiat cu un 750 la fel ca al tau si eu si altii cu quaduri.. dar putini in comparatie cu marca suzuki, linhai, yamaha..
Bafta in rezolvarea problemei!
#4
Posted 05 August 2009 - 07:08 PM
QUOTE (d-rive @ Aug 5 2009, 07:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Ziceai de injectie. Parca ai carburatie pe el... sau ma insel eu. Oricum, daca ai carburatoare, doar un meserias talentat ti le poate sincroniza perfect.
Apoi, cu racirea. Curata bine instalatia de racire cu solutie speciala pentru asa ceva. Schimba lichidul de racire cu unul performant si apoi adauga 5% solutie de MoCool de la Motul. Zic ei ca ar scadea temperatura lichidului de racire cu pana la 15 grade Celsius.
Eu unul nu iti recomand sa pui electroventilatorul pe direct. Deasemenea, curata radiatorul inclusiv pe exterior. Atentie daca folosesti pompa cu jet sub presiune de peste 100bari ca poti indoi elementele de disipare a caldurii de la radiator.
Aia cu rateurile. In principiu nu prea are cum sa strice motorul chiar daca da pe invers ca sa spun asa. Totusi, pe circuitul de evacuare se formeaza un fenomen de pompaj in directia evacuarii aerului. Fenomenul, in anumite situatii cum e cea cu esapamentul tau neetans se poate manifesta si spre motor. Sa stii insa ca orice motor da rateuri pe decelerare, e normal lucrul asta... nu e cazul sa zicem acum si de ce
Apoi, cu racirea. Curata bine instalatia de racire cu solutie speciala pentru asa ceva. Schimba lichidul de racire cu unul performant si apoi adauga 5% solutie de MoCool de la Motul. Zic ei ca ar scadea temperatura lichidului de racire cu pana la 15 grade Celsius.
Eu unul nu iti recomand sa pui electroventilatorul pe direct. Deasemenea, curata radiatorul inclusiv pe exterior. Atentie daca folosesti pompa cu jet sub presiune de peste 100bari ca poti indoi elementele de disipare a caldurii de la radiator.
Aia cu rateurile. In principiu nu prea are cum sa strice motorul chiar daca da pe invers ca sa spun asa. Totusi, pe circuitul de evacuare se formeaza un fenomen de pompaj in directia evacuarii aerului. Fenomenul, in anumite situatii cum e cea cu esapamentul tau neetans se poate manifesta si spre motor. Sa stii insa ca orice motor da rateuri pe decelerare, e normal lucrul asta... nu e cazul sa zicem acum si de ce
am sigur injectie ptr ca este BRUTE FORCE 750 4x4i 2008 ; am de mult in inst de racire MOTUL MotoCool ; problema este ca imi apare pe bord mai ales cand sunt in sarcina sau "blana" Fl dupa care HIGH TEMP. este adavarat ca i-am cam dat "blana" de cateva ori si poate... de aceea? ma gandea-ma ca poate ar fi o solutie de reglaj al avansului asa cum care SUZUKI KG . oricum in ultima perioada simt dupa ce ma opresc si cobor dupa el un miros de benzina , ca si cand ar curge pe undeva...
imi este teama sa nu fie ceva la injectie.
sper sa mai primesc si alte pareri.
multumesc oricum ptr ele.
#5
Posted 05 August 2009 - 07:21 PM
QUOTE (POLARIS.TAM @ Aug 5 2009, 07:57 PM) <{POST_SNAPBACK}>
pai exista si injectie! eu unul cel putin la kawa al meu (quad) e cam aceeasi injectie si racire lichid , dar nici o problema, decat fiinca e sport ma cam arde galeria in pantaloni scurti
Vorbeste cu cineva de la united motors sau kawamotors, daca nu pune intrebare la Primul-atv-magazin, si te uiti in numarul urmator si vei afla
Sunt putini kawa-sisti dupa cum zici si tu, e baiatul cu 650u camuflaj, sunt cei de la mures, inca un baiat cu un 750 la fel ca al tau si eu si altii cu quaduri.. dar putini in comparatie cu marca suzuki, linhai, yamaha..
Bafta in rezolvarea problemei!
Vorbeste cu cineva de la united motors sau kawamotors, daca nu pune intrebare la Primul-atv-magazin, si te uiti in numarul urmator si vei afla
Sunt putini kawa-sisti dupa cum zici si tu, e baiatul cu 650u camuflaj, sunt cei de la mures, inca un baiat cu un 750 la fel ca al tau si eu si altii cu quaduri.. dar putini in comparatie cu marca suzuki, linhai, yamaha..
Bafta in rezolvarea problemei!
e, problema cu arsul la picior a fost la inceput... am schimbat deja de 2 ori cureaua (a-2-a era aftermarket, a-3-a originala) , bucsi bascule... e umblat baiatul...
tks ptr sugesti. am sa incerc sa le scriu celor de la Primul Atv Magazin si sa i-au legatura si cu cei de la motors si kawamotors.
#6
Posted 05 August 2009 - 08:25 PM
QUOTE (discovery2007 @ Aug 5 2009, 08:08 PM) <{POST_SNAPBACK}>
am sigur injectie...
multumesc oricum ptr ele.
multumesc oricum ptr ele.
Da, scuze, greseala mea. Nu am citit atent
Daca deja i-ai facut tot ce zici atunci e randul celor care stiu bine atv-ul (modelul asta) sa se pronunte.
#7
Posted 11 August 2009 - 04:38 PM
aveti idee , poate influenta toba finala alimentarea inplicit injectia la brute 750 ?
de ce spun asta, ptr ca la pornire pana se incalzeste toba, se aude un zranganit in ea iar dupa incalzire dispare.
curioas este ca sesizorul de la inj nu se aprinde tot timpul doar daca merg mai tare, dupa care se stinge si se reaprinde
din nou ulterior.
oricum imi da rateuri si se oreste motorul cand sunt la ralanti si merge balbait, dar repet nu tot timpul . eu cred ca functie
de gaura din toba (interior) imi da aceste rateuri.
puteti sa imi dati o solutie: sa imi cumpar o toba noua sau sport sau sa o repar pe aceasta ? eventual indrumati-ma cu cine
sa i-au legatura ptr o toba noua ?
de ce spun asta, ptr ca la pornire pana se incalzeste toba, se aude un zranganit in ea iar dupa incalzire dispare.
curioas este ca sesizorul de la inj nu se aprinde tot timpul doar daca merg mai tare, dupa care se stinge si se reaprinde
din nou ulterior.
oricum imi da rateuri si se oreste motorul cand sunt la ralanti si merge balbait, dar repet nu tot timpul . eu cred ca functie
de gaura din toba (interior) imi da aceste rateuri.
puteti sa imi dati o solutie: sa imi cumpar o toba noua sau sport sau sa o repar pe aceasta ? eventual indrumati-ma cu cine
sa i-au legatura ptr o toba noua ?
#8
Posted 11 August 2009 - 04:49 PM
Mi-e greu sa cred ca din cauza tobei sa fie problema cu injectia.
Cand se incalzeste se dilata si de aia dispare zbarnaitul.
In afara de faptul ca se aprinde martorul respectiv atv-ul merge ok?
Cand se incalzeste se dilata si de aia dispare zbarnaitul.
In afara de faptul ca se aprinde martorul respectiv atv-ul merge ok?
#9
Posted 11 August 2009 - 08:13 PM
QUOTE (d-rive @ Aug 11 2009, 05:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Mi-e greu sa cred ca din cauza tobei sa fie problema cu injectia.
Cand se incalzeste se dilata si de aia dispare zbarnaitul.
In afara de faptul ca se aprinde martorul respectiv atv-ul merge ok?
Cand se incalzeste se dilata si de aia dispare zbarnaitul.
In afara de faptul ca se aprinde martorul respectiv atv-ul merge ok?
presupun ca este (poate) si din cauza tobei. sincer problema a pornit in special mai des in momentul
in care am scos sitele de pe galerie montate de DRESSER ptr omologare si dupa ce am mers o data
in blana cca 10 -15 km de s-a insosit esapamentul in interior (se vedea pe teava din spate)
momentan merge OK dar mai se opreste la relantiu , adevarat nu tot timpul. ma gandesc ca poate ar fi
trebuit sa resetez calculatorul avand in vedere ca paote cei de la DRESSER i-au facut ceva?
oricum cred ca poate fi si o problema de contact/mufe deoarece cand se mai uda da rau in nas si se infraneaza
motorul.
nu stiti nici un specialist de motoare kawa ?
oricum incerc prin eliminare sa vad unde este problema.
#10
Posted 11 August 2009 - 08:40 PM
Pai desfa toate mufele, da cu spray de contacte electrice si apoi pune la loc si eventual vezi daca ai zone oxidate si alte alea.
Faptul ca i-ai scos sitele si i-ai dat maxim... nu e bai. Si la mine se inroseste esapamentul pe interior, si la CF Moto mi se inrosea
Faptul ca i-ai scos sitele si i-ai dat maxim... nu e bai. Si la mine se inroseste esapamentul pe interior, si la CF Moto mi se inrosea
#11
Posted 01 September 2009 - 10:04 AM
QUOTE (discovery2007 @ Aug 5 2009, 07:21 PM) <{POST_SNAPBACK}>
salutare fratilor,
am o problema la kawa brute 750 in sensul ca in ultima perioada imi apare pe bord simbolul " Fl " care inseamna fuel-injection care clipseaza. daca mai merg ceva timp
constant ecesta se stinge ; daca merg in forta urmatorul simbol pe bord imi apare cel de " HIGH TEMP ". Vara de obicei am probleme ca se incalzeste ff repede apa, dar
in ultimul timp mi-a aparut si aceasta cu injectia.
Trebuie sa precizez ca am toba finala rupta la inbinarea cu galeria de evacuare si imi mai da rateuri din cand in cand mai ales cand descelerez.
Cineva mi-a spus ca este posibil ca aceste rateuri sa afecteze motorul... aveti idee daca are dreptate?...
Exista cumva un reglaj al sistemului de injectie ? daca da cum se face ? eventual recomandati un service bun care sa faca rep si la kawa .
Am inteles ca in zona Mures ar exista o comunitate de kawa-sisti, v-as ruga daca puteti sa imi dati un sfat.
Si o ultima problema. Cum sa rezolv problema supraincalzirii motorului ? m-am gandit ca poate daca pun ventilatorul pe contact direct mai ales acum vara si il tin asa, este posibil sa numai incalzeasca asa de repede? am studiat pozitionare lui si sincer radiatorul este destul de mic ptr 2 cil si pozitia lui este f f infata , ventilatorul tragand aer
prin el colecteza toate impuritatiile posibile de prin coclauri si optureaza radiatorul in primul rand in dreptul lui. aveti idee este bine sa pun unul si in fata lui ?
astept cu interes opiniile voastre mai ales din experianta si sugesti.
recunosc mi-a "mancat" zilele dar totus i-mi place ... cu el !
am o problema la kawa brute 750 in sensul ca in ultima perioada imi apare pe bord simbolul " Fl " care inseamna fuel-injection care clipseaza. daca mai merg ceva timp
constant ecesta se stinge ; daca merg in forta urmatorul simbol pe bord imi apare cel de " HIGH TEMP ". Vara de obicei am probleme ca se incalzeste ff repede apa, dar
in ultimul timp mi-a aparut si aceasta cu injectia.
Trebuie sa precizez ca am toba finala rupta la inbinarea cu galeria de evacuare si imi mai da rateuri din cand in cand mai ales cand descelerez.
Cineva mi-a spus ca este posibil ca aceste rateuri sa afecteze motorul... aveti idee daca are dreptate?...
Exista cumva un reglaj al sistemului de injectie ? daca da cum se face ? eventual recomandati un service bun care sa faca rep si la kawa .
Am inteles ca in zona Mures ar exista o comunitate de kawa-sisti, v-as ruga daca puteti sa imi dati un sfat.
Si o ultima problema. Cum sa rezolv problema supraincalzirii motorului ? m-am gandit ca poate daca pun ventilatorul pe contact direct mai ales acum vara si il tin asa, este posibil sa numai incalzeasca asa de repede? am studiat pozitionare lui si sincer radiatorul este destul de mic ptr 2 cil si pozitia lui este f f infata , ventilatorul tragand aer
prin el colecteza toate impuritatiile posibile de prin coclauri si optureaza radiatorul in primul rand in dreptul lui. aveti idee este bine sa pun unul si in fata lui ?
astept cu interes opiniile voastre mai ales din experianta si sugesti.
recunosc mi-a "mancat" zilele dar totus i-mi place ... cu el !
Si eu am tot un kawaski la fel ca al tau, adica 750 brute force pe injectie...si eu am aceeasi problema cu racirea. Un foarte bun prieten , care are asa ceva mi-a spus sa-i pun moto cool de la motul ( rosu ), si sa-i inlocuiesc un releu sau nu stiu ce naiba e ( se afla sub sa ) cu o siguranta de 15 si va merge brici, acum eu il am in service si astept piesele sa vina din state ptr ca trebuie sa-i schimb pivotii...ah, apropos de piese, puteti sa-l contactati pe mihnea, eu l-am gasit pe site si e foarte de incredere, va poate da si niste sfaturi apropos de brute force-uri. Multumesc!
#12
Posted 01 September 2009 - 10:55 AM
Uite aici 2 solutii la problema caldurii:
Prima:
http://www.perma-coo...Cat_page15.html
http://www.highlifte...Oil Cooler Kits
A doua:
http://www.highlifte...A Radiator Kits
Prima:
http://www.perma-coo...Cat_page15.html
http://www.highlifte...Oil Cooler Kits
A doua:
http://www.highlifte...A Radiator Kits
#13
Posted 01 September 2009 - 02:20 PM
multumim ptr linkuri Ionut